Oefenwedstrijden

Ploeterend of oogstrelend

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Oefenwedstrijden

Bericht door Rooie » wo jun 08, 2011 8:46 pm

Wanneer tekent KJH bij de Oude Dame?

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: Oefenwedstrijden

Bericht door D_skilled » wo jun 08, 2011 9:32 pm

Krul geen penalty killer.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Oefenwedstrijden

Bericht door jabu » wo jun 08, 2011 9:35 pm

Leo Oldenburger schreef:Muslem heeft ook Premier League gekeken en weet dat Van Persie een prima penalty kan nemen....
:excited.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Oefenwedstrijden

Bericht door Jöhnk » wo jun 08, 2011 9:37 pm

Elia. :biggrin.gif:

Alweer een slechte wedstrijd dus onder behoudende Bert. De laatste goede wedstrijd van het Nederlands elftal was Nederland-Frankrijk op het EK 2008.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Re: Oefenwedstrijden

Bericht door Feest » wo jun 08, 2011 9:39 pm

Nederland - Zweden, Hongarije - Nederland. Nederland - Mexico.

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Re: Oefenwedstrijden

Bericht door gaizka » wo jun 08, 2011 9:40 pm

Feest schreef:Nederland - Zweden, Hongarije - Nederland. Nederland - Mexico.
Inderdaad, Nederland heeft wel wat goede wedstrijden gespeeld onder Bert, alleen op de WK viel het tegen.

Lionel
Berichten: 47051
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Oefenwedstrijden

Bericht door Lionel » wo jun 08, 2011 10:37 pm

Op het WK werden we tweede.
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Oefenwedstrijden

Bericht door Jöhnk » wo jun 08, 2011 10:39 pm

Ja, en hoe. Het Nederlands elftal liet net zo'n onvergetelijke indruk achter als Real Madrid dit seizoen in de CL.

Lionel
Berichten: 47051
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Oefenwedstrijden

Bericht door Lionel » wo jun 08, 2011 10:55 pm

Nederland had kans tegen Spanje. Madrid kreeg pak :hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9345
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Oefenwedstrijden

Bericht door Dubbel » do jun 09, 2011 1:50 am

Na pingels verloren van Uruguay? Kan gebeuren. Zeker geen Ajacieden in de basis? En hoe deed Luis het?
Oranje verliest van Uruguay
Het Nederlands elftal heeft de wedstrijd tegen Uruguay woensdagavond verloren. Het Zuid-Amerikaanse land was na negentig minuten en een strafschoppenreeks te sterk (5-4) en won daarmee de Copa Confraternidad. Ajacied Gregory van der Wiel kwam niet in actie. Voormalig Ajax-aanvoerder Luis Suarez scoorde namens Uruguay.
http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief ... ruguay.htm
Jöhnk schreef:Ja, en hoe. Het Nederlands elftal liet net zo'n onvergetelijke indruk achter als Real Madrid dit seizoen in de CL.
Echt reclame was het niet. Ik ben jeugdtrainer. Agelopen herfst kwam er voor de wedstrijd een coach van de tegenpartij naar me toe. Zegt tegen me dat z'n elftal op z'n Hollands gaat spelen. Dus ik vraag hem of hij soms met drie spitsen en een 10 ging spelen. Nee hoor, begint ie allemaal karate trappen te maken en met z'n elleboog te zwaaien. Zo staan we er dus op tegenwoordig. Maar ja, wel de finale gehaald zullen we maar denken.

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Re: Oefenwedstrijden

Bericht door El Clavo » do jun 09, 2011 12:53 pm

Triest, door 2 overtredingen.

Van Persie wordt de nieuwe Clarence Seedorf volgens mij. Niet zozeer vanwege de penalty, maar hij past totaal niet in dit team.

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Oefenwedstrijden

Bericht door Le T. » do jun 09, 2011 1:00 pm

El Clavo schreef: Van Persie wordt de nieuwe Clarence Seedorf volgens mij. Niet zozeer vanwege de penalty, maar hij past totaal niet in dit team.
Dat lees ik meer inderdaad. De overeenkomst met Seedorf lijkt mij dat er ook nu weer een groot deel van de Nederlands elftal kijkers geen enkele kijk op voetbal heeft, en dan maar gaat kijken naar wie ze het sympathiekst vinden, en dat de media dat gevoel dan enthousiast voedt met allerlei onzin en verzinsels.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Re: Oefenwedstrijden

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » do jun 09, 2011 1:41 pm

Heb de wedstrijd van gisteren niet gezien. Wil iemand mij vertellen hoe Lodeiro speelde? Ik zag in de krant dat hij de tweede helft heeft gespeeld?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Lionel
Berichten: 47051
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Oefenwedstrijden

Bericht door Lionel » do jun 09, 2011 1:45 pm

El Clavo schreef:Triest, door 2 overtredingen.

Van Persie wordt de nieuwe Clarence Seedorf volgens mij. Niet zozeer vanwege de penalty, maar hij past totaal niet in dit team.
Van Persie past bij Mourinho. Altijd maar zeiken op anderen. Al is Mourinho een winnaar en RVP een loser. Optieften met hem. Galbak.

Grappige column van Nico Dijkshoorn in de VI van deze week :drecul.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Re: Oefenwedstrijden

Bericht door Feest » do jun 09, 2011 2:25 pm

RvP zeikt, maar heeft kwaliteiten. KJH zeikt, maar heeft die niet.

Met KJH wereldkampioen. :drecul.gif:

Ook met VdV op linkshalf wordt het EK niks. Die jongen kan het niet 6x brengen qua inhoud in korte tijd.

Lionel
Berichten: 47051
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Oefenwedstrijden

Bericht door Lionel » do jun 09, 2011 2:31 pm

Met KJH in de spits was het zeker niet minder gegaan. Want wat is nou de waarde van RVP geweest de afgelopen jaren?

Tegen Wigan Atletic scoort hij maar in de topwedstrijden bij Arsenal en bij het Ned. Elftal is hij niet te vinden.

Ik zeg Luuk in de spits! Of VDV of desnoods Siem!
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Re: Oefenwedstrijden

Bericht door El Clavo » do jun 09, 2011 3:03 pm

Le T. schreef:
El Clavo schreef: Van Persie wordt de nieuwe Clarence Seedorf volgens mij. Niet zozeer vanwege de penalty, maar hij past totaal niet in dit team.
Dat lees ik meer inderdaad. De overeenkomst met Seedorf lijkt mij dat er ook nu weer een groot deel van de Nederlands elftal kijkers geen enkele kijk op voetbal heeft, en dan maar gaat kijken naar wie ze het sympathiekst vinden, en dat de media dat gevoel dan enthousiast voedt met allerlei onzin en verzinsels.
?

Gewoon kijken. Sommige spelers passen ergens wel en ergens niet. Daar is niet zoveel mis mee hoor.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33767
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Oefenwedstrijden

Bericht door Duke » do jun 09, 2011 3:06 pm

RvP heeft ontegenzeggelijk kwaliteiten, maar zijn goede wedstrijden in Oranje zijn op één hand te tellen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Oefenwedstrijden

Bericht door Le T. » do jun 09, 2011 3:31 pm

El Clavo schreef:
Le T. schreef:
El Clavo schreef: Van Persie wordt de nieuwe Clarence Seedorf volgens mij. Niet zozeer vanwege de penalty, maar hij past totaal niet in dit team.
Dat lees ik meer inderdaad. De overeenkomst met Seedorf lijkt mij dat er ook nu weer een groot deel van de Nederlands elftal kijkers geen enkele kijk op voetbal heeft, en dan maar gaat kijken naar wie ze het sympathiekst vinden, en dat de media dat gevoel dan enthousiast voedt met allerlei onzin en verzinsels.
?

Gewoon kijken. Sommige spelers passen ergens wel en ergens niet. Daar is niet zoveel mis mee hoor.
Als je gewoon kijkt dan had je gezien dat het vloeiende aanvalsspel ophield toen Sneijder op 10 kwam te staan en VdV er naast kwam te staan of linksbuiten mocht figureren, dan had je gezien dat Sneijder vaak dom schoot en zelfs heel vaak van eigen helft of daar uit de buurt schoot, en dat hij het spel niet maakte en Van Persie nauwelijks kansen kreeg. Dan had je gezien dat het na het WK weer veel beter ging met VdV op het middenveld en Sneijder niet meer zo heel vol van zichzelf. Dan had je gezien dat KJH zichzelf belachelijk maakte met zijn getreuzel en gestuntel bij zijn invalbeurt tegen Brazilie, dat die veel meer kansen nodig heeft om er eentje te maken en dat hij nu eindeloos wordt geplugd omdat er tegen San Marino of zo toch weer 1 van de 5 opgelegd kansen in ging en dat hij gisteren ook alleen maar in de weg liep met zijn hopeloze balcontroles. Dan had je gezien dat Van Persie de laatste twee wedstrijden de beste man van het veld was. Als je gewoon kijkt dan had je gezien dat het geen toeval was dat NL beter is gaan voetballen toen Van Persie in de spits kwam, zelfs al onder Van Basten, en dat het geen toeval is dat Nederland meteen weer presteert zodra Van Nistelrooij was gedumpt.

Er gebeurt nou inderdaad hetzelfde als met Seedorf, en er gebeurt hetzelfde als met Van Nistelrooij. De populaire jongen moet spelen, degene die nadenkt en wel eens wat inhoudelijks zegt moet opdonderen, een spits staat er om te scoren, het meest simplistische statistiekje dat er te vinden is en dat mijn oma die niet van voetbal houdt ook nog begrijpt moet eindeloos uitgemolken worden. Met naar voetbal kijken heeft dat allemaal niks meer te maken, des te meer met commerciele belangetjes en persoonlijke sympathietjes. En het werkt, mensen gaan het napraten, en die mensen zijn degenen die de reclameblokken moet zien en die spulletjes moeten kopen. Maar van mensen die echt van voetbal houden verwacht ik dat ze dat zich die onzin niet allemaal maar aan laten leunen.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13708
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Oefenwedstrijden

Bericht door Thijs » do jun 09, 2011 3:51 pm

Aan de foto's op Geenstijl te zien zijn ze iig lekker aan het zuipen, oioioi. Wat zullen mevrouw Heitinga en Pieters daarvan vinden.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33767
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Oefenwedstrijden

Bericht door Duke » do jun 09, 2011 3:57 pm

Vergeet mevrouw Kuyt niet, die zal ook blij zijn!
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13708
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Oefenwedstrijden

Bericht door Thijs » do jun 09, 2011 4:04 pm

Haha, ik ben benieuwd hoe de media hierop springt.

Dit gebeurt natuurlijk op elk trainingskamp, daar niet van. Maar toch. Dirkie staat daar toch even iets te veel met die hand onder dat rokje.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33767
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Oefenwedstrijden

Bericht door Duke » do jun 09, 2011 4:08 pm

Ik vond het optreden van KJH trouwens ook erg sterk.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13708
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Oefenwedstrijden

Bericht door Thijs » do jun 09, 2011 4:09 pm

Maar die is ook zo lekker fotogeniek.

Afbeelding

Hier staat Kuyt toch rechts iemand te zoenen hoor. :neutral.gif:
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Oefenwedstrijden

Bericht door Jesse » do jun 09, 2011 4:09 pm

Haha, mooie foto's. Ik had alleen wel verwacht dat voetballers iets mooiere dames dan dit kunnen krijgen.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Plaats reactie