Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Ploeterend of oogstrelend

Moderator: mods

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23213
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door Cruijff » vr nov 11, 2011 10:55 pm

Overschatte Hiddink voegt na 1996, 1998, 2008 en 2010 weer een hoofdstuk ´underachieving´ toe aan zijn palmares als bondscoach.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33833
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door Duke » vr nov 11, 2011 11:41 pm

Tja, dan is de weg vrij voor een baan bij .......
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
bryan
Berichten: 4544
Lid geworden op: do sep 25, 2003 5:46 pm
Locatie: Europa

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door bryan » za nov 12, 2011 12:30 am

0-4!!!!!

Hoe Trappatoni een EK deelnemer van dit Ierland wist te maken zal ik nooit weten.

Wat een toptrainer.

Kilroy
Berichten: 1136
Lid geworden op: za sep 27, 2003 11:33 pm
Locatie: California

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door Kilroy » za nov 12, 2011 8:02 am

Ik kan me niet herinneren dat ik me zo verveeld heb tijdens een wedstrijd van Oranje. Net die wedstrijd van Bosnia&H vs. Portugal gezien. Als Oranje ooit zo'n mentaliteit, spirit en drive zou kunnen opbrengen als B&H. zouden ze alles al gewonnen hebben. Hoe is het mogelijk dat van Persie alle mogelijke stalltjes laat zien van Arsenal en by Oranje amper aanspraak maakt op een basis plaats?

Lionel
Berichten: 47281
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door Lionel » za nov 12, 2011 10:57 am

Hij is niét zo goed.
IK GELOOF!!!!!!

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door Le T. » za nov 12, 2011 11:28 am

Kilroy schreef:Ik kan me niet herinneren dat ik me zo verveeld heb tijdens een wedstrijd van Oranje. Net die wedstrijd van Bosnia&H vs. Portugal gezien. Als Oranje ooit zo'n mentaliteit, spirit en drive zou kunnen opbrengen als B&H. zouden ze alles al gewonnen hebben. Hoe is het mogelijk dat van Persie alle mogelijke stalltjes laat zien van Arsenal en by Oranje amper aanspraak maakt op een basis plaats?
Van Persie's voornaamste beperking is dat hij de bal van tijd tot tijd moet voelen. Daarvoor moet het een beetje lopen en het spel om hem heen plaats vinden. Meestal lukt dat wel met Van der Vaart erbij, maar met Bouhlarouz als opkomende back en Kuijt in deze vorm ging dat wat erg stroef, terwijl van de andere kant Babel ook vooral zelf wil schieten en Sneijder ook weer 3 keer tegen een verdediger op schoot, de ouderwetse Sneijder zeg maar. Ik had het laatste jaar juist hoop gekregen dat zijn overzicht vooruit was gegaan en hij geen oogkleppen op krijgt zodra hij de goal op 50 meter nadert.

Ook zal Van Persie druk voelen, oneigenlijke druk. Rondom Huntelaar en ook door Huntelaar zelf is een mediacampagne opgezet van Van Nistelrooij-proporties. En dat wordt dan ook een negatieve campagne tov de technische en creatieve spits om de spits wiens statistieken je kunt opblazen maar met wie je niet presteert. Vraag maar aan Kluivert hoe dat werkt. Als je de beroepshitsers als Jan-Joost van Gangelen bezig ziet vraag je je af met welk belang die voor wie spreekt. Sneijder en Huntelaar zijn kennelijk het best verkoopbaar.

Ik verwacht tegen Duitsland wel een beter Nederlands elftal, maar ik ben benieuwd of Sneijder en Huntelaar hun oude glorieuze samenwerking doen herleven uit de tijden dat ze met Ajax nog worstelden tegen de tweede club van een of andere Oost-Europese of Scandinavische stad en Willem II en zo. Laten we wel wezen: Sneijder heeft zich sindsdien wel flink verbeterd, maar de zwakke punten dreigen nog steeds de overhand te nemen, terwijl de kansen voor Van Persie gisteren voor Huntelaar niet eens kansen waren geweest omdat hij niet op tijd bij dat soort ballen is. Die mag wel 5 keer alleen voor de keeper falen zonder dat iemand daar wat van zegt, en die potentiele assists en opzetten van aanvallen heb je dan ook niet. Ik zie dat Nederland niet zo makkelijk tegen Duitsland scoren.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door gaizka » za nov 12, 2011 11:55 am

Rishi schreef:Hij is niét zo goed.
En daarom wordt hij 2 maanden op rij uitgeroepen tot beste speler van de PL :confused.gif:

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33477
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door zeux » za nov 12, 2011 12:27 pm

Toen Nederland er moest staan, stond het er. Vaak met prima verzorgd voetbal. Echt zonder problemen gekwalificeerd. Twee mindere recente wedstrijden: een kwalificatiewedstrijd terwijl het nergens meer over ging en een oefeninterland in een drukke periode. Pfffff. Nou, nou.

Dinsdag wordt het wel interessanter. Duitsland is natuurlijk altijd een ander verhaal. Al gaat het dan in wezen ook nergens over (behalve de intense rivaliteit).
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door Bert » za nov 12, 2011 12:49 pm

Mwah, het gaat in zoverre ergens over dat het een belangrijk meetmoment is.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33477
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door zeux » za nov 12, 2011 12:53 pm

Bertje schreef:Mwah, het gaat in zoverre ergens over dat het een belangrijk meetmoment is.
Hoe vaak is een oefeninterland indicatief geweest voor het resultaat op een kwalificatie- of hoofdtoernooi?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Lionel
Berichten: 47281
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door Lionel » za nov 12, 2011 12:56 pm

gaizka schreef:
Rishi schreef:Hij is niét zo goed.
En daarom wordt hij 2 maanden op rij uitgeroepen tot beste speler van de PL :confused.gif:
Ook tegen Chelsea was hij niet bijzonder hoor. Tenzij je alleen maar de goals hebt gezien.

Van Persie is goed/fantastisch als hij gewoon doet waar hij goed in is. Wachten op de kans en die afmaken. Hij moet zich niet laten inzakken, het spel willen maken etc etc. Daar mist hij de handelingssnelheid voor. Heeft niet het inzicht van een VDV of een Sneijder als het gaat om het spel maken. Lekker in de spits blijven.
IK GELOOF!!!!!!

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door Le T. » za nov 12, 2011 1:16 pm

Het idee dat een spits niet mag inzakken, geen acties moet maken en vooral niemand anders mag laten scoren is ook alleen maar de wereld in geholpen om een populaire slijmbal als Van Nistelrooij en nu Huntelaar te promoten. Die kunnen dat niet want die kunnen niet voetballen, maar dat is een beperking en geen kwaliteit. Met 9 voetballers en eentje die met de eer mag gaan strijken en zichzelf op de borst mag gaan kloppen voor een intikker redt je het niet tegen de betere tegenstanders, dan moet je met zijn 10-en gaan voetballen.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Wouter
Berichten: 18779
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door Wouter » za nov 12, 2011 5:06 pm

Hoe goed een speler presteert, hangt deels af van de spelers om hem heen. Van Persie klikt bij het Nederlands elftal om de één of andere reden minder goed met de anderen dan bij Arsenal. Ik weet niet precies waarom.

Huntelaar scoort er wel op los bij het Nederlands elftal. Ik snap niet wat iemand als Le T. tegen hem heeft (maar ja, die zit zelfs op de beste Nederlandse voetballer in decennia te katten); ik vind hem een fenomeen. Iemand die altijd op de goede plek staat binnen het strafschopgebied en vrijwel elke kans afmaakt. Dat hij niet kan voetballen is natuurlijk gelul; iemand die zo vaak en overal scoort is altijd waardevol voor een team. Ik zou met hem in de spits spelen. Van Persie zou je eventueel hangend aan de zijkant op kunnen stellen.

Lionel
Berichten: 47281
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door Lionel » za nov 12, 2011 5:18 pm

Arsenal is een matige club. Nederlands elftal wereldtop.
IK GELOOF!!!!!!

Wouter
Berichten: 18779
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door Wouter » za nov 12, 2011 5:24 pm

wimpey schreef:
Rishi schreef: Spanje is de favoriet maar de Duitsers kunnen me nog niet echt imponeren.
Bekijk eens een wedstrijd van ze, zou ik zeggen. :excited.gif: Vlg. maand heb je een goede gelegenheid, dan spelen ze tegen Oranje. Met Oranje, ben ik bang.
Ze hebben een paar wereldtoppers maar ook een paar spelers voor dezelfde positie. Kijken of het Low lukt om bijvoorbeeld Gotze en Ozil in 1 elftal op te stellen.
Dat zal niet gebeuren. Zo ver is Götze nog niet. En mer Müller - Özil - Podolski achter Gomez kun je sowieso wel voor de dag komen, he.

Maar ik durf wel te stellen dat Duitsland boven Oranje eindigt tijdens het EK. Beter elftal, bredere selectie. Spelers van het niveau VDW, Pieters treft je bij Duitsland niet aan. En bankdrukkers van het niveau Bruma, Vorm, Lens ook niet.

Neuer - Steek
Boateng - VDW
Mertesacker - Heitinga
Badstuber - Mathijsen
Lahm - Pieters
Khedira - Van Bommel
Schweini - Strootman
Müller - Robben
Özil - Sneyder
Podolski - Kuyt
Gomez - KJH

Lijkt mij zo klaar als een klontje. Over de bank maar te zwijgen. Oranje heeft Vorm, Boula en Bruma. Duitsland heeft Wiese, Höwedes, Hummels. BvM heet enkel met VDV, Nigel en Afellay spelers achter de hand die het niveau niet omlaag halen. Daarvan heeft Duitsland er veel meer.

En wat voor Duitsland geldt, geldt natuurlijk helemaal voor Spanje. Zowel in de diepte als de breedte veel beter dan Oranje.
Eens, het Nederlands elftal gaat tekort komen op het EK, normaal gesproken. Op het WK zijn we zo ver gekomen doordat Van Marwijk in zag dat we een verdedigend blok op het middenveld nodig hadden om de zwakke verdediging te ontlasten (dat allerlei naïeve idealistische zeurpieten dat niet inzagen zegt genoeg over de manco's van de Nederlandse voetbaljournalistiek). Maar we moeten niet vergeten dat zowel Robben als Sneijder meededen (en wees eerlijk; de kans dat Robben er niet bij is komende zomer is vrij groot) en dat bij Van Bommel de jaren ook wel een keer zullen gaan tellen; die jongen was vorig jaar op zijn top.

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door Le T. » za nov 12, 2011 5:33 pm

Wouter schreef:Hoe goed een speler presteert, hangt deels af van de spelers om hem heen. Van Persie klikt bij het Nederlands elftal om de één of andere reden minder goed met de anderen dan bij Arsenal. Ik weet niet precies waarom.
Dat is ook pas sinds Sneijder op 10 speelt, en vooral toen hij meende het allemaal zelf te moeten doen. Maar hij wordt ook nog uitgefloten in een wedstrijd dat hij er vier maakt, een penalty mee had moeten krijgen en 4 assists geeft. Dan is Huntelaar de held omdat hij wéér scoort, minder en uit veel meer kansen.
Huntelaar scoort er wel op los bij het Nederlands elftal. Ik snap niet wat iemand als Le T. tegen hem heeft (maar ja, die zit zelfs op de beste Nederlandse voetballer in decennia te katten);
Niet op de voetballer, wel op de bemoeial.
ik vind hem een fenomeen. Iemand die altijd op de goede plek staat binnen het strafschopgebied en vrijwel elke kans afmaakt.
Onzin. Dat is een fabeltje, hij wordt al jaren gehyped met dat soort praatjes, maar hij mist veel grote kansen. Maar telkens als hij dat doet dan heet het bij hoge uitzondering, en als hij weer eens niet scoort hoor je niks, en als hij een strafschop benut dan is heet het dat hij superbelangrijk is. Vorig jaar, toen hij voor zijn club kans op kans miste en niet scoorde, kreeg hij 6 100% kansen tegen ik meen Moldavië, en dan wordt dat positief gedraaid omdat hij ook die wedstrijd scoorde.... Kansen krijgen is zijn kwaliteit, en de manier waarop hij dat doet is door niks anders te doen en ballen af te wachten. Dan leidt dat ertoe dat hij meer scoort en de rest van het elftal minder, alles bij elkaar netto minder, en vooral minder in de moeilijke wedstrijden. Precies als Van Nistelrooij, met dezelfde mediacampagne. Voorbeeldje, vorige week kon hij niet spelen, "en prompt leed Schalke puntverlies" stond er in de Telegraaf, terwijl zijn vervanger Pukki er twee maakte.
Dat hij niet kan voetballen is natuurlijk gelul; iemand die zo vaak en overal scoort is altijd waardevol voor een team.
Hij scoort niet overal, en vaak? Hij stond iets van 1300 minuten droog vorig seizoen, een reeks alleen onderbroken door een bal op zijn rug die hij uit medelijden kreeg toegekend.
Ik zou met hem in de spits spelen. Van Persie zou je eventueel hangend aan de zijkant op kunnen stellen.
Het is een belachelijke discussie, die puur is gemaakt door de pers. Ze spelen beiden op een heel ander niveau. De één is de absolute vedette van een echte topclub in de sterkste competitie ter wereld, die niet alleen goed voetbalt maar ook scoort tegen de allersterkste elftallen ter wereld, de ander heeft bij gebrek aan beter/voldoende volwassen concurrenten nu even een basisplaats bij een subtopper in een veel minder sterke competitie. Als je Engelsen vraagt of Van Persie of Huntelaar in de spits moet staan dan vragen ze zich af of je wel goed bij je hoofd bent, en als ze weten wie Huntelaar is dan herinneren ze zich hem waarschijnlijk van hoe hij uitgelachen werd op Old Trafford, niet alleen omdat hij weer eens grote kansen miste, maar omdat hij duidelijk op een ander niveau zat en het hem allemaal veel te snel ging.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door Jöhnk » za nov 12, 2011 6:47 pm

Cruijff schreef:Overschatte Hiddink voegt na 1996, 1998, 2008 en 2010 weer een hoofdstuk ´underachieving´ toe aan zijn palmares als bondscoach.
Het lag allemaal aan de spelers, Cruijff. De Turken spelen niet in grote leagues.

http://nos.nl/video/312720-kwaliteitsve ... groot.html

Lionel
Berichten: 47281
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door Lionel » za nov 12, 2011 7:09 pm

Miste gisteren weeR een neeskens die RVP.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
bryan
Berichten: 4544
Lid geworden op: do sep 25, 2003 5:46 pm
Locatie: Europa

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door bryan » za nov 12, 2011 9:27 pm

Ik ben er mee eens dat Kroatie deels gewoon betere spelers heeft, maar 3-0 thuis verliezen is behalve voor teams als San Marino, Liechtenstein, enz. gewoon een blamage. Zeker voor Turkije. Normaal ben je blij om een punt in Istanbul te halen, laat staan 3-0 winnen.

Lionel
Berichten: 47281
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door Lionel » zo nov 13, 2011 2:59 am

Ze scoorden al snel.. dat is ook kut natuurlijk.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door InnerHarbour » zo nov 13, 2011 10:58 am

Wouter schreef: Eens, het Nederlands elftal gaat tekort komen op het EK, normaal gesproken. Op het WK zijn we zo ver gekomen doordat Van Marwijk in zag dat we een verdedigend blok op het middenveld nodig hadden om de zwakke verdediging te ontlasten (dat allerlei naïeve idealistische zeurpieten dat niet inzagen zegt genoeg over de manco's van de Nederlandse voetbaljournalistiek). Maar we moeten niet vergeten dat zowel Robben als Sneijder meededen (en wees eerlijk; de kans dat Robben er niet bij is komende zomer is vrij groot) en dat bij Van Bommel de jaren ook wel een keer zullen gaan tellen; die jongen was vorig jaar op zijn top.
En tel daar dan ook nog eens die verschrikkelijke Kuyt bij op die er alleen instaat om dat hij zo fijn meeverdedigd maar aanvallend nauwelijks inbreng heeft en je krijgt een soort resultaatvoetbal die ik niet om aan te gluren vind en Nederland onwaardig is. Als van Marwijk zo weer gaat spelen op het EK zal ik het meeste overslaan. Liever in de kwartfinale sneuvelen met mooi aantrekkelijk voetbal dan de finale halen (en die ook gewoon verliezen) met het afbraakvoetbal van het afgelopen WK.
YNWA

Wouter
Berichten: 18779
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door Wouter » zo nov 13, 2011 1:21 pm

Liever in de kwartfinale sneuvelen met mooi aantrekkelijk voetbal dan de finale halen (en die ook gewoon verliezen) met het afbraakvoetbal van het afgelopen WK.
Daar ben ik het totaal mee oneens. Het gaat in het voetbal om de winst, punt uit. En in het voetbal kom je alleen ver als je het ook verdedigend goed voor elkaar hebt. Maar ik weet dat het typisch Hollands is om in schoonheid te willen worden afgemaakt.

Gelukkig ben ik opgegroeid in Gelderland en heb ik geen last van dat soort afwijkingen... :hypocrite.gif:

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door Le T. » zo nov 13, 2011 1:53 pm

Wouter schreef:
Liever in de kwartfinale sneuvelen met mooi aantrekkelijk voetbal dan de finale halen (en die ook gewoon verliezen) met het afbraakvoetbal van het afgelopen WK.
Daar ben ik het totaal mee oneens. Het gaat in het voetbal om de winst, punt uit. En in het voetbal kom je alleen ver als je het ook verdedigend goed voor elkaar hebt. Maar ik weet dat het typisch Hollands is om in schoonheid te willen worden afgemaakt.

Gelukkig ben ik opgegroeid in Gelderland en heb ik geen last van dat soort afwijkingen... :hypocrite.gif:
Volgens mij bestaat die tegenstelling helemaal niet. Voetbal wat niet is om te winnen is per definitie niet om aan te zien. Om te winnen zul je goed moeten voetballen, dat kan aanvallend of minder aanvallend, aanvallend is vaak mooier om te zien, het kan opportunistisch of op balbezit, het kan via individuele bevliegingen of combinatievoetbal. Ook dat laatste is vaak mooier om te zien.

Maar Nederland kan alleen maar succesvol zijn met aanvallend combinatievoetbal. Dat zit niet alleen in de aard van ons voetbal, maar ook weer in deze spelersgroep. Dat is ook weer een product van de Nederlandse voetbalcultuur en daarmee hebben we heel veel goede aanvallende spelers, en degenen die dat niet zijn zijn ook weer relatief beter in het aanvallende dan in het verdedigende.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door InnerHarbour » zo nov 13, 2011 2:01 pm

Wouter schreef:
Liever in de kwartfinale sneuvelen met mooi aantrekkelijk voetbal dan de finale halen (en die ook gewoon verliezen) met het afbraakvoetbal van het afgelopen WK.
Daar ben ik het totaal mee oneens. Het gaat in het voetbal om de winst, punt uit. En in het voetbal kom je alleen ver als je het ook verdedigend goed voor elkaar hebt. Maar ik weet dat het typisch Hollands is om in schoonheid te willen worden afgemaakt.
En dan heb je dus 4 weken lang naar dodelijk saaie wedstrijden van Nederland zitten kijken en heb je uiteindelijk ook niets.
YNWA

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47905
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door peter » zo nov 13, 2011 2:38 pm

Wouter schreef:
Liever in de kwartfinale sneuvelen met mooi aantrekkelijk voetbal dan de finale halen (en die ook gewoon verliezen) met het afbraakvoetbal van het afgelopen WK.
Daar ben ik het totaal mee oneens. Het gaat in het voetbal om de winst, punt uit. En in het voetbal kom je alleen ver als je het ook verdedigend goed voor elkaar hebt. Maar ik weet dat het typisch Hollands is om in schoonheid te willen worden afgemaakt.
Jij verliest dus liever de finale na een WK vol met afbraakvoetbal dan dat je in de kwartfinale sneuvelt met prachtvoetbal? Je gaat namelijk even voorbij aan het punt dat Nederland, in the end, ook gewoon verliest met afbraakvoetbal. Als ik moet kiezen tussen het voetbal van het Nederlands elftal op WK's dan kies ik veel eerder voor '98 dan voor '10.

Neemt niet weg dat de finale spelen (en verliezen) natuurlijk wel een puike prestatie is met dit materiaal.

Plaats reactie