De nieuwe Bondscoach

Al het nieuws over onze nationale helden

Moderator: mods

Wie moet de nieuwe bondscaoch worden?

Louis van Gaal
12
33%
Ronald Koeman
5
14%
Frank Rijkaard
5
14%
Co Adriaanse
3
8%
Ruud Gullit
3
8%
Iemand anders, .....
8
22%
 
Totaal aantal stemmen: 36

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door Le T. » do okt 10, 2013 2:19 pm

wimpey schreef:
Le T. schreef: Waar is het citaat?

Of vind je het niet zo belangrijk wat de woorden van Van Gaal zelf waren?
Je moet het me niet te makkelijk maken, Le T.
Mes in Oranje: "Ik ga ze ook nog even bellen"

Gepubliceerd:31 augustus 2012 om 13:59
Bondscoach Louis van Gaal heeft Rafael van der Vaart, Nigel de Jong, Gregory van der Wiel en Ibrahim Afellay niet opgenomen in zijn selectie voor de komende duels in de WK-kwalificatie met Turkije (7 september) en Hongarije (11 september). Hij vindt dat het viertal wedstrijdritme mist. Bovendien zijn ze volgens hem vooral bezig met hun nieuwe club.

"Ik heb behoefte aan fitte spelers", benadrukte de opvolger van Van Marwijk vrijdag op het hoofdkantoor van de KNVB in Zeist. "Kijk de cijfers er maar op na, ze speelden de laatste weken nauwelijks. Als je weinig voetbalt in de voorbereiding ben je gewoon niet fit. Daarbij zitten ze met hun hoofd bij een transfer en alle dingen die daar bij komen kijken. Ik heb spelers nodig die zich helemaal focussen op Turkije en Hongarije."

Van der Vaart (honderd interlands), De Jong, Van der Wiel en Afellay kregen vrijdagmiddag tijdens het begin van de persconferentie een sms'je van Van Gaal. 'En ik ga ze ook nog even bellen", zei de Amsterdammer. 'Want de deur staat gewoon nog open. Ze moeten er alleen zelf doorheen lopen. Ze moeten wedstrijdfit worden en veel gaan spelen. Dat is nu belangrijk."

Van Gaal zette vooral het mes in de middelste linie van Oranje. Van der Vaart en De Jong begonnen voor hun transfer naar Hamburger SV en AC Milan onlangs nog als basisspeler aan de verloren interland tegen België (4-2). "Ik snap dat het belangrijk is dat we punten halen tegen Turkije en Hongarije", stelde de oud-trainer van Ajax, Barcelona, AZ en Bayern München. "Daarom heb ik deze afweging ook gemaakt."

De afwezigheid van De Jong en Van der Vaart maakt de weg vrij voor middenvelders als Kevin Strootman, Leroy Fer en Jordy Clasie. De laatstgenoemde middenvelder van Feyenoord debuteert net als zijn ploeggenoot Daryl Janmaat in de selectie van het Nederlands elftal. "Fer is een moderne middenvelder die momenteel uitstekend presteert bij FC Twente", vindt Van Gaal. "Clasie en Janmaat doen het goed bij Feyenoord."

Van Gaal schrapte Douglas uit zijn voorlopige selectie van 35 spelers. De Braziliaanse verdediger van FC Twente is in het bezit van een Nederlands paspoort. Hij komt in aanmerking voor Oranje omdat hij sinds vorige week 5 jaar in ons land verblijft. "Ik heb voor andere verdedigers gekozen", stelde Van Gaal die ook geen plaats in zijn selectie heeft voor Vurnon Anita, Khalid Boulahrouz, Ola John, Luuk de Jong, Siem de Jong, Adam Maher, Stijn Schaars en Ruben Schaken.

(ANP)
En waar is dan inconsequentie?
Wollt ihr den totalen Mensch?

wimpey
Berichten: 51855
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door wimpey » do okt 10, 2013 3:04 pm

Ben ik nou zo slim... :hypocrite.gif:
wimpey schreef:Dat bepalen doet LVG zelf wel. Je hoeft enkel te luisteren. Wanneer LVG bepaalt dat hij o.b.v. vorm en wedstrijdritme selecteert, dan is dat eenduidig.

Wanneer hij vervolgens John Heitinga opstelt - die bij zijn club tot welgeteld 2 minuten speeltijd was gekomen - dan treedt de door Baseman geconstateerde inconsequentie op.

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door Le T. » do okt 10, 2013 3:34 pm

wimpey schreef:Ben ik nou zo slim... :hypocrite.gif:
wimpey schreef:Dat bepalen doet LVG zelf wel. Je hoeft enkel te luisteren. Wanneer LVG bepaalt dat hij o.b.v. vorm en wedstrijdritme selecteert, dan is dat eenduidig.

Wanneer hij vervolgens John Heitinga opstelt - die bij zijn club tot welgeteld 2 minuten speeltijd was gekomen - dan treedt de door Baseman geconstateerde inconsequentie op.
Nee, blijkbaar niet.

Als hij nou had gezegd: "Ik selecteer uitsluitend spelers die bij hun club in de basis staan" zou hij inconsequent zijn, maar dat hoor ik hem helemaal niet zeggen. Dus dan lijkt me dat ik ook mezelf wel even mag citeren:
Le T. schreef: Volgens mij worden vooral zijn woorden verdraaid, en als hij zich dan niet in lijn met die verdraaiing uitspreekt of gedraagt dan zou hij inconsequent zijn.
Wollt ihr den totalen Mensch?

wimpey
Berichten: 51855
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door wimpey » do okt 10, 2013 3:44 pm

OK, criteria als 'wedstrijdfit' en 'veel spelen' enerzijds en 'slechts 2 minuten speeltijd' anderzijds gaan blijkbaar prima samen.

Dan ben ik uitgeluld. :biggthumpup.gif:

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23019
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door raymon » do okt 10, 2013 4:36 pm

wimpey schreef:OK, criteria als 'wedstrijdfit' en 'veel spelen' enerzijds en 'slechts 2 minuten speeltijd' anderzijds gaan blijkbaar prima samen.

Dan ben ik uitgeluld. :biggthumpup.gif:
Misschien was Heitinga wel wedstrijdfit in de ogen van Van Gaal. Weet niet hoeveel hij in de voorbereiding heeft gespeeld in vergelijking met die andere spelers. Ook hangt het er van af wat voor alternatieven er zijn. Voor het middenveld zijn er genoeg, het vinden van verdedigers van enig niveau is al moeilijk genoeg gezien de spelers die er nu spelen.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door jabu » do okt 10, 2013 5:12 pm

Probeer je nu nuance aan te brengen, Raymon?! Zonder hokjes, het zelf bevestigen van eerder ingenomen standpunten en eeuwige herhalingen is het leven voor sommigen heel eng hoor...

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door Le T. » do okt 10, 2013 5:13 pm

wimpey schreef:OK, criteria als 'wedstrijdfit' en 'veel spelen' enerzijds en 'slechts 2 minuten speeltijd' anderzijds gaan blijkbaar prima samen.

Dan ben ik uitgeluld. :biggthumpup.gif:
Jij maakt er criteria van. Van Gaal zegt dat het voor dat viertal, naast focus, belangrijk is om op dat moment veel te spelen omdat ze anders niet wedstrijdfit zijn.

Hij zegt nog uitdrukkelijk "nu", hij heeft het helemaal niet over hoe hij het de hele kwalificatie gaat doen. Hij zegt helemaal niet dat spelers niet in aanmerking komen als ze niet in de basis staan. Hij zegt helemaal niet dat het het enige is wat telt. Hij geeft alleen een uitleg waarom hij op dat moment die spelers thuis laat. Dat jij daar dan keiharde algemene regels van weet te maken kan ik slechts verklaren uit zeer gebrekkig tekstbegrip in combinatie met een vurige wens om hem na een bijna perfecte kwalificatie toch iets te verwijten.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23019
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door raymon » do okt 10, 2013 5:27 pm

Jabu schreef:Probeer je nu nuance aan te brengen, Raymon?! Zonder hokjes, het zelf bevestigen van eerder ingenomen standpunten en eeuwige herhalingen is het leven voor sommigen heel eng hoor...
Sorry, ik zal het voortaan proberen te laten :blush.gif:
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door InnerHarbour » do okt 10, 2013 5:49 pm

wimpey schreef:OK, criteria als 'wedstrijdfit' en 'veel spelen' enerzijds en 'slechts 2 minuten speeltijd' anderzijds gaan blijkbaar prima samen.

Dan ben ik uitgeluld. :biggthumpup.gif:
Dat je daar nog zolang voor nodig had.
YNWA

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47918
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door peter » do okt 10, 2013 10:22 pm

wimpey schreef:OK, criteria als 'wedstrijdfit' en 'veel spelen' enerzijds en 'slechts 2 minuten speeltijd' anderzijds gaan blijkbaar prima samen.

Dan ben ik uitgeluld. :biggthumpup.gif:
Ho, ho. Fitheid, wedstrijdritme en vorm zijn de hoofdcriteria. Als je op de bank zit en 2 minuten pakt, dan kun je prima in vorm zijn en wedstrijdritme hebben haha. Fitheid staat daar uiteraard los van, want in deze fase van de strijd is iedereen wel wedstrijdfit (die op de bank zit bij een redelijke club).

Louis heeft het helemaal niet zo moeilijk, hoor. Hij maakt het zichzelf alleen zo lastig met z'n criteria en het oproepen van stumpers als Schaken, Nelom en weet ik wie nog meer. Overigens is het allemaal maar gerommel in de marge. Hij moet in Brazilie zorgen dat er een elftal met kwaliteit staat. Als hij dan met Kuyt, Schaken, Nelom en cs op de proppen komt, dan is het zo klaar (met Oranje en van Gaal).

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33486
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door zeux » vr okt 11, 2013 12:21 am

Peter hits the nail. Wat er deze periode gebeurd is allemaal veredeld trainingswerk. Van Gaal kan lekker spelers aan het werk zien en ergens in maart zal hij tot een meer definitieve selectie komen. April en mei om te zien wie er fit genoeg blijft en daarna is het focussen op de uiteindelijke selectie.

Mooi dat hij zich soepel kwalificeerde. Geeft hem nu de ruimte wat te experimenteren.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

wimpey
Berichten: 51855
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door wimpey » vr okt 11, 2013 7:24 am

Raymon schreef: Misschien was Heitinga wel wedstrijdfit in de ogen van Van Gaal.
:biggthumpup.gif:
"Ik heb behoefte aan fitte spelers", benadrukte de opvolger van Van Marwijk vrijdag op het hoofdkantoor van de KNVB in Zeist. "Kijk de cijfers er maar op na, ze speelden de laatste weken nauwelijks."


Het "nauwelijks spelen" is dus bij de één een killer-criterium. En ander die "nauwelijks speelt" staat gewoon in de basis.

En daar hadden Baseman en ik het dus over: inconsequent handelen, A zeggen en B doen.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door Yopi » vr okt 11, 2013 7:29 am

Peter schreef:Louis heeft het helemaal niet zo moeilijk, hoor. Hij maakt het zichzelf alleen zo lastig met z'n criteria en het oproepen van stumpers als Schaken, Nelom en weet ik wie nog meer. Overigens is het allemaal maar gerommel in de marge. Hij moet in Brazilie zorgen dat er een elftal met kwaliteit staat. Als hij dan met Kuyt, Schaken, Nelom en cs op de proppen komt, dan is het zo klaar (met Oranje en van Gaal).
Yep. Fris en fruitig, daar red je het niet mee op een WK.

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door Le T. » vr okt 11, 2013 8:00 am

Peter schreef:Louis heeft het helemaal niet zo moeilijk, hoor. Hij maakt het zichzelf alleen zo lastig met z'n criteria en het oproepen van stumpers als Schaken, Nelom en weet ik wie nog meer. Overigens is het allemaal maar gerommel in de marge. Hij moet in Brazilie zorgen dat er een elftal met kwaliteit staat. Als hij dan met Kuyt, Schaken, Nelom en cs op de proppen komt, dan is het zo klaar (met Oranje en van Gaal).
Hoezo maakt hij het zichzelf lastig dan? Even los van het feit dat hem criteria in de mond worden gelegd die hij nooit zo heeft geformuleerd, wat is voor hem het probleem? Het is geen Advocaat, Van Basten of Van Marwijk die het eens moet worden met de media over de selectie en opstelling. Hij legt uit wat hij doet en waarom hij het zo doet, en daar houdt de relevantie van de pers op. Het idee dat hij daar wat mee zou moeten, wat mee te stellen heeft of mee op een lijn zou moeten komen is niet van hem, dat is een idee van de media uit de tijd van bondscoaches met minder ruggengraat.

Dus lastig? Van Gaal kan prima verder werken aan een goed WK. Het is nou niet zo dat zijn vermeende inconsequentie momentum creeert voor een mediacampagne die Van Oostveen brengt tot een ontslag. De omstandigheden zijn er al niet naar maar die is sowieso ook te eigenwijs. Na 10 jaar is het NL elftal weer in handen van mannen die niet geinteresseerd zijn in de populariteitsprijs, dus dan hebben de media ook geen vinger in de pap. Het is voor veel mensen blijkbaar nog even wennen dat hun meningkjes en hun verdraaiingen irrelevant zijn, dus die gaan dan maar harder schreeuwen, maar wel vanaf een zijspoor.
Wollt ihr den totalen Mensch?

wimpey
Berichten: 51855
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door wimpey » vr okt 11, 2013 8:13 am

Yopi schreef: Yep. Fris en fruitig, daar red je het niet mee op een WK.
Gros van de Oranje-spelers komt technisch, fysiek en tactisch tekort. Defensie is gewoon zwak. Baltempo en inventiviteit ligt slechts op topniveau wanneer Robben en Van Persie in beeld komen.

Compact spelen, ijzeren discipline / organisatie, reactievoetbal spelen, gokken op enkele oprispingen van de individuele klassespelers voorin. En dan moet Oranje maar hopen dat ze het toernooi niet tegen Duitsland of Brazilie hoeven te beginnen.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door Baseman » vr okt 11, 2013 8:20 am

Je hebt gelijk Le T!
Vd Vaart is een geniale voetballer, Sneijder kan er niets van en Van Gaal is doet nooit iets fout, is über consequent en heeft een complot van de media tegen zich. En dan ben ik gelukkig al vergeten welke spits puur en alleen dankzij de media zo ontzettend goed was en in Oranje stond...
Oh ja, bijna vergeten: Wij zijn gehersenspoelde nitwits die slaafs achter de media aanlopen en niet bij machte zijn een eigen mening te vormen.

Godzijdank hebben we Le T., de enkeling die zich hieraan heeft weten te ontworstelen. Onze 'Neo', de held die ons wakker schudt en ons de enige echte waarheid laat zien!

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23019
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door raymon » vr okt 11, 2013 8:40 am

Ik vind het vooral verbazendwekkend dat we met zo'n kwalitatief arme selectie ons zo makkelijk hebben geplaatst. Het is ook niet zo dat er heel veel andere keuze is. De verdediging is ronduit zwak, maar wie moet hij dan selecteren?

We zouden ons ook gewoon kunnen concentreren op het spel, het resultaat en de taktiek die wordt gebruikt. Is veel belangrijker dan het zoeken naar spijkers op laag water. Of Van Gaal consequent is of niet, of soms of een beetje, totaal niet interessant.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door Yopi » vr okt 11, 2013 8:59 am

Zo verbazingwekkend is dat niet, Ray. Oranje zat in een ontstellend zwakke groep.

Je zult het met me eens zijn dat elke speler die iets extra's heeft geselecteerd moet worden? Zo dik zitten we niet in onze topspelers.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door Bert » vr okt 11, 2013 9:08 am

Nederland heeft twee topspelers. En die spelen.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door Le T. » vr okt 11, 2013 9:10 am

Baseman schreef:Je hebt gelijk Le T!
Vd Vaart is een geniale voetballer, Sneijder kan er niets van en Van Gaal is doet nooit iets fout, is über consequent en heeft een complot van de media tegen zich. En dan ben ik gelukkig al vergeten welke spits puur en alleen dankzij de media zo ontzettend goed was en in Oranje stond...
Oh ja, bijna vergeten: Wij zijn gehersenspoelde nitwits die slaafs achter de media aanlopen en niet bij machte zijn een eigen mening te vormen.
Het iemand woorden in de mond leggen kun je in ieder geval wel zelstandig.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23019
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door raymon » vr okt 11, 2013 9:10 am

Yopi schreef:Zo verbazingwekkend is dat niet, Ray. Oranje zat in een ontstellend zwakke groep.

Je zult het met me eens zijn dat elke speler die iets extra's heeft geselecteerd moet worden? Zo dik zitten we niet in onze topspelers.
Zwak of niet, we hebben ons wel gekwalificeerd. Iedere andere bondscoach had dezelfde zwakke poule gehad. Het gaat gewoon irriteren dat mensen bewust naar excuses aan het zoeken zijn om Van Gaal te bashen. En dezelfde soort mensen die precies hetzelfde doen met Cruijff. Zet Cruijff voor het NL elftal en Van Gaal als mentor van Ajax en je krijgt precies dezelfde discussies, maar dan precies andersom.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door Baseman » vr okt 11, 2013 10:57 am

Van Hanegem is ook al zo'n meelopert, uit het AD:
'Louis van Gaal is het spoor bijster'

De uitspraak dat de Eredivisie beschikt over een hoger tactisch niveau dan de Serie A maakt van bondscoach Louis van Gaal een ongeloofwaardig mens. Dat zegt Willem van Hanegem tegen Sportschrijvert, een nieuw online samenwerkingsverband tussen Nederlandse sportjournalisten. 'Het is maar goed dat hij straks na het WK weer weggaat.'

Van Hanegem begrijpt het niet dat Nederland de Eredivisie zo ophemelt. 'Dat voetbal is redelijk slaapverwekkend. Maar als ik de rest van Nederland moet geloven, is het hartstikke leuk en spannend. Dan zit ik te kijken en denk ik: wat is hier leuk aan?'

Ook de selectieprocedure van Van Gaal moet het ontgelden. 'Van Gaal is het spoor bijster. Het is maar goed dat hij straks na het WK weer weggaat. Hoe kun je dat nou beweren?' Daarmee doelt de voormalig middenvelder van Oranje op de uitspraak van Van Gaal dat de Eredivisie tactisch beter is dan de Serie A. Tot ontsteltenis van 'de Kromme': 'Ik zie speeltuinvoetbal, kolossale foutenfestivals.' Met goed voetbal heeft het niets te maken, aldus Van Hanegem.

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door M.. » vr okt 11, 2013 11:40 am

Le T. schreef:
M schreef:
Le T. schreef:
Ik hoor hem vaak A zeggen, dan hoor ik anderen daar B van maken, en als hij dan A doet dan gaan ze roepen dat hij inconsequent is...
Voorbeeld? (Met quotes en de echte antwoorden graag)
Ga je gang. Kom maar met het letterlijke citaat waar zijn gedrag inconsequent mee is.
Sorry? Wat heb jij gedronken? Dat wil ik ook!!
Jij beweert dat je hem A hoort zeggen dat anderen daar B van maken.
Dan vraag ik dus aan jou om voorbeelden om dit te onderbouwen.
Hoe jij daar van maakt dat ik daarmee mijn gang kan gaan en met citaten kan komen dat begrijp alleen jij. Kom maar op met de voorbeelden om jouw bewering te onderbouwen.

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door Le T. » vr okt 11, 2013 1:40 pm

M schreef: Sorry? Wat heb jij gedronken? Dat wil ik ook!!
Jij beweert dat je hem A hoort zeggen dat anderen daar B van maken.
Dan vraag ik dus aan jou om voorbeelden om dit te onderbouwen.
Hoe jij daar van maakt dat ik daarmee mijn gang kan gaan en met citaten kan komen dat begrijp alleen jij. Kom maar op met de voorbeelden om jouw bewering te onderbouwen.
Het staat er toevallig al. Wimpey heeft namelijk die rol op zich genomen. Die maakt van de uitspraken van Van Gaal iets anders dan wat hij gezegd heeft, en verwijt hem dan inconsequentie.

Als je beweert dat Van Gaal iets anders doet dan hij gezegd heeft te zullen doen, dan moet je dat staven met dat wat hij zelf gezegd heeft, niet met wat je er zelf van gebakken hebt of hoe de media het vertaald hebben. Dat is eigenlijk alles, dus moet je dan zelf met letterlijke citaten komen, je kunt immers niet iemand van inconsequentie beschuldigen op basis van impressies van wat hij ongeveer gezegd zou hebben.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door Le T. » vr okt 11, 2013 1:45 pm

Baseman schreef:Van Hanegem is ook al zo'n meelopert, uit het AD:
Goed gezien inderdaad, Van Hanegem mag af en toe graag met de kudde meeblaten. Dat Van Gaal het had over het tactisch niveau van de eredivisie, en Van Hanegem het heeft over een foutenfestival en het algehele niveau doet er voor hem dan ook niet meer toe.

Maar het feit dat Van Hanegem Van Gaal niet kan volgen verklaart waarschijnlijk meteen waarom de een zo'n succesvolle trainer is en de ander er niet veel van gebakken heeft.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Plaats reactie