Er zijn niet zo heel veel alternatieven van spelers met enige internationale ervaring.
Kwalificatie Euro 2024
Moderator: mods
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Re: Kwalificatie Euro 2024
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Spelers van de traditionele top 3 worden eerder geselecteerd dan spelers uit de subtop. Dan luidt de redenering dat die spelers meer gewend zijn aan druk/Europees spelen.
Klaassen en Taylor zouden er niet bij zitten als ze uitkwamen voor Twente of zo.
Maar dit fenomeen zie je overal. Spelers van grote clubs vallen meer op.
Overigens is Koe helemaal niet zo pro-Ajax. Dat was eerder het geval met De Boer, Blind of Van Gaal.
De discussie over systemen begrijp ik niet zo. Frankrijk heeft (zeker als Nederland zoveel spelers mist) gewoon een veel betere selectie. Een trainer kan van een ezel geen renpaard maken.
Klaassen en Taylor zouden er niet bij zitten als ze uitkwamen voor Twente of zo.
Overigens is Koe helemaal niet zo pro-Ajax. Dat was eerder het geval met De Boer, Blind of Van Gaal.
De discussie over systemen begrijp ik niet zo. Frankrijk heeft (zeker als Nederland zoveel spelers mist) gewoon een veel betere selectie. Een trainer kan van een ezel geen renpaard maken.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Klaassen en Taylor zouden ook niet zo goed zijn als ze voor Twente uitkwamen.Yopii schreef:Spelers van de traditionele top 3 worden eerder geselecteerd dan spelers uit de subtop. Dan luidt de redenering dat die spelers meer gewend zijn aan druk/Europees spelen.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Ik heb niets gezien maar begrijp zo links en rechts dat het wel erg naïef was van de kant van Nederland.
Wat ik me afvraag. In hoeverre speelt bij Koeman dan mee dat het vooral anders moest als onder Van Gaal. Van Gaal koos voor wat meer zekerheid dus gaat Koeman voor de zogenaamde Hollandse school. Dat is hartstikke leuk tegen een klein land maar Frankrijk heeft denk ik op zo ongeveer elke positie een betere speler.
Waarom laat je iemand als Taylor nou in deze rol starten? Die jongen heeft het al heel lastig bij Ajax op het moment. En dan mag hij het even laten zien tegen deze tegenstander.
Nil volentibus arduum
- Jinne
- Site Admin
- Contacteer:
Feyenoord plukt gelijk de vruchten van de interlands. Geertruida geblesseerd. 

He's not the Messiah. He's a very naughty boy!