Kwalificatie WK 2022

Ploeterend of oogstrelend

Moderator: mods

columbus
Berichten: 5285
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Kwalificatie WK 2022

Bericht door columbus » do sep 02, 2021 10:16 am

Gakpo begon goed maar zakte in de 2e een flink eind weg.

Vond het verder wel een logische opstelling. Nederland is alleen niet zo goed (meer). Zo voorspelbaar, soms zo traag. Alles en iedereen komt in de bal en als het een keer de diepte in gaat is de aansluiting er niet omdat de rest weer in de bal kwam.

Individueel zijn het allemaal prima spelers. Door het spel wordt de Jong ook gedwongen om de postbode te spelen. Erg moeizaam allemaal

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Kwalificatie WK 2022

Bericht door wimpey » do sep 02, 2021 10:17 am

Ik vond FdJ obligaat spelen. Sowieso vind ik 'm niet meer de speler die hij bij Ajax was. Al was Ajax 2018/19 natuurlijk het beste team waarin hij gespeeld heeft.

Eens met Jöhnk: je kunt niet Wijnaldum en Klaassen opstellen. Als je een middenveld wilt dat iets kan creëren tenminste. Dat is ook het probleem bij Ajax trouwens.

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9277
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: Kwalificatie WK 2022

Bericht door Monkey Tonk » do sep 02, 2021 2:20 pm

Iniesta schreef:
do sep 02, 2021 6:52 am
Monkey Tonk schreef:Een even glansloos als naadloos vervolg op het EK. Gakpo, een aanvaller, heft effe buitenspel op bij de 1-0. Lang geleden dat ik zoiets gezien heb.

We hebben mazzel met Ajax. Een paar jaar geleden met het modernste voetbal ooit vertoond. En nog steeds ver boven dit niveau. Van dit ideeenloze omsingelingsvoetbal, tegen een handbalverdediging, ligt geen hond wakker.
Ook zonder Gapko was het geen buitenspel
Timber stond er op moment van spelen ook nog achter
Het punt is dat een aanvaller als laatste verdediger bleef hangen. Ik zou niet weten wanneer ik dat voor het laatst gezien heb in het betaalde voetbal. Misschien nooit. Bij de F-pupilletjes wel, natuurlijk.
Uit MT's Grote Sprookjesboek ...
29 augustus 2018: 'Als Ajax door blijft groeien kunnen ze de CL winnen'.

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7232
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Kwalificatie WK 2022

Bericht door Trab » do sep 02, 2021 3:27 pm

Monkey Tonk schreef:
Iniesta schreef:
do sep 02, 2021 6:52 am
Monkey Tonk schreef:Een even glansloos als naadloos vervolg op het EK. Gakpo, een aanvaller, heft effe buitenspel op bij de 1-0. Lang geleden dat ik zoiets gezien heb.

We hebben mazzel met Ajax. Een paar jaar geleden met het modernste voetbal ooit vertoond. En nog steeds ver boven dit niveau. Van dit ideeenloze omsingelingsvoetbal, tegen een handbalverdediging, ligt geen hond wakker.
Ook zonder Gapko was het geen buitenspel
Timber stond er op moment van spelen ook nog achter
Het punt is dat een aanvaller als laatste verdediger bleef hangen. Ik zou niet weten wanneer ik dat voor het laatst gezien heb in het betaalde voetbal. Misschien nooit. Bij de F-pupilletjes wel, natuurlijk.
Het feit dat het een aanvaller is weinig relevant aangezien hij de 1e paal moest dekken.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7232
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Kwalificatie WK 2022

Bericht door Trab » do sep 02, 2021 3:58 pm

Jöhnk schreef: Ik zie hem juist liever in de opbouw. Zet daar een type De Roon neer en alles loopt in de eerste fase al vast. De Jong is absolute wereldtop als schakelspeler voor de defensie. En onderschat hem ook zeker niet in de omschakeling.

Dat is trouwens ook de rol die hij bij Ajax had. Toen scoorde hij ook amper, hè. En hij hoefde de eindpass ook niet te geven. Daar waren andere spelers voor. Dus hoezo is hij deze speler ‘geworden’?

Klaassen speelde goed, lees ik dan, maar hij stond op de positie waar de steekballen vandaan moeten komen. Hoe vaak heeft hij de voorhoede bediend? Wijnaldum idem dito.

Iets anders, de grootste tegenvaller vond ik Gakpo. Was hij zenuwachtig of stortte de hype in elkaar?
Ja maar dan moet ie wel voor zijn defensie spelen. Gisteren liet ie zich regelmatig inzakken tussen de twee cv’s. Dan speel je niet voor je defensie maar in je defensie. Daar maakt hij het verschil niet. Bij Ajax liet hij zich vaak inzakken in de linkerzone van waaruit hij kon versnellen. Dan had je Schone nog als controleur en vde Beek op 10. Nederland speelde gisteren in feite met maar 3 linies. Wijnaldum en Klaassen naast elkaar op het middenveld, Memphis op een eiland voorin en Frenkie die de ballen achterin ging ophalen. Heel makkelijk te verdedigen voor Noorwegen. Die speelden 4-4-2 met de twee spitsen die centraal voorin druk gaven en de twee rijtjes van 4 erachter die telkens heen en weer kantelden en constant druk op de bal hielden.
Het druk zetten van Nederland was helemaal drama. Ik hoor van Gaal voor de wedstrijd nog zeggen dat de toevoer naar Haaland eruit moet. Vervolgens gaan ze met z’n allen rond de middenlijn staan met de achterste linie op 1 lijn. Iedere lange bal was kassa voor Haaland. Die waande zich in een paradijs.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Yopii
Berichten: 17871
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Kwalificatie WK 2022

Bericht door Yopii » do sep 02, 2021 3:59 pm

Monkey Tonk schreef:
do sep 02, 2021 1:22 am
Een even glansloos als naadloos vervolg op het EK. Gakpo, een aanvaller, heft effe buitenspel op bij de 1-0. Lang geleden dat ik zoiets gezien heb.

We hebben mazzel met Ajax. Een paar jaar geleden met het modernste voetbal ooit vertoond. En nog steeds ver boven dit niveau. Van dit ideeenloze omsingelingsvoetbal, tegen een handbalverdediging, ligt geen hond wakker.
Het zal niet lang duren voor LVG zijn team op de counter laat spelen, net als hij destijds deed op het WK. Gakpo en Memphis voorin, en Berghuis die de pass geeft, zoiets?

Probleem is dat Memphis lang geen Robben is, en Berghuis geen Sneijder. Achterin dichttimmeren (vijf verdedigers + twee verdedigende middenvelders) zal wel lukken, schat ik.

De analyse van LVG vond ik trouwens erg zwak: 'We waren onzorgvuldig' (jaaa, waarom dan?) en: 'er waren er te veel niet in vorm'(hmmmm). Was De Boer met deze teksten gekomen, dan was hij afgebrand.

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9277
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: Kwalificatie WK 2022

Bericht door Monkey Tonk » do sep 02, 2021 8:00 pm

Yopii schreef:
do sep 02, 2021 3:59 pm
Monkey Tonk schreef:
do sep 02, 2021 1:22 am
Een even glansloos als naadloos vervolg op het EK. Gakpo, een aanvaller, heft effe buitenspel op bij de 1-0. Lang geleden dat ik zoiets gezien heb.

We hebben mazzel met Ajax. Een paar jaar geleden met het modernste voetbal ooit vertoond. En nog steeds ver boven dit niveau. Van dit ideeenloze omsingelingsvoetbal, tegen een handbalverdediging, ligt geen hond wakker.
Het zal niet lang duren voor LVG zijn team op de counter laat spelen, net als hij destijds deed op het WK. Gakpo en Memphis voorin, en Berghuis die de pass geeft, zoiets?

Probleem is dat Memphis lang geen Robben is, en Berghuis geen Sneijder. Achterin dichttimmeren (vijf verdedigers + twee verdedigende middenvelders) zal wel lukken, schat ik.

De analyse van LVG vond ik trouwens erg zwak: 'We waren onzorgvuldig' (jaaa, waarom dan?) en: 'er waren er te veel niet in vorm'(hmmmm). Was De Boer met deze teksten gekomen, dan was hij afgebrand.
De coach met de beste binding met deze groep was overduidelijk Koeman. Hij bracht iets los, waardoor men ergens in ging geloven. Je zag het spelplezier en de overtuiging dat men samen bezig was om ergens naartoe te groeien. Die twee elementen zijn inmiddels nergens meer te bespeuren. Daarnaast heeft LvG de wereld, en de groep, nu al laten weten dat ze helemaal niet zo goed zijn; dwz, als er toch iets moois zou ontstaan komt dat op zijn conto.

Het NL elftal weerspiegelt misschien de NL cultuur. Vastgelopen. Er zit geen idee meer achter. Een kabinet kan een jaar demissionair zijn, en niemand kan het nog wat schelen. Omdat het toch niks uitmaakt? Ajax is eigenlijk een soort Amerikaans eiland in NL. Daar wordt het allerhoogste wel nagestreefd, mag wel grondverleggend gedacht worden, en staat winnen altijd centraal. Het is niet voor niks dat de smaakmakers in Amsterdam van de laatste jaren - Tadic, Ziyech, Antony - vanuit andere culturen komen.

Als er in Oranje 1 smaakmaker is die het vertrouwen van een coach in hem uitstraalt is dat Memphis. Onder Koeman vaak uitstekend. Eerste helft bij Barca van dit seizoen was zelfs magistraal. Maar dezelfde Memphis speelt vertwijfeld zonder dat vertrouwen. Maakt niet uit of de coach dan FdB of LvG heet.

LvG gebruikte de voorbereiding voor het WK 2014 om NL van Spanje te laten winnen. Een klinkende 5-1 zege. Daarmee was meteen de koek op, want die mooie vertoning kreeg nooit een vervolg. NL was moeilijk te verslaan, maar winnen ging net zo stroef, zelfs tegen voetbaldwerg Costa Rica.

LvG weet niet hoe hij door een geparkeerde bus heen moet spelen. Ik heb ManU onder hem een jaarlang van heel dichtbij gevolgd. Hij loste dat probleem nooit op. Net als FdB het nooit oploste. Toen ik het jaar daarna Ajax al heel vroeg in het seizoen de bus helemaal aan gort zag spelen, dmv het steekpassenbal, wist ik meteen dat ik naar iets heel speciaals zat te kijken; iets wat LvG met al die peperdure sterren bij ManU nooit gelukt was. Dat is de richting die Ajax voor het NL voetbal heeft aangegeven. Neem Ajax 2018/19 als model voor het NL voetbal, en bouw op dat fundament. Dat was het moment. Het magische dat Ajax altijd nastreeft en soms vindt. Flitsend en vernieuwend voetbal. Real Madrid en Juve hadden er thuis geen enkel antwoord op.

Waaruit kwam de goal van gisteren? Steekpass achter de verdediger, voorzet, doelpunt. Een verdediger raakt pas in de problemen als hij het spel niet meer voor zich heeft. De Noorse verdediger, zijn blik nu 90 graden afgewend, speelde pardoes de bal naar Klaassen. De voorzet van Wijnaldum was niet eens op maat. Een steekpass moet wel verrassend zijn. Dus niet een pass die eerst getelegrafeerd wordt, want zo dom zijn verdedigers niet. Daarom is het vertragende spel van Frenkie zo irritant. Het moet snel, strak, en one-touch. Vier, vijf, zes passen, en een kans.
Uit MT's Grote Sprookjesboek ...
29 augustus 2018: 'Als Ajax door blijft groeien kunnen ze de CL winnen'.

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7350
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Kwalificatie WK 2022

Bericht door Scherrer » vr sep 03, 2021 9:15 am

Yopii schreef:
do sep 02, 2021 3:59 pm

De analyse van LVG vond ik trouwens erg zwak: 'We waren onzorgvuldig' (jaaa, waarom dan?) en: 'er waren er te veel niet in vorm'(hmmmm). Was De Boer met deze teksten gekomen, dan was hij afgebrand.
Zijn analyse was opvallend zwak, ja. Hij kwam niet veel verder dan 'onzorgvuldig'. Terwijl het probleem natuurlijk was dat Nederland weer eens ouderwets jaren-90-voetbal speelde. 'Zorgvuldig' (dus traaaaaag) opbouwen, grote rondo met veel balbezit en het omsingelen van de tegenstander. Helaas voor Louis zijn de jaren negentig zo'n 25 jaar geleden en heeft het voetbal zich doorontwikkeld tot sport van de snelle omschakeling. Bal veroveren en meteen diep gaan. Binnen 5 seconden na balverovering in de 16 van de tegenstander staan, want anders is die hergegroepeerd en is er geen doorkomen meer aan. Snelheid in diepgang vóór zorgvuldigheid (de echte topploegen combineren natuurlijk snelheid en nauwkeurigheid, maar die kwaliteiten heeft Nederland niet meer).

Het grappige is dat hij in 2014 wel leek te begrijpen dat het voetbal was doorontwikkeld, want toen speelde Nederland veel meer op de omschakeling. Onder andere in die legendarische wedstrijd tegen Spanje. Benieuwd hoe hij Oranje tegen Turkije voor de dag laat komen.
***

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Kwalificatie WK 2022

Bericht door wimpey » vr sep 03, 2021 1:43 pm

Depay trok z'n EK-vorm genadeloos door. Iedere keer dat ik kijk, speelt ie niet best. Wordt die jongen door menig bondscoach niet te belangrijk gemaakt. Hij komt altijd in de bal, makkelijk te verdedigen.

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7232
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Kwalificatie WK 2022

Bericht door Trab » vr sep 03, 2021 6:58 pm

Scherrer schreef:
Yopii schreef:
do sep 02, 2021 3:59 pm

De analyse van LVG vond ik trouwens erg zwak: 'We waren onzorgvuldig' (jaaa, waarom dan?) en: 'er waren er te veel niet in vorm'(hmmmm). Was De Boer met deze teksten gekomen, dan was hij afgebrand.
Zijn analyse was opvallend zwak, ja. Hij kwam niet veel verder dan 'onzorgvuldig'. Terwijl het probleem natuurlijk was dat Nederland weer eens ouderwets jaren-90-voetbal speelde. 'Zorgvuldig' (dus traaaaaag) opbouwen, grote rondo met veel balbezit en het omsingelen van de tegenstander. Helaas voor Louis zijn de jaren negentig zo'n 25 jaar geleden en heeft het voetbal zich doorontwikkeld tot sport van de snelle omschakeling. Bal veroveren en meteen diep gaan. Binnen 5 seconden na balverovering in de 16 van de tegenstander staan, want anders is die hergegroepeerd en is er geen doorkomen meer aan. Snelheid in diepgang vóór zorgvuldigheid (de echte topploegen combineren natuurlijk snelheid en nauwkeurigheid, maar die kwaliteiten heeft Nederland niet meer).

Het grappige is dat hij in 2014 wel leek te begrijpen dat het voetbal was doorontwikkeld, want toen speelde Nederland veel meer op de omschakeling. Onder andere in die legendarische wedstrijd tegen Spanje. Benieuwd hoe hij Oranje tegen Turkije voor de dag laat komen.
Hij speelt nog steeds als in 2014 hoor. Er viel alleen weinig om te schakelen. De Noren speelden iedere bal lang over onze laatste linie. Dan moet je steeds opnieuw beginnen met opbouwen.
En die was dramatisch. Wijnaldum en Klaassen zijn lopers die in de 16 moeten komen en niet de mensen die als eerste in balbezit moeten komen op het middenveld om het spel te verdelen. Dat gebeurde wel omdat Frenkie iedere bal achterin ging halen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40616
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Kwalificatie WK 2022

Bericht door Marillion » za sep 04, 2021 10:09 am

Wijnaldum en Klaassen op één middenveld is wat mij betreft dan ook teveel van hetzelfde.

Het is best een lastige groep om er echt iets van te maken. Natuurlijk heeft Nederland best een aantal hele behoorlijke spelers. Maar op sommige posities heb je eigenlijk teveel van hetzelfde terwijl het op andere plekken juist weer behelpen is. Neemt niet weg dat deze poule natuurlijk geen probleem mag zijn.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Kwalificatie WK 2022

Bericht door Jinne » za sep 04, 2021 10:46 pm

Berghuis zag er al wat zelfverzekerder uit deze keer. Na de slechte start. Goede assist op Wijnaldum.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9277
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: Kwalificatie WK 2022

Bericht door Monkey Tonk » zo sep 05, 2021 10:43 am

wimpey schreef:
vr sep 03, 2021 1:43 pm
Depay trok z'n EK-vorm genadeloos door. Iedere keer dat ik kijk, speelt ie niet best. Wordt die jongen door menig bondscoach niet te belangrijk gemaakt. Hij komt altijd in de bal, makkelijk te verdedigen.
Bij Memphis is het alles of niks. Het zou al heel wat zijn als hij zijn ondergrens op kon krikken. Zijn topniveau kan ook omhoog, want hij schermt de bal vaak helemaal niet goed af, en is ook niet explosief in zijn wendingen. Hij forceerde wel zelf de 1-0 en daarmee was het verzet zo goed als gebroken.

Die goal was superbelangrijk. Als je ziet hoe gemakkelijk en helder Ajax de kansen in de zestien uitspeelt, en dat vergelijkt met het paniekerige geflipperkast bij Oranje in de zestien totaan de 1-0.
Uit MT's Grote Sprookjesboek ...
29 augustus 2018: 'Als Ajax door blijft groeien kunnen ze de CL winnen'.

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9020
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Kwalificatie WK 2022

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » zo sep 05, 2021 10:49 am

Waarmee je indirect ook opmerkt hoe afhankelijk Ajax van Tadic is.

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9277
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: Kwalificatie WK 2022

Bericht door Monkey Tonk » zo sep 05, 2021 1:49 pm

Van Gaal zegt dat hij spelers in hun kracht wil laten spelen. Maar je ziet dat Oranje nauweliijks uitgespeelde kansen creeert. Ik zou Frenkie liever achter de spitsen zien, voor een steekpass of twintig per wedstrijd. Klaassen loopt zelf graag naar voren, maar ik vind hem meer een waterdrager, een corrigerende middenvelder die de gaten dicht kan lopen. Klaassen is niet goed genoeg om zover voorin te lopen. De balletjes breed van FdJ zijn van een zaaddodende voorspelbaarheid. Maar hij heeft wel het speloverzicht dat Tadic ook heeft. Gebruik hem dan op een manier die het meeste gevaar sticht. In de laatste twee interlands hebben we twee steekpassen gezien die een doelpunt opleverden. Allebei gegeven door Berghuis. Prima voor hem, maar dat klopt niet.

Historicus
Berichten: 3329
Lid geworden op: di mar 15, 2016 11:03 pm

Re: Kwalificatie WK 2022

Bericht door Historicus » zo sep 05, 2021 2:30 pm

Het was niet om aan te gluren, maar op de tribunes in Eindhoven deden ze net of het geweldig ging. Wat was De Ligt ook weer druistig, zeg. Kreeg ook weer een beste beuk te incasseren.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40616
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Kwalificatie WK 2022

Bericht door Marillion » zo sep 05, 2021 10:49 pm

Voor zowel De Ligt als De Jong vraag ik me echt af. Zijn die jongens nou beter geworden na hun vertrek bij Ajax?
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7232
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Kwalificatie WK 2022

Bericht door Trab » ma sep 06, 2021 7:11 am

Monkey Tonk schreef:
wimpey schreef:
vr sep 03, 2021 1:43 pm
Depay trok z'n EK-vorm genadeloos door. Iedere keer dat ik kijk, speelt ie niet best. Wordt die jongen door menig bondscoach niet te belangrijk gemaakt. Hij komt altijd in de bal, makkelijk te verdedigen.
Bij Memphis is het alles of niks. Het zou al heel wat zijn als hij zijn ondergrens op kon krikken. Zijn topniveau kan ook omhoog, want hij schermt de bal vaak helemaal niet goed af, en is ook niet explosief in zijn wendingen. Hij forceerde wel zelf de 1-0 en daarmee was het verzet zo goed als gebroken.

Die goal was superbelangrijk. Als je ziet hoe gemakkelijk en helder Ajax de kansen in de zestien uitspeelt, en dat vergelijkt met het paniekerige geflipperkast bij Oranje in de zestien totaan de 1-0.
Memphis staat teveel geïsoleerd. Hij rendeert beter met Wijnaldum op 10. Dat hebben de wedstrijden onder Koeman wel uitgewezen. Van Gaal wil echter lopende mensen achter Memphis en opteert daarom voor een middenveld in de punt naar achteren.
Zelfde geldt voor Frenkie. Die moet nu in de punt naar achteren spelen waardoor hij nauwelijks naar voren kan omdat hij de balans moet bewaken. Hij rendeert beter in een systeem met twee zessen. Zoals bij Ajax destijds. Daar kon hij meer risico in zijn spel leggen doordat Schone de balans bewaakte. Ik vind het geen logische keuzes.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Mano
Berichten: 15118
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Kwalificatie WK 2022

Bericht door Mano » ma sep 06, 2021 1:52 pm

Wij missen een creatieve spelers op 10 of een topspits.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9277
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: Kwalificatie WK 2022

Bericht door Monkey Tonk » di sep 07, 2021 10:06 am

Het is teveel los zand, en te weinig voetballen vanuit een idee. Frenkie maakte op een gegeven moment een dribbel over een meter of twintig. Daarmee trekt hij tegenstanders naar zich toe waardoor er ergens anders ruimte ontstaat. Op zo'n moment moet je proberen om iets te forceren via een steekpass. Maar Frenkie's dribbel eindigde met weer een balletje breed. Dan heeft zo'n dribbel geen functie. Je kunt dan beter wel een steekpass geven die niet lukt, dan het niet proberen en op zeker spelen, want dan zet je tenminste je medespelers op scherp, zodat ze de volgende keer wel opletten.

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Kwalificatie WK 2022

Bericht door Jinne » di sep 07, 2021 7:47 pm

Nette goal
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Kwalificatie WK 2022

Bericht door wimpey » di sep 07, 2021 7:49 pm

Jinne schreef:
di sep 07, 2021 7:47 pm
Nette goal
Eufemisme. Klaassen met mooie en cruciale goals. :biggthumpup.gif:

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40616
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Kwalificatie WK 2022

Bericht door Marillion » di sep 07, 2021 7:55 pm

Zeg maar gerust hele nette goal. En belangrijk uiteraard. :biggthumpup.gif:
Nil volentibus arduum

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Kwalificatie WK 2022

Bericht door wimpey » di sep 07, 2021 7:59 pm

Van Gaal was trouwens fantastisch tegen Driesje van De T. :biggthumpup.gif:

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Kwalificatie WK 2022

Bericht door wimpey » di sep 07, 2021 8:00 pm

Van Gaal was trouwens fantastisch tegen Driesje van De T. :biggthumpup.gif:

Plaats reactie