Belgie- Nederland

Al het nieuws over onze nationale helden

Moderator: mods

Lionel
Berichten: 47044
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Belgie- Nederland

Bericht door Lionel » di aug 21, 2012 12:43 pm

Rechtsback ook nog matig. Misschien dat Toby daar kan spelen.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10237
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Belgie- Nederland

Bericht door WP_Legend » di aug 21, 2012 12:44 pm

Baseman schreef:Belgie heeft gewoon een geweldig team :biggthumpup.gif:
De enige positie die minder is bezet is die van de centrumspits.

Nu moeten ze alleen nog zorgen dat ze zelf ook weten dat ze een geweldig team hebben...wat ik betwijfel na het overdreven juichen van de Belgen na afloop.
Dat dacht ik twee jaar geleden ook al, maar toen kwalificeerden ze zich geeneens voor het EK. Maar goed ik dacht ook dat Lukaku (in engeland de slechtste speler van 20 miljoen pond genoemd) en Stefen Defoer wereldspelers zouden worden. Dat blijkt voorlopig nog niet het geval te zijn.

GangstaRiB
Berichten: 16755
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Belgie- Nederland

Bericht door GangstaRiB » wo aug 22, 2012 9:34 am

Heb de wedstrijd niet kunnen zien, want ik zit aan het einde van de wereld op dit moment (Isle of Skye, Schotland...) :smallgrin.gif:

Heb wel een headline op VI.nl gezien: "Huntelaar nadert record" of iets dergelijks. Daar moest ik een beetje om grinneken omdat zoiets altijd te lezen is als Huntelaar heeft gescoord, maar zijn team niet heeft gewonnen. Huntelaar heeft, in de teams waarin hij heeft gespeeld, nog nooit een hoofdprijs gewonnen. Hoofdprijs als in landstitel of Europa Cup.

Een supporter van een club is in de regel geen supporter van een individu. Daarom snap ik niet dat een loser als Huntelaar, nog steeds zoveel aandacht krijgt. Zodra hij bij een club vertrekt, gaat het met de club meestal gelijk een stuk beter. Geen tunnelvisie over de statistieken van Huntelaar, maar het team zelf krijgt de aandacht.

Met het lekken naar de pers heeft Huntelaar zijn hand overspeelt. Ik hoop dat Van Gaal die knoop ook door durft te hakken.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13708
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Belgie- Nederland

Bericht door Thijs » wo aug 22, 2012 11:41 am

Huntelaar scoort altijd en overal, hij is geen loser. Suarez heeft ook nog nooit iets gewonnen, is dat ook een loser?

Is Ebecilio een betere voetballer, een winnaar, omdat hij wel ooit kampioen is geworden? Drogredeneringen.

Overigens zit Ruben Schaken in de voorselectie van het Nederlands elftal. :excited.gif:
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Belgie- Nederland

Bericht door Jöhnk » wo aug 22, 2012 12:09 pm

Suarez heeft de copa America gewonnen. Maar met Suarez is wel min of meer hetzelfde aan de hand als met Huntelaar. Het is natuurlijk een zeer goede speler, maar Ajax is nog geen procent minder gaan presteren na zijn transfer, en Liverpool geen procent beter. Het zijn beide voetballers die vooral met zichzelf bezig zijn.

GangstaRiB
Berichten: 16755
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Belgie- Nederland

Bericht door GangstaRiB » wo aug 22, 2012 5:18 pm

Thijs schreef:Huntelaar scoort altijd en overal, hij is geen loser. Suarez heeft ook nog nooit iets gewonnen, is dat ook een loser?

Is Ebecilio een betere voetballer, een winnaar, omdat hij wel ooit kampioen is geworden? Drogredeneringen.

Overigens zit Ruben Schaken in de voorselectie van het Nederlands elftal. :excited.gif:
Ebecilio claimt ook geen basisplaats in Oranje. Voetbal doe je met je voeten, niet met je mond. Huntelaar kijkt chagerijnig als z'n ploeg heeft gewonnen, maar zelf niet gescoord heeft. En Huntelaar kijkt blij als hij wel gescoord heeft, maar z'n ploeg verloren. Wellicht chargeer ik een beetje, maar het komt er wel op neer. Altijd wordt de Piet Rhenen-index (of hoe heet die gast eigenlijk) of de Marco van Basten-index erbij gepakt om te kijken hoever Huntelaar staat. En dan is er weer een guitig interviewtje met de oer-Hollandse Klaas-Jan die besmuikt zegt dat het wel lekker ging en dat het record binnen handbereik is. Vermoeiend.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Belgie- Nederland

Bericht door Baseman » wo aug 22, 2012 5:51 pm

GangstaRiB schreef:Huntelaar heeft, in de teams waarin hij heeft gespeeld, nog nooit een hoofdprijs gewonnen. Hoofdprijs als in landstitel of Europa Cup.
Klopt, maar dit geldt voor veruit de meeste spelers.
Dus dat wil niets zeggen over de kwaliteiten van een speler, al vind ik Huntelaar geen topspeler.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Belgie- Nederland

Bericht door Baseman » wo aug 22, 2012 5:55 pm

WP_LeGeNd schreef: Dat dacht ik twee jaar geleden ook al, maar toen kwalificeerden ze zich geeneens voor het EK.
Klopt, al kwamen ze volgens mij wel dicht in de buurt. Het ging mis tegen Turkije meen ik.
Maar die generatie is nog steeds jong en talentvol en heeft er 2 jaar ervaring bij, aangevuld met enkele nieuwe toptalenten.

Kwalificatie voor het WK in Brazilie mag eigenlijk geen enkel probleem zijn, al zal het helpen als ze zelf deze overtuiging krijgen. Ze zijn nog te lief en hebben te weinig zelfvertrouwen, wat totaal onnodig is.

GangstaRiB
Berichten: 16755
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Belgie- Nederland

Bericht door GangstaRiB » wo aug 22, 2012 5:59 pm

Baseman schreef:
GangstaRiB schreef:Huntelaar heeft, in de teams waarin hij heeft gespeeld, nog nooit een hoofdprijs gewonnen. Hoofdprijs als in landstitel of Europa Cup.
Klopt, maar dit geldt voor veruit de meeste spelers.
Dus dat wil niets zeggen over de kwaliteiten van een speler, al vind ik Huntelaar geen topspeler.
Z'n loopbaan zegt wat dat betreft ook wel iets. Zeker te klein voor het tafellaken en komt tot leven bij een sub-topper. Ik heb teveel wedstrijden van hem gezien bij ons aller Ajax, waarbij ie 90 minuten lang aan het vechten was met simpele mandekkers. Altijd maar sleuren, zeiken, vallen en vragen naar de scheidsrechter kijken. Het was gewoon een vervelende houten Klaas die tegen De Graafschap 4 goals maakte, maar in topwedstrijden niet thuisgaf. Maar ja, één bezoekje aan het supportershome en je kan bij de Vak410 pubertjes geen fout meer doen. Dat zie je nu ook bij Schalke als ie de megafoon pakt op die tribune.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13360
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Belgie- Nederland

Bericht door Arthur » wo aug 22, 2012 6:18 pm

GangstaRiB schreef:maar in topwedstrijden niet thuisgaf.
Mwah, ik kan me nog wel wat goals herinneren tegen PSV.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13708
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Belgie- Nederland

Bericht door Thijs » wo aug 22, 2012 6:40 pm

Huntelaar scoorde tegen elke club, GangstaRIB probeert hem nu als een of andere kneus neer te zetten die constant per ongeluk een goal maakte maar dat slaat echt helemaal nergens op.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Belgie- Nederland

Bericht door peter » wo aug 22, 2012 6:44 pm

Prima spits voor Ajax natuurlijk. Ook bij Schalke doet hij zijn ding. Dat is zijn niveau ook en daar is niets mis mee.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Belgie- Nederland

Bericht door Cruijff » wo aug 22, 2012 8:31 pm

Thijs schreef:Huntelaar scoorde tegen elke club, GangstaRIB probeert hem nu als een of andere kneus neer te zetten die constant per ongeluk een goal maakte maar dat slaat echt helemaal nergens op.
Jep dat ben ik volledig met je eens.
Thijs schreef:Overigens zit Ruben Schaken in de voorselectie van het Nederlands elftal. :excited.gif:
Je kunt er om lachen, maar Ruben Schaken speelt al ruim een half jaar 'vrij aardig tot uitstekend'. Bij Ajax hebben we, op Suarez na, al ruim een decennium niet meer een constant op zo'n goed niveau presterende buitenspeler als Schaken gezien.

GangstaRiB
Berichten: 16755
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Belgie- Nederland

Bericht door GangstaRiB » wo aug 22, 2012 8:42 pm

Peter schreef:Prima spits voor Ajax natuurlijk. Ook bij Schalke doet hij zijn ding. Dat is zijn niveau ook en daar is niets mis mee.
Prima spits voor Ajax.. dat ben ik dus niet met je eens. Ajax staat voor techniek, inzicht etc etc. Dat is wat Huntelaar nou juist niet heeft. Ik vond hem zo'n a-typische Ajacied. Maar ja.. hij deed het leuk in de pers en dat vonden mensen allemaal prachtig geloof ik.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Belgie- Nederland

Bericht door Cruijff » wo aug 22, 2012 9:40 pm

Technisch gezien heb je daar gelijk in, Huntelaar was geen über complete Ajax spits, een voor het oog van normale stervelingen bijna vliegende Godenzoon en alleskunner, nee dat was hij inderdaad niet. Dus past hij niet in het rijtje Van Basten, Bergkamp, Kluivert, Litmanen, Arveladze, Ibrahimovic...

...Maar... het was wel een enorme doelpuntenmachine én speler met karakter en een goede uitstraling. Stel dat hij niet voor wat carrière vertraging in Spanje en Italië en subtopper Schalke 04 zou hebben gekozen, maar voor 8 of 9 (12 of 13!) seizoenen Ajax op rij... Dan had hij een mega Ajax icoon kunnen worden en misschien zelfs topscorer aller tijden. Dan was hij echt een grote jongen geweest en waren die landstitels en CL overwinteringen er ook wel gekomen.

Lionel
Berichten: 47044
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Belgie- Nederland

Bericht door Lionel » do aug 23, 2012 1:30 am

GangstaRiB schreef:
Peter schreef:Prima spits voor Ajax natuurlijk. Ook bij Schalke doet hij zijn ding. Dat is zijn niveau ook en daar is niets mis mee.
Prima spits voor Ajax.. dat ben ik dus niet met je eens. Ajax staat voor techniek, inzicht etc etc. Dat is wat Huntelaar nou juist niet heeft. Ik vond hem zo'n a-typische Ajacied. Maar ja.. hij deed het leuk in de pers en dat vonden mensen allemaal prachtig geloof ik.
Hij scoorde er op los. Dat maakte hem populair.
IK GELOOF!!!!!!

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Belgie- Nederland

Bericht door Le T. » do aug 23, 2012 8:38 am

GangstaRiB schreef:
Baseman schreef:
GangstaRiB schreef:Huntelaar heeft, in de teams waarin hij heeft gespeeld, nog nooit een hoofdprijs gewonnen. Hoofdprijs als in landstitel of Europa Cup.
Klopt, maar dit geldt voor veruit de meeste spelers.
Dus dat wil niets zeggen over de kwaliteiten van een speler, al vind ik Huntelaar geen topspeler.
Z'n loopbaan zegt wat dat betreft ook wel iets. Zeker te klein voor het tafellaken en komt tot leven bij een sub-topper. Ik heb teveel wedstrijden van hem gezien bij ons aller Ajax, waarbij ie 90 minuten lang aan het vechten was met simpele mandekkers. Altijd maar sleuren, zeiken, vallen en vragen naar de scheidsrechter kijken. Het was gewoon een vervelende houten Klaas die tegen De Graafschap 4 goals maakte, maar in topwedstrijden niet thuisgaf. Maar ja, één bezoekje aan het supportershome en je kan bij de Vak410 pubertjes geen fout meer doen. Dat zie je nu ook bij Schalke als ie de megafoon pakt op die tribune.
Hij heeft als voordeel dat hij niet kan voetballen. Daar kunnen niet alleen de supporters zich even goed mee identificeren als het carnavalspubliek van het NL elttal, het leidt er ook toe dat teamgenoten en trainer willen dat hij niets meer doet dan proberen zelf de goal te maken en zijn ze bereid hun best te doen de ballen panklaar voor hem te leggen. Dat houdt het spel ook lekker simpel en overzichtelijk, en tegen zwakkere tegenstanders werkt het vaak zelfs beter dan met een meevoetballende spits omdat dat pas rendeert als een elftal echt goed draait.

Hij snapt ook wel goed hoe hij met de rug naar de goal moet spelen, daarom is Van Gaal ook positief over hem. Dat zijn niveau van uitvoering standaard veel te laag is ziet Van Gaal niet, zijn bloedvorm wordt vaak verward met zijn eigenlijke niveau, want dan zie je hem vaak gewoon nauwelijks en dan ligt het aan anderen.
Rishi schreef:
GangstaRiB schreef:
Peter schreef:Prima spits voor Ajax natuurlijk. Ook bij Schalke doet hij zijn ding. Dat is zijn niveau ook en daar is niets mis mee.
Prima spits voor Ajax.. dat ben ik dus niet met je eens. Ajax staat voor techniek, inzicht etc etc. Dat is wat Huntelaar nou juist niet heeft. Ik vond hem zo'n a-typische Ajacied. Maar ja.. hij deed het leuk in de pers en dat vonden mensen allemaal prachtig geloof ik.
Hij scoorde er op los. Dat maakte hem populair.
Dat is eigenlijk niet zo. Ik geloof dat hij in zijn eerste volledige seizoen in 12 van de 34 wedstrijden scoorde, zoiets. Dat kan natuurlijk niet voor een spits die er staat om te scoren. Zo eentje bij Ajax moet gewoon topscorer worden met een stuk of 30 en de belangrijke goals maken en regelmatig scoren. Toen Ajax in zijn laatste halve seizoen met hem ging leuren als een stofzuigerverkoper miste hij ook de grootste kansen en was die blessure eerder een redding van de verkoop dan een belemmering.

Haal de hype ervan af en de gunfactor en die enorme gebruiksaanwijzing aan wat voor ballen hij moet hebben en er blijft weinig over. Ook bij Schalke. Elke spits die er staat om te scoren en die in meer dan 1000 minuten zoveel kansen mist dat hij zo'n enorme periode niet weet te scoren komt er natuurlijk naast te staan, wordt afgeschreven en uitgelachen. Als er een situatie waarin je kijkt naar wat hij brengt voor het elfal en wat hij niet brengt. Maar ja, als hij voor 20 miljoen van Milan is gekomen dan moet je er toch wat mee, en dan zal het wel aan de aanvoer liggen en een 'vormdipje' liggen, en heeft hij vertrouwen nodig.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Mr. Ajax
Berichten: 14431
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Belgie- Nederland

Bericht door Mr. Ajax » do aug 23, 2012 1:20 pm

GangstaRiB schreef:
Peter schreef:Prima spits voor Ajax natuurlijk. Ook bij Schalke doet hij zijn ding. Dat is zijn niveau ook en daar is niets mis mee.
Prima spits voor Ajax.. dat ben ik dus niet met je eens. Ajax staat voor techniek, inzicht etc etc. Dat is wat Huntelaar nou juist niet heeft. Ik vond hem zo'n a-typische Ajacied. Maar ja.. hij deed het leuk in de pers en dat vonden mensen allemaal prachtig geloof ik.
Ja hè, met zijn 50+ doelpunten per seizoen had het zeker niks te maken... :aai.gif:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

GangstaRiB
Berichten: 16755
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Belgie- Nederland

Bericht door GangstaRiB » do aug 23, 2012 5:25 pm

Mr. Ajax schreef:
GangstaRiB schreef:
Peter schreef:Prima spits voor Ajax natuurlijk. Ook bij Schalke doet hij zijn ding. Dat is zijn niveau ook en daar is niets mis mee.
Prima spits voor Ajax.. dat ben ik dus niet met je eens. Ajax staat voor techniek, inzicht etc etc. Dat is wat Huntelaar nou juist niet heeft. Ik vond hem zo'n a-typische Ajacied. Maar ja.. hij deed het leuk in de pers en dat vonden mensen allemaal prachtig geloof ik.
Ja hè, met zijn 50+ doelpunten per seizoen had het zeker niks te maken... :aai.gif:
Als je een Huntelaar fanboy bent misschien wel. Maar ik was en ben Ajaxsupporter. Ik zag de beperkingen van Huntelaar. Met Huntelaar en z'n 50 goals hebben we geen prijs gepakt. Dat irriteerde mij. Maar in die jaren leek het wel alsof de topscoorderslijst de hoofdprijs was voor Ajax. Verdorie wat waren we tevreden met zo'n spits......

Lionel
Berichten: 47044
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Belgie- Nederland

Bericht door Lionel » do aug 23, 2012 5:52 pm

En Van Persie haalt wel prijzen binnen?
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Belgie- Nederland

Bericht door peter » do aug 23, 2012 6:17 pm

Ik bedoel meer het niveau Ajax. We moeten niet doen alsof we veel beter kunnen krijgen dan Huntelaar. Ja, hij heeft tekortkomingen, maar hij heeft ook geweldige pluspunten. Bij een club als Ajax mag je je handen dichtknijpen met zo'n jongen. Een trapje hoger komt hij niet uit de verf, want daar heeft gewoon niet genoeg snelheid en techniek voor. Het is niet voor niets dat hij in de grote competities niet is geslaagd. Nu speelt hij in een mooie competitie bij een subtopper en valt alles op z'n plek. Dat is helemaal prima.

Van Persie heeft natuurlijk een compleet andere carrière. Ging op jonge leeftijd weg uit Nederland en werd één van de sterren van de Premier League. Ja, hij won nog nooit een kampioenschap, maar hij is nog nergens mislukt. Verder ligt het niveau in Engeland en van Arsenal natuurlijk nog altijd een stukje hoger dan Schalke04. Van Persie mag het nu op het allerhoogste podium laten zien en we zullen zien of hij zich staande weet te houden. Ik heb daar wel twijfels bij, maar hij heeft gewoon (veel) meer in z'n mars dan Huntelaar. Veel completere spits.

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Belgie- Nederland

Bericht door Le T. » vr aug 24, 2012 6:55 am

Rishi schreef:En Van Persie haalt wel prijzen binnen?
Siem de Jong doet het qua prijzen ook alweer een tijdje beter dan Wesley Sneijder. Dus wat wil je er precies mee zeggen?

Het is natuurlijk mooi als je een paar spelers hebt die jaar in jaar uit meedoen om de grote prijzen, die weten waar het op aankomt in de grote wedstrijden op het hoogste of allerhoogste niveau. Dat zou de doorslag kunnen geven. Maar Nederland heeft die nou eenmaal niet, Robben, Sneijder en Van Bommel konden daar enigzins aanspraak op maken, maar Van Bommel is er niet meer en was ook geen hele echte, Robben trekt dan altijd aan het kortste eind en bij Sneijder was het een momentopname en meer ondanks zichzelf. Mourinho is weg en hij kan weer belangrijk zijn tegen Vaslui. Als er eentje is die zich bij het selecte gezelschap van spelers gaat voegen die jaarlijks om de grote prijzen speelt dan is dat toch echt Van Persie. Tenzij KJH eindelijk de aanvoer krijgt waar hij recht op heeft natuurlijk, en we hem dan komend voorjaar zien scoren in Nou Camp en hij deze keer niet wordt uitgelachen op Old Trafford.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Belgie- Nederland

Bericht door InnerHarbour » vr aug 24, 2012 9:08 am

Gelukkig hebben we nu een bondscoach die zich door niets of niemand laat beïnvloeden, zeker niet door de publieke opinie of de Telegraaf en Derksen. Die kiest natuurlijk voor van Persie, toch, of wacht..................
Van Gaal kiest voor Huntelaar

De nieuwe bondscoach verkiest Huntelaar voorlopig boven Robin van Persie. Hij wil de topschutter van de laatste editie van de Premier League ook niet op een andere positie inzetten. "Van Persie moet het gevecht met Huntelaar aan”, zei Van Gaal.

Positief gesprek

De opvolger van Bert van Marwijk heeft Van Persie tijdens een persoonlijk gesprek van zijn voorkeur voor Huntelaar op de hoogte gebracht. „Dat was een heel positief gesprek”, benadrukte Van Gaal. „Robin wilde liever niet dat de inhoud naar buiten komt. Daar hou ik me dus aan. Maar hij wil niet opgeven. En dat is een goede zaak. Het moet een gevecht op hoog niveau worden.”
Van Gaal: „Het kan in de toekomst namelijk zo maar weer zijn dat ik voor Van Persie kies. Ik weet zeker dat we hem nodig hebben. Hij kan ons helpen. Als wisselspeler maar ook als basisspeler. Maar voorlopig is Huntelaar mijn centrumspits.
YNWA

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Belgie- Nederland

Bericht door Le T. » zo sep 02, 2012 6:15 pm

Ik probeer net even te de Nederlandse kranten te volgen hoe het met de Nederlandse spelers in de buitenlandse competitie gaat, en ik zie de Telegraaf koppen met dat Van Persie een penalty verknalt, terwijl hij daarvoor al gescoord had, terwijl het AD even helemaal geen live buitenlands voetbal heeft. Gisteren pakten beide kranten nog groot uit met Huntelaar die alweer 1 op 1 liep. Dat is ook wel correct, althans, 1 wedstrijd 1 goal en dat 2 wedstrijden achter elkaar, niet 1 kans 1 goal, ik geloof dat hij er 8 kansen voor nodig had. Fotootje erbij van de juichende Huntelaar natuurlijk. Ook wist de Telegraaf nog even te melden dat de tegentreffer van Augsburg of zo slechts voor de statistiek was, niet de 3-0 van Huntelaar natuurlijk.

Het zal wel aan mij liggen en ik zal wel spoken zien, maar ik krijg op deze manier toch niet de indruk dat de voorkeur van het Oranjepubliek voor Huntelaar helemaal alleen op hun vermaarde voetbalinzicht is gebaseerd.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Lionel
Berichten: 47044
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Belgie- Nederland

Bericht door Lionel » zo sep 02, 2012 6:54 pm

Van Persie miste ook genoeg kansen.
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie