EK onder 21

De laatste loodjes voor het hoogst haalbare

Moderator: mods

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58845
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do jul 05, 2007 8:37 pm

LucaS schreef::scared.gif:

Ik zit net in bad de VI te lezen, lees ik toch iets wat me van verbijstering en schrik bijna liet verdrinken.

De UEFA heeft in het sterrenelftal opgenomen de Nederlanders, Drenthe (de man van maximaal twee goede voorzetten), Maduro (de man die elke vloeiende aanval van Nederland onmiddelijk in de kiem smoorde met langzame en vertragende risicoloze terugspeelballetjes) Rigters (de man die dankzij het Babelachtige werk van een andere Nederlander met veel moeite vier simpele intekkertjes in het net wist te krijgen) en Zuiverloon (de man die verdedigend veel te zwak was en aanvallend geen enkele inbreng had.

Maar het meest verbijsterend is natuurlijk het ontbreken van de, vooral in de finale, weergaloze, fantastische, Babelachte en constant beslissende Babel, de man die door tegenstanders niet alleen vooraf maar juist ook achteraf ongelooflijk werd gevreesd. Wat een incompetente zooi die beoordelaars van de UEFA!

Klootzakken, zijn ze de Ridder vergeten :biggrin.gif:

LucaS
Berichten: 53549
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » do jul 05, 2007 8:51 pm

Dat zeg ik! Incompetent!
I think I lost my fucking headache

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do jul 05, 2007 10:43 pm

LucaS schreef::scared.gif:

Ik zit net in bad de VI te lezen, lees ik toch iets wat me van verbijstering en schrik bijna liet verdrinken.

De UEFA heeft in het sterrenelftal opgenomen de Nederlanders, Drenthe (de man van maximaal twee goede voorzetten), Maduro (de man die elke vloeiende aanval van Nederland onmiddelijk in de kiem smoorde met langzame en vertragende risicoloze terugspeelballetjes) Rigters (de man die dankzij het Babelachtige werk van een andere Nederlander met veel moeite vier simpele intekkertjes in het net wist te krijgen) en Zuiverloon (de man die verdedigend veel te zwak was en aanvallend geen enkele inbreng had.

Maar het meest verbijsterend is natuurlijk het ontbreken van de, vooral in de finale, weergaloze, fantastische, Babelachte en constant beslissende Babel, de man die door tegenstanders niet alleen vooraf maar juist ook achteraf ongelooflijk werd gevreesd. Wat een incompetente zooi die beoordelaars van de UEFA!
De topscoorder komt er op dit soort toernooien altijd in. Zuiverloon had te maken met weinig sterke concurrentie (de concurrenten die het van hem hadden kunnen winnen kwamen niet ver). Drenthe en Maduro speelden gewoon een goed toernooi.

LucaS
Berichten: 53549
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » vr jul 06, 2007 7:08 am

Het verbaast me alleen dat iemand die een fabelachtige finale speelt er niet in voorkomt.
I think I lost my fucking headache

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » vr jul 06, 2007 8:54 am

Ach, het verbaast me ook dat Zuiverloon erin staat.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di jul 10, 2007 3:51 am

Thomas schreef:Mijn kwalitatief beste elf van het toernooi:

Verdedigende middenvelder: Nocerino
Was Nocerino voor dit toernooi al gekocht door Juve of daarna, Peter? Enig idee over zijn kansen op regelmatige speeltijd?

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47903
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » di jul 10, 2007 7:03 pm

Juventus kocht hem vlak na de uitschakeling van Italië meen ik me te herinneren. Vergeet alleen niet dat Nocerino al voor de helft van Juventus was. De andere rechten heeft men gewoon ook afgekocht voor 3 miljoen, waardoor hij nu dus wel voor de volle 100% van Juventus is. Of hij toekomt aan speeltijd? Hangt vooral af wat er nu nog wordt bijgekocht, maar in deze selectie heeft hij zeker mogelijkheden. Zoveel groots is er immers nog niet bijeengekocht.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di jul 10, 2007 7:06 pm

Aha, bedankt voor de info. :biggthumpup.gif:

Ik zie wel wat in die jongen. Al zal het geheel naar Italiaanse normen wel even duren voordat hij het allemaal onder de knie krijgt en geregeld in het eerste staat.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47903
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » di jul 10, 2007 7:11 pm

Precies. Ik dacht ook dat men nu die Paro wat vaker op zou gaan stellen, maar die wordt nu ook al weer verhuurd aan Genoa. Is alweer 24 geworden en nog steeds niet waar ik hem zou willen zien.

Verkocht is 'ie zelfs. :aai.gif:

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di jul 10, 2007 7:15 pm

Volgens mij ligt de gemiddelde leeftijd van de echt doorgebroken spelers uit eigen land nergens zo hoog als in Italië.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » vr jul 13, 2007 11:14 am

Nu Jong Oranje zich geplaatst heeft voor de Olympische Spelen lijkt Ajax, zoals hier eerder besproken, in de knoop te komen met de voorbereiding dat jaar. Maarten Fontein is daar op z'n zachtst gezegd niet zo blij mee:
Fontein: "Kesler kortzichtig over vrijgave spelers Jong Oranje
door Yoeri van den Busken

AMSTERDAM - Er moet nog wel wat gebeuren voordat Jong Oranje met de sterkst mogelijke voetbalploeg aan de Olympische Spelen in China deelneemt. Bij monde van algemeen directeur Maarten Fontein liet Ajax weten de internationals niet af te zullen staan indien de KNVB doof blijft voor de protesten van de clubs. Fontein mobiliseert momenteel de topclubs om een discussie op gang te brengen. "Ik hoop dat de KNVB daar open voor staat en nu het initiatief neemt. Anders ontstaat er een groot probleem."

Fontein stoorde zich aan de opmerking van Henk Kesler na het door Oranje gewonnen EK. De Spelen vinden in augustus plaats. Dan zijn de voetbalclubs al volop actief. "Dat is dan jammer voor een club als Ajax", stelde Kesler. "Erg kortzichtig", vindt Fontein. "Daar moet veel zorgvuldiger over gesproken worden. Kesler gaat makkelijk voorbij aan de voorronde van de Champions League. En het resultaat van die wedstrijden is belangrijker voor het Nederlands voetbal dan de Olympische Spelen. Ajax en AZ zouden eventueel in die positie terecht kunnen komen en gezamenlijk leveren deze clubs misschien wel dertien of veertien spelers aan Jong Oranje."

Fontein ventileerde zijn kritiek uitgerekend op de dag dat Mark van Bommel aangaf dat Peking voor hem een kansloze missie zal zijn. "Bayern München zal mij niet laten gaan en daar heb ik begrip voor", aldus de Limburger, die Jong Oranje had willen dienen omdat hij weigert onder Marco van Basten voor het grote Oranje uit te komen. Bondscoach Foppe de Haan mag drie dispensatiespelers meenemen.

Gisteren vond Fontein bij AZ in Toon Gerbrands al een bondgenoot. "AZ voelde zich ook aangesproken. Het kan gewoon niet zo zijn dat alles moet wijken. Het belang van de club weegt voor ons zwaarder dan het olympische belang. In het ergste geval staan wij onze spelers niet af, maar ik hou niet van dreigementen en doe het liever op een andere manier. Daarom heb ik besloten zelf de topclubs te benaderen. We wachten nu op de KNVB", aldus Fontein.
Telesport

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » vr jul 13, 2007 11:38 am

De problemen voor Ajax nemen snel af: De Mul en Babel zijn al verkocht en hun aanwezigheid in Peking is voor Ajax geen probleem.

Maduro is tegen die tijd geen Ajacied meer;
Emanuelson is te moe (zoals op het EK) en A-international, blijven over Vermaelen en Vertonghen.
Vermaelen raakt geblesseerd en Vertonghen bedankt, omdat hij net een basisplaats heeft dankzij de blessure van Thomas.
Kenneth Vermeer keept dan nog bij Willem II!

Wel gaan Sarpong, Goossens en Anita en Ajax hofleverancier.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr jul 13, 2007 2:10 pm

Geweldige actie van Ajax. Fuck the football Olympics!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: EK onder 21

Bericht door joey » di jun 16, 2009 10:01 am

Dit toernooi is inmiddels begonnen. Gisteren de eerste wedstrijden. Engeland won moeizaam van Finland en Duitsland wist ondanks grote kansen Spanje niet te verslaan.

http://www.uefa.com/competitions/under21/index.html

Vanavond spelen Mickey en onze nieuwe linksback (?) Obradovic met Servië tegen Belarus. Aanvang 20.45. Iemand die weet waar/op welke zender deze wedstrijd te zien is?
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Re: EK onder 21

Bericht door generaal » di jun 16, 2009 5:41 pm

Ik ben nogal gecharmeerd van Özil. Die speler zal de Bundesliga binnen afzienbare tijd ontgroeien.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: EK onder 21

Bericht door Daily Blind » di jun 16, 2009 7:26 pm

joey schreef:Dit toernooi is inmiddels begonnen. Gisteren de eerste wedstrijden. Engeland won moeizaam van Finland en Duitsland wist ondanks grote kansen Spanje niet te verslaan.

http://www.uefa.com/competitions/under21/index.html

Vanavond spelen Mickey en onze nieuwe linksback (?) Obradovic met Servië tegen Belarus. Aanvang 20.45. Iemand die weet waar/op welke zender deze wedstrijd te zien is?
22/06/09 Grp B Germany 20:45 England More »
Örjans vall, Halmstad, (SWE)
23/06/09 Grp A Serbia 20:45 Sweden More »
Malmö New Stadium, Malmo, (SWE)

Ik zou wel ff voor AT gaan scouten

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: EK onder 21

Bericht door Jöhnk » di jun 16, 2009 7:36 pm

Aardige hattrick van Berg zojuist.

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13753
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: EK onder 21

Bericht door Jinne » di jun 16, 2009 7:40 pm

Ik wilde het net zeggen. Was vergeten dat ie nog zo jong was trouwens.

Obradovic niet in de basis btw.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: EK onder 21

Bericht door Jöhnk » di jun 16, 2009 7:41 pm

Geblesseerd, volgens joey.

Berg is van '86, maar hij mag wel meedoen, net als De Ridder (geboren in 1984) twee jaar geleden. Een beetje vreemd, maar het is zo.

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13753
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: EK onder 21

Bericht door Jinne » di jun 16, 2009 7:45 pm

Ja, die term onder 21 blijft raar gekozen. Dat geldt eigenlijk alleen voor het begin van de kwalificatie. Het toernooi zelf is gewoon onder 23.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

wimpey
Berichten: 51804
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: EK onder 21

Bericht door wimpey » di jun 16, 2009 7:46 pm

generaal schreef:Ik ben nogal gecharmeerd van Özil. Die speler zal de Bundesliga binnen afzienbare tijd ontgroeien.
Dat valt nog te bezien. Zeer veel aanleg, maar fysiek en mentaal niet je dat. Maar het is een erg lekkere speler ja... Duitsland speelde gisteren trouwens in de 2e helft sowieso een prima pot. Spanje kwam er amper aan te pas. Krkic in de 2e helft bijv. totaal anoniem. Met een spits i.p.v. die Dejagah zou Duitsland hebben gewonnen.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: EK onder 21

Bericht door Jöhnk » di jun 16, 2009 7:55 pm

Die vervelende Balotelli doet ook weer mee. :kots:

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10272
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: EK onder 21

Bericht door WP_Legend » di jun 16, 2009 9:23 pm

nog ergens te zien?

nevermind, je kan gratis kijken via uefa.com

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: EK onder 21

Bericht door joey » di jun 16, 2009 10:49 pm

Obradovic heeft een enkelblessure.

http://www.uefa.com/competitions/under2 ... rt=pr.html (voorlaatste alinea)

Ik lees op AN dat ons dikzakje er weer verloren bijliep. Hoe moet het verder met die jongen? Jol moet hem maar eens een stevige trap onder zijn stevige kont geven. :1evil.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47903
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: EK onder 21

Bericht door peter » wo jun 17, 2009 9:09 am

Jöhnk schreef:Die vervelende Balotelli doet ook weer mee. :kots:
Kan wel voetballen. :neutral.gif:

Plaats reactie