Kwalificatie WK 2022

Ploeterend of oogstrelend

Moderator: mods

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9020
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Kwalificatie WK 2022

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » zo nov 14, 2021 11:42 pm

Neeeeej die moest ook heel blijven en uitrusten…

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9277
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: Kwalificatie WK 2022

Bericht door Monkey Tonk » ma nov 15, 2021 1:00 pm

mattie schreef:
zo nov 14, 2021 9:27 am
Monkey Tonk schreef:
zo nov 14, 2021 1:20 am
NL was he-le-maal niks.

Ik weet wel dat de twee tegengoals vielen nadat FdJ was gewisseld, maar ik zou die gast toch niet meer opstellen. Tenzij ik een slaapmiddel van hard drug niveau nodig heb. Als hij de bal krijgt, wat tergend vaak voorkomt, weet ik al zeker dat er niks interessants gaat gebeuren. Hij zou onverslaanbaar zijn op een voetbalveld zonder doelen.
Ik zou Depay en Blind nooit meer opstellen.. Zeker de laatste mag je de 2-2 aanrekenen.. Maar he is het lieverdje van v. Gaal en Ten Hag..
Met Memphis win je nooit een grote prijs, want hij is veel te wisselvallig, maar wie moet er dan staan? NL heeft geen topaanvallers. Wie is bijvoorbeeld de laatste grote aanvaller uit de Ajax-opleiding?

Frenkie heeft zich inmiddels ontwikkelt van groot talent tot ideale antivoetballer. Het probleem is dat hij op het veld als een leider wordt gezien, terwijl zijn spel, letterlijk, niet doelgericht is. Hij haalt alle snelheid en dynamiek uit het spel. Op het ogenblik is hij een beperkte voetballer, die eigenlijk alleen maar een balletje over tien meter kan passen. Ik hoop dat hij zelf snel genoeg krijgt van zijn zaaddodend saaie, negatieve spelopvatting en weer echt gaat voetballen.
Uit MT's Grote Sprookjesboek ...
29 augustus 2018: 'Als Ajax door blijft groeien kunnen ze de CL winnen'.

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9020
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Kwalificatie WK 2022

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma nov 15, 2021 1:09 pm

Zou Frenkie daarvoor niet én een trainer, én medespelers nodig hebben die hem begrijpen?

Bovendien; geen enkele vertrekker die bij Ajax in de basis stond, is sinds de zomer van 2019 beter gaan voetballen. Doodzonde. Met die groep drie jaar bij elkaar had je écht een kans op de CL winst gehad.

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9277
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: Kwalificatie WK 2022

Bericht door Monkey Tonk » ma nov 15, 2021 1:49 pm

Het is Frenkie. Toen hij, vanuit Ajax, bij Oranje binnenkwam bracht hij frisheid en nieuw elan, ondermeer tegen Frankrijk en Duistland. Daar is niets meer van over. Hij heeft bij Barca onder dezelfde coach gespeeld.

Hij speelt met angst ipv durf. Als hij 1 bal diep geeft en die niet aankomt, probeer hem dan nog maar eens te betrappen op een dieptepass in dezelfde wedstrijd. Hij kan niet schieten. Dat is bekend. Dan mag je van een speler met zoveel overzicht toch verwachten dat hij een goede diepte of steekpass ontwikkelt? Of is het ok dat hij dat ook niet kan?
Uit MT's Grote Sprookjesboek ...
29 augustus 2018: 'Als Ajax door blijft groeien kunnen ze de CL winnen'.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Kwalificatie WK 2022

Bericht door Jöhnk » ma nov 15, 2021 2:30 pm

Toen was Ten Hag zijn trainer. Koeman is niet zo’n geweldenaar….

Wat denken jullie, gaat dit nog mis? Ik heb het gevoel van wel.

Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Kwalificatie WK 2022

Bericht door Mano » ma nov 15, 2021 2:32 pm

Nederland is koning in choken


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13362
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Kwalificatie WK 2022

Bericht door Arthur » ma nov 15, 2021 3:13 pm

Het kan bijna niet misgaan tegen een Noorwegen zonder Haaland, maar het zou me toch ook niet verbazen als het wel gebeurt.

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Kwalificatie WK 2022

Bericht door Jinne » ma nov 15, 2021 5:12 pm

Ik denk dat de Noren gewoon weer defensief beginnen en hopen op een foutje bij Nederland
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7350
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Kwalificatie WK 2022

Bericht door Scherrer » ma nov 15, 2021 10:30 pm

Jöhnk schreef:
ma nov 15, 2021 2:30 pm
Toen was Ten Hag zijn trainer. Koeman is niet zo’n geweldenaar….

Wat denken jullie, gaat dit nog mis? Ik heb het gevoel van wel.
Het heeft er alles van weg dat het morgen fout gaat.

* Op een krankzinnige en genante wijze kwalificatie misgelopen in Montenegro, waardoor er ineens nul vertrouwen is en er heel veel druk op staat.
* Veel bepalende spelers hopeloos uit vorm (Frenkie, Wijnaldum, De Ligt) of na een blessure niet de oude (Van Dijk is traaaag en onzeker geworden, benieuwd want dit breder opgemerkt en opgepikt gaat worden).
* Door kunnen gaan met een gelijkspel is voor Nederlandse teams altijd een recipe for disaster (Ajax in recente CL-jaren...). We kunnen niet op gelijkspel spelen, dat is voor Nederlanders gewoon onmogelijk.
* Turkije hijgend in de nek: als Nederland verliest en Turkije wint, worden we derde en is het helemaal voorbij, dus ook geen play-offs.
* Troosteloze lege Kuip, wat bij voorbaat al een prachtig decor voor een tragische zwanenzang oplevert.
* Van Gaal in een rolstoel.

Het lijkt me vrijwel uitgesloten dat dit nog goed komt.
***

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33279
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Kwalificatie WK 2022

Bericht door zeux » ma nov 15, 2021 10:38 pm

Scherrer schreef:
ma nov 15, 2021 10:30 pm
Jöhnk schreef:
ma nov 15, 2021 2:30 pm
Toen was Ten Hag zijn trainer. Koeman is niet zo’n geweldenaar….

Wat denken jullie, gaat dit nog mis? Ik heb het gevoel van wel.
Het heeft er alles van weg dat het morgen fout gaat.

* Op een krankzinnige en genante wijze kwalificatie misgelopen in Montenegro, waardoor er ineens nul vertrouwen is en er heel veel druk op staat.
* Veel bepalende spelers hopeloos uit vorm (Frenkie, Wijnaldum, De Ligt) of na een blessure niet de oude (Van Dijk is traaaag en onzeker geworden, benieuwd want dit breder opgemerkt en opgepikt gaat worden).
* Door kunnen gaan met een gelijkspel is voor Nederlandse teams altijd een recipe for disaster (Ajax in recente CL-jaren...). We kunnen niet op gelijkspel spelen, dat is voor Nederlanders gewoon onmogelijk.
* Turkije hijgend in de nek: als Nederland verliest en Turkije wint, worden we derde en is het helemaal voorbij, dus ook geen play-offs.
* Troosteloze lege Kuip, wat bij voorbaat al een prachtig decor voor een tragische zwanenzang oplevert.
* Van Gaal in een rolstoel.

Het lijkt me vrijwel uitgesloten dat dit nog goed komt.
Vraag is: vind je het erg?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7350
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Kwalificatie WK 2022

Bericht door Scherrer » ma nov 15, 2021 10:43 pm

Zeux schreef:
ma nov 15, 2021 10:38 pm
Scherrer schreef:
ma nov 15, 2021 10:30 pm
Jöhnk schreef:
ma nov 15, 2021 2:30 pm
Toen was Ten Hag zijn trainer. Koeman is niet zo’n geweldenaar….

Wat denken jullie, gaat dit nog mis? Ik heb het gevoel van wel.
Het heeft er alles van weg dat het morgen fout gaat.

* Op een krankzinnige en genante wijze kwalificatie misgelopen in Montenegro, waardoor er ineens nul vertrouwen is en er heel veel druk op staat.
* Veel bepalende spelers hopeloos uit vorm (Frenkie, Wijnaldum, De Ligt) of na een blessure niet de oude (Van Dijk is traaaag en onzeker geworden, benieuwd want dit breder opgemerkt en opgepikt gaat worden).
* Door kunnen gaan met een gelijkspel is voor Nederlandse teams altijd een recipe for disaster (Ajax in recente CL-jaren...). We kunnen niet op gelijkspel spelen, dat is voor Nederlanders gewoon onmogelijk.
* Turkije hijgend in de nek: als Nederland verliest en Turkije wint, worden we derde en is het helemaal voorbij, dus ook geen play-offs.
* Troosteloze lege Kuip, wat bij voorbaat al een prachtig decor voor een tragische zwanenzang oplevert.
* Van Gaal in een rolstoel.

Het lijkt me vrijwel uitgesloten dat dit nog goed komt.
Vraag is: vind je het erg?
Ja, absoluut. Ik ben Nederlander en heb prachtige herinneringen aan EK's en WK's waarop Oranje het goed deed. Een toernooi is voor mij 100x leuker als Nederland meedoet.

Jij vindt het niet erg?
***

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33279
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Kwalificatie WK 2022

Bericht door zeux » ma nov 15, 2021 10:50 pm

Ondertussen bij de buren:

Servië, Spanje, Zwitserland, Frankrijk, België, Denemarken, Kroatië, Engeland en Duitsland direct geplaatst.

Tweede plaatsen:

Portugal, 17, groep van 5
Zweden, 15, groep van 5
Italië, 16, groep van 5
Schotland, 23, groep van 6
Rusland, 22, groep van 6
Polen, 20, groep van 6
Noord-Macedonië, 18, groep van 6

Undecided:

NL (20, +23)/Turkije (18, +10)/Noorwegen (18, +9), groep van 6
Tweede plaats Wales (14, +5)/Tsjechië (11, +3), groep van 5
Tweede plaats Finland (11, +2)/Oekraïne (9, +1), groep van 5

Hoe zit dat met die verschillende groepsgroottes?
Laatst gewijzigd door zeux op ma nov 15, 2021 10:56 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33279
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Kwalificatie WK 2022

Bericht door zeux » ma nov 15, 2021 10:52 pm

Scherrer schreef:
ma nov 15, 2021 10:43 pm

Jij vindt het niet erg?
Two minds. Qatar heeft de stadions gebouwd op lijken...

Ik vind het leuk NL op een WK. Maar een halszaak vind ik het nu ook weer niet.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7350
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Kwalificatie WK 2022

Bericht door Scherrer » ma nov 15, 2021 11:04 pm

Zeux schreef:
ma nov 15, 2021 10:50 pm
Ondertussen bij de buren:

Servië, Spanje, Zwitserland, Frankrijk, België, Denemarken, Kroatië, Engeland en Duitsland direct geplaatst.

Tweede plaatsen:

Portugal, 17, groep van 5
Zweden, 15, groep van 5
Italië, 16, groep van 5
Schotland, 23, groep van 6
Rusland, 22, groep van 6
Polen, 20, groep van 6
Noord-Macedonië, 18, groep van 6

Undecided:

NL (20, +23)/Turkije (18, +10)/Noorwegen (18, +9), groep van 6
Tweede plaats Wales (14, +5)/Tsjechië (11, +3), groep van 5
Tweede plaats Finland (11, +2)/Oekraïne (9, +1), groep van 5

Hoe zit dat met die verschillende groepsgroottes?
Wedstrijden tegen de nummer laatst in de poule tellen niet mee. Zie: https://en.m.wikipedia.org/wiki/2022_FI ... ion_(UEFA)
Zeux schreef:
ma nov 15, 2021 10:52 pm
Scherrer schreef:
ma nov 15, 2021 10:43 pm

Jij vindt het niet erg?
Two minds. Qatar heeft de stadions gebouwd op lijken...

Ik vind het leuk NL op een WK. Maar een halszaak vind ik het nu ook weer niet.
Dat Qatar het WK heeft gekregen is een complete schande. Maar daar kan ik als supporter niets aan doen. Ik hoop op voldoende protest, zodat voor de organisatie vooral schaamte overheerst na afloop.

Behalve als NL zich niet kwalificeert. Dan vind ik het uiteraard een grote schande dat die andere landen wél naar dit corrupte en mensenrechtenschendende WK gaan. :hypocrite.gif:
***

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33279
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Kwalificatie WK 2022

Bericht door zeux » ma nov 15, 2021 11:13 pm

Scherrer schreef:
ma nov 15, 2021 11:04 pm
Dat Qatar het WK heeft gekregen is een complete schande. Maar daar kan ik als supporter niets aan doen. Ik hoop op voldoende protest, zodat voor de organisatie vooral schaamte overheerst na afloop.
Dat is het.

Thanks voor de 'richtlijn'. Ingewikkelder kunnen ze het niet maken, geloof ik.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7844
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Kwalificatie WK 2022

Bericht door elliquido » ma nov 15, 2021 11:49 pm

Van de nummers 2 gaan er 3 naar de playoff en wat uitval uit de nationsleague begreep ik toch?
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7844
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Kwalificatie WK 2022

Bericht door elliquido » ma nov 15, 2021 11:51 pm

De 10 groepswinnaars stoten door. De 10 runners-up gaan naar de play-offs, samen met de 2 hoogst geplaatste winnaars van een Nations League-groep die niet in de top 2 finishten. Er zijn 3 sporen van 4 landen in de play-offs met elk halve finales en een finale, goed voor 3 WK-tickets.

De 6 beste tweedes zijn reekshoofd bij de loting op 26 november. Er worden 3 sporen van 4 landen geloot, met per spoor halve finales (24-25 maart) en een finale (28-29 maart) voor een WK-ticket.

Portugal en Rusland zijn al zeker van de status van reekshoofd, Noord-Macedonië en Oostenrijk zeker niet.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Kwalificatie WK 2022

Bericht door brigade zuid » di nov 16, 2021 10:40 am

Italië ook naar de play offs.

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Kwalificatie WK 2022

Bericht door Andriy Demchenko » di nov 16, 2021 10:55 am

vi.nl
ls Oranje dinsdagavond verliest van Noorwegen en Turkije een steek laat vallen op bezoek bij Montenegro moet de formatie van Louis van Gaal zich melden in de play-offs. In 1985 ging dat faliekant mis tegen België, maar in 1995 werd via zo'n herkansing ten koste van Ierland wel een EK-ticket veiliggesteld.

WK Kwalificatie Europa
Stand Groepsfase Groep G WK Kwalificatie Europa 2022 Qatar
Europa
Team GS W G V DV-DT DS Pt.
1 Nederland Nederland 9 6 2 1 31-8 +23 20
2 Turkije Turkije 9 5 3 1 25-15 +10 18
3 Noorwegen Noorwegen 9 5 3 1 15-6 +9 18
4 Montenegro Montenegro 9 3 3 3 13-13 0 12
5 Letland Letland 9 1 3 5 8-13 -5 6
6 Gibraltar Gibraltar 9 0 0 9 3-40 -37 0
* Actueel tot en met 15 nov. 2021
Bekijk de volledige stand

Sinds die wedstrijd in Liverpool zijn de play-offs een onlosmakelijk onderdeel geworden van het kwalificatietraject in Europa, niet alleen voor EK's, maar zeker ook voor WK's. In de aanloop naar de recente mondiale toernooien vonden er steeds tweeluiken plaats met als inzet één WK-ticket, maar de opzet ziet er nu radicaal anders uit. Een korte schets.

DEELNEMERS
Twaalf landen melden zich in de play-offs: de tien nummers twee van de kwalificatiegroepen, aangevuld met de twee beste groepswinnaars van de Nations League die zich niet via de reguliere route konden plaatsen. In totaal waren er veertien Nations League-groepswinnaars, waarvan Frankrijk, Spanje en België al zeker zijn van het WK en Italië sowieso eerste of tweede zal worden in de poule. Hoe hoger de divisie, hoe beter je plaats in de wachtrij.

Land Zeker van toptwee poule?
Frankrijk Ja
Spanje Ja
Italië Ja
België Ja
Wales Nee
Oostenrijk Nee
Tsjechië Nee
Hongarije Nee
Slovenië Nee
Montenegro Nee
Albanië Nee
Armenië Nee
Gibraltar Nee
Faerøer Nee
Wales is de volgende in de rij en dus al verzekerd van de play-offs. De achtstefinalist van het EK kan ook via de reguliere weg de barrages halen, volgens welk scenario groepsgenoot Tsjechië (derde in de wachtrij) de Nations League-troostprijs incasseert. Oostenrijk heeft het 'Nations League-ticket' sowieso al beet. Vanaf Hongarije is iedereen uitgeschakeld.

LOTING
Het betekent dat Wales, Tsjechië en Oostenrijk al zeker zijn van deelname aan het 'toetje'. Dat geldt ook voor Portugal, Rusland, Schotland, Zweden en Noord-Macedonië. In de Groepen C (Italië of Zwitserland), D (Finland of Oekraïne), G (Nederland, Turkije of Noorwegen) en I (Engeland of Polen) valt nog een beslissing.

Hoewel de barrages pas eind maart worden afgewerkt, heeft de loting al op vrijdag 26 november plaats. Daarbij worden drie paden van vier teams gevormd, waarbij de drie eindwinnaars naar Qatar mogen. Er is zowel in de halve finale als in de eindstrijd sprake van één wedstrijd. De speeldata zijn 24-25 maart (halve finales) en 28-29 maart (finales).

BESCHERMDE STATUS
Bij de loting zijn er zes geplaatste teams die in de halve finale de ongeplaatste landen ontlopen. Om de volgorde te bepalen wordt niet gekeken naar de FIFA-ranking, maar naar het aantal behaalde punten in de WK-kwalificatie. Daarna volgen het doelsaldo, het aantal zeges en uiteindelijk zelfs het aantal gele en rode kaarten. Om alles gelijk te trekken, tellen in de groepen van zes de resultaten tegen de hekkensluiter niet mee. De twee Nations League-landen zijn sowieso niet geplaatst.

Voorlopige potindeling:

Geplaatst Onzeker Ongeplaatst
Portugal Tsjechië Oostenrijk
Rusland Schotland Noord-Macedonië
Zweden
Wales
Runner-up Groep C
Runner-up Groep D
Runner-up Groep G
Runner-up Groep I
Portugal en Rusland genieten momenteel sowieso een beschermde status. Oostenrijk en Noord-Macedonië zijn hoe dan ook ongeplaatst. Omdat er twee keer zoveel geplaatste landen als WK-tickets beschikbaar zijn, kan het zomaar zijn dat er in de finale van een bepaald pad een absolute kraker plaatsheeft. Nederland finisht bij een nederlaag tegen Noorwegen op veertien punten (de duels met Gibraltar tellen dan niet mee) en loopt dan waarschijnlijk een beschermde status mis, al kan er nog veel verschuiven.

Het maakt de toevalsfactor groot in de play-offs, zeker omdat voor het thuisvoordeel in de finale geloot wordt.

De nummers twee op een rijtje:

Groep Land Punten en doelsaldo
A Portugal 8-17 (+ 11)
H Rusland 8-16 (+ 9)
C Zwitserland 7-15 (+ 9)
B Zweden 8-15 (+ 6)
I Polen 7-14 (+ 9)
E Wales 7-14 (+ 5)
F Schotland 7-14 (+ 5)
J Noord-Macedonië 8-12 (+ 3)
G Turkije 7-12 (+ 1)
D Finland 7-11 (+ 2)
Overigens die hele constructie van winaar van de Nations League Poule waarbij er dus twee mogen doorstromen naar de barrages slaat natuurlijk ook nergens op. Eindigt Montenegro achter Nederland maar hebben ze zo ineens wel een geitenpaadje.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Kwalificatie WK 2022

Bericht door Jöhnk » di nov 16, 2021 8:34 pm

Is Danny Blind de waarnemend bondscoach? Stel je voor dat dit fout gaat…

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Kwalificatie WK 2022

Bericht door Andriy Demchenko » di nov 16, 2021 8:54 pm

Jöhnk schreef:
di nov 16, 2021 8:34 pm
Is Danny Blind de waarnemend bondscoach? Stel je voor dat dit fout gaat…
Mja, Montenegro thuis al voor tegen Turkije, de parachute wordt uitgevouwen. Maar Danny Blind is een bad omen natuurlijk.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7350
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Kwalificatie WK 2022

Bericht door Scherrer » di nov 16, 2021 8:56 pm

Jöhnk schreef:
di nov 16, 2021 8:34 pm
Is Danny Blind de waarnemend bondscoach? Stel je voor dat dit fout gaat…
:biggrin.gif:

Mister 12 ambachten, 13 ongelukken. What could possibly go wrong?
***

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11397
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Kwalificatie WK 2022

Bericht door Toppie » di nov 16, 2021 9:04 pm

Die Depay is toch een zeer middelmatige voetballer :blackcat.gif:

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33279
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Kwalificatie WK 2022

Bericht door zeux » di nov 16, 2021 9:26 pm

Toppie schreef:
di nov 16, 2021 9:04 pm
Die Depay is toch een zeer middelmatige voetballer :blackcat.gif:
Yep, zo'n insteekpass die Blind - die vanavond een stuk alerter oogt - snel geeft, weet hij niet te verwerken.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33279
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Kwalificatie WK 2022

Bericht door zeux » di nov 16, 2021 9:28 pm

NL moet - net als Ajax dat kan - de rust bewaren, met urgentie blijven voetballen, maar niet te gehaast. Dan moet het toch een keer lukken.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Plaats reactie