Niet bang voor kritiek

Al het nieuws over onze nationale helden

Moderator: mods

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » di feb 14, 2006 1:47 pm

Afbeelding

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » di feb 14, 2006 1:50 pm

:offtopic:

Wat zie ik daar nu staan? "John Heitinga denkt aan vertrek". Even lezen als ik straks thuis ben. Is meneer ook al toe aan een nieuwe uitdaging?

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » di feb 14, 2006 1:59 pm

Dat is een oude VI, hoor.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » di feb 14, 2006 2:01 pm

Ah, da's jammer. Nevermind, back to bono....

rush2112
Berichten: 634
Lid geworden op: vr aug 26, 2005 6:28 pm

Bericht door rush2112 » di feb 14, 2006 4:00 pm

Baseman schreef:
rush2112 schreef:Huntelaar is opgeroepen nav zijn spel bij Heerenveen...
Humorist. toen Huntelaar het uitstekend deed bij Heerenveen werd hij nooit opgeroepen, maar blijkbaar telt matig presteren bij Ajax meer (en ja, ik weet dat dat matige presteren niet alleen aan Huntelaar ligt).
Nee, eerder incosequent.
Huntelaar heeft een half jaar bij Heerenveen laten zien als spits te kunnen fungeren in 4-3-3. Hij was topscorer, speelde internationaal goed en is topscorer van Jong Oranje. Dan verdien je een kans mij inziens zeker als Van Basten vast wil houden aan 4-3-3. Hofs speelt pas 5 wedstrijden bij Feyenoord en wordt direct geselecteerd. Dus de 1 moet een half jaar zich manifesteren en de ander 3 wedstrijdjes...

Je kon op je klompen aanvoelen, dat Huntelaar een kans zou krijgen ook als die nu niet bij Ajax had gezeten.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di feb 14, 2006 10:49 pm

Baseman schreef:
Thomas schreef:Maar ik vind Sneijder toch echt al van een andere categorie dan Maduro en De Jong. Sneijder heeft laten zien dat hij ook voor het Nederlands elftal al het verschil kan maken.
Mwoah...je hebt op zich wel gelijk, alleen heeft Sneijder dat al lang niet meer laten zien. Ook bij Ajax niet.
In het begin van het seizoen speelde hij wel sterk, Baseman. Althans nadat Boukhari alweer had bewezen maar eens in de 5 wedstrijden een goede wedstrijd af te kunnen werken.

Wouter
Berichten: 19083
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Bericht door Wouter » di feb 14, 2006 11:50 pm

Ik sta er echt van versteld dat Janssen is geselecteerd. Hij raakt al twee maanden geen bal goed.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » wo feb 15, 2006 9:35 am

Thomas schreef:In het begin van het seizoen speelde hij wel sterk, Baseman. Althans nadat Boukhari alweer had bewezen maar eens in de 5 wedstrijden een goede wedstrijd af te kunnen werken.
:D
Maar je hebt gelijk, alleen is het begin van het seizoen alweer even geleden...

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do feb 16, 2006 12:01 am

Baseman schreef:
Thomas schreef:In het begin van het seizoen speelde hij wel sterk, Baseman. Althans nadat Boukhari alweer had bewezen maar eens in de 5 wedstrijden een goede wedstrijd af te kunnen werken.
:D
Maar je hebt gelijk, alleen is het begin van het seizoen alweer even geleden...
:D

Weet ik. Maar laten we eerlijk zijn. Hoeveel goede Nederlandse spelers kan jij opnoemen die dit seizoen erg constant hebben gepresteerd?

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » do feb 16, 2006 8:49 am

Cocu :cheer:
En die is nog de jongste ook :D

Maar inderdaad, veel Nederlandse voetballers hebben dit seizoen moeite om een zo constant mogelijk seizoen te draaien...

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do feb 16, 2006 12:19 pm

Dat is dus wat ik bedoelde. Ik kwam alleen op Cocu, Ooijer, Van der Vaart (maar die is nu geblesseerd), Robben, Mathijsen en Van Nistelrooij.


En Heitinga natuurlijk. :hypocrite:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » do feb 16, 2006 1:35 pm

Als Ooijer straks geen basisplaats heeft, snap ik er niets meer van. (Ik zou te allen tijde kiezen voor een verdediging bestaande uit Ooijer, Boulahrouz, Mathijsen en Urby.)

Ook Mathijsen, Robben en Van der Vaart zijn door blessures overigens niet aldoor top geweest dit seizoen. Hetzelfde geldt eigenlijk voor Sneijder. (Zijn blessuregevoeligheid begint problematische vormen aan te nemen.)

Desondanks zou een fitte Sneijder bij mij altijd spelen. Anders mis je een vormgever. Of je moet Van Galen opstellen, maar die schijnt niet goed genoeg te zijn.

rush2112
Berichten: 634
Lid geworden op: vr aug 26, 2005 6:28 pm

Bericht door rush2112 » do feb 16, 2006 5:09 pm

Sneijder als vormgever van Oranje?
Liever niet. Dat zie ik liever Vd Vaart doen met in ieder geval Cocu en Bommel/Landzaat in zijn rug.

Of je kunt Cocu een linie naar achteren halen ten koste van Urby waardoor er een plekje vrijkomt voor Davids. Een verdedigingsblok bestaande uit Ooijer-Boula-Mathijsen met Cocu ervoor moet kunnen. Davids kan altijd inzakken waardoor Mathijsen wat centraler komt te staan.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do feb 16, 2006 7:18 pm

Jöhnk schreef:Als Ooijer straks geen basisplaats heeft, snap ik er niets meer van. (Ik zou te allen tijde kiezen voor een verdediging bestaande uit Ooijer, Boulahrouz, Mathijsen en Urby.)
Ditto. :xyxthumbs:

Jöhnk schreef:Ook Mathijsen, Robben en Van der Vaart zijn door blessures overigens niet aldoor top geweest dit seizoen.
Spelers die even uit vorm zijn geweest na een wat langere blessure heb ik bewust nog wel meegeteld, Jöhnk.

Jöhnk schreef:Hetzelfde geldt eigenlijk voor Sneijder. (Zijn blessuregevoeligheid begint problematische vormen aan te nemen.)
Is Sneijder zo vaak geblesseerd geweest dan?

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » do feb 16, 2006 7:29 pm

Steef schreef: Barry Opdam :pukey: :pukey: :pukey: :pukey:
:D Heb je hem weer.

Opdam heeft het moeilijk na zijn blessure, ervoor deed ie het een stuk beter. Dat MVB hem oproept lijkt me logisch, als je die jongen een mentale knauw extra wilt geven, laat je hem thuis.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » do feb 16, 2006 8:16 pm

rush2112 schreef:Sneijder als vormgever van Oranje?
Liever niet. Dat zie ik liever Vd Vaart doen met in ieder geval Cocu en Bommel/Landzaat in zijn rug.
Van der Vaart is, met alle respect, een momentenvoetballer en ongeschikt als vormgever. Maar Van der Vaart zal wel spelen omdat hij beter tot zijn recht komt in het spuuglelijke counter-systeem van Van Basten.

Ik zou persoonlijk voor Sneijder kiezen. Is ook gewoon beter dan VDV en gaat straks naar een absolute topclub ipv. naar HSV.
unt Cocu een linie naar achteren halen ten koste van Urby waardoor er een plekje vrijkomt voor Davids. Een verdedigingsblok bestaande uit Ooijer-Boula-Mathijsen met Cocu ervoor moet kunnen. Davids kan altijd inzakken waardoor Mathijsen wat centraler komt te staan.
Kan, maar Van Basten speelt met 4 verdedigers.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » do feb 16, 2006 8:17 pm

Van der Vaart is geen middenvelder, maar een aanvaller, en komt naar mijn mening in het systeem van Oranje beter tot zijn recht als spits dan als kanthalf.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7918
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Bericht door elliquido » do feb 16, 2006 8:31 pm

wat dachten jullie van deze opstelling trouwens tegen de serven en montegrijnen?

sar

bhoularuz matijsen gio

cocu

landzaat VDV

kuyt

kalou RVN Robben



Rechtsbacks hebben we niet, dus dan maar de snelle bhoularuz.
op 10 kuyt.. Loopt zich de neten, kan een bal vasthouden maar ook verdelen. ik zie in kuyt de ultieme 10 voor nederland op het WK

Als Kalou niet meemag, dan Castelen.

Overigens hebben we verdedigend een groot probleem
Naast de 3 genoemde en ooijer kan ik echt niet veel meer opnoemen wat het WK niveau aankan. (en deze 4 zijn al bedenkelijk)


reserves

Timmer
Sneijder
Ooijer
Van Bommel
Davids
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » do feb 16, 2006 8:33 pm

Van Bronckhorst als knijpende back? :scared:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » do feb 16, 2006 8:37 pm

Ik stem tegen. Zie op het eerste oog al 5 spelers die niet op hun beste positie staan.

Mr. Ajax
Berichten: 14587
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Bericht door Mr. Ajax » do feb 16, 2006 8:43 pm

Gio als linksback in een 3-mans verdediging zie ik helemaal niet zitten. Verder vind ik Kuyt op '10' ook geen briljante move, Kuyt is gewoon een spits.


Verder heb je op de bank een keeper, een verdediger, en de rest zijn middenvelders. Vind ik niet zo heel erg slim.


Ik zou het zo doen.



-------------------------------v.d. Sar-----------------------------------------


-----Ooijer--------Boulahrouz------Mathijsen-----------Emanuelson--------


-------------------Landzaat-----------------Cocu-------------------------------


-------------------------------v.d. Vaart-----------------------------------------


--v. Persie-------------------v. Nistelrooy------------------------Robben-------


Er kan natuurlijk nog veel veranderen. Landzaat gun ik die basisplaats mits hij zijn oude vorm herpakt. Sneijder kan ook nog in plaats van v.d. Vaart, het wordt degene die in de zomer de betere vorm heeft. Wordt Kalou Nederlander, dan zal ie waarschijnlijk in plaats van v. Persie starten. Maar dat zou ik niet doen. Verder moeten we het met Emanuelson nog zien, misschien start Gio in zijn plaats.


Het kan dus nog heel veel veranderen. De vaste starters bij mij zijn v.d. Sar, Ooijer, Boulahrouz, Mathijsen, Cocu, en Robben. De rest wordt wat mij betreft beslist over een paar maanden.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » do feb 16, 2006 8:44 pm

Van Persie is een hype van Steef.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » do feb 16, 2006 8:50 pm

Van mij? Nee hoor. Maar Van Persie is wel veeeeeeel beter dan Lurling.

Mr. Ajax
Berichten: 14587
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Bericht door Mr. Ajax » do feb 16, 2006 8:58 pm

Ik vind v. Persie (in potentie) gewoon een prachtige speler. Ik kan nu al vol genot naar hem kijken. Hij is natuurlijk geen Bergkamp, maar kan in potentie daar toch aardig in de buurt komen in mijn ogen. Ik vind dat Oranje met hem en Robben (afwisselend) op de flanken en een v. Nistelrooy daartussen een van de gevaarlijkste voorhoeden op die toernooi kan beschikken.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » do feb 16, 2006 9:31 pm

Geef mij maar:

--------------------------vd Sar------------------------

--Ooijer-----Boulahrouz----Cocu--------Mathijsen---

------------Landzaat----------------Davids------------

------------------------Sneijder-------------------------

--van Persie----------van Nistelrooy--------Robben--


4-3-3, maar in balbezit kan Cocu doorschuiven naar het middenveld en heb je achterin 3 "echte" verdedigers. Ik wil geen Kromkamp, Gio of Urby op de backpositie.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Plaats reactie