Kwalificatie WK 2014

Ploeterend of oogstrelend

Moderator: mods

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Kwalificatie WK 2014

Bericht door Lionel » wo sep 12, 2012 9:18 am

Hey maar Van gaal vond zijn wissels uitstekend :hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!

GangstaRiB
Berichten: 16901
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Kwalificatie WK 2014

Bericht door GangstaRiB » wo sep 12, 2012 9:39 am

Lens is en blijft een lekker voetballertje. Narsingh was ook goed gisteren.

2 wedstrijden, 6 punten met een heel nieuw en jong team. Het kan alleen maar beter worden. Van Gaal is precies op tijd begonnen met doorselecteren.

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Kwalificatie WK 2014

Bericht door Lionel » wo sep 12, 2012 9:53 am

Gelukkig konden de tegenstanders er geen klote van.
IK GELOOF!!!!!!

Mr. Ajax
Berichten: 14587
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Kwalificatie WK 2014

Bericht door Mr. Ajax » wo sep 12, 2012 9:55 am

Ik vond Narsingh juist prut gisteren. Ik ben wel opgelucht dat hij niet bij ons speelt, want dat was een klassieke Eredivisie aan- en miskoop geweest.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Kwalificatie WK 2014

Bericht door Le T. » wo sep 12, 2012 9:58 am

Rishi schreef:Gelukkig konden de tegenstanders er geen klote van.
Klopt wel, maar ze komen ook gewoon slecht uit de verf doordat Nederland goed stond en keihard werkte.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Kwalificatie WK 2014

Bericht door Lionel » wo sep 12, 2012 10:00 am

Zal best. Tegen een beetje beter team wordt dit Nederland geslacht!
IK GELOOF!!!!!!

GangstaRiB
Berichten: 16901
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Kwalificatie WK 2014

Bericht door GangstaRiB » wo sep 12, 2012 10:10 am

Mr. Ajax schreef:Ik vond Narsingh juist prut gisteren. Ik ben wel opgelucht dat hij niet bij ons speelt, want dat was een klassieke Eredivisie aan- en miskoop geweest.
Het is wel een sport om Narsingh zo slecht mogelijk af te schilderen he? Narsingh is geen frivole buitenspeler maar juist iemand die taakbewust speelt. Iemand die z'n hoofd gebruikt. Gisteren een assist, vorige keer een goal. Dat zijn uitstekende statistieken waarmee hij de lijn bij Heerenveen moeiteloos doortrekt.

Maar gelukkig hebben wij Lukoki. :smallgrin.gif:

GangstaRiB
Berichten: 16901
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Kwalificatie WK 2014

Bericht door GangstaRiB » wo sep 12, 2012 10:10 am

Le T. schreef:
Rishi schreef:Gelukkig konden de tegenstanders er geen klote van.
Klopt wel, maar ze komen ook gewoon slecht uit de verf doordat Nederland goed stond en keihard werkte.
Ze stoorden de Hongaren in een enorm vroeg stadium waardoor die gasten geen fatsoenlijke opbouw konden verzorgen. Zag er goed uit.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Kwalificatie WK 2014

Bericht door Duke » wo sep 12, 2012 10:25 am

Normaal gesproken komen we die betere teams voorlopig niet tegen, hooguit Roemenië.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Kwalificatie WK 2014

Bericht door peter » wo sep 12, 2012 10:29 am

GangstaRiB schreef:
Mr. Ajax schreef:Ik vond Narsingh juist prut gisteren. Ik ben wel opgelucht dat hij niet bij ons speelt, want dat was een klassieke Eredivisie aan- en miskoop geweest.
Het is wel een sport om Narsingh zo slecht mogelijk af te schilderen he? Narsingh is geen frivole buitenspeler maar juist iemand die taakbewust speelt. Iemand die z'n hoofd gebruikt. Gisteren een assist, vorige keer een goal. Dat zijn uitstekende statistieken waarmee hij de lijn bij Heerenveen moeiteloos doortrekt.

Maar gelukkig hebben wij Lukoki. :smallgrin.gif:
Mr. Ajax heeft gewoon een punt. Narsingh is een aardige speler, maar ik zie maar weinig potentie. In de omschakeling maakt hij gebruik van zijn snelheid, maar bij een klassieke aanval is hij altijd matig. Waarom? Dan ligt er te weinig ruimte achter de back en moet hij het voetballend oplossen. Hij probeert het dan op snelheid, maar dat lukt vaak niet. Een passeeractie heeft hij niet en zijn voortzetting is vaak matig. Als je dominant voetbal wil spelen, zoals Ajax, dan zou ik deze gok niet nemen. Als je loert op de counter en gokt op de omschakeling is het een aardige speler.

GangstaRiB
Berichten: 16901
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Kwalificatie WK 2014

Bericht door GangstaRiB » wo sep 12, 2012 10:38 am

Peter schreef:
GangstaRiB schreef:
Mr. Ajax schreef:Ik vond Narsingh juist prut gisteren. Ik ben wel opgelucht dat hij niet bij ons speelt, want dat was een klassieke Eredivisie aan- en miskoop geweest.
Het is wel een sport om Narsingh zo slecht mogelijk af te schilderen he? Narsingh is geen frivole buitenspeler maar juist iemand die taakbewust speelt. Iemand die z'n hoofd gebruikt. Gisteren een assist, vorige keer een goal. Dat zijn uitstekende statistieken waarmee hij de lijn bij Heerenveen moeiteloos doortrekt.

Maar gelukkig hebben wij Lukoki. :smallgrin.gif:
Mr. Ajax heeft gewoon een punt. Narsingh is een aardige speler, maar ik zie maar weinig potentie. In de omschakeling maakt hij gebruik van zijn snelheid, maar bij een klassieke aanval is hij altijd matig. Waarom? Dan ligt er te weinig ruimte achter de back en moet hij het voetballend oplossen. Hij probeert het dan op snelheid, maar dat lukt vaak niet. Een passeeractie heeft hij niet en zijn voortzetting is vaak matig. Als je dominant voetbal wil spelen, zoals Ajax, dan zou ik deze gok niet nemen. Als je loert op de counter en gokt op de omschakeling is het een aardige speler.
Ik zag hem gisteren toch een keurige schaar maken in het 16 meter gebeid waarbij z'n tegenstander het bos inging en er een voorzet uitkwam die Clasie niet goed afrondde.

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Kwalificatie WK 2014

Bericht door Lionel » wo sep 12, 2012 10:54 am

Klopt. Bij 1-4 ofzo.
IK GELOOF!!!!!!

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Kwalificatie WK 2014

Bericht door Le T. » wo sep 12, 2012 11:03 am

GangstaRiB schreef:
Le T. schreef:
Rishi schreef:Gelukkig konden de tegenstanders er geen klote van.
Klopt wel, maar ze komen ook gewoon slecht uit de verf doordat Nederland goed stond en keihard werkte.
Ze stoorden de Hongaren in een enorm vroeg stadium waardoor die gasten geen fatsoenlijke opbouw konden verzorgen. Zag er goed uit.
Ja, maar dat kun je alleen volhouden als de afstanden kort zijn en dat lijkt mij trainerswerk.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Kwalificatie WK 2014

Bericht door Duke » wo sep 12, 2012 11:16 am

Stekelenburg had trouwens een prima redding op het moment dat hij er moest staan.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9380
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Kwalificatie WK 2014

Bericht door Dubbel » wo sep 12, 2012 1:08 pm

Le T. schreef:
Rishi schreef:Gelukkig konden de tegenstanders er geen klote van.
Klopt wel, maar ze komen ook gewoon slecht uit de verf doordat Nederland goed stond en keihard werkte.
Dat is ook zo. Een slechte tegenstander moet je ook slecht laten spelen anders kom je voor vervelende verrassingen te staan. Dat heeft het elftal goed gedaan. Maar als je wil kijken hoe ver JVG met zijn team is dan geeft die uit-wedstrijd in Brussel van een paar weken terug mij meer houvast dan de pot van gisteren.

Weet iemand iets van het huidige Roemenie? Is dat wel een serieuze tegenstander? Als die van nivootje Hongarije zijn dan is die hele kwalificatie reeks een wasse neus en dan gaan we weer volledig onterecht als dark horse naar het eindtoernooi.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Kwalificatie WK 2014

Bericht door InnerHarbour » wo sep 12, 2012 1:17 pm

Rishi's Bitch schreef:
Le T. schreef:
Rishi schreef:Gelukkig konden de tegenstanders er geen klote van.
Klopt wel, maar ze komen ook gewoon slecht uit de verf doordat Nederland goed stond en keihard werkte.
Dat is ook zo. Een slechte tegenstander moet je ook slecht laten spelen anders kom je voor vervelende verrassingen te staan. Dat heeft het elftal goed gedaan. Maar als je wil kijken hoe ver JVG met zijn team is dan geeft die uit-wedstrijd in Brussel van een paar weken terug mij meer houvast dan de pot van gisteren.

Weet iemand iets van het huidige Roemenie? Is dat wel een serieuze tegenstander? Als die van nivootje Hongarije zijn dan is die hele kwalificatie reeks een wasse neus en dan gaan we weer volledig onterecht als dark horse naar het eindtoernooi.
Ook die kunnen der geen klote van, deze keer is ze tegenstand zo zwak dat zelfs Louis “de Achterbakse” het niet kan verklooien.

Op het moment dat hij en zijn kabouter achterhoede en middenveld een serieuze tegenstander tegenkomt, zie Belgie, worden ze weggeblazen.

Like your new name BTW. :smallgrin.gif:
YNWA

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Kwalificatie WK 2014

Bericht door Lionel » wo sep 12, 2012 1:19 pm

Ik wil er wel eentje voor jou verzinnen IH?
IK GELOOF!!!!!!

Mr. Ajax
Berichten: 14587
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Kwalificatie WK 2014

Bericht door Mr. Ajax » wo sep 12, 2012 1:33 pm

GangstaRiB schreef:
Mr. Ajax schreef:Ik vond Narsingh juist prut gisteren. Ik ben wel opgelucht dat hij niet bij ons speelt, want dat was een klassieke Eredivisie aan- en miskoop geweest.
Het is wel een sport om Narsingh zo slecht mogelijk af te schilderen he? Narsingh is geen frivole buitenspeler maar juist iemand die taakbewust speelt. Iemand die z'n hoofd gebruikt. Gisteren een assist, vorige keer een goal. Dat zijn uitstekende statistieken waarmee hij de lijn bij Heerenveen moeiteloos doortrekt.

Maar gelukkig hebben wij Lukoki. :smallgrin.gif:

Narsingh op basis van zijn (goede) statistieken de hemel in schrijven is gewoon niet serieus te nemen. Dan is Sulejmani ook een uitstekende speler voor Ajax, om maar een voorbeeld te noemen.

Narsingh heeft geen passeerbeweging en probeert alles op snelheid, precies zoals Peter al stelt. Het is gewoon niet mijn type speler. Ook niet van Ajax for that matter. Moet je eens naar zijn goals gaan kijken en zien hoe die gemaakt werden. Prachtig afgemaakt hoor, daar niet van, maar wel allebei uit de counter.


Maar gelukkiog hebben wij Sana. :headbang.gif: :onfire.gif:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Kwalificatie WK 2014

Bericht door InnerHarbour » wo sep 12, 2012 1:34 pm

Rishi schreef:Ik wil er wel eentje voor jou verzinnen IH?
:ajaxsmiley.gif:
YNWA

Rijkaard
Berichten: 454
Lid geworden op: za feb 11, 2006 2:00 pm

Re: Kwalificatie WK 2014

Bericht door Rijkaard » wo sep 12, 2012 1:49 pm

narsingh is een prima rechtsbuiten maar ook een one trick pony. je zag gisteren duidelijk dat hij voetbalgogme mist. Hij miste 2x een moment om iemand vrij voor de keeper te zetten. die momenten herkent hij dus gewoon niet. prima speler voor psv maar niet iemand waar ze op gaan cashen zoals gehoopt, veel meer zit er niet in. als dit ook de inschatting van ajax was een groot compliment door niet op de voorwaarden in te gaan!

ps clasie verdedigend ongelukkig maar die heeft dan wel weer gogme! heerlijk balletje bij die 4 1.
Is 1995 echt zolang geleden??

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Kwalificatie WK 2014

Bericht door Le T. » wo sep 12, 2012 2:02 pm

Rishi's Bitch schreef:
Le T. schreef:
Rishi schreef:Gelukkig konden de tegenstanders er geen klote van.
Klopt wel, maar ze komen ook gewoon slecht uit de verf doordat Nederland goed stond en keihard werkte.
Dat is ook zo. Een slechte tegenstander moet je ook slecht laten spelen anders kom je voor vervelende verrassingen te staan. Dat heeft het elftal goed gedaan. Maar als je wil kijken hoe ver JVG met zijn team is dan geeft die uit-wedstrijd in Brussel van een paar weken terug mij meer houvast dan de pot van gisteren.
Maar inmiddels is hij alweer verder. Hij werkt snel.
Weet iemand iets van het huidige Roemenie? Is dat wel een serieuze tegenstander? Als die van nivootje Hongarije zijn dan is die hele kwalificatie reeks een wasse neus en dan gaan we weer volledig onterecht als dark horse naar het eindtoernooi.
Onder Van Basten zijn we daar nog onder geeigend als ik het me goed herinner. Het is nu een ander elftal neem ik aan, maar het is wel zo'n land wat toch altijd wel wat techniek en tactiek op het veld weet te krijgen. Daar kun je ongetwijfeld punten tegen verliezen als je je zaakjes niet goed voor elkaar hebt.

Maar hoe sneller de kwalificatie binnen is hoe beter natuurlijk. Van Gaal is nu een beetje aan het rommelen om de 3 punten telkens te halen, maar in de voorbereiding voor het WK wil hij natuurlijk een extra stap maken. Hoe sneller de kwalificatie binnen is, hoe eerder hij daaraan kan beginnen.
Wollt ihr den totalen Mensch?

GangstaRiB
Berichten: 16901
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Kwalificatie WK 2014

Bericht door GangstaRiB » wo sep 12, 2012 2:23 pm

Rijkaard schreef:narsingh is een prima rechtsbuiten maar ook een one trick pony. je zag gisteren duidelijk dat hij voetbalgogme mist. Hij miste 2x een moment om iemand vrij voor de keeper te zetten. die momenten herkent hij dus gewoon niet. prima speler voor psv maar niet iemand waar ze op gaan cashen zoals gehoopt, veel meer zit er niet in. als dit ook de inschatting van ajax was een groot compliment door niet op de voorwaarden in te gaan!

ps clasie verdedigend ongelukkig maar die heeft dan wel weer gogme! heerlijk balletje bij die 4 1.
Een hoop wishfull thinking omtrent Narsingh. Tot op heden leveren PSV en Feyenoord (veel) meer spelers dan Ajax. Dus ik weet niet wie je voor de gek houdt.

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Kwalificatie WK 2014

Bericht door Lionel » wo sep 12, 2012 2:40 pm

Tja, is dat soms het doel?
IK GELOOF!!!!!!

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Kwalificatie WK 2014

Bericht door Michael_B » wo sep 12, 2012 2:43 pm

GangstaRiB schreef:
Rijkaard schreef:narsingh is een prima rechtsbuiten maar ook een one trick pony. je zag gisteren duidelijk dat hij voetbalgogme mist. Hij miste 2x een moment om iemand vrij voor de keeper te zetten. die momenten herkent hij dus gewoon niet. prima speler voor psv maar niet iemand waar ze op gaan cashen zoals gehoopt, veel meer zit er niet in. als dit ook de inschatting van ajax was een groot compliment door niet op de voorwaarden in te gaan!

ps clasie verdedigend ongelukkig maar die heeft dan wel weer gogme! heerlijk balletje bij die 4 1.
Een hoop wishfull thinking omtrent Narsingh. Tot op heden leveren PSV en Feyenoord (veel) meer spelers dan Ajax. Dus ik weet niet wie je voor de gek houdt.
Zolang wij vervolgens kampioen blijven worden heb ik daar weinig problemen mee.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Kwalificatie WK 2014

Bericht door Lionel » wo sep 12, 2012 3:04 pm

Ik denk ik ook niet :hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie