Kwalificatie WK 2014

Ploeterend of oogstrelend

Moderator: mods

wimpey
Berichten: 52059
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Kwalificatie WK 2014

Bericht door wimpey » wo sep 12, 2012 4:08 pm

GangstaRiB schreef: Een hoop wishfull thinking omtrent Narsingh. Tot op heden leveren PSV en Feyenoord (veel) meer spelers dan Ajax. Dus ik weet niet wie je voor de gek houdt.
Volgens mij presteert Ajax als elftal de laatste jaren effe wat beter dan de kakkies en psv. Ik vind het trouwens prima dat er weinig van Ajax opgeroepen worden. Kunnen ze zich concentreren op het échte werk.
Mr. Ajax schreef:Volgens VI begint Lowie vandaag met Vlaar in plaats van Heitinga
Tegen Hongarije dus wel consequent en geen vreemde uitzonderingen op z'n eigen regels makend. Compliment. Knap resultaat ook. Dat de tegenstander zo 'verdedigde' als NEC tegen Ajax deed, is van secundair belang. Je moet ze er immers wel inschieten. Dat vergat Oostenrijk gisteren tegen de Duitsers bijv.

Van Gaal is met goede resultaten gestart. Nu nog betere spelers opstellen, wie weet dat Van Gaal dit keer wél slaagt als bondscoach.
GangstaRiB schreef: We weten nu wel dat je Van Gaal een autoritaire zak vind en dat je hem liever per direct ziet verdwijnen.
Dat laatste klopt niet. Van mij mag ie Oranje doen. Zolang hij maar geen functie bij Ajax heeft, vind ik alles best.
De bondscoach raakte een beetje geïrriteerd toen een verslaggever stelde dat Lens toch echt zelf twee keer had gescoord. "Dat heb ik ook gezien', bromde hij. "Maar als ik niet mag zeggen dat ik goed heb gewisseld, dan hou ik wel mijn mond."
:biggrin.gif:

Het blijft een waus. En als ik dat niet mag zeggen, dan hou ik wel mijn mond. :smallgrin.gif:

Aan het missen van het WK 2002 had hij part noch deel, maar als het effe goed gaat eist hij graag de credits op. Paradoxaal figuur.

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Kwalificatie WK 2014

Bericht door Le T. » vr sep 14, 2012 7:09 am

Kunnen we trouwens nog even vaststellen dat Huntelaar heel zwak was, dotten van kansen miste met zijn getreuzel en slechte aannames en verder ook veel balverlies leed en dat hij slechts mocht invallen omdat Van Persie geblesseerd was en Van Gaal na Belgie al niet tevreden over hem was?

Ik zie namelijk alweer aankomen dat deze wedstrijd net als vele voorgaande wordt toegevoegd aan de reeks waarin Huntelaar het goed gedaan heeft, want hij scoorde en hij is nu net zo groot als Cruijff en Lenstra, en dan breekt Van Gaal zijn 'belofte' en dan is het natuurlijk terecht dat de spits van fucking Schalke 04 een basisplaats komt opeisen met behulp van de pers en zijn sponsor. Ik las nameliijk alweer dat Huntelaar een gretige indruk maakte, en dat het Nederland als geheel was dat verzuimde de score verder op te voeren.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Gebruikersavatar
Ride
Berichten: 1141
Lid geworden op: ma feb 07, 2011 9:32 am
Locatie: Hoorn
Contacteer:

Re: Kwalificatie WK 2014

Bericht door Ride » vr sep 14, 2012 7:33 am

Le T. schreef:Kunnen we trouwens nog even vaststellen dat Huntelaar heel zwak was.
Ja dat kunnen we :smallgrin.gif:
Vakkie 129

GangstaRiB
Berichten: 16883
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Kwalificatie WK 2014

Bericht door GangstaRiB » vr sep 14, 2012 8:28 am

Le T. schreef:Kunnen we trouwens nog even vaststellen dat Huntelaar heel zwak was, dotten van kansen miste met zijn getreuzel en slechte aannames en verder ook veel balverlies leed en dat hij slechts mocht invallen omdat Van Persie geblesseerd was en Van Gaal na Belgie al niet tevreden over hem was?

Ik zie namelijk alweer aankomen dat deze wedstrijd net als vele voorgaande wordt toegevoegd aan de reeks waarin Huntelaar het goed gedaan heeft, want hij scoorde en hij is nu net zo groot als Cruijff en Lenstra, en dan breekt Van Gaal zijn 'belofte' en dan is het natuurlijk terecht dat de spits van fucking Schalke 04 een basisplaats komt opeisen met behulp van de pers en zijn sponsor. Ik las nameliijk alweer dat Huntelaar een gretige indruk maakte, en dat het Nederland als geheel was dat verzuimde de score verder op te voeren.
En niet te vergeten: Huntelaar evenaarde Abe Lenstra met die hele belangrijke 4de goal tegen Hongarije! We pakken de lijstjes er weer even bij.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Kwalificatie WK 2014

Bericht door InnerHarbour » vr sep 14, 2012 8:38 am

wimpey schreef:Het blijft een waus. En als ik dat niet mag zeggen, dan hou ik wel mijn mond. :smallgrin.gif:

Aan het missen van het WK 2002 had hij part noch deel, maar als het effe goed gaat eist hij graag de credits op. Paradoxaal figuur.
Gelukkig zijn we weer een maand van Louis “de Achterbakse” af in de media. Rond 12 oktober kan hij weer gaan oreren en al zijn zinnen met “ik” beginnen.
YNWA

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Kwalificatie WK 2014

Bericht door Le T. » zo sep 16, 2012 2:29 pm

GangstaRiB schreef:
Le T. schreef:Kunnen we trouwens nog even vaststellen dat Huntelaar heel zwak was, dotten van kansen miste met zijn getreuzel en slechte aannames en verder ook veel balverlies leed en dat hij slechts mocht invallen omdat Van Persie geblesseerd was en Van Gaal na Belgie al niet tevreden over hem was?

Ik zie namelijk alweer aankomen dat deze wedstrijd net als vele voorgaande wordt toegevoegd aan de reeks waarin Huntelaar het goed gedaan heeft, want hij scoorde en hij is nu net zo groot als Cruijff en Lenstra, en dan breekt Van Gaal zijn 'belofte' en dan is het natuurlijk terecht dat de spits van fucking Schalke 04 een basisplaats komt opeisen met behulp van de pers en zijn sponsor. Ik las nameliijk alweer dat Huntelaar een gretige indruk maakte, en dat het Nederland als geheel was dat verzuimde de score verder op te voeren.
En niet te vergeten: Huntelaar evenaarde Abe Lenstra met die hele belangrijke 4de goal tegen Hongarije! We pakken de lijstjes er weer even bij.
Het was even zoeken naar bericht over onze internationale topspits bij het grote Schalke, dus hij zal wel niet gescoord hebben. Maar hij kennelijk was hij wel waardevol als ik dit lees:
ad

Afellay en Huntelaar leiden Schalke naar zege
Bewaar

Door: redactie
15-9-12 - 20:36 © reuters.

Schalke 04 heeft zaterdag in de Bundesliga met 2-0 gewonnen bij Greuther Fürth. Middenvelder Julian Draxler nam de eerste treffer voor zijn rekening, Lewis Holtby bepaalde vlak voor tijd de eindstand op 2-0.

De internationals Klaas-Jan Huntelaar en Ibrahim Afellay stonden in de basis bij de ploeg van de Nederlandse trainer Huub Stevens. Afellay, die voor het eerst in een officiële wedstrijd in de basis begon sinds zijn komst van Barcelona, werd na 67 minuten vervangen door oud-PSV'er Jefferson Farfán.
Het is ook gewoon schaamteloos, heeft helemaal niets meer met journalistiek van doen.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23231
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Kwalificatie WK 2014

Bericht door Cruijff » zo sep 16, 2012 8:24 pm

Is de kop van VI meer naar je zin Le T. ?

Afellay wint met Schalke ondanks missers Huntelaar

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Kwalificatie WK 2014

Bericht door Le T. » ma sep 17, 2012 8:26 am

Cruijff schreef:Is de kop van VI meer naar je zin Le T. ?
Je maakt mij niet wijs dat de berichtgeving van het AD een poging tot berichtgeving is. De kunst van het weglaten hoort ook bij de beeldvorming. VI is ook nog mild trouwens.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23231
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Kwalificatie WK 2014

Bericht door Cruijff » ma sep 17, 2012 2:40 pm

Hoe had jij de kop boven het artikel van VI dan geformuleerd?

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Kwalificatie WK 2014

Bericht door Le T. » di sep 18, 2012 7:53 am

Cruijff schreef:Hoe had jij de kop boven het artikel van VI dan geformuleerd?
Ik had niet met het aantal gemiste kansen gesmokkeld.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: Kwalificatie WK 2014

Bericht door jabu » di sep 18, 2012 8:02 am

Le T. had een kop van minimaal 100 letters nodig gehad om te kunnen omschrijven hoe hard Huntelaar faalt...

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Kwalificatie WK 2014

Bericht door Le T. » di sep 18, 2012 1:15 pm

Jabu schreef:Le T. had een kop van minimaal 100 letters nodig gehad om te kunnen omschrijven hoe hard Huntelaar faalt...
Wat vind jij, gaat het hier om verslaggeving of om campagne voeren?
Wollt ihr den totalen Mensch?

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Kwalificatie WK 2014

Bericht door InnerHarbour » di sep 18, 2012 1:28 pm

Van Gaal gaat al op verkenning in Brazilië
bron: ANP

De WK-kwalificatiereeks is pas twee wedstrijden onderweg, maar bondscoach Louis van Gaal gaat donderdag alvast naar Brazilië om mogelijke hotels en trainingslocaties te inspecteren. In het Zuid-Amerikaanse land wordt in 2014 het WK voetbal georganiseerd.
Hoe ging dat verhaal ook alweer van die beer, die huid en dat schieten? Het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat Louis “de Achterbakse” aan zijn kleurtje wil werken op de kosten van de KNVB.
YNWA

Lionel
Berichten: 47583
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Kwalificatie WK 2014

Bericht door Lionel » di sep 18, 2012 1:52 pm

Ach Louis snapt ook wel dat deze poule geen ruk voorstelt.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Kwalificatie WK 2014

Bericht door InnerHarbour » di sep 18, 2012 2:17 pm

Dat dacht hij de vorige keer ook
YNWA

wimpey
Berichten: 52059
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Kwalificatie WK 2014

Bericht door wimpey » di sep 18, 2012 2:51 pm

Cruijff schreef:Is de kop van VI meer naar je zin Le T. ?

Afellay wint met Schalke ondanks missers Huntelaar
Nee, want Afellay werd na ruim een uur gewisseld, meen ik.

Schalke wint: dat was een goede kop geweest. Dekt de lading. Komend weekend trouwens S04 - Bayern.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: Kwalificatie WK 2014

Bericht door jabu » di sep 18, 2012 4:24 pm

Le T. schreef:
Jabu schreef:Le T. had een kop van minimaal 100 letters nodig gehad om te kunnen omschrijven hoe hard Huntelaar faalt...
Wat vind jij, gaat het hier om verslaggeving of om campagne voeren?
Ik heb eerlijk gezegd niet de tijd genomen om een hele Bundesliga wedstrijd te gaan kijken dus kan daar geen zinnige mening over geven.

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Re: Kwalificatie WK 2014

Bericht door Kowalczyk » vr okt 12, 2012 7:42 am

Vrijdagochtend, nieuwe Balgevoel-column op NUsport, in de aanloop naar Nederland - Andorra.

Over Goede Spelers van Slechte Voetballanden, voetbaldwergen en oninteressante interlands. Ofzoiets.

HIER LEZEN.

K.
Still alive...

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Kwalificatie WK 2014

Bericht door Iniesta » vr okt 12, 2012 9:43 pm

Heerlijk tenenkrommend interview met Kraaij, van Gaal is back!!

Gebruikersavatar
bryan
Berichten: 4544
Lid geworden op: do sep 25, 2003 5:46 pm
Locatie: Europa

Re: Kwalificatie WK 2014

Bericht door bryan » zo okt 14, 2012 2:48 pm

Ierland 1 Duitsland 6. Slechtse thuisresultaat van Ierland OOIT.

Kan iemand met connecties even Co Adriaanse doorgeven dat ik hem wil als trainer van Ierland. We hebben een hoop jonge, technische spelers die nooit eens de selectie halen omdat Trap fokking stenentijdperkvoetbal wil. Hij kiest zelfs spelers die in Canada spelen boven spelers die werkelijks in de Premier League spelen. Die man is helemaal doorgedraaid.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Kwalificatie WK 2014

Bericht door Thijs » di okt 16, 2012 9:41 pm

Duitsland verspeelt een 4-0 voorsprong tegen Zweden, 4-4. :biggrin.gif:
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Kwalificatie WK 2014

Bericht door Jöhnk » di okt 16, 2012 9:43 pm

Duitsland 4 Zweden 4

Na 60 minuten stond het nog 4-0. :smallgrin.gif: Vooral de 2-0 was een hele mooie trouwens. Maar na 60 minuten kreeg Zweden dus de geest en kans op kans. Rasmus Elm maakte uiteindelijk gelijk in blessuretijd, nadat Sana al een grote kans op 4-4 had gekregen. En die commentator maar jammeren dat Ibrahimovic een overtreding maakte bij de gelijkmaker.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Kwalificatie WK 2014

Bericht door Bert » di okt 16, 2012 9:54 pm

En Frankrijk in de laatste minuut tegen Spanje! :headbang.gif:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33950
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Kwalificatie WK 2014

Bericht door Duke » di okt 16, 2012 10:01 pm

Goh, wat sneu voor de Duitsers. Grafstemming in de studio.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: Kwalificatie WK 2014

Bericht door jabu » wo okt 17, 2012 12:11 am

Parodie op voetbal natuurlijk, die Duitsers.

Plaats reactie