Welke spelers mogen naar het WK?

Al het nieuws over onze nationale helden

Moderator: mods

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do dec 22, 2005 4:17 pm

Kuijt is echt niet zo lomp als iedereen denkt. Z'n techniek is vooral functioneel. Als Kuijt in de spits staat -en hij in vorm is- raakt hij de bal niet snel kwijt. Hij is beresterk, een echte atleet en heeft een topmentaliteit. Het is echt geen boerelul. Is ook te zien aan het aantal mooie doelpunten dat hij maakt.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » do dec 22, 2005 4:18 pm

Precies, net alsof je geen techniek nodig hebt om in de spits te spelen. :nooo:

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do dec 22, 2005 5:21 pm

Het ziet er alleen niet zo mooi uit bij Kuijt. Hij heeft geen verfijnde motoriek ofzo. Maar dat zal mij een worst wezen.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » do dec 22, 2005 6:57 pm

Thomas schreef:Het ziet er alleen niet zo mooi uit bij Kuijt. Hij heeft geen verfijnde motoriek ofzo. Maar dat zal mij een worst wezen.
precies, want hij speelt bij feyenoord

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr dec 23, 2005 7:05 am

Als hij ze er maar intrapt, ZSOG. Het liefst niet voor Feyenoord. Maar wel voor Oranje.

Raul Gonzalez Blanco
Berichten: 1968
Lid geworden op: do sep 25, 2003 7:19 pm
Locatie: Madrid

Bericht door Raul Gonzalez Blanco » zo dec 25, 2005 2:31 pm

Thomas schreef:Kuijt is echt niet zo lomp als iedereen denkt. Z'n techniek is vooral functioneel. Als Kuijt in de spits staat -en hij in vorm is- raakt hij de bal niet snel kwijt. Hij is beresterk, een echte atleet en heeft een topmentaliteit. Het is echt geen boerelul. Is ook te zien aan het aantal mooie doelpunten dat hij maakt.
:xyxthumbs:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo dec 25, 2005 2:43 pm

Kuijt blijft me verbazen. Hij komt verder dan ik ooit had gedacht, zeker ook door zijn goede mentaliteit. Petje af. :xyxthumbs:

Past perfect in Engeland. Een working class hero. Ik zie hem niet voor me bij Madrid, jij wel, RGB?
Het stinkt aan alle kanten!

Raul Gonzalez Blanco
Berichten: 1968
Lid geworden op: do sep 25, 2003 7:19 pm
Locatie: Madrid

Bericht door Raul Gonzalez Blanco » zo dec 25, 2005 3:16 pm

Nee, maar ik zou het zelf niet zo'n gekke gedachte vinden. Ik denk dat kuyt een heel goede compagnon zou kunnen zijn van een typische 'superspits' (waar Real van nature zich meer op zal focussen dan iemand als Kuyt).

Ik denk ook dat hij naar Engeland gaat(al zou ik niet snel weten welke club...Arsenal misschien wel)

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo dec 25, 2005 3:26 pm

Raul Gonzalez Blanco schreef:
Thomas schreef:Kuijt is echt niet zo lomp als iedereen denkt. Z'n techniek is vooral functioneel. Als Kuijt in de spits staat -en hij in vorm is- raakt hij de bal niet snel kwijt. Hij is beresterk, een echte atleet en heeft een topmentaliteit. Het is echt geen boerelul. Is ook te zien aan het aantal mooie doelpunten dat hij maakt.
:xyxthumbs:
Eerder in dit topic werd hij in verband gebracht met Real Madrid. Het lijkt me een raar gezicht, Kuijt tussen al die wereldsterren -een aantal van hen zijn over the hill maargoed-. Maar als je Kuijt naast een technische doelpuntenmachine neerzet zou het best wat kunnen worden. Kijk maar naar z'n samenwerking met Kalou vorig jaar. En dan is Kalou nog niet eens een speler die er standaard 25 in legt per seizoen. Ronaldo is op dit moment in dramatische vorm en ik vind het een te grote egoïst voor een samenwerking in de spits -ik denk nog altijd dat je je hele ploeg op hem moet afstellen-. Maar stel dat Real Kuijt haalt en hem een koppel laat vormen met Raúl. Volgens mij komt dat de prestaties van Raúl altijd ten goede en krijgt Kuijt de gelegenheid om er ook zo'n 15 per jaar in te leggen. "Because who the f*** is Dirk Kuijt?", zullen ze in Spanje wel denken. Kuijt in dienst van Raúl en toch zou Raúl als een soort bliksemafleider voor Kuijt kunnen functioneren.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo dec 25, 2005 3:26 pm

Raul Gonzalez Blanco schreef:Nee, maar ik zou het zelf niet zo'n gekke gedachte vinden.
Ik ook niet, want Kuijt is een teamspeler. Maar hij zal niet passen bij het imago van de galacticos. Zoals hij ook niet bij Ajax zou passen om die reden. Voetbaltechnisch is dat natuurlijk een prulargument. Zie Jan Wouters, die zogenaamd niets voor Ajax was, maar het met zijn lelijke kop en kromme poten heel aardig heeft gedaan bij ons. :X

Maar on-topic: gaat Huntelaar nu naar het WK? :D
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » zo dec 25, 2005 3:29 pm

Ja.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » zo dec 25, 2005 4:35 pm

De concrete belangstelling voor Kuyt valt tegen hoor. Arsenal, Chelsea en Madrid zijn al afgehaakt. Ik blijf twijfels houden of-ie 't maakt bij een buitenlandse topclub.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » zo dec 25, 2005 4:37 pm

:cheer:

En hopelijk loopt Kalou zijn paspoort mis. Het kan mij niet slecht genoeg gaan met Feyenoord. :eusa_dance:

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » zo dec 25, 2005 10:55 pm

Mij niet eerlijk gezegd. Ik zou het wel spannend vinden als er echt weer drie topclubs zouden komen, ondanks het feit dat een zekere CL plaats voor PSV dan op de tocht komt te staan.

Nu zul je zien dat Ajax zich deze zomer goed weet te versterken en dat PSV dan (eindelijk ;) ) weer eens in de problemen komt na een vertrek van Gomes, Farfan en Alex.

Dan is de competitie komend jaar weer zo saai.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo dec 25, 2005 11:37 pm

Een jaartje een saaie competitie kan ik wel mee leven, als Ajax dan maar kampioen wordt. Daarna mag het weer nagelbijten worden. :nailbite:

Ik wil gewoon weer even een schaal. :sad:

Een jaar geleden zei ik nog het omgekeerde...

Lionel
Berichten: 47580
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » ma dec 26, 2005 2:26 am

Harm schreef:Mij niet eerlijk gezegd. Ik zou het wel spannend vinden als er echt weer drie topclubs zouden komen, ondanks het feit dat een zekere CL plaats voor PSV dan op de tocht komt te staan.

Nu zul je zien dat Ajax zich deze zomer goed weet te versterken en dat PSV dan (eindelijk ;) ) weer eens in de problemen komt na een vertrek van Gomes, Farfan en Alex.

Dan is de competitie komend jaar weer zo saai.
Tja, dat doen ze toch echt zelf ( of Chelsea in dit geval ;) )
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 52049
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » di dec 27, 2005 2:02 pm

Harm schreef: Nu zul je zien dat Ajax zich deze zomer goed weet te versterken en dat PSV dan (eindelijk ;) ) weer eens in de problemen komt na een vertrek van Gomes, Farfan en Alex.
Eindelijk? Voor het afgelopen seizoen werd Ajax nog vrij makkelijk kampioen. Voor de laatste nationale hegemonie moet je terug naar 1994 - 1996. Maar PSV is natuurlijk momenteel wel met afstand de beste ploeg des lands natuurlijk...

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » di dec 27, 2005 2:09 pm

Bertje schreef: Ik wil gewoon weer even een schaal. :sad:

Een jaar geleden zei ik nog het omgekeerde...
Laahcs nee neve reew nooweg liw ki. :?

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di dec 27, 2005 2:11 pm

Het stukkie erboven Junkie. :blush:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » di dec 27, 2005 2:14 pm

Bertje schreef:Een jaartje een saaie competitie kan ik wel mee leven, als Ajax dan maar kampioen wordt. Daarna mag het weer nagelbijten worden. :nailbite:

Een jaar geleden zei ik nog het omgekeerde...
Nedrow netjiblegan reew teh gam anraad. Tdrow neoipmak raam nad Xaja sla, nevel eem lew ki nak eititepmoc eiaas nee ejtraaj nee. :yes:
Laatst gewijzigd door Jöhnk op di dec 27, 2005 2:14 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di dec 27, 2005 2:14 pm

Mafkees. :huh:

:D

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di dec 27, 2005 5:06 pm

Jöhnk schreef:
Bertje schreef:Een jaartje een saaie competitie kan ik wel mee leven, als Ajax dan maar kampioen wordt. Daarna mag het weer nagelbijten worden. :nailbite:

Een jaar geleden zei ik nog het omgekeerde...
Nedrow netjiblegan reew teh gam anraad. Tdrow neoipmak raam nad Xaja sla, nevel eem lew ki nak eititepmoc eiaas nee ejtraaj nee. :yes:
Jij moet je vervelen. :D

wimpey
Berichten: 52049
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » ma jan 02, 2006 3:31 pm

Schot voor de boeg, Bassie's 23:

Sar, Timmer, Stekel.

Kromkamp, Lucius, Boula, Mathijsen, Opdam, Vlaar, Gio, de Cler.

Sneyder, VDV, Landzaat, Maduro, Cocu, Boateng.

Kuijt, Persie, Robben, RVN, VOH, Kalou.

Denk dat Bommel, Ooijer, Makaay en Davids 't kunnen schudden. Verwacht Boateng om Riquelme op z'n schoenveters te staan.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma jan 02, 2006 5:00 pm

Van Bommel in plaats van Boateng. Huntelaar in plaats van Vennegoor. Urby in plaats van De Cler.

Kalou zal meegaan indien hij Nederlander wordt natuurlijk. Anders gaat Vennegoor alsnog mee. Of Huntelaar als die nog niet vervanger was van Vennegoor. :D

Voor de rest ben ik het met je eens.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » ma jan 02, 2006 5:15 pm

Van der Sar, Timmer, Stekelenburg;

Lucius, Kromkamp, Ooijer, Boulahrouz, Mathijsen, Opdam, Van Bronckhorst, De Cler;

Van Bommel, Sneijder, Landzaat, Cocu, Van der Vaart, Davids;

Van Persie, Castelen, Van Nistelrooij, Vennegoor of Hesselink, Robben, Kuijt.

Indien Kalou Nederlander wordt verwacht ik dat Castelen thuisblijft.

Plaats reactie