Kwalificatie WK 2010

Ploeterend of oogstrelend

Moderator: mods

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Kwalificatie WK 2010

Bericht door joey » do nov 19, 2009 12:37 am

Uruguay moet eens over de vleugels spelen, alles gaat in de trechter.

Desondanks, kan me niet voorstellen dat Uruguay dit niet redt.
Het stinkt aan alle kanten!

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: Kwalificatie WK 2010

Bericht door D_skilled » do nov 19, 2009 12:38 am

Doet Ruiz mee?

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Kwalificatie WK 2010

Bericht door Rooie » do nov 19, 2009 12:40 am

Ja, maar komt niet in het stuk voor

Suarez heeft overigens ook z'n wedstrijd niet, neemt veel te veel tijd.
Laatst gewijzigd door Rooie op do nov 19, 2009 12:45 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
bryan
Berichten: 4522
Lid geworden op: do sep 25, 2003 5:46 pm
Locatie: Europa

Re: Kwalificatie WK 2010

Bericht door bryan » do nov 19, 2009 12:44 am

Ik voel me ziek.

0-1 verliezen in Dublin door een klote deflectie. Keihard trainen en de tegenstander analyseren, en dan in fucking Parijs tegen Frankrijk een dijk van een prestatie neerzetten en winnen. En het had 2, 3 nul kunnen zijn. De Fransen konden niks afdwingen. En bij hun "doelpunt" scoren ze EN met buitenspel en met 2x hands van Henry (die duidelijk opzettelijk z'n hand gebruikte. Klootzak).

GEWOON TE ZIEK VOOR WOORDEN.

Terwijl fucking Nieuw Zeeland van fucking Bahrain wint en naar het WK gaat... Wij moeten eerst 2x tegen Italie (wereldkampioen) en 2x tegen Frankrijk ("vice" wereldkampioen) om uberhaupt naar het eindtoernooi te gaan. En dan blijven we mooi overeind staan ook. Maar worden alsnog nog een keer genaaid.

Ik weet niet of het nog zin heeft om dit te volgen allemaal. Wat doe ik mezelf toch aan?

Il Trap is duidelijk een tactisch genie, trouwens. Tussen zaterdag en vandaag heeft ie een wonder verricht.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Re: Kwalificatie WK 2010

Bericht door FlaFlu » do nov 19, 2009 12:45 am

Benji schreef:Die Lodeiro doet het prima, je ziet gewoon dat die wat in z'n mars heeft.
:yes.gif:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Kwalificatie WK 2010

Bericht door joey » do nov 19, 2009 12:47 am

Heel zonde voor jullie, Bryan. :aai.gif:

Ja, het blijft vreemd dat bijvoorbeeld Nieuw-Zeeland en Australië allebei naar het WK gaan, terwijl ze downunder niet echt kunnen voetballen. En goede teams zitten thuis.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Kwalificatie WK 2010

Bericht door Rooie » do nov 19, 2009 12:51 am

Wat een clowns zeg :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Hoeladans
Berichten: 3019
Lid geworden op: za aug 06, 2005 9:12 am

Re: Kwalificatie WK 2010

Bericht door Hoeladans » do nov 19, 2009 12:55 am

Nou, ik denk toch dat Australie minstens gelijkwaardig is aan Ierland.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13708
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Kwalificatie WK 2010

Bericht door Thijs » do nov 19, 2009 1:35 am

1-0 Uruguay! En Suarez is er inmiddels al af. Eind goed, al goed.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13708
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Kwalificatie WK 2010

Bericht door Thijs » do nov 19, 2009 1:39 am

Haha Bryan Ruiz scoort 1-1, oeioei.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
Hoeladans
Berichten: 3019
Lid geworden op: za aug 06, 2005 9:12 am

Re: Kwalificatie WK 2010

Bericht door Hoeladans » do nov 19, 2009 1:45 am

Was Ruiz niet hoor. Centeno of iets dergelijks.

Ze gaan lekker los nu aan de zijlijn. :smallgrin.gif:

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13708
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Kwalificatie WK 2010

Bericht door Thijs » do nov 19, 2009 1:48 am

Oh, hij stond daar wel half in de buurt. Kan m'n doppen nauwelijks openhouden hehe.

Nou, wanneer gaan ze weer spelen? En wat was daar in godsnaam aan de hand? :smallgrin.gif:
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13708
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Kwalificatie WK 2010

Bericht door Thijs » do nov 19, 2009 2:02 am

Ze zijn er, Luis gefeliciteerd! En Bruno natuurlijk. :smallgrin.gif:
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Kwalificatie WK 2010

Bericht door wimpey » do nov 19, 2009 7:37 am

Thierry Henry moet vanwege vervuiling van het spel maar eens een paar WK wedstrijden overslaan, wat mij betreft.

En die scheidsrechter...

Doodzonde, Ierland had het in de 90 minuten af moeten maken. Ze waren Frankrijk totaal de baas. Maar wat heb je daar aan... Trap heeft geweldig werk gedaan daar, helaas krijgt ie z´n verdiende beloning niet.

Gebruikersavatar
bryan
Berichten: 4522
Lid geworden op: do sep 25, 2003 5:46 pm
Locatie: Europa

Re: Kwalificatie WK 2010

Bericht door bryan » do nov 19, 2009 9:19 am

Nou, ik denk toch dat Australie minstens gelijkwaardig is aan Ierland.
Misschien wel, misschien niet, ik weet het niet.

Maar laat ze onze kwalificatieroute maar volgen, dan zien we hoe goed ze zijn.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Kwalificatie WK 2010

Bericht door joey » do nov 19, 2009 10:22 am

Hiddink schijnt de coach van Slovenië geen hand te hebben gegeven na de wedstrijd. Dat is toch zwak van hem.

Suarez heeft het gelukkig gered. En hij is heel gebleven. In de eerste helft vreesde ik het ergste. De tweede heb ik niet gezien, want ik kon mijn ogen niet meer openhouden, dus ik ben naar bed gegaan. Is het nog interessant geworden, Benji?
Het stinkt aan alle kanten!

Lionel
Berichten: 47044
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Kwalificatie WK 2010

Bericht door Lionel » do nov 19, 2009 10:32 am

Ach, hij is gewoon teleurgesteld en boos.... Die coach moet z'n mond houden en lekker feest vieren! Waarom zulke dingen in de media geroepen moeten worden is mij echt een raadsel.
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Kwalificatie WK 2010

Bericht door joey » do nov 19, 2009 10:36 am

Het hoort natuurlijk niet. Het is onsportief.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40614
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Kwalificatie WK 2010

Bericht door Marillion » do nov 19, 2009 10:42 am

Bijzonder onsportief. Daar laat Hiddink zich dan toch even in zijn kaarten kijken.

Als hij wint, zoals bijvoorbeeld na Nederland-Rusland, dan weet hij niet hoe snel hij naast de verliezende coach moet staan. Maar als het een keer niet gaat zoals Guus wil dan krijg je dit kinderachtige gedrag. Het is een prima coach hoor. Dat staat buiten kijf. Maar ook Hiddink heeft duidelijk zo zijn zwakke plekken.
Nil volentibus arduum

Lionel
Berichten: 47044
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Kwalificatie WK 2010

Bericht door Lionel » do nov 19, 2009 10:43 am

Die man moet niet zeuren.. En Hiddink moet ook niet zeuren over die rode kaarten. De een moet blij zijn dat hij naar het WK gaat. Denk je dat hij het niet stiekem leuk vind dat hij geen hand heeft gehad? Dat is juist een heerlijker gevoel dan wel die hand krijgen, zeker omdat hij er nu over kan klagen...
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33767
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Kwalificatie WK 2010

Bericht door Duke » do nov 19, 2009 11:12 am

Ierland en Costa Rica: Bedrogen en geflikt!

PARIJS/MONTEVIDEO - De emoties liepen woensdagavond hoog op bij de beslissende duels in de WK-kwalificatie. In Soedan was een enorme legermacht opgeroepen om rivaliserende fans van Algerije en Egypte uit elkaar te houden.

In Slovenië liep het geïrriteerde Rusland van Guus Hiddink met negen man WK-kwalificatie mis en in Montevideo gingen reservespelers van Costa Rica op de vuist met Uruguayaanse media. De grootste dramatiek deed zich echter voor in het Stade de France van Parijs.

,,We zijn bestolen!'', brieste de Ierse verdediger Sean St Ledger na 120 minuten voetballen tegen Frankrijk. De woede van Ierland richtte zich op de Zweedse scheidsrechter Martin Hansson, die gruwelijk in de fout was gegaan. Hansson zag na ruim honderd minuten spelen over het hoofd dat Thierry Henry de bal in het Ierse strafschopgebied met zijn hand binnenhield, om William Gallas vervolgens in staat te stellen de belangrijke gelijkmaker aan te tekenen (1-1). Frankrijk kwalificeerde zich met dat omstreden doelpunt voor het WK.

Giovanni Trapattoni, de heetgebakerde Italiaanse bondscoach van Ierland, had geen goed woord over voor Hansson. ,,Je ziet de scheidsrechter twijfelen en naar Henry kijken. Hij had het op z'n minst aan Henry kunnen vragen. Ik weet zeker dat Thierry dan had toegegeven dat het hands was'', aldus de 70-jarige coach. Zijn verdediger St Ledger riep dat Ierland was bedrogen. ,,Wij waren over twee duels de betere ploeg en iedere supporter in het stadion zal toegeven dat wij de besten waren vanavond.''

Duizenden kilometers verderop, in Montevideo, werd de confrontatie tussen Uruguay en Costa Rica tien minuten voor tijd tijdelijk stilgelegd nadat aan de zijlijn een vechtpartij was uitgebroken waarbij opvallend genoeg tv-mensen betrokken waren. Volgens bondscoach René Simoes van Costa Rica hadden de Uruguayaanse journalisten het opstootje uitgelokt om zo Costa Rica uit het ritme te halen. ,,We speelden op dat moment erg goed'', aldus Simoes. Zijn ploeg was kort daarvoor op gelijke hoogte gekomen met Uruguay en had nog één doelpunt nodig om zich te plaatsen voor het WK.

De Braziliaanse coach betichtte Uruguay van 'boze opzet'. ,,In Costa Rica zijn we niet zo doortrapt als de Uruguayanen. Anders hadden we ook wel zoiets geflikt in een eerdere wedstrijd.''
www.sportwereld.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Lionel
Berichten: 47044
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Kwalificatie WK 2010

Bericht door Lionel » do nov 19, 2009 11:26 am

Genieten dit! Voetbal op z'n mooist :headbang.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Kwalificatie WK 2010

Bericht door Jöhnk » do nov 19, 2009 11:27 am

Rishi schreef:Ach, hij is gewoon teleurgesteld en boos.... Die coach moet z'n mond houden en lekker feest vieren! Waarom zulke dingen in de media geroepen moeten worden is mij echt een raadsel.
Over welke coach heb je het nu?

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Kwalificatie WK 2010

Bericht door joey » do nov 19, 2009 11:27 am

Rishi schreef:Die man moet niet zeuren.. En Hiddink moet ook niet zeuren over die rode kaarten. De een moet blij zijn dat hij naar het WK gaat. Denk je dat hij het niet stiekem leuk vind dat hij geen hand heeft gehad? Dat is juist een heerlijker gevoel dan wel die hand krijgen, zeker omdat hij er nu over kan klagen...
Nou, klagen... Ik denk niet dat de bondscoach van Slovenië iets te klagen heeft. Hij was eerder verbaasd:
"Meneer Hiddink behoort tot de beste trainers van de wereld. Hij komt ook over als een ware gentleman", oordeelde Matjaz Kek. "Maar ik had eigenlijk wel een hand van hem verwacht na afloop, ook al geloof ik best dat het resultaat voor hem moeilijk te accepteren is."
VZ

Tja, deze uitschakeling is natuurlijk een vieze tegenvaller voor Guus, want hier betaalt meneer Roman niet voor. Maar dan nog hoort hij zich correct te gedragen, want, zoals Marillion zegt, als hij wint laat hij zich wel feliciteren door de verliezende coach.
Het stinkt aan alle kanten!

Lionel
Berichten: 47044
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Kwalificatie WK 2010

Bericht door Lionel » do nov 19, 2009 11:31 am

Jöhnk schreef:
Rishi schreef:Ach, hij is gewoon teleurgesteld en boos.... Die coach moet z'n mond houden en lekker feest vieren! Waarom zulke dingen in de media geroepen moeten worden is mij echt een raadsel.
Over welke coach heb je het nu?
Hmm ik lees het nu inderdaad:

Hij= Hiddink
Die coach = coach van Slovenie

mijn excuses :blush.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie