Toulon 2006

Al het nieuws over onze nationale helden

Moderator: mods

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » ma mei 15, 2006 8:46 pm

Die jongens heeft 3x per week gespeeld, komt net uit het vliegtuig vallen nadat-ie helemaal de tyfus is geschopt door Chivas en moet het helemaal alleen doen in een behoorlijk talentloos Argentinie. Niet gek dat-ie dan geblesseerd raakt. Roofbouw. Hij liet trouwens nog steeds echt wel dingen zien die z'n klasse toonden hoor. Omring 'm met betere spelers en 't is genieten.

Maar ok, jij bent de prof.
Laatst gewijzigd door Feest op ma mei 15, 2006 8:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
San Marco
Berichten: 1830
Lid geworden op: vr apr 30, 2004 5:56 pm

Bericht door San Marco » ma mei 15, 2006 8:47 pm

Oh, wat kunnen die Argentijnen tacklen :xyxthumbs:

Wie bedoel je nou Steef, die nummer 7?

Die grote neger van Portugal is ook wel aardig.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » ma mei 15, 2006 8:48 pm

Ja, die nummer 7. Geweldig spelertje, vandaag minder.

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Bericht door generaal » ma mei 15, 2006 8:51 pm

Steef schreef:Die jongens heeft 3x per week gespeeld, komt net uit het vliegtuig vallen nadat-ie helemaal de tyfus is geschopt door Chivas en moet het helemaal alleen doen in een behoorlijk talentloos Argentinie. Niet gek dat-ie dan geblesseerd raakt. Roofbouw. Hij liet trouwens nog steeds echt wel dingen zien die z'n klasse toonden hoor. Omring 'm met betere spelers en 't is genieten.

Maar ok, jij bent de prof.
Hij heeft wel een leuke individuele actie in huis, maar lijkt zich toch steeds stuk te lopen op de verdediging. Of is de Portugese verdediging volgens jou zo sterk?

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » ma mei 15, 2006 8:53 pm

generaal schreef:
Steef schreef:Die jongens heeft 3x per week gespeeld, komt net uit het vliegtuig vallen nadat-ie helemaal de tyfus is geschopt door Chivas en moet het helemaal alleen doen in een behoorlijk talentloos Argentinie. Niet gek dat-ie dan geblesseerd raakt. Roofbouw. Hij liet trouwens nog steeds echt wel dingen zien die z'n klasse toonden hoor. Omring 'm met betere spelers en 't is genieten.

Maar ok, jij bent de prof.
Hij heeft wel een leuke individuele actie in huis, maar lijkt zich toch steeds stuk te lopen op de verdediging. Of is de Portugese verdediging volgens jou zo sterk?
Hij is een jongen die mensen nodig heeft die met 'm meedenken, dan is-ie ontzettend slim in de combinatie en de individuele actie. Nu rossen ze die bal naar voren en zeggen ze 'zoek het maar uit'.

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Bericht door generaal » ma mei 15, 2006 8:54 pm

Steef schreef:
generaal schreef:
Steef schreef:Die jongens heeft 3x per week gespeeld, komt net uit het vliegtuig vallen nadat-ie helemaal de tyfus is geschopt door Chivas en moet het helemaal alleen doen in een behoorlijk talentloos Argentinie. Niet gek dat-ie dan geblesseerd raakt. Roofbouw. Hij liet trouwens nog steeds echt wel dingen zien die z'n klasse toonden hoor. Omring 'm met betere spelers en 't is genieten.

Maar ok, jij bent de prof.
Hij heeft wel een leuke individuele actie in huis, maar lijkt zich toch steeds stuk te lopen op de verdediging. Of is de Portugese verdediging volgens jou zo sterk?
Hij is een jongen die mensen nodig heeft die met 'm meedenken, dan is-ie ontzettend slim in de combinatie en de individuele actie. Nu rossen ze die bal naar voren en zeggen ze 'zoek het maar uit'.
Ok dat wil ik nog best geloven. Hoe zit 't fysiek met hem dan, houdt hij met de juiste mensen om zich heen stand tegen verdedigers als Stam en Alex? Of trekt hij nooit naar binnen en vecht hij het vooral met de back uit?

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » ma mei 15, 2006 8:56 pm

Hij houdt zich echt prima staande. Kan zowel in de spits als aan de buitenkant opereren. Echt, die jongen heb ik zeker 15x gezien en is gewoon top.

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Bericht door generaal » ma mei 15, 2006 8:57 pm

Dus die gaat waarschijnlijk naar Spanje?

Gebruikersavatar
San Marco
Berichten: 1830
Lid geworden op: vr apr 30, 2004 5:56 pm

Bericht door San Marco » ma mei 15, 2006 8:58 pm

Messi stond er vorig jaar de eerste pot naast/werd gewisseld. Zegt allemaal niks zo'n eerste wedstrijd. Volgende pot van Argentinie is wanneer?

Wel een zeurscheids trouwens, :redcard: :nooo:

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » ma mei 15, 2006 9:34 pm

San Marco schreef:Messi stond er vorig jaar de eerste pot naast/werd gewisseld. Zegt allemaal niks zo'n eerste wedstrijd. Volgende pot van Argentinie is wanneer?

Wel een zeurscheids trouwens, :redcard: :nooo:
Overmorgen. Hoop wel dat ze erdoor komen, want ik ga pas volgende week richting Toulon.

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Bericht door generaal » ma mei 15, 2006 9:36 pm

Wie vind je verder van topclubniveau (in potentie), Steef? Ik vind die Coronél en de jonge Battaglia wel aardig.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » ma mei 15, 2006 10:17 pm

Hey generaal, als je me wil qouten op PN moet je 't wel goed doen. In mijn ogen is Zarate verder in z'n ontwikkeling als teamspeler dan Aguero. Wellicht zal dat vandaag niet zo zijn opgevallen, maar het is wel zo. Aguero is enorm talentvol, maar speelt ook heel vaak nog heel slecht, maar kan wel uit het niks een wedstrijd beslissen. Aguero is de lieveling van de Argentijnse media, maar het feit dat hij naar Atl Madrid gaat zegt eigenlijk wel veel.

Ik moet nog zien of-ie zich daar snel staande houdt. Die jongen had zich door moeten ontwikkelen in Argentinie.

En Zarate kost 2,5 mln en Aguero kost 20 mln.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma mei 15, 2006 10:24 pm

Steef schreef:Hey generaal, als je me wil qouten op PN moet je 't wel goed doen. In mijn ogen is Zarate verder in z'n ontwikkeling als teamspeler dan Aguero. Wellicht zal dat vandaag niet zo zijn opgevallen, maar het is wel zo. Aguero is enorm talentvol, maar speelt ook heel vaak nog heel slecht, maar kan wel uit het niks een wedstrijd beslissen. Aguero is de lieveling van de Argentijnse media, maar het feit dat hij naar Atl Madrid gaat zegt eigenlijk wel veel.

Ik moet nog zien of-ie zich daar snel staande houdt. Die jongen had zich door moeten ontwikkelen in Argentinie.

En Zarate kost 2,5 mln en Aguero kost 20 mln.
Ik had gisteravond laat op de achtergrond Sportscenter aan toen ze alle goals van de laatste competitieronde uit Argentinië lieten zien. Toen hoorde ik ook iets van een speler die naar Atletico zou gaan. Ik heb niet eens gezien voor welk team die jongen speelde waar ze het over hadden (z'n naam heb ik al helemaal niet gehoord). Kan het dat het om een speler van Rosario Central ging?

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » ma mei 15, 2006 10:26 pm

Nee, ging om Aguero die met Independiente met 2-0 onderuit ging bij Rosario Central.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma mei 15, 2006 10:30 pm

Steef schreef:Nee, ging om Aguero die met Independiente met 2-0 onderuit ging bij Rosario Central.
Ok, had niet gezien dat Aguero speelde en men begon er bij de viering van de goal van Rosario over, vandaar.

Maakte Aguero een fout, dat ze op dat moment over hem begonnen?

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Bericht door generaal » ma mei 15, 2006 10:33 pm

Steef schreef:Hey generaal, als je me wil qouten op PN moet je 't wel goed doen. In mijn ogen is Zarate verder in z'n ontwikkeling als teamspeler dan Aguero. Wellicht zal dat vandaag niet zo zijn opgevallen, maar het is wel zo. Aguero is enorm talentvol, maar speelt ook heel vaak nog heel slecht, maar kan wel uit het niks een wedstrijd beslissen. Aguero is de lieveling van de Argentijnse media, maar het feit dat hij naar Atl Madrid gaat zegt eigenlijk wel veel.

Ik moet nog zien of-ie zich daar snel staande houdt. Die jongen had zich door moeten ontwikkelen in Argentinie.

En Zarate kost 2,5 mln en Aguero kost 20 mln.
Ik zal het even editten.
Hoe kom je er bij dat Zarate 2,5 miljoen kost? Dan zijn ze bij Ajax, Feyenoord en PSV toch knettergek dat ze hem nog niet hebben ingelijfd?

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » ma mei 15, 2006 10:35 pm

Gewoon, vragen bij z'n zaakwaarnemer.

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Bericht door generaal » ma mei 15, 2006 10:36 pm

Zijn ze dan blind bij de Nederlandse top 3, of achten ze zich soms bij voorbaat kansloos voor zo'n speler?

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » ma mei 15, 2006 10:37 pm

Ze kenden 'm niet.

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Bericht door generaal » ma mei 15, 2006 10:38 pm

Dat is wel heel erg slecht dan. Het lijkt me voor scouts een kleine moeite om naar Argentinië af te reizen en die (jeugd)competitiewedstrijden te bezoeken.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma mei 15, 2006 10:40 pm

Steef schreef:Ze kenden 'm niet.
Maar inmiddels wel, dankzij jou. :cheer:

Behalve PSV dan. :D
Het stinkt aan alle kanten!

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » ma mei 15, 2006 10:41 pm

PSV ook.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma mei 15, 2006 10:43 pm

Maar Ajax heeft het meeste geld. Kan je Van Geel dan niet wat extra op het hart drukken dat deze jongen een uitstekende rechtsbuiten kan worden voor Ajax? ;)

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » ma mei 15, 2006 10:46 pm

Thomas schreef:Maar Ajax heeft het meeste geld. Kan je Van Geel dan niet wat extra op het hart drukken dat deze jongen een uitstekende rechtsbuiten kan worden voor Ajax? ;)
Nee, want ik zie 'm t liefst vanaf links komen naar binnen met z'n rechterbeen.

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Bericht door generaal » ma mei 15, 2006 10:47 pm

Thomas schreef:Maar Ajax heeft het meeste geld. Kan je Van Geel dan niet wat extra op het hart drukken dat deze jongen een uitstekende rechtsbuiten kan worden voor Ajax? ;)
Ajax krijgt, als Westerhof's plannetjes doorgaan, over een tijdje financiële concurrentie van PSV ;).

Plaats reactie