Welke spelers mogen naar het WK?

Al het nieuws over onze nationale helden

Moderator: mods

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo mar 05, 2006 2:58 pm

San Marco schreef:
Thomas schreef:Kromkamp begon vandaag in de basis bij Liverpool, dat 0-0 gelijkspeelde. Als hij blijft spelen gaat hij waarschijnlijk alsnog mee naar het WK.
Die blijft niet spelen. Hij speelde omdat Finnan gespaard werd voor komende midweek tegen Benfica. Kromkamp speelde overigens best aardig.

Zonde voor hem dat ie niet mee kan doen in de CL, dit aangezien Hyypia geblesseerd is.
Ahn ok. Ik wist niet dat Finnan werd gespaard. :xyxthumbs:

Maar Finnan in het centrum is ook niet alles. Jammer dat Agger niet mee kan doen. Benitez zou eventueel met Carragher in het centrum kunnen spelen naast Traore en met Zenden of zelfs Riise op linksback.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » ma mar 06, 2006 10:16 am

Carragher zal ongetwijfeld in het centrum spelen.

Lionel
Berichten: 47563
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » ma mar 06, 2006 11:28 am

Denk het ook
IK GELOOF!!!!!!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma mar 06, 2006 12:22 pm

Overigens denk ik dat de wedstrijd tegen Benfica eindigt zoals hij begint,
0-0 dus.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » za apr 15, 2006 2:03 pm

Edwin vd Sar (Man Utd)
Henk Timmer (AZ Alkmaar)
Maarten Stekelenburg (Ajax)

Jan Kromkamp (Liverpool)
Serginho Greene (Feyenoord)
Andre Ooijer (PSV)
Khalid Bouhlarouz (HSV)
Joris Mathijsen (AZ Alkmaar)
Giovanni van Bronckhorst (FC Barcelona)
Urby Emanuelson (Ajax)

Phillip Cocu (PSV)
Stijn Schaars (AZ Alkmaar)
George Boateng (Middlesborough)
Wesley Sneijder (Ajax)
Mark van Bommel (FC Barcelona)
Rafael van der Vaart (HSV)
Denny Landzaat (AZ Alkmaar)


Arjen Robben (Chelsea)
Robin van Persie (Arsenal)
Ruud van Nistelrooij (Man Utd)
Dirk Kuyt (Feyenoord)
Klaas Jan Huntelaar (Ajax)
Romeo Castelen (Feyenoord)

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » za apr 15, 2006 2:11 pm

je loopt altijd te mekkeren op Greene in de verdediging, en nu moet hij wel mee naar het WK als verdediger? Het is bij jou echt net met welk been je eerst uit bed bent gestapt he Steef.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » za apr 15, 2006 2:14 pm

Geen Vennegoor, Steef?

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » za apr 15, 2006 3:27 pm

Henk de Gier schreef:je loopt altijd te mekkeren op Greene in de verdediging, en nu moet hij wel mee naar het WK als verdediger? Het is bij jou echt net met welk been je eerst uit bed bent gestapt he Steef.
Neuh, ik heb 'm bij de rechtsback gezet. Maar hij gaat juist mee omdat-ie rechtsback, defensieve middenvelder en rechtermiddenvelder kan spelen. En als de nood echt hoog is, kan-ie zelfs centraal achterin. Maar liever niet.

wimpey
Berichten: 52032
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » za apr 15, 2006 3:46 pm

Henk de Gier schreef:je loopt altijd te mekkeren op Greene in de verdediging, en nu moet hij wel mee naar het WK als verdediger?
Opmerkelijke U-turn inderdaad.

wimpey
Berichten: 52032
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » za apr 15, 2006 3:53 pm

Kromkamp kan het volgens mij schudden. Hoop dat MVB i.i.g. Maduro en Vlaar thuis laat. Dat zijn 2 oogappels van 'm, maar ze hebben op het WK niets te zoeken.

Ik mis Davids en VOH, Steef. Die zou ik in MVB's positie meenemen.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » za apr 15, 2006 3:55 pm

Davids heeft het verbruid bij MvB. Te veel een loner en anti-sociaal. Stoorzender in de groep.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » za apr 15, 2006 3:56 pm

wimpey schreef:
Henk de Gier schreef:je loopt altijd te mekkeren op Greene in de verdediging, en nu moet hij wel mee naar het WK als verdediger?
Opmerkelijke U-turn inderdaad.
LEZEN! Ik heb nooit geklaagd over de voetballende kwaliteiten van Greene. Maar voor een plek centraal achterin is-ie te veel een free lancer en te dromerig.

Koeman heeft 'm daar niet voor niets weggehaald.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za apr 15, 2006 4:50 pm

wimpey schreef:Kromkamp kan het volgens mij schudden. Hoop dat MVB i.i.g. Maduro en Vlaar thuis laat. Dat zijn 2 oogappels van 'm, maar ze hebben op het WK niets te zoeken.

Ik mis Davids en VOH, Steef. Die zou ik in MVB's positie meenemen.
Ik kan me aardig in die selectie vinden. Voor de positie van rechtsback is het nou eenmaal arme troef en als ik moet kiezen tussen Jaliens en Greene dan zou ik Greene kiezen.

Verder zou ik het lullig vinden voor Klaas-Jan als hij het WK niet haalt, maar aangezien Van Nistelrooij toch wel in de basis begint neem ik liever VoH mee. Ik denk dat hij als invaller en breekijzer meer zou kunnen forceren.

Davids zou ik altijd mee nemen. Dan is er maar één speler bij die in z'n eentje naar z'n I-pod zit te luisteren. Davids heeft kwaliteiten die geen enkele andere speler in deze selectie heeft. Toch weet ik niet wie ik ten koste van Davids thuis zou laten. :???:

Vlaar en Maduro zou ik ook thuis laten. De kans dat ze op dit niveau (nog) beslissende fouten maken is veel en veel groter dan de kans dat ze beslissend gaan zijn in topwedstrijden.

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Bericht door generaal » za apr 15, 2006 6:07 pm

Boateng en Schaars zou ik zeker niet meenemen. Schaars is zeker talentvol, maar dat zijn Maduro en Aissati ook. Doe Davids maar in de plaats van Boateng en Afellay in de plaats van Schaars.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » za apr 15, 2006 6:08 pm

Houdt het bij Afelley ook niet op bij talentvol?

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za apr 15, 2006 6:09 pm

Afellay. Kom op zeg. Die jongen is daar nog niet klaar voor. Een gevalletje Maduro, Vlaar, etc.

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Bericht door generaal » za apr 15, 2006 6:18 pm

Thomas schreef:Afellay. Kom op zeg. Die jongen is daar nog niet klaar voor. Een gevalletje Maduro, Vlaar, etc.
Die is al 2 keer kampioen geworden met PSV. Speelde ook alles (mits fit). Sneijder was er in 2004 ook bij en toen was hij net één keer kampioen geworden met Ajax en amper 20 jaar.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » za apr 15, 2006 6:19 pm

Afellay, ga weg zeg. Die is al geblesseerd als je er naar kijkt.

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Bericht door generaal » za apr 15, 2006 6:21 pm

Steef schreef:Afellay, ga weg zeg. Die is al geblesseerd als je er naar kijkt.
Dat is geen argument: Dan kun je Robben ook wel thuis laten.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » za apr 15, 2006 6:24 pm

Sorry, ben geen fan van Afellay. Loopt te veel met de bal, vertraagt het spel en is fysiek veel te licht. Van omschakelen heeft-ie nog nooit gehoord.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za apr 15, 2006 6:24 pm

generaal schreef:
Thomas schreef:Afellay. Kom op zeg. Die jongen is daar nog niet klaar voor. Een gevalletje Maduro, Vlaar, etc.
Die is al 2 keer kampioen geworden met PSV. Speelde ook alles (mits fit). Sneijder was er in 2004 ook bij en toen was hij net één keer kampioen geworden met Ajax en amper 20 jaar.
Sneijder had toen in Nederland wel eens een topwedstrijd beslist en had het Nederlands elftal persoonlijk naar het EK geschoten.

wimpey
Berichten: 52032
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » za apr 15, 2006 6:24 pm

Thomas schreef: Ik kan me aardig in die selectie vinden. Voor de positie van rechtsback is het nou eenmaal arme troef en als ik moet kiezen tussen Jaliens en Greene dan zou ik Greene kiezen.
Ik zou Ooijer als rechterverdediger opstellen. Da´s een zekerheidje. Denk dat Kromkamp het kan schudden en dat Nigel mee gaat. Multifunctionele speler.
Verder zou ik het lullig vinden voor Klaas-Jan als hij het WK niet haalt, maar aangezien Van Nistelrooij toch wel in de basis begint neem ik liever VoH mee.
:xyxthumbs: En ik denk niet dat MVB 3 centrumspitsen zal meenemen. Tijd van Huntelaar in Oranje komt nog wel.
Davids zou ik altijd mee nemen.
:xyxthumbs: Maar denk dat ie het ook kan schudden. Past als persoon niet in Bassie´s filosofie. Jammer, hij is een veel betere poetser dan Boateng, hoewel die laatste weer een betere ´klever´ is.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za apr 15, 2006 6:27 pm

Steef schreef:Sorry, ben geen fan van Afellay. Loopt te veel met de bal, vertraagt het spel en is fysiek veel te licht. Van omschakelen heeft-ie nog nooit gehoord.
Qua omschakelen lijkt hij nog wel op Sneijder. Verder is lichamelijk nog zwakker, heeft hij een mindere traptechniek en is hij inderdaad snel geblesseerd.

Sowieso heeft Afellay niet genoeg toegevoegde waarde om nu opeens mee te mogen. Het joch heeft nog geen training mee gedaan met Oranje.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » za apr 15, 2006 6:27 pm

Ik wil een klever. Boateng is onze anti-Riquelme.

Greene is net zo multifunctioneel als De Jong en rustiger aan de bal. Je kan dubben tussen Landzaat en De Jong, dat wel.

KJH is toch ook een centrumspits? Die zie ik liever dan VoH.

wimpey
Berichten: 52032
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » za apr 15, 2006 6:28 pm

generaal schreef: Die is al 2 keer kampioen geworden met PSV. Speelde ook alles (mits fit). Sneijder was er in 2004 ook bij en toen was hij net één keer kampioen geworden met Ajax en amper 20 jaar.
Dan kan Lamey ook wel mee, generaal.

Sneyder is een effe wat betere speler dan Affelay. Sneyder ziet en handelt veel sneller dan Affelay en heeft een veel betere trap. Affelay is naar bescheiden mening veel gespin en weinig wol. Net als Hofs van Feyenoord.

Plaats reactie