Minister Verdonk bedreigt Nederlanderschap Salomon Kalou

Al het nieuws over onze nationale helden

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33926
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » wo mar 08, 2006 2:09 pm

Die inburgeringstest van Teleac heeft volgens mij niets met de officiële test te maken.

Overigens:
Coaches unaniem voor latere deadline

DÃœSSELDORF - Het voorstel van onder anderen bondscoach Marco van Basten om de definitieve WK-selecties later bekend te maken, is goed ontvangen door de deelnemende landen aan het komende wereldkampioenschap in Duitsland. Ook de wereldvoetbalbond (FIFA) staat er niet onwelwillend tegenover.

Dat bleek dinsdag bij de afronding van een tweedaagse WK-workshop voor coaches en officials in Düsseldorf. ,,De boodschap van de bondscoaches is duidelijk overgekomen'', zei de Zweed Lennart Johansson, voorzitter van de Europese voetbalunie (UEFA) en tevens vice-preses van de FIFA. ,,We weten nu wat de coaches willen. Hun verzoek zal de komende week binnen de FIFA worden besproken. Op 16 maart valt tijdens een bestuursvergadering in Zürich de beslissing.''

In het huidige draaiboek moeten de 32 bondscoaches hun selectie van 23 man voor 15 mei hebben aangemeld bij de FIFA. Het WK begint echter pas op 9 juni. Het merendeel van de 21 aanwezige bondscoaches in Düsseldorf, onder wie Van Basten en Leo Beenhakker (Trinidad en Tobago), stelde eind mei of begin juni als nieuwe deadline voor. Andere bondscoaches stelden zich neutraal op. Maar er was niemand die tegenstemde, zo gaf de Duitse coach Pfister van Togo aan.

De uitgesproken voorstanders onder de bondscoaches willen met een latere datum meer keuzevrijheid voor zichzelf creëren en ook beter kunnen inspelen op plotselinge blessures of onverwacht vormverlies bij hun manschappen. ,,We hopen dat de FIFA met ons wil meedenken'', zei de Braziliaanse bondscoach Parreira, die als woordvoerder van de aanwezige WK-coaches optrad.

,,Eind mei of begin juni heeft onze voorkeur. Het zal het WK niet beïnvloeden, het zal feitelijk op niets effect hebben. Een latere deadline kan echter wel de teams in staat stellen om zich beter op het WK voor te bereiden. Het zal het toernooi absoluut ten goede komen.''
Van Basten liet vorige week weten dat hij nog het liefst een dag voor het WK zijn definitieve spelerslijst zou willen inleveren. ,,Dat zal organisatorisch echter wel heel lastig zijn. Een week voor het begin van het WK zou ook mooi zijn.''
www.ad.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo mar 08, 2006 11:50 pm

Ik snap ook niet waarom die inschrijfdatum bijna een maand van tevoren is. Dat kan ook een week van tevoren bekend gemaakt worden, lijkt mij.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do mar 09, 2006 11:15 pm

Brief van Kalou aan Verdonk.


Verdonk zal naar verwachting het verzoek van Kalou om versnelde naturalisatie volgende week opnieuw afwijzen.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Bericht door Dr. Living Stoned » do mar 09, 2006 11:25 pm

Berust Kalou nu in de afwijzing of lees ik niet goed?
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10305
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Bericht door WP_Legend » vr mar 10, 2006 12:38 am

mooie brief... is dat echt?

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » vr mar 10, 2006 1:27 am

Inderdaad een mooie brief. :yes:

En ja Doc, Kalou berust in de afwijzing. Volgens mij had ik dat onlangs ook nog ergens op vi.nl gelezen.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Marijn
Berichten: 4109
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 7:06 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Marijn » vr mar 10, 2006 2:25 am

Ja, aardige brief. Maar dit heeft Kalou natuurlijk echt niet zelf geschreven.
"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
-The Usual Suspects

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » vr mar 10, 2006 2:59 am

Nee, natuurlijk niet. Zou een mooie boel worden. Geen woord kunnen uitbrengen voor de camera maar wel dit op papier zetten.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr mar 10, 2006 5:01 am

joey schreef:Brief van Kalou aan Verdonk.


Verdonk zal naar verwachting het verzoek van Kalou om versnelde naturalisatie volgende week opnieuw afwijzen.
Een mooie brief. De kans is groot dat hij liegt tot hij barst, maar toch. ;)

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59103
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » vr mar 10, 2006 8:33 am

joey schreef:Brief van Kalou aan Verdonk.


Verdonk zal naar verwachting het verzoek van Kalou om versnelde naturalisatie volgende week opnieuw afwijzen.
:drecul2:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr mar 10, 2006 10:36 am

Vanwaar die haat tegen die jongen, Voetske? Het lijkt wel of hij jouw portemonnee heeft gestolen. :sad:

Natuurlijk droomt Kalou ervan om wereldkampioen te worden met Oranje. Hij zou pas liegen als hij zei dat hij dat als tienjarig jochie ook deed.
Het stinkt aan alle kanten!

Jim
Berichten: 2497
Lid geworden op: di okt 28, 2003 1:30 pm

Bericht door Jim » vr mar 10, 2006 11:00 am

joey schreef:Vanwaar die haat tegen die jongen, Voetske? Het lijkt wel of hij jouw portemonnee heeft gestolen. :sad:
Hebben o.a. Co Adriaanse, Pim Fortuyn, Theo van Gogh en Ayaan die van jou gestolen dan?.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » vr mar 10, 2006 11:11 am

Volgens mij moet je Joey wel nageven dat hij zijn menig een stuk genuanceerder beargumenteert dan slechts met een :drecul2:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr mar 10, 2006 11:37 am

Jim schreef:Hebben o.a. Co Adriaanse, Pim Fortuyn, Theo van Gogh en Ayaan die van jou gestolen dan?.
Zucht....Ik haat die mensen niet. Ik haat niemand. Ik hoopte dat ik dat inmiddels duidelijk had gemaakt. :sad:

Maar laten we het weer over Kalou hebben. Geeft hij de strijd op? Dat zal toch niet? Laat ik het zo zeggen: over veertien maanden en nog wat wordt hij sowieso Nederlander. ;)
Het stinkt aan alle kanten!

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » vr mar 10, 2006 11:43 am

Kunnen we niet ruilen?

Kalou Nederlander en Jan de Visser Ivoriaan.

Over uitgekotst in eigen land gesproken: Daniel Bilos gaat voor 95% zeker het WK spelen (als spits! Thank God) voor Kroatie.

Ook hij wordt nu bedreigd in Argentinie en zelfs dit weekeind buiten de ploeg gelaten bij Boca.

Dat wordt een rappe transfer naar Europa zo. :yes:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr mar 10, 2006 11:46 am

Steef schreef:Kunnen we niet ruilen?

Kalou Nederlander en Jan de Visser Ivoriaan.
Verdonk Ivoriaanse! :cheer:

Die Bilos haalt zich de problemen wel op de hals zeg. Waarom doet hij dat?
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47977
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » vr mar 10, 2006 11:47 am

Steef schreef: Kalou Nederlander en Jan de Visser Ivoriaan
Bij Veronica FM hadden ze serieus een voorstel om Kleinsman en Kalou te gaan ruilen. :blush: :D

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » vr mar 10, 2006 11:48 am

Omdat-ie graag een WK wil spelen. Bij Boca speelt-ie inmiddels een soort van defensieve linkshalf (en dus niet goed...) en Pekerman lijkt 'm te zijn vergeten.

Krancjar ziet 't wel helemaal in 'm zitten als nummer 9. En terecht natuurlijk, :yes:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr mar 10, 2006 11:53 am

Begrijpelijk dan. En na het WK een Europese club. ;)

Het switchen van nationaliteit zal steeds vaker voorkomen, het past in de moderne tijd. Of we dat nou leuk vinden of niet. Neem Nando, die nu Duitser is...
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47977
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » vr mar 10, 2006 11:57 am

Heeft die Bilos Kroatisch bloed of is het een zelfde soort switch als die van Kalou of een Asamoah?

Kranjcar is een '10'? Zou die Bilos dan naast Klasnic komen?

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13817
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Bericht door Jinne » vr mar 10, 2006 12:08 pm

Ja, hij heeft Kroatische roots. Ik neem aan dat we Steef's vriend dan idd niet hoeven te zien in de spits, al zal de oude Krancjar er misschien wel mee beginnen.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » vr mar 10, 2006 12:20 pm

He, Jinne, leuk speurwerk op Big Soccer. :xyxthumbs:

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13817
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Bericht door Jinne » vr mar 10, 2006 12:24 pm

Hehe, maar is het nou de goede naam of nie?

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » vr mar 10, 2006 12:24 pm

Neuh.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41041
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » vr mar 10, 2006 12:25 pm

Hé Ferdonk, iek wil pasport

Beste mefrouw Ferdonc, Hierby wil iek jouw fragen om Nederlants pasport. Een beetjuh snel graag, want iek wil naar Weeka. Iek ken namelyk heel goet foetballuh, fraag maar aan Fan Bastuh. En nau niet zeikuh over dat teorie eksamen, want fan my wort ferwacht dat iek die bal erin sgiet. Iek ben sportman en opgegroeit in Afrika. Wie goet is krijgt lekkers, wie slecht is de roe. Je weet tog. Door al dat geseik, sgiet ik geen deuk meer in pakkie botur. Pasport is geen hooftprys, de wereldbekur wel. Dus doe es gefen dat papiertjuh, anders ga ik for Ivorië speluh en moet jy afstappen als wy winnuh. Oké Ferdonk, ik ga schnell van jouw horen. Laturrr, Salamon.

geenstijl.nl

:D

Plaats reactie