Belgie- Nederland

Al het nieuws over onze nationale helden

Moderator: mods

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Belgie- Nederland

Bericht door Lionel » do aug 16, 2012 3:32 am

Ik vergeef je
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Belgie- Nederland

Bericht door Ajaciedjuh » do aug 16, 2012 5:18 am

D_skilled schreef:http://nos.nl/video/407393-van-gaal-na- ... elgie.html

De laatste 15 seconde zijn de moeite waard. Van Gaal geeft Bert Maalderink een reprimande. :biggrin.gif:
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar geweldige laatste 15 secondes van het interview :drecul.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Belgie- Nederland

Bericht door Baseman » do aug 16, 2012 6:58 am

Iniesta schreef:Gaf exact aan wat iedereen gezien heeft wat mij betreft. Het is wellicht te verwachten dat van Gaal op een bepaalde wijze gaat reageren, maar geef hem in elk geval de kans om dit te doen en laten we hem niet van te voren al gaan afbranden.
Mee eens.
Ik vond de opstelling ook redelijk logisch, al blijf ik erbij dat het samen opstellen van Sneijder en VD Vaart vragen om problemen is. Maar een 4-3-3 met de punt naar achteren, een linkspoot op linksbuiten en een rechtspoot op rechtsbuiten.

Met momenten liep het ook best aardig, met name in het begin van de 2e helft.
Oranje mist echter echte verdedigers achterin, mensen die een tegenstander aanpakken en uitschakelen. Ze zijn ook te lief voor elkaar.
D_skilled schreef:De verdediging in de tweede helft kun je niet veel kwalijk nemen hoor. De 2-2 is een blunder van de Jong. 2-3 blunder van Stekelenburg. En bij de 2-4 vertikt Lens het om met Vertonghen mee te lopen.
Wat betreft de tegendoelpunten heb je gelijk, dat waren voornamelijk individuele fouten.
Maar daarvoor kreeg Belgie al een rits aan kansen en dat kan de achterhoede zich wel kwalijk nemen.

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Belgie- Nederland

Bericht door Michael_B » do aug 16, 2012 9:12 am

Iniesta schreef:Wat is het toch ook een sukkel die Hans. Van Gaal is aan het uitleggen wat hij bedoelt heeft met het controleren van slaappatronen, en Hans vindt het nodig om de scherpe journalist uit te hangen en hem te onderbreken.
Geeft ook wel weer het nivo van de journalistiek in het algemeen dat iedereen elkaar maar overschrijft en gaat roepen dat van Gaal z'n spelers op slaap wil controleren.
Hansie vroeg ook Sneijder om een analyse na de wedstrijd. Onderbrak hem vervolgens een keer of 5 om zijn zin aan te vullen of om zijn eigen visie te geven... Wat een lul.
Face your fears and live your dreams, No Fear

wimpey
Berichten: 51687
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Belgie- Nederland

Bericht door wimpey » vr aug 17, 2012 2:55 pm

Ik had Le T. wel in dit topic verwacht om LvG te schofferen voor diens keuze pro-KJH en tegen RvP. Eigenlijk. :hypocrite.gif:

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Belgie- Nederland

Bericht door Le T. » vr aug 17, 2012 3:39 pm

wimpey schreef:Ik had Le T. wel in dit topic verwacht om LvG te schofferen voor diens keuze pro-KJH en tegen RvP. Eigenlijk. :hypocrite.gif:
Het was mij ontgaan dat er een topic over geopend was, maar er zijn zelfs meerdere pagina's gewijd aan dat oninteressante elftal in een vriendschappelijk potje.

Ik verwacht niet dat KJH blijvend is. Niet omdat hij zo slecht was woensdag, want 3 kansen missen en dan de bal op een presenteerblaadje krijgen door hard werk van anderen, de bal knullig verliezen en helemaal niets doen voor de kansen van een anders, dat is zijn normale presteren in het Nederlands elftal.

Van Gaal kan nu wel Van Persie opstellen, maar dan krijgt die weer het gezeik over zich heen, hij lijdt ook onder die druk, Van Gaal krijgt meteen onder uit de zak, Huntelaar gaat weer de pershoer uithangen en vervelend doen, dus je krijgt allemaal spanningen in en om het elftal. En dan blijft de mythe, "Huntelaar had ze er wel ingeschoten" in stand. De beste manier om Huntelaar te ontmythologiseren is immers hem laten spelen. Hij heeft de voorzetten van de zijkant gehad, hij is aangespeeld vanuit het middenveld in een goede positie, maar het was kut met peren natuurlijk. Dus als hij straks gewoon weer in de marge prutst bij Schalke, Dost en De Jong hogere ogen gooien in die niet zo hele zware competitie en Van Persie gewoon uitstekend presteert in een sterker elftal in sterkere competities en het Nederlands elftal staat, dan kan Van Gaal zonder al die extra ballast werken naar een elftal met een meevoetballende spits met klasse.

Uiteraard zal er dan beweerd worden dat hij er naast wordt gezet omdat Kluivert niet wil dat iemand anders topscorer wordt, maar zelfs in Nederland zijn er grenzen aan hoeveel onzin nog serieus verspreid kan worden. En dan gaan ze maar schrijven wat er toch met hem aan de hand is dat hij niet meer die balvaardige koele afmaker is die hij ooit was of zoiets.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Belgie- Nederland

Bericht door Jöhnk » vr aug 17, 2012 3:49 pm

Een complottheorie. Interessant. :smallgrin.gif:

De Huntelaar mythe is gebaseerd op zijn moyenne (doelpunten per wedstrijd). En tegen België scoorde hij alweer, terwijl hij in de kwalificatie vermoedelijk ook veel gaat scoren. Jouw complottheorie is dus niet realistisch. Tegen de kleinere landen zal Huntelaar niet falen, althans niet in de ogen van het publiek en journaille.

Ik vind Van Persie ook een veel betere speler hoor, maar deze keuze van Van Gaal zag ik wel aankomen. Van Gaal heeft zich altijd positief uitgelaten over Huntelaar in het verleden, en daartoe was hij niet verplicht.

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Belgie- Nederland

Bericht door Iniesta » vr aug 17, 2012 5:04 pm

Huntelaar heeft die goals helemaal niet gescoord, dat is allemaal onderdeel van de mythe. In een ver buitenland, dus wie controleert het

wimpey
Berichten: 51687
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Belgie- Nederland

Bericht door wimpey » vr aug 17, 2012 10:09 pm

Le T. schreef: Van Gaal kan nu wel Van Persie opstellen, maar dan krijgt die weer het gezeik over zich heen,
Jaaaaaaa, dat zal het zijn. Het is geen bewuste keuze van Van Gaal pro-KJH en contra-RvP. We denken hier niet ruim genoeg. Hij wil gewoon Valentijn Driessen en Jaap de Groot op het verkeerde been zetten!

Alleen mensen die pro-LvG en contra-KJH zijn begrijpen waarom LvG op het oog pro-KJH maar in reality loeihard contra is.

Cheers Le T. Je hebt de conspiracy ontrafeld. Zeker en vast speelt LvG straks met RvP en niet met KJH in de spits, wanneer het om het eggie gaat! :hypocrite.gif:

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9345
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Belgie- Nederland

Bericht door Dubbel » vr aug 17, 2012 10:55 pm

LVG zal RVP wel moeten opstellen want ik verwacht dat de Robin anders binnen no time bedankt voor Oranje en dan wordt de positie van de coach nog verder ondermijnd.

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Belgie- Nederland

Bericht door Michael_B » za aug 18, 2012 7:12 am

Laat die gaylord en loser pur sang maar bedanken dan. Hiij heeft zich te schikken.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Belgie- Nederland

Bericht door Le T. » za aug 18, 2012 8:51 am

Jöhnk schreef:Een complottheorie. Interessant. :smallgrin.gif:
Welk complot? Er was een probleem van de bondscoach met de spitspositie, en daar is hij nu vanaf. Het is zijn probleem niet meer. Het is KJH's probleem om het waar te maken, en RVP's probleem om geduld op te brengen. Maar het wordt pas weer Van Gaals probleem als hij tegen grote tegenstanders moet winnen en dat duurt nog 2 jaar. Een andere oplossing was geweest om KJH naar huis te sturen, maar dan heeft hiij er een probleem bij en heeft RvP nog steeds het probleem dat hij het nooit goed kan doen. Mijn probleem en dat van andere voetballiefhebbers heeft hij niet opgelost, ik had graag de andere oplossing gehad, maar kennelijk trokken belangrijke spelers hem nog wel. Je moet niet doen alsof mijn hoop en verwachtingen dezelfde als die van Van Gaal zijn. Van Gaal kan het niet zoveel schelen hoe het zich ontwikkelt, die kan gewoon achterover leunen en kijken hoe het zich ontwikkelt, die heeft daar geen doel bij.
De Huntelaar mythe is gebaseerd op zijn moyenne (doelpunten per wedstrijd). En tegen België scoorde hij alweer, terwijl hij in de kwalificatie vermoedelijk ook veel gaat scoren. Jouw complottheorie is dus niet realistisch. Tegen de kleinere landen zal Huntelaar niet falen, althans niet in de ogen van het publiek en journaille.
Klopt wel. Maar de pers heeft nu ook een probleem, de spitsenkwestie is nu weg, de rollen zijn omgedraaid en dan is het afwachten hoe lang het nog leuk is om hetzelfde statistiekje uit te melken, zonder het 'zie je wel dat hij beter is dan RvP want hij maakt 1 van zijn 6 kansen' element wordt dat ook allemaal wat minder interessant. Doordat hij RvP ook niet ergens anders neerzet, is die bevrijd van al dat gezeik en ligt de druk bij Huntelaar. RvN kon ook jaren rekenen op steun, maar heeft zich ook verkeken op hoe veranderlijk dat is, dan wordt het wat zeilig gebedel om een plek en aandacht.
Ik vind Van Persie ook een veel betere speler hoor, maar deze keuze van Van Gaal zag ik wel aankomen. Van Gaal heeft zich altijd positief uitgelaten over Huntelaar in het verleden, en daartoe was hij niet verplicht.
Dat is ook wel eens uit zijn verband getrokken, maar hij is inderdaad niet dogmatisch in de meevoetballende spits. Gomez liet hij ook vooral knipsen. Hij past zich sowieso veel meer aan aan de kwaliteiten van de spelers dan zijn reputatie van starheid luidt. Zeker als je maar een beetje door wil rommelen omdat je toch niet kunt bouwen in een kwalificatie heeft zo'n spits voordelen, het houdt het beperkt maar daardoor ook simpel en overzichtelijk. De bal daar klaarleggen waar Huntelaar er sneller bij is dan de verdedigers is niet makkelijk, maar het is wel een eenvoudige opdracht.

Ik had gehoopt dat Huntelaar uitgekotst werd door de groep, maar kennelijk ligt hij wel goed bij Sneijder e.d.. KJH bij de groep laten en dan RvP de voorkeur geven was ook geen oplossing. Dat neemt niet weg dat de tandem Sneijder Huntelaar maar marginaal beter is dan toen ze nog bij Ajax worstelden om wat doelpunten te maken tegen oostblokdwergen en Willem II enzo.
Wollt ihr den totalen Mensch?

wimpey
Berichten: 51687
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Belgie- Nederland

Bericht door wimpey » za aug 18, 2012 9:17 am

Le T. schreef: Gomez liet hij ook vooral knipsen.
Nee, net als Klose vooral op de bank zitten. Olic speelde.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Belgie- Nederland

Bericht door Baseman » za aug 18, 2012 12:08 pm

Le T. schreef:RvN kon ook jaren rekenen op steun.
Heel raar inderdaad dat een spits die 1 op 2 liep in Oranje qua doelpunten kon rekenen op steun :smallgrin.gif:
Zoals dit ook geldt voor Huntelaar...ik vind Van Persie een betere spits, maar niemand kan ontkennen dat Huntelaar uitstekend presteert in Oranje. Waar Van Persie toch tegenviel tijdens het WK en EK, ondanks een sterke serie in de voorbereiding op het WK.

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Belgie- Nederland

Bericht door Le T. » za aug 18, 2012 2:56 pm

Baseman schreef:
Le T. schreef:RvN kon ook jaren rekenen op steun.
Heel raar inderdaad dat een spits die 1 op 2 liep in Oranje qua doelpunten kon rekenen op steun :smallgrin.gif:
Is dat veel dan voor een spits? En voor een spits die er alleen staat om te scoren? En die veel scoort tegen de kleintjes.
Zoals dit ook geldt voor Huntelaar...ik vind Van Persie een betere spits, maar niemand kan ontkennen dat Huntelaar uitstekend presteert in Oranje.
Vind je? Toen hij het Bundesligarecord van de spits die het langst droog stond glansrijk aan het breken was werd hij gered door BvM, die hem gewoon liet staan na het verprutsen van dotten van kansen, soms wel zes. En daarna werd het nauwelijks beter. Vond jij hem woensdag goed presteren? Dat is zijn gemiddelde prestatieniveau, alleen tegen Zweden was hij best goed en op het WK en EK was hij ook gewoon bar slecht.
Waar Van Persie toch tegenviel tijdens het WK en EK, ondanks een sterke serie in de voorbereiding op het WK.
Ja, maar dat was grotendeels met VdV op 10, dat maakt voor hem nogal uit. Het is niet zo dat hij op het WK veel kansen heeft gemist of zo want Sneijder speelde. Als meevoetballende spits heb je daar gewoon heel weinig aan en toen wilde Sneijder echt alles in zijn eentje doen.

Dit EK zat er iets niet goed, dan is hij misschien mentaal niet sterk genoeg, maar dit was ook geen gewone prestatiedruk en hij moet gevoeld hebben dat hij BvM overtuigen niet genoeg was maar die zou bezwijken voor de externe druk, wat hij ook deed en ook toegegeven heeft. KJH heeft langer in de spits gestaan en eigenlijk helemaal niets goed gedaan daar.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Belgie- Nederland

Bericht door Iniesta » za aug 18, 2012 3:11 pm

Waarom moet je je voorkeur voor van Persie motiveren door Huntelaar s prestaties terzijde te schuiven. Door Huntelaar af te schilderen als een bovengemiddeld amateur, maak je je met je van Persie pleidooi niet echt geloofwaardig.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Belgie- Nederland

Bericht door Baseman » za aug 18, 2012 10:58 pm

Klopt helemaal Iniesta :biggthumpup.gif:
Daarbij blijft Vd Vaart een god voor hem en negeert hij alle internationals die altijd Sneijder noemen als beste voetballer van Oranje...zal wel bij de media hype horen en bij gehersenspoelde spelers :excited.gif:

Maar ja, blijkbaar is 1 op 2 lopen voor een spits al niet eens goed bij hem.
Dan heb je buiten Ronaldo en Messi dus geen goede spitsen :smallgrin.gif:

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Belgie- Nederland

Bericht door Le T. » zo aug 19, 2012 9:58 am

Iniesta schreef:Waarom moet je je voorkeur voor van Persie motiveren door Huntelaar s prestaties terzijde te schuiven.
Ik was in de veronderstelling dat de keuze tussen die beide heren ging, en niet tussen De Jong en Van Persie zoals mij zinniger lijkt.
Door Huntelaar af te schilderen als een bovengemiddeld amateur, maak je je met je van Persie pleidooi niet echt geloofwaardig.
Ik bestrijd slechts dat het een topspits is, dat hij van hetzelfde niveau is en op hetzelfde niveau speelt als Van Persie. Ik bestrijd dat de Bundesliga een topcompetitie is, dat Schalke een topclub is, dat scoren tegen Mainz en Stuttgart gelijk staan aan scoren tegen Man U, City en Chelsea, ik bestrijd dat de EL gelijk staat aan de CL en dat scoren tegen Twente gelijk staat aan scoren tegen Barca en Milan.

Ik bestrijd dat een pure afmaker even waardevol is als een spits die meer inschiet maar ook nog meevoetbalt en ik bestrijd het idee dat het Nederlands elftal tot goed combinatievoetbal op het hoogste niveau kan komen met een balletjesafwachter. Ik bestrijd het idee dat als KJH er eentje op zijn naam krijgt hij dus ook goed gepeeld heeft, ik bestrijd het idee dat hij nauwelijks kansen mist en een koele kikker is, ik bestrijd dat het belangrijk is wie de goals maakt en ik bestrijd het idee dat iedereen de goals maar klaar moet proberen te leggen voor de spits omdat je veel meer doelpunten nodig hebt dan een spits kan maken.

Waar precies ben je het niet mee eens?
Baseman schreef:Klopt helemaal Iniesta :biggthumpup.gif:
Daarbij blijft Vd Vaart een god voor hem en negeert hij alle internationals die altijd Sneijder noemen als beste voetballer van Oranje...zal wel bij de media hype horen en bij gehersenspoelde spelers :excited.gif:
Ik vind Sneijder gewoon geen spelmaker, ik vind het spel maken wat anders dan een assist proberen te geven of een schot te lossen, het voorwerk moet ook gebeuren en dat beheerst Sneijder niet. Daarom moet VdV erbij. Verder lijkt het me onzin om te doen alsof Sneijder buiten het jaar met Mourinho ooit top gepresteerd heeft en hij nu op een hoger niveau acteert dan VdV, en lijkt het me onzin om al die kutballen en die labiele momentjes van hem tijdens het WK te vergeten omdat ze nooit herhaald zijn en lijkt het me onzin om te doen alsof VdV het allemaal niet bij kan benen terwijl Sneijder te dik is, rookt en veel minder meters maakt.

Sneijder heeft het hele EK op zijn eigen positie mogen spelen en KJH heeft meer dan de helft op zijn eigen en enige positie mogen spelen. Sneijder heeft dan best wel een paar mooie passjes gegeven maar de fraaie staaltjes tweebenigheid kwamen van VdV, maar toen was tweebenigheid kennelijk niet interessant meer. KJH was gewoon waardeloos het hele EK, precies zoals ik het zeg, van geen enkele waarde in het veld. Het waren niet deze twee met de grootste bek en de grootste fanclubs die nog tot scoren kwamen, als ik zo vrij mag zijn om mensen af te rekenen op hun doelpunten.
Maar ja, blijkbaar is 1 op 2 lopen voor een spits al niet eens goed bij hem.
Dan heb je buiten Ronaldo en Messi dus geen goede spitsen :smallgrin.gif:
Een spits die 1 op 2 loopt in de competitie schiet er 17 in. Volgens mij ben jij niet tevreden als Ajax er dit seizoen 17 gaat maken, daar moeten nog echt wel 60 of 70 bij. Toch kan die 17 best genoeg zijn, indien andere spelers ook veel scoren en het ook goals zijn die voor punten staan en niet voor de leuk zijn. Maar kijk daar dan ook even naar.

Ik ben nou eenmaal niet in staat om me veel aan te trekken van wat iedereen vindt. Ik ga dan ook niet de mening van andere spelers, die wat hoger aangeschreven staan dan Narsingh en Matthijsen, over Van Persie als argument gebruiken, maar hij is met open armen in Manchester ontvangen. Met hem erbij is Man U weer de absolute kampioenskandidaat, en zou een sterkere aanval hebben dan City. Raar dat in Engeland dan niet is geopperd dat City dan Huntelaar moet gaan kopen om de balans te herstellen? Hebben ze daar geen video's van de kwalificatie waarin hij zo goed gepresteerd heeft?
Wollt ihr den totalen Mensch?

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Belgie- Nederland

Bericht door InnerHarbour » zo aug 19, 2012 10:23 am

Attention whore

October 19, 2009 Urban Word of the Day
Label given to any person who craves attention to such an extent that they will do anything to receive it. The type of attention (negative or positive) does not matter.
YNWA

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33281
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Belgie- Nederland

Bericht door zeux » zo aug 19, 2012 10:34 am

Grappig, ik word ook wel eens moe van de waterval aan quotes en blokken tekst, die steeds langer wordt bij meer 'verzet', maar als je het echt gaat lezen, argumenteert Mr T. wel degelijk. Als Wimpey 356.962 keer Blind aanvalt of Sturkenboom met de meest domme naamverbasteringen afzeikt hoor ik niemand. Als T. zijn punt herhaalt en herhaalt is hij vervelend en een 'attention whore'.

Ik proef eigenlijk alleen maar onmacht om met zijn argumenten en tegenmening om te gaan.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Belgie- Nederland

Bericht door Baseman » zo aug 19, 2012 11:58 am

Dan heb je blijkbaar alle eerdere discussies met Le T. gemist...die zijn er meer dan voldoende geweest.

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Belgie- Nederland

Bericht door Le T. » zo aug 19, 2012 11:59 am

Zeux schreef:Grappig, ik word ook wel eens moe van de waterval aan quotes en blokken tekst, die steeds langer wordt bij meer 'verzet', maar als je het echt gaat lezen, argumenteert Mr T. wel degelijk. Als Wimpey 356.962 keer Blind aanvalt of Sturkenboom met de meest domme naamverbasteringen afzeikt hoor ik niemand. Als T. zijn punt herhaalt en herhaalt is hij vervelend en een 'attention whore'.
Ik neem me wel eens voor het wat korter op te schrijven en wat minder in herhaling te vallen, maar dat lukt niet zo goed. Als ik met 2 vingers zou typen zou ik het vanzelf wat korter houden.
Ik proef eigenlijk alleen maar onmacht om met zijn argumenten en tegenmening om te gaan.
Daarom heb ik het hierboven ook even zo gesteld. Zoek een punt uit waar je het niet mee eens bent en zet erbij waarom niet. Het is niet zo dat als je het er niet mee eens bent je evenveel tekst moet produceren en dan meteen overal op in zou moeten gaan.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33281
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Belgie- Nederland

Bericht door zeux » zo aug 19, 2012 12:10 pm

Baseman schreef:Dan heb je blijkbaar alle eerdere discussies met Le T. gemist...die zijn er meer dan voldoende geweest.
Nee, heb ik niet gemist. Vandaar juist mijn observatie.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Belgie- Nederland

Bericht door Lionel » di aug 21, 2012 11:57 am

Die Belg van Everton, Fellaini, deed niet mee tegen Nederland. Wat is hij goed zeg. Vond het niveauverschil soms al beangstigend. En dan deden hij en Kompany niet eens mee.
IK GELOOF!!!!!!

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Belgie- Nederland

Bericht door Baseman » di aug 21, 2012 12:05 pm

Belgie heeft gewoon een geweldig team :biggthumpup.gif:
De enige positie die minder is bezet is die van de centrumspits.

Nu moeten ze alleen nog zorgen dat ze zelf ook weten dat ze een geweldig team hebben...wat ik betwijfel na het overdreven juichen van de Belgen na afloop.

Plaats reactie