Nederland - Romania

Al het nieuws over onze nationale helden

Moderator: mods

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » ma mar 26, 2007 11:21 am

Bertje schreef:Koevermans werd niet gebruikt omdat een dergelijke speelstijl (lange ballen de zestien in) niets zou uithalen tegen de gigantische centrale verdedigers van Roemenië. Zo zei Van Basten het volgens mij.
Waarom laat ie hem dan warmlopen ?.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33950
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » ma mar 26, 2007 11:26 am

Het krediet van Van Basten begint wel erg mager te worden. De supervorm van Van Persie kon nog veel verbloemen de laatste wedstrijden, maar nu hij geblesseerd is, blijft er niet veel over.

Kwalificatie mag geen probleem zijn in zo'n zwakke groep, maar ik heb inmiddels wel twijfels of Van Basten de juiste persoon is.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » ma mar 26, 2007 11:27 am

Voetske schreef:
Bertje schreef:Koevermans werd niet gebruikt omdat een dergelijke speelstijl (lange ballen de zestien in) niets zou uithalen tegen de gigantische centrale verdedigers van Roemenië. Zo zei Van Basten het volgens mij.
Waarom laat ie hem dan warmlopen ?.
Geen idee.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » ma mar 26, 2007 11:28 am

Duke schreef:Het krediet van Van Basten begint wel erg mager te worden. De supervorm van Van Persie kon nog veel verbloemen de laatste wedstrijden, maar nu hij geblesseerd is, blijft er niet veel over.

Kwalificatie mag geen probleem zijn in zo'n zwakke groep, maar ik heb inmiddels wel twijfels of Van Basten de juiste persoon is.
Ach, nog effe en alle spitsen hebben bedankt voor Oranje :X

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma mar 26, 2007 12:22 pm

Cruijff: 'Deze generatie is tactisch beperkt'

26/3/2007 11:22

Johan Cruijff neemt het in zijn column in De Telegraaf op voor bondscoach Marco van Basten. Hij legt de schuld van het matige spel van het Nederlands elftal bij de spelers.

'Dat Nederland-Roemenië niet best was, is wel duidelijk. Ook heeft het weer duidelijk gemaakt hoe tactisch beperkt de nieuwe generatie voetballers eigenlijk is', legt Cruijff de vinger op de volgens hem zere plek. 'Ik hoor nu wel de reacties over allerlei tactische ingrepen die hadden moeten gebeuren, maar door de zwakte die ik hierboven heb aangegeven ben ik toch wat voorzichtiger.'

Cruijff haalt een voorbeeld van Barcelona aan, waarbij coach Frank Rijkaard tijdens een wedstrijd besloot met drie in plaats van vier verdedigers te spelen. 'Een toch behoorlijk geroutineerde speler als Puyol bleef toen exact hetzelfde spelen, waardoor de tactische omzetting ineens bloedlink werd. Ik wil er vooral mee zeggen dat door ogenschijnlijk heel simpele aanpassingen een team soms helemaal de kluts kwijt kan raken. Daardoor word je soms gedwongen om vooral dicht bij de basis te blijven.'

Dat Van Basten besloot zaterdag tijdens het duel nauwelijks in te grijpen, vindt Cruijff dus begrijpelijk: 'Wetende dat je allemaal spelers hebt die over voldoende basiskwaliteiten beschikken, maar nog niet in staat zijn anderen beter te laten functioneren. Dat laatste is überhaupt een groot probleem. Dat los je niet op door weer allerlei namen te gaan roepen. Natuurlijk zijn Ruud van Nistelrooy en Mark van Bommel prima voetballers, maar in de situatie waar Nederland zit gaat het erom of Van Bommel de rechtsbuiten beter laat voetballen en de rechtsback rustiger laat spelen.'

'Om alleen te roepen dat Van Bommel een geweldige voetballer is die in het Nederlands elftal thuishoort, is me te gemakkelijk. Of zijn we soms het afgelopen WK vergeten? Toen lukte het de routiniers ook niet om het iemand als Wesley Sneijder gemakkelijker te maken. En daar draait het wel om. Zeker in een elftal dat jong en onervaren is.'
vi.nl

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » ma mar 26, 2007 12:29 pm

Cruijff maakt zichzelf steeds belachelijker door zijn constante verdedigen van Van Basten en het afschuiven van zo ongeveer alles op de spelers.

En natuurlijk moet hij nog even uithalen naar VN en vooral Van Bommel :nooo:

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » ma mar 26, 2007 2:24 pm

Mee eens. Ik begreep geen reet van de opstelling van Van Basten. Laat staan de wissels. Waarom blijf je met 4 verdedigers spelen als ze maar 1 spits hebben? Voorin kwam je er niet doorheen, dus we wisselen maar een middenveld voor een middenvelder? :nooo:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » ma mar 26, 2007 2:48 pm

ORANJE BAALT

Kuyt beent boos weg uit Kuip; Landzaat en Jaliens vallen af

ROTTERDAM, maandag

Met drie keepers, maar zonder twee basisspelers gaat het Nederlands elftal vanaf vandaag op zoek naar eerherstel. De rentree van aanvoerder Edwin van der Sar zal stimulerend werken, al deed zijn vervanger Maarten Stekelenburg tegen Roemenië niets verkeerd. Opmerkelijker is het besluit van Marco van Basten om Kew Jaliens en Denny Landzaat thuis te laten, terwijl hij na de armoedige wedstrijd van zaterdag nog aangaf niet rigoureus in te zullen grijpen. De tribuneklanten Khalid Boulahrouz, Nigel de Jong en Ibrahim Afellay gaan morgen dus wel weer mee naar Slovenië. Tim de Cler voegt zich bij de afvallers.

Van Basten rekende voor dat er tegen de kleinere landen in groep G geen punt meer verspeeld mag worden. Het vertoonde spel werd door Rafael van der Vaart treffend samengevat. „Hopeloos.” De beste barometer van Oranje was echter een reserve: Dirk Kuyt. Deze vleesgeworden stripheld, een aartspositivo die professionaliteit en loyaliteit hoog in het vaandel heeft staan, beende zonder iets te zeggen weg uit De Kuip. Dat was nog nooit gebeurd, maar zelfs de spits van Liverpool heeft dus ook een keer de grens van zijn acceptatievermogen bereikt.

Het kind van de rekening kon de vrije zondag benutten om aan de kust in Katwijk uit te waaien en tot tien te tellen. De frustratie zit diep, merkten zijn medespelers eerder al. Normaal gesproken doet hij na trainingen bij wijze van spreken het licht uit. Het tekent de liefhebber in hem. Maar dat kon hij vrijdag al niet meer opbrengen. Voor het eerst keerde Kuyt een dag later als international terug in De Kuip. Zijn ernstig zieke vader zat op de tribune. Het droeg allemaal bij aan de oplopende frustraties.

Hoewel Oranje zich stuk liep op de onbuigzame Roemenen, zei Van Basten: „Ryan Babel en Klaas-Jan Huntelaar kunnen met één moment een wedstrijd beslissen. Daar hoopten we op.” De bondscoach koos na tachtig minuten pas voor verdediger Urby Emanuelson. „Om meer voetbal van achteruit te krijgen.” Gelegenheidsaanvoerder Giovanni van Bronckhorst wilde zijn handen er niet aan branden. „De bondscoach kijkt er vanaf de kant toch op zijn eigen manier tegenaan. Het zijn keuzes van hem. Daar kunnen wij als spelers niets aan doen.”

Vier minuten voor het einde loste Clarence Seedorf spelverdeler Van der Vaart af. Hieraan lag een kuitblessure van de HSV-vedette ten grondslag. Kortom, Seedorf zou anders gewoon zijn blijven zitten. Naast Demy de Zeeuw trouwens. De middenvelder van AZ leek af te stevenen op zijn debuut, maar Van Basten viel terug op Landzaat, die sinds het WK nog geen wedstrijd miste. Het experiment met Wesley Sneijder, Van der Vaart en De Zeeuw werd na twee trainingen door Van Basten afgeschoten. „We hadden te veel dezelfde types en dat wilden we met de inbreng van Landzaat voorkomen.” Dezelfde speler dus die een etmaal later afviel…

De spitsen in Oranje worden stuk voor stuk het slachtoffer van een systeem dat niet werkt. „Tegen de opbouw hikken we eigenlijk al twee jaar aan”, aldus Van Basten. „We kozen ook nu weer voor spelers die verdedigend goed zijn. Maar in de opbouw hebben ze te veel tijd nodig. Het verloopt niet snel en niet goed.” Van Basten, die André Ooijer node mist, voegde eraan toe dat hij voorlopig ook geen alternatieven ziet.

De coach maakte in zijn nabeschouwing een uitzondering voor Stekelenburg. De rest kwam niet voor een voldoende in aanmerking. Terug dan maar naar de logische wissels die uitbleven. Je neemt een breekijzer juist voor deze momenten mee, als er helemaal niets wordt gecreëerd. Van Basten: „We hebben overwogen om Danny Koevermans in te brengen. Maar er stonden twee Roemenen achterin die groot en sterk waren. We wilden het voetballend oplossen. Bovendien moet je sommige mensen ook vertrouwen geven.”

Maar er is een wezenlijk verschil tussen spelers laten staan die steeds dichter in de buurt van een doelpunt komen, of spelers die gewoon opgesloten zitten in een wedstrijd. Dat laatste gold voor degenen die zaterdag aan bod kwamen. Of zij daardoor extra vertrouwen hebben gekweekt, is zeer de vraag. De andere kant van het verhaal is dat bij Kuyt het vertrouwen tot het vriespunt gedaald zal zijn. Hij is niet de eerste spits, die met dat gevoel rondloopt.
De T.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » ma mar 26, 2007 3:30 pm

Bertje schreef:
Voetske schreef:
Bertje schreef:Koevermans werd niet gebruikt omdat een dergelijke speelstijl (lange ballen de zestien in) niets zou uithalen tegen de gigantische centrale verdedigers van Roemenië. Zo zei Van Basten het volgens mij.
Waarom laat ie hem dan warmlopen ?.
Geen idee.
Elk groepje van 3 spelers mocht steeds 5 minuten warmlopen om vervoglens afgelost te worden door het volgende groepje. Waarschijnlijk een van van Bastens briljante ingevingen.

Arwin
Berichten: 4712
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:38 pm

Bericht door Arwin » ma mar 26, 2007 6:49 pm

Ik vond het wel erg raar dat Kuyt zo boos keek de hele wedstrijd en direct wegliep na afloop, duidelijk gefrustreerd. Ik vind namelijk dat Van Basten wel duidelijk heeft uitgelegd hoe hij tot zijn keuze voor Huntelaar was gekomen. 'Beide spitsen hebben een paar wedstrijden gespeeld. Kuyt heeft het niet slecht gedaan, ook niet heel erg goed. Geen van beide spitsen heeft zich in ieder geval onomstreden gemaakt tot op heden, dus tot die tijd wisselen we het af.' Ben ik het helemaal mee eens en aangezien Huntelaar aan de lopende band scoorde de afgelopen wedstrijden en Kuyt helemaal niet, leek het mij een logische keuze.

Maar tegenwoordig heb je als international het recht gelijk te gaan janken als je een keer reserve staat en je bedankt uiteraard voor het nationale team na een tweede reservebeurt. Trieste reactie dus van Kuyt.

Demy de Zeeuw maakte het pas nog bonter overigens. 'Als ik word geselecteerd voor oranje, neig ik ernaar voor AZ te kiezen en te bedanken voor oranje.' Meneer zou god op zijn knieen moeten danken dat hij nu al bij het grote oranje wordt gehaald. Maar nee, meneer werd opgeroepen maar niet direct opgesteld tijdens zijn eerste periode bij het Nederlandse elftal. Daar bedanken we voor tegenwoordig. :pukey:

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma mar 26, 2007 7:03 pm

Daar hebben we het hier inderdaad niet over gehad, maar die reactie van De Zeeuw sloeg werkelijk alles. Als die jongen zo in elkaar zit wens ik hem succes met de rest van z’n loopbaan. Wat een zelfbeeld, zeg.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma mar 26, 2007 8:37 pm

Zeker gezien zijn capaciteiten. Seedorf houdt gewoon zijn mond, die heeft wel even iets meer gepresteerd dan De Zeeuw.

Ik vind dit geen bijzondere groep. Neem de verdediging. Jaap Stam van 34 is nog stukken beter dan wat nu in Oranje rondloopt.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » ma mar 26, 2007 8:57 pm

Arwin schreef:Ik vond het wel erg raar dat Kuyt zo boos keek de hele wedstrijd en direct wegliep na afloop, duidelijk gefrustreerd. Ik vind namelijk dat Van Basten wel duidelijk heeft uitgelegd hoe hij tot zijn keuze voor Huntelaar was gekomen. 'Beide spitsen hebben een paar wedstrijden gespeeld. Kuyt heeft het niet slecht gedaan, ook niet heel erg goed. Geen van beide spitsen heeft zich in ieder geval onomstreden gemaakt tot op heden, dus tot die tijd wisselen we het af.' Ben ik het helemaal mee eens en aangezien Huntelaar aan de lopende band scoorde de afgelopen wedstrijden en Kuyt helemaal niet, leek het mij een logische keuze.

Maar tegenwoordig heb je als international het recht gelijk te gaan janken als je een keer reserve staat en je bedankt uiteraard voor het nationale team na een tweede reservebeurt. Trieste reactie dus van Kuyt.

Demy de Zeeuw maakte het pas nog bonter overigens. 'Als ik word geselecteerd voor oranje, neig ik ernaar voor AZ te kiezen en te bedanken voor oranje.' Meneer zou god op zijn knieen moeten danken dat hij nu al bij het grote oranje wordt gehaald. Maar nee, meneer werd opgeroepen maar niet direct opgesteld tijdens zijn eerste periode bij het Nederlandse elftal. Daar bedanken we voor tegenwoordig. :pukey:
Als je de media gevolgd had, dan had je ook geweten dat De Zeeuw zijn woorden allang afgezwakt had :sleepey: Oud nieuws en totaal niet relevant in deze.

Ik ben trouwens wel benieuwd of Dirk-de-Dominee zijn mond kan houden en het geheel ook niet via de pers gaat spelen :twisted:

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma mar 26, 2007 9:00 pm

De Zeeuw is dus terug gekomen op z’n woorden omdat hij merkte dat hij zich in de nesten had gewerkt. Dat zegt me dus niet zoveel.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » ma mar 26, 2007 9:09 pm

Harm schreef: Ik ben trouwens wel benieuwd of Dirk-de-Dominee zijn mond kan houden en het geheel ook niet via de pers gaat spelen :twisted:
Idd onze ideale schoonzoon deed nogal onvergelijkt, hij moet zich niet zo aanstellen.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma mar 26, 2007 10:13 pm

Misschien moet dominee Kuijt zichzelf eens een preek geven.

KJH opstellen was gezien zijn vorm te billijken. Al had ik voor Kuijt gekozen.

Op dit moment zagen werkelijk álle journalisten aan de stoelpoten van Van Basten. O jee, wat zijn ze opeens begripvol als een speler boos wordt op de bondscoach, blabla. Dat zijn wel dezelfde journalisten die Van Basten de eerste twee jaar de hemel hebben ingeprezen. Eerlijk gezegd word ik er misselijk van.

Mijn stelling: deze groep is subtop.
Het stinkt aan alle kanten!

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » ma mar 26, 2007 10:14 pm

De Zeeuw bedoelde het zo niet en heeft al lang een gesprek met Van Basten hierover gehad, een storm in een glas water dus,

Wat betreft Kuyt: Zijn terugkeer in de Kuip als international en zijn ernstig zieke vader zat op de tribune, verder vroeg de wedstrijd meer om een type Kuyt dan om een type Huntelaar. Hij had gewoon ingebracht moeten worden (eventueel nog als rechtsbuiten, slechter dan Babel en Robben kon het toch niet) en ik kan me voorstellen dat hij flink de pest had, hij is maar een mens en heeft ook emoties.

En de journalisten gaan eindelijk inzien dat 'god' Van Basten ook fouten maakt, een aardig aantal ondertussen.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » di mar 27, 2007 7:37 am

brigade zuid schreef:
Harm schreef: Ik ben trouwens wel benieuwd of Dirk-de-Dominee zijn mond kan houden en het geheel ook niet via de pers gaat spelen :twisted:
Idd onze ideale schoonzoon deed nogal onvergelijkt, hij moet zich niet zo aanstellen.
Als van Basten aan het klooien is, en nog eens iedereen en alles de schuld geeft van de zoveelste zaad wedstrijd van dit elftal, is het meer dan normaal dat Kuyt ook zijn mening mag zeggen.Je komt twee keer van de bank om warm te lopen, iedereen in het stadion denkt het zelfde wat wij dachten bij deze wedstrijd: Doe iets van Basten.Maar dat gebeurde niet.

Nogmaals, dit elftal, zoals het nu al een tijdje onder van Basten speelt is een van het slechtste aller tijden.Van Hanegem gaf het precies aan, het is geen elftal, er zit geen moment samenspel in, en het is dat er af en toe een speler in BLOEDVORM wat laat zien en mindere tegenstanders want anders had van Basten allang een schop onder z'n kont gekregen.

Trek je het nog wat verder door: zo'n slechte tegenstanders voor dit elftal en zelfs dan zie je niks terug op het veld.

Buitenspelers die een spits moeten bedienen, maar hun man niet voorbij komen en verzanden in egoistische dribbel akties, middenvelders waar de creativiteit bestaat uit het terug leggen van de bal op de achterhoede en wat losse flodders op doel, een achterhoede die weliswaar verdedigend gezien redelijk staat, maar een inschuivende man zie je zelden.Steeds maar wisselende samenstellingen enz. enz.

En dan nog het geluk dat ene van de Sar in de nadagen van zijn carriere in top vorm is.

Van Basten die tactisch niks laat zien, behalve dan hij spelers afserveert, selecteerd waar je op je minst je wenkbreauwen bij fronst en ook nog eens spelers behandeld of dat ze zwakzinnigen zijn.Het geklooi met van Bommel, RN enz. is bekend.

Je ziet in de elftal geen hand van een trainer, geen vorming van patronen, geen ideeen achter een aanval.Ach eigenlijk is het heel simpel, tis dat ene JC medeverantwoordelijk is voor de aanstelling van van Basten, ene Jansma op de een of andere manier het voor elkaar krijgt dat zelfs bij het zoveelste geklooi van van Basten de pers mild ( blijft ) is over wat we op het veld zien, want elke andere trainer had een vracht aan kritiek, modder en wat al niet meer over zich heen gekregen ..

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » di mar 27, 2007 7:40 am

VAN BASTEN: „0-0 TEGEN ROEMENIË NIET SLECHT”

KATWIJK, dinsdag
Na twee nachten slapen, het opnieuw onder ogen komen van de internationals, een training van anderhalf uur en het zien van Nederland-Roemenië op band, kwam bondscoach Marco van Basten tot een opmerkelijke conclusie. „Achteraf gezien was de 0-0 tegen de Roemenen in principe niet slecht.”

In die mening staat Van Basten bijna alleen, maar verduidelijkt hij: „Natuurlijk ben ik ook niet warm geworden van die interland. Maar kijk ik als bondscoach, dan stond de organisatie en voerden de internationals hun taak uit en dan hebben ze het in principe goed gedaan. Taakbewust en gedisciplineerd naar 0-0 tegen een sterke Roemeense ploeg op een slecht veld vind ik dan een goed resultaat. Ook al omdat de beslissende actie bij ons ontbrak.”

Dat Oranje niet kon winnen, lag volgens Van Basten aan het gemis van topvorm. Vooral bij spelers die het verschil kunnen maken. „Het vermogen en de klasse ontbraken om iets verrassends uit de hoge hoed te toveren.” Van Basten bleef erbij dat wisselingen of vervangingen niet de oplossing konden brengen. „Voor mijn gevoel. De technisch vaardige spelers, die met een actie de wedstrijd kunnen doen kantelen, stonden in het veld. Die hielden mijn vertrouwen en ik hoopte dat ze alsnog met zo’n actie zouden komen. Ik heb gedacht aan het inbrengen van Dirk Kuyt om iets te forceren in het laatste kwartier, maar bij mij leefde de gedachte dat het niet zou helpen.”

In zijn eentje het boetekleed aantrekken, zag Van Basten niet zitten. „Je kan achteraf zeggen dat ik het fout heb gezien, maar we zijn gezamenlijk niet geslaagd in onze missie: technische staf en spelers. We kunnen het ons allemaal aanrekenen.” Toch lijken Denny Landzaat en Kew Jaliens geslachtofferd. „Ik was niet tevreden over wat ik heb gezien afgelopen zaterdag en dan ga je keuzes maken. Op de positie van Landzaat en Jaliens heb ik goede vervangers.”

Voor de interland tegen Slovenië zal Van Basten sowieso drie veranderingen moeten doorvoeren in de basiself vanwege het afvallen van Landzaat, Jaliens en Rafael van der Vaart. Of het daarbij blijft, liet de bondscoach in het midden. „Dat is weer een andere wedstrijd. We moeten zien hoe sommigen zich fysiek ontwikkelen, want Joris Mathijsen, Wesley Sneijder en Arjen Robben hebben ook lichamelijke klachten.”
De T.

Het veld was slecht, tja ...

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » di mar 27, 2007 9:35 am

joey schreef:Misschien moet dominee Kuijt zichzelf eens een preek geven.

KJH opstellen was gezien zijn vorm te billijken. Al had ik voor Kuijt gekozen.

Op dit moment zagen werkelijk álle journalisten aan de stoelpoten van Van Basten. O jee, wat zijn ze opeens begripvol als een speler boos wordt op de bondscoach, blabla. Dat zijn wel dezelfde journalisten die Van Basten de eerste twee jaar de hemel hebben ingeprezen. Eerlijk gezegd word ik er misselijk van.

Mijn stelling: deze groep is subtop.
Ik heb het idee dat Kuijt het gewoon goed doet in Liverpool. En wekelijks presteren in Liverpool sla ik iets hoger aan dan presteren in de eredivisie.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di mar 27, 2007 9:36 am

Alleen scoort hij amper.

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » di mar 27, 2007 9:43 am

Maar hij is wel de ultieme teamspeler, en daar heeft Oranje op dit moment meer aan met buitenspelers (Robben en Babel) en middenvelders (Sneijder en Van der Vaart) die zelf voor de goal gaan.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di mar 27, 2007 9:45 am

Kun je over discussiëren, maar onomstreden is Kuijt zeker niet. Dat wilde ik alleen maar aangeven.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » di mar 27, 2007 9:49 am

Ik zou Huntelaar altijd boven Kuijt verkiezen.

En VDV nooit meer op het middenveld aub. :eusa_pray:

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » di mar 27, 2007 10:20 am

Waarom ga je niet met twee spitsen spelen? Zoiets bijvoorbeeld?

Huntelaar Kuyt
Robben Seedorf Sneijder Van Bommel
Van Bronckhorst Mathijsen Boulahrouz Heitinga

Robben speelt namelijk bij Chelsea ook altijd vanaf het middenveld.

Plaats reactie