De nieuwe Bondscoach

Al het nieuws over onze nationale helden

Moderator: mods

Wie moet de nieuwe bondscaoch worden?

Louis van Gaal
12
33%
Ronald Koeman
5
14%
Frank Rijkaard
5
14%
Co Adriaanse
3
8%
Ruud Gullit
3
8%
Iemand anders, .....
8
22%
 
Totaal aantal stemmen: 36

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door beelzebub » wo jun 21, 2017 10:33 am

Marillion schreef:Als hij van te voren had geweten wat hij er allemaal voor moest betalen sluit ik zeker niet uit dat dit een optie was geweest. :smallgrin.gif:

Het is toch bizar dat je voor kinderen van deze leeftijd nog geld moet betalen?

Italianen blijven toch tot hun 40e bij hun moeder wonen? :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40620
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door Marillion » wo jun 21, 2017 10:51 am

Onder deze voorwaarden zeker. :smallgrin.gif:
Nil volentibus arduum

wimpey
Berichten: 51684
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door wimpey » wo jul 12, 2017 12:06 pm

Van Oostveen pareert kritiek: ‘Koeman paste niet in het profiel’

Woensdag, 12 juli 2017 om 12:58

Het was de afgelopen drie jaar behoorlijk onrustig rond het Nederlands elftal. Intussen zijn er met Guus Hiddink en Danny Blind al twee bondscoaches voortijdig vertrokken, terwijl het EK 2016 gemist werd en plaatsing voor het WK 2018 erg moeilijk lijkt. Toch vindt Bert van Oostveen niet dat de KNVB een fout heeft gemaakt met het aanstellen van Hiddink en later Blind.

Ronald Koeman leek de beste kandidaat om Louis van Gaal na het WK 2014 op te volgen, maar daar is Van Oostveen het niet mee eens. “Koeman was op dat moment geen kandidaat voor ons. We hebben op basis van diverse gesprekken, ook informele met enkele spelers, een profiel gemaakt. Daar voldeed Koeman niet aan. We zochten een senior die goed is in people-management. Dat werd Hiddink”, zegt Van Oostveen in een interview met Voetbal International.

Volgens de huidige secretaris-generaal van de KNVB was ook de aanstelling van Blind als bondscoach geen fout. “Voetbalinhoudelijk is Danny een van de beste coaches met wie we ooit hebben gewerkt”, stelt Van Oostveen, die beaamt dat Blind geen ervaring als trainer had. “Maar in het verleden kon dat ook gezegd worden van Frank Rijkaard en Marco van Basten. Volgens mij hebben die het heel aardig gedaan. Een bondscoach hoeft niet 44 jaar ervaring te hebben als clubtrainer. Omdat het een heel ander vak is.”
Tja, wat moet je hier nou aan toevoegen of bekritiseren. Oostveen heeft alles juist gedaan.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door InnerHarbour » wo jul 12, 2017 12:25 pm

Negeren is het beste.
YNWA

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door Yopii » do jul 13, 2017 8:33 am

Een raar verhaal.

Waarom zochten ze 'een senior die...blabla...'? Ze stellen een profiel op waar Koe niet in past en dan past hij er niet in. Wat een BS.

Dan Blind: voetbalinhoudelijk een topper, alleen merkt nooit iemand daar iets van. :smallgrin.gif:

Wie is Van Oostveen om een oordeel over een trainer te vellen? Die man heeft toch geen idee?

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door InnerHarbour » di okt 24, 2017 12:13 pm

Koeman is twee dagen na zijn ontslag al bezig met zijn volgende job.
'Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik het een mooie job vind, maar Everton had mijn prioriteit en daar had ik wel genoeg om me druk over te maken', vertelt Koeman in een uitgebreid interview met Voetbal International. Zijn ambitie ooit bondscoach te worden is niet veranderd. 'Ik denk dat ik het goed zou kunnen en eigenlijk ook wel dat het nodig is. Als je alles zo bij elkaar optelt, lijkt het onvermijdelijk dat ik het een keer ga worden.
Ronald Koeman klaar voor Oranje: 'Uiteindelijk een ideaal vervolg...'
YNWA

Mr. Ajax
Berichten: 14431
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door Mr. Ajax » di okt 24, 2017 6:06 pm

Kan je wel aan hem overlaten.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door Iniesta » di okt 24, 2017 6:31 pm

Ben nog steeds geen groot fan can de coach Koeman. Heeft wel duidelijk stappen gemaakt in zn ontwikkeling, maar zag de laatste wedstrijden weer zn echte karakter terug. Als het goed gaat is het prima, maar tegenslag managed die minder en met huidige kwaliteit NL elftal is tegenslag bijna een garantie

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door Lionel » di okt 24, 2017 7:44 pm

Ik vind Koeman ook gewoon een nare vent zonder echte opvatting. Past bij clubs als PSV en de kakkerlakken.
IK GELOOF!!!!!!

GangstaRiB
Berichten: 16755
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door GangstaRiB » di okt 24, 2017 9:38 pm

InnerHarbour schreef:Koeman is twee dagen na zijn ontslag al bezig met zijn volgende job.
'Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik het een mooie job vind, maar Everton had mijn prioriteit en daar had ik wel genoeg om me druk over te maken', vertelt Koeman in een uitgebreid interview met Voetbal International. Zijn ambitie ooit bondscoach te worden is niet veranderd. 'Ik denk dat ik het goed zou kunnen en eigenlijk ook wel dat het nodig is. Als je alles zo bij elkaar optelt, lijkt het onvermijdelijk dat ik het een keer ga worden.
Ronald Koeman klaar voor Oranje: 'Uiteindelijk een ideaal vervolg...'
Schaamteloos die Koeman. Het wordt eens tijd dat ze bij de knvb buiten het standaard pulletje gaan vissen. Een buitenlander die zich niks aantrekt van de conservatieve Nederlandse sportmedia bijvoorbeeld. Iedere poging tot vernieuwing wordt door de telegraaf en voetbaltalkshows te kakken gezet maar vervolgens wel zeiken dat we de aansluiting zijn kwijtgeraakt.
De Boer en Koeman verdienen het beiden niet, deze positie.

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door Iniesta » di okt 24, 2017 10:44 pm

Tja waarom is je ambitie uitspreken schaamteloos? De positie is toch vacant?

Mr. Ajax
Berichten: 14431
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door Mr. Ajax » wo okt 25, 2017 9:14 am

Iniesta schreef:Tja waarom is je ambitie uitspreken schaamteloos? De positie is toch vacant?
Weet niet of het schaamteloos is, maar als je nog geen 2 weken geleden nog laat weten dat het nu helemaal niet aan de orde is en dat je het momenteel niet interessant vindt, dan vind ik het wel een tikkie eigenaardig ja. Er waren nog geen 48 uur gepasseerd sinds zijn ontslag of hij liep dit al te roepen. In ieder geval niet heel chique, vind ik.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

GangstaRiB
Berichten: 16755
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door GangstaRiB » wo okt 25, 2017 9:29 am

Iniesta schreef:Tja waarom is je ambitie uitspreken schaamteloos? De positie is toch vacant?
Ambitie is prima. Maar ik vind zijn bewoordingen schaamteloos. Alsof wij blij moeten zijn dat zijne koninklijke hoogheid Koeman Oranje een natuurlijk vervolg van zijn carrière ziet. En tegelijkertijd is het triest omdat je weet dat de knvb maar naar 2 namen kijkt: de boer en Koeman. Wie anders? Er is niemand anders uit het kliekje. En verder kijken doen ze toch niet.

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11874
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door Sandro » wo okt 25, 2017 9:40 am

Als ik zin heb in chique dan zou ik wel naar de PC Hooftstraat gaan.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door Lionel » wo okt 25, 2017 9:45 am

Mr. Ajax schreef:
Iniesta schreef:Tja waarom is je ambitie uitspreken schaamteloos? De positie is toch vacant?
Weet niet of het schaamteloos is, maar als je nog geen 2 weken geleden nog laat weten dat het nu helemaal niet aan de orde is en dat je het momenteel niet interessant vindt, dan vind ik het wel een tikkie eigenaardig ja. Er waren nog geen 48 uur gepasseerd sinds zijn ontslag of hij liep dit al te roepen. In ieder geval niet heel chique, vind ik.
2 weken geleden was hij nog coach van Everton.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door InnerHarbour » wo okt 25, 2017 10:59 am

Sandro schreef:Als ik zin heb in chique dan zou ik wel naar de PC Hooftstraat gaan.
Daar loopt Ruudje Dil toch dagelijks..... :smallgrin.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11874
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door Sandro » wo okt 25, 2017 11:17 am

Hij om te kopen. Ik zou alleen maar kijken :smallgrin.gif:
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door peter » wo okt 25, 2017 11:19 am

Advocaatje:
Koeman kan in ieder geval op de steun rekenen van huidig bondscoach Advocaat, die er niet in slaagde om het Nederlands elftal naar het WK in Rusland te loodsen: “Ik heb altijd gezegd: als iemand van het kaliber Koeman vrij is, moet de KNVB dat meteen doen”, laat hij optekenen in hetzelfde weekblad. “Als de KNVB het mij vraagt, zou ik hem van harte aanbevelen.”

Het kaliber Koeman.... :biggrin.gif:

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door beelzebub » wo okt 25, 2017 7:47 pm

Nou... Nog even wachten en wonderboy Erik ten Hag komt vrij bij Utrecht. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Mr. Ajax
Berichten: 14431
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door Mr. Ajax » do okt 26, 2017 10:42 am

Lionel schreef:
Mr. Ajax schreef:
Iniesta schreef:Tja waarom is je ambitie uitspreken schaamteloos? De positie is toch vacant?
Weet niet of het schaamteloos is, maar als je nog geen 2 weken geleden nog laat weten dat het nu helemaal niet aan de orde is en dat je het momenteel niet interessant vindt, dan vind ik het wel een tikkie eigenaardig ja. Er waren nog geen 48 uur gepasseerd sinds zijn ontslag of hij liep dit al te roepen. In ieder geval niet heel chique, vind ik.
2 weken geleden was hij nog coach van Everton.
Hij had zich anders kunnen uitdrukken. Vond het niet heel respectvol overkomen. En nu moeten we hem dus op onze blote knieen bedanken omdat ie twee dagen na zijn ontslag aangeeft Oranje wel te zien zitten. Het gaat mij een beetje om de manier waarop dus.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33281
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door zeux » do okt 26, 2017 11:32 am

Ik snap het punt van Lionel wel. Hij kon moeilijk zeggen dat hij geinteresseerd was toen hij nog bij everton zat. Daarna moet je door. Zal zich hier al wel op voorbereid hebben. En iedereen springt ook op hem vanwege de vacature.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33767
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door Duke » do okt 26, 2017 12:28 pm

beelzebub schreef:Nou... Nog even wachten en wonderboy Erik ten Hag komt vrij bij Utrecht. :ajaxsmiley.gif:
Ernest Faber zal ook wel beschikbaar komen binnenkort.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11874
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door Sandro » ma nov 27, 2017 10:53 pm

Frankie wil ook wel.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door Iniesta » di nov 28, 2017 7:48 am

Liever Frankie dan Koeman wat mij betreft.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door InnerHarbour » di nov 28, 2017 7:56 am

Frank de Boer bedoel je met zijn achterhaalde van achteruit rondspelen, boringgggggggggggggggggg. :excited.gif:
YNWA

Plaats reactie