Belgie- Nederland

Al het nieuws over onze nationale helden

Moderator: mods

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Belgie- Nederland

Bericht door Jöhnk » wo aug 15, 2012 9:38 pm

Daahaaag Nederland. Compleet zoekgespeeld zijn ze. Dit is een voorbode van wat ons in de komende jaren te wachten staat. Van Gaal mag de vruchten van zijn eigen 'masterplan' gaan plukken.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: Belgie- Nederland

Bericht door jabu » wo aug 15, 2012 9:39 pm

Nog even wachten op IH en echt zeikclubje is weer compleet... :excited.gif:

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9345
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Belgie- Nederland

Bericht door Dubbel » wo aug 15, 2012 9:40 pm

Verloren door twee persoonlijke fouten. Wel van een veel beter Belgie overigens.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13708
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Belgie- Nederland

Bericht door Thijs » wo aug 15, 2012 9:40 pm

Ach, over twee jaar zitten die Belgen weer met z'n allen naar Canvas te kijken hoe wij in Brazilië op de Oranjecamping staan te borrelen. Laat lekker gaan.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Belgie- Nederland

Bericht door wimpey » wo aug 15, 2012 9:41 pm

Jöhnk schreef:Daahaaag Nederland. Compleet zoekgespeeld zijn ze. Dit is een voorbode van wat ons in de komende jaren te wachten staat. Van Gaal mag de vruchten van zijn eigen 'masterplan' gaan plukken.
Belgie heeft onder de streep natuurlijk ook gewoon betere spelers. En een prima bondscoach. Een 'Kumpel'.

Nederland heeft een megalomaan. Zijn doctrine is al een paar decennia aan slijtage onderhevig.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: Belgie- Nederland

Bericht door jabu » wo aug 15, 2012 9:43 pm

Jouw platen zijn ook hevig bekrast en aan slijtage onderhevig.

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Belgie- Nederland

Bericht door LucaS » wo aug 15, 2012 9:44 pm

En niet te vergeten een dronkelap en groepsverkrachter als assistent :excited.gif:
I think I lost my fucking headache

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Belgie- Nederland

Bericht door Jöhnk » wo aug 15, 2012 9:45 pm

Wat vond je van de wedstrijd, Jabu? Niet geschrokken van de 10+ open kansen die België kreeg?

Of Nederland het WK haalt waag ik te betwijfelen. Het lukte Van Gaal al niet met een veel betere selectie.

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Belgie- Nederland

Bericht door wimpey » wo aug 15, 2012 9:46 pm

Jabu schreef:Jouw platen zijn ook hevig bekrast en aan slijtage onderhevig.
Dat zal wel. LvG is afgegaan als een gieter bij zijn rentree. Als voorspeld. Het wordt niets. Oranje deed maar wat.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: Belgie- Nederland

Bericht door jabu » wo aug 15, 2012 9:49 pm

Ik heb niet gekeken, ben niet in Nederland. Maar ongeacht de uitslag zijn ook hier alweer vooraf de stellingen ingenomen. Van Gaal is net twee weken bondscoach, alsof hij er wat aan kan doen dat er het niet allemaal top is. Het lijkt alleen of het heel wat mensen pleziert als Oranje verliest om lekker te kunnen zeiken.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Belgie- Nederland

Bericht door InnerHarbour » wo aug 15, 2012 9:50 pm

Louis "De Achterbakse" en zijn twee strafblad assistenten zijn prima begonnen. :biggthumpup.gif:
YNWA

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Belgie- Nederland

Bericht door Jöhnk » wo aug 15, 2012 9:50 pm

Jabu schreef:Ik heb niet gekeken, ben niet in Nederland. Maar ongeacht de uitslag zijn ook hier alweer vooraf de stellingen ingenomen. Van Gaal is net twee weken bondscoach, alsof hij er wat aan kan doen dat er het niet allemaal top is. Het lijkt alleen of het heel wat mensen pleziert als Oranje verliest om lekker te kunnen zeiken.
als bondscoach heb je per definitie weinig tijd. Ik verwacht dan ook niet dat het veel beter wordt dan dit.

Wat betreft het innemen van de stellingen: soms weet je gewoon dat iets niet gaat werken. Zoals iedereen ook al wist dat de terugkeer van Van Gaal bij Barcelona gedoemd was te mislukken. Het terughalen van mislukkelingen heeft sowieso nog nooit gewerkt in de topsport.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33767
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Belgie- Nederland

Bericht door Duke » wo aug 15, 2012 9:53 pm

Jabu schreef:Ik heb niet gekeken, ben niet in Nederland. Maar ongeacht de uitslag zijn ook hier alweer vooraf de stellingen ingenomen. Van Gaal is net twee weken bondscoach, alsof hij er wat aan kan doen dat er het niet allemaal top is. Het lijkt alleen of het heel wat mensen pleziert als Oranje verliest om lekker te kunnen zeiken.
Ik verbaas me daar ook over. Maar wat ik ervan gezien heb was inderdaad niet best, vooral verdedigend was het zeer mager. Maar goed, dat mag niemand verbazen gezien de spelers die Van Gaal voorhanden had. Ik denk niet dat er veel meer smaken zijn.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9345
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Belgie- Nederland

Bericht door Dubbel » wo aug 15, 2012 9:56 pm

Jabu schreef:Ik heb niet gekeken, ben niet in Nederland. Maar ongeacht de uitslag zijn ook hier alweer vooraf de stellingen ingenomen. Van Gaal is net twee weken bondscoach, alsof hij er wat aan kan doen dat er het niet allemaal top is. Het lijkt alleen of het heel wat mensen pleziert als Oranje verliest om lekker te kunnen zeiken.
4-2 nederlaag tegen een land dat niet eens meer weet hoe je einddtoernooi schrijft... het is nogal wat hoor. De komende drie Q-wedstrijden moet e.e.a. echt worden rechtgezet anders kan ie weer ergens gaan solliciteren als AD.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13708
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Belgie- Nederland

Bericht door Thijs » wo aug 15, 2012 9:58 pm

Dubbel schreef: einddtoernooi
:smallgrin.gif:
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Belgie- Nederland

Bericht door Iniesta » wo aug 15, 2012 10:04 pm

Wat is het toch ook een sukkel die Hans. Van Gaal is aan het uitleggen wat hij bedoelt heeft met het controleren van slaappatronen, en Hans vindt het nodig om de scherpe journalist uit te hangen en hem te onderbreken.
Geeft ook wel weer het nivo van de journalistiek in het algemeen dat iedereen elkaar maar overschrijft en gaat roepen dat van Gaal z'n spelers op slaap wil controleren.

columbus
Berichten: 5285
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Belgie- Nederland

Bericht door columbus » wo aug 15, 2012 10:04 pm

Voor een oefenpotje vond ik dat er momenten best aardig gevoetbald werd. Vond beide ploegen niet veel voor elkaar onder doen. Maar als je zo verschrikkelijk staat te blunderen achterin maakt hey geen moer uit wie er coach is. Een blunder van Stekelenburg kan echt niet. (De vierde heb ik niet gezien). Vind het daarom te makkelijk om van Gaal aan te wijzen.

Achterin is het heel matig. Heijtinga was matig maar kan nog, Mathijssen is wel klaar bij oranje. Stekelenburg moet echt weer in vorm raken, hoe hij nu in de goal staat... Pfff...

De Belgen hebben een leuke ploeg. Wordt tijd dat ze daar ook buiten de oefenpotjes wat van laten zien.

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9345
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Belgie- Nederland

Bericht door Dubbel » wo aug 15, 2012 10:06 pm

Hoe is de persconferentie verder? Heeft de coach een goed Oranje gezien?

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: Belgie- Nederland

Bericht door D_skilled » wo aug 15, 2012 10:09 pm

Baseman schreef:Mertens valt heerlijk in, nu weer als aangever van de 3-2. Oranje blijft ontzettend zwak achterin...

Edit: Nu zelfs 4-2!
Weer assist Mertens.
De verdediging in de tweede helft kun je niet veel kwalijk nemen hoor. De 2-2 is een blunder van de Jong. 2-3 blunder van Stekelenburg. En bij de 2-4 vertikt Lens het om met Vertonghen mee te lopen.
Laatst gewijzigd door D_skilled op wo aug 15, 2012 10:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Belgie- Nederland

Bericht door Iniesta » wo aug 15, 2012 10:10 pm

Gaf exact aan wat iedereen gezien heeft wat mij betreft. Het is wellicht te verwachten dat van Gaal op een bepaalde wijze gaat reageren, maar geef hem in elk geval de kans om dit te doen en laten we hem niet van te voren al gaan afbranden.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Belgie- Nederland

Bericht door Jöhnk » wo aug 15, 2012 10:16 pm

D_skilled schreef:
Baseman schreef:Mertens valt heerlijk in, nu weer als aangever van de 3-2. Oranje blijft ontzettend zwak achterin...

Edit: Nu zelfs 4-2!
Weer assist Mertens.
De verdediging in de tweede helft kun je niet veel kwalijk nemen hoor. De 2-2 is een blunder van de Jong. 2-3 blunder van Stekelenburg. En bij de 2-4 vertikt Lens het om met Vertonghen mee te lopen.
Nee, niet mee eens, dit is echt scorebordjournalistiek. Je moet al die andere kansen van de Belgen dan ook meewegen. Zo stond Van Rhijn meermaals als een vaatdoek te dekken, kwam De Vrij op snelheid hopeloos tekort, en Martins Indi gaf nog een open kans weg door de bal hopeloos breed te spelen toen dat helemaal niet kon.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40614
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Belgie- Nederland

Bericht door Marillion » wo aug 15, 2012 10:20 pm

Ik heb de wedstrijd niet gezien maar dit is toch geen verrassing? België was vooraf tot op het bot gemotiveerd en Nederland speelt dan ook nog eens met een defensie die onervaren is en kwaliteit tekort komt. Dan is het niet zo gek dat je onderuit gaat.
Nil volentibus arduum

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Belgie- Nederland

Bericht door Iniesta » wo aug 15, 2012 11:12 pm

Vond de totale indruk niet zo slecht, kan nog wel eens goed komen met Louitje

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: Belgie- Nederland

Bericht door D_skilled » wo aug 15, 2012 11:26 pm

http://nos.nl/video/407393-van-gaal-na- ... elgie.html

De laatste 15 seconde zijn de moeite waard. Van Gaal geeft Bert Maalderink een reprimande. :biggrin.gif:

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9345
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Belgie- Nederland

Bericht door Dubbel » wo aug 15, 2012 11:41 pm

Verschrikkelijk. Hopelijk zijn we nog voor de kerst weer van hem af, maar dan wel zo dat z'n opvolger nog net het WK kan halen.

Plaats reactie