Kwalificatie WK 2014

Ploeterend of oogstrelend

Moderator: mods

Lionel
Berichten: 47048
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Kwalificatie WK 2014

Bericht door Lionel » wo nov 20, 2013 4:06 pm

Zo ik ga zeker kijken!
IK GELOOF!!!!!!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13708
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Kwalificatie WK 2014

Bericht door Thijs » wo nov 20, 2013 5:16 pm

Hopen dat het een beetje warm wordt!
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Kwalificatie WK 2014

Bericht door Le T. » wo nov 20, 2013 5:36 pm

Rishi schreef:Ronaldo kan beter koppen, scoort meer en sneller.
Regelmatig scoren deed hij in de kwalificatie dan weer niet geloof ik, en meer scoren als je bij Real Madrid speelt zegt mij niet zoveel. Zlatan is weer veel beter als aanspeelpunt en qua fysieke duelkracht voorin. Ik zal niemand uitlachen als hij Ronaldo beter vindt, maar een klasseverschil kan ik niet ontdekken, laat staan 2.

Over de rest valt te discussieren. Ronaldo zou niet verhuurd worden aan AC Milan. Ronaldo speelt bij Real Madrid. Zlatan bij PSG.
Het Real Madrid dat al jaren niet echt potten weet te breken in CL? Zou hij dat elftal dan niet wat sterker moeten maken, zoals hij destijds met Man U wél deed?
En ja, Messi is nog beter dan Ronaldo. Al is Ronaldo dit seizoen voorlopig niet te stoppen... behalve tegen Barca.
Als hij nog weer zoveel beter is zou hij Barca toch echt een stuk sterker moeten maken dan het blijkt te zijn. Messi moet in de spits en zelf de doelpunten maken, van zijn sponsor waarschijnlijk, en dat kan hij op zich ook heel goed, alleen is de vraag of hij zo niet veel minder meerwaarde heeft.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Kwalificatie WK 2014

Bericht door beelzebub » wo nov 20, 2013 8:59 pm

Aaah. Ze kwam het vanavond al na, onze weervrouw:
http://www.youtube.com/watch?v=ZgQDNyXkvic
http://www.nieuwsblad.be
Hier is ze dan: Franse weervrouw in haar 'blootje' na weddenschap

De kijkcijfers van het weerbericht op de Franse televisiezender Canal + bereikten vanavond een recordhoogte. Nee, er werd geen extreem noodweer voorspeld bij onze zuiderburen. Het heeft alles te maken met een ondoordachte belofte van weermeisje Doria Tillier.

Die beloofde gisteren in de talkshow 'Le Grand Journal' plechtig dat ze vanavond het weerbericht compleet in haar blootje ('à poil') zou presenteren als Frankrijk zich alsnog zou kwalificeren voor het WK. Toegegeven, de situatie zag er gisterenavond voor aanvang van de partij niet goed uit voor de Fransen. Frankrijk had de heenmatch immers met 2-0 verloren in Oekraïne. Maar toch voltrok zich gisteren een voetbalmirakel in Parijs. 'Les Bleus' wonnen met 3-0 en kwalificeerden zich alsnog voor het WK.

Bij 2-0 voelde het voormalige model de bui al hangen. 'Verdorie... 2-0 voor Frankrijk. Ik begin nu toch stress te krijgen', stuurde ze via de twitter de wereld in. Eigen schuld, dikke bult Doria...

Taalspelletje

De weervrouw liet de kijkers echter op hun honger zitten. Eerst maakte ze er zich vanaf met een woordspelletje door in Poil te presenteren: à poil betekent immers 'in haar blootje' maar ook 'in het dorpje Poil'.

Uiteindelijk verscheen er toch een naakte vrouw in beeld, weliswaar van een (te) ver standpunt om te zien of het wel om Pellier zelf ging...

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Re: Kwalificatie WK 2014

Bericht door Kowalczyk » do nov 21, 2013 9:43 am

Donderdag: nieuwe Balgevoel-column op NUsport.nl.

Ronaldo en Zlatan, de lamme en de blinde. A-garnituur plaatst zich rechtstreeks!

HIER LEZEN!

K.
Still alive...

Lionel
Berichten: 47048
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Kwalificatie WK 2014

Bericht door Lionel » do nov 21, 2013 10:03 am

:biggthumpup.gif:

Ben ik het zeer zeker mee eens. Ronaldo scoort 4x tegen Zweden omdat hij de afgelopen 1,5 jaar faalde.
IK GELOOF!!!!!!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13708
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Kwalificatie WK 2014

Bericht door Thijs » do nov 21, 2013 10:13 am

Zweden... Laat me niet lachen. Die wisten maar net te winnen op de Faröer Eilanden, een verpletterende 1-2 tegen het verenigde Rottumeroog en Rottumerplaat van Europa. Daar woont niet eens iemand. De nationale ploeg bestaat uit twee vuurtorenwachters en wat verzameld graasvee.

En toch stond 'ie tegen de Faëröer negentig minuten in het veld, die 'Ibracadabra'. Stond kennelijk de hele wedstrijd aan zijn knotje te frunniken.
:biggrin.gif:

Altijd zo genant als je dit op je werk leest en er van het lachen een knorretje ontsnapt. Hebben je collega's door dat je niet met iets serieus bezig bent.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Kwalificatie WK 2014

Bericht door beelzebub » do nov 21, 2013 8:52 pm

Adrian Mutu was niet opgeroepen voor het Roemeense elftal, maar nu heeft de bond hem ook nog eens geschorst. Hij had deze verbouwde foto van de bondscoach op z'n Facebook gezet:

Afbeelding

Hij is zelf inmiddels aan het afbouwen bij Ajaccio.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Kwalificatie WK 2014

Bericht door Cruijff » ma okt 13, 2014 7:39 pm

beelzebub schreef:Een voordeel dat Frankrijk zich heeft geplaats; De Franse weervrouw Doria Tillier had na de 0-2 afgelopen vrijdag beloofd dat ze naakt het weer gaat presenteren mocht Frankrijk alsnog het WK halen. :ajaxsmiley.gif:

Ik hou jullie op de hoogte wanneer de uitzending is. Niet helemaal mijn ding, maar als je van dunnetjes houdt; dit is 'r.
Afbeelding

Waar zijn de beelden te vinden van hoe dit is afgelopen???

Het preutse Youtube heeft het eerder geposte filmpje uiteraard allang weer unavailable gemaakt....! :1evil.gif: :1evil.gif:

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Kwalificatie WK 2014

Bericht door beelzebub » ma okt 13, 2014 9:15 pm

Ff googlen beste Cruijff. Viel nogal tegen:
http://www.dailymail.co.uk/video/sport/ ... NAKED.html
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Lionel
Berichten: 47048
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Kwalificatie WK 2014

Bericht door Lionel » di okt 14, 2014 8:53 am

Wat een domme hoer. Zeg dan niks.
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie