Frons de Boer, de nieuwe bondscoach

Al het nieuws over onze nationale helden

Moderator: mods

Wie kent Cees de Wolf nog?

Re: Frons de Boer, de nieuwe bondscoach

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » do okt 15, 2020 8:36 pm

Lionel schreef:Ik zou Promes weleens willen zien in plaats van Hateboer of Dumfries.

Eeuwig zonde dat zowel Mazraoui en Dest niet voor Oranje hebben gekozen. En Ziyech natuurlijk. Want zowel Donny als Wijnaldum kunnen niet voetballen.
Jaren naar Donny zitten kijken en me afgevraagd: wat is er toch met die jongen? Maar nu weet ik het: hij kan niet voetballen.

Trab
AT Toto winner 04/05

Frons de Boer, de nieuwe bondscoach

Bericht door Trab » do okt 15, 2020 8:49 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
Lionel schreef:Ik zou Promes weleens willen zien in plaats van Hateboer of Dumfries.

Eeuwig zonde dat zowel Mazraoui en Dest niet voor Oranje hebben gekozen. En Ziyech natuurlijk. Want zowel Donny als Wijnaldum kunnen niet voetballen.
Jaren naar Donny zitten kijken en me afgevraagd: wat is er toch met die jongen? Maar nu weet ik het: hij kan niet voetballen.
Hahahahaha. Heerlijk. :) Ik neem niet eens meer de moeite om te reageren op zulke onzin.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Yopii

Re: Frons de Boer, de nieuwe bondscoach

Bericht door Yopii » zo okt 18, 2020 4:03 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
do okt 15, 2020 8:36 pm

:smallgrin.gif: :biggthumpup.gif:

Plaats reactie