Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Al het nieuws over onze nationale helden

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11874
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door Sandro » za feb 18, 2017 6:48 pm

Ik vind dat je op z'n minst regelmatig voor je club moet spelen. Dat doet Janssen niet.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door Iniesta » zo feb 19, 2017 2:42 am

Het gaat me Mn om de koppeling van het vertrouwen houden in Janssen, tov het toekomstig beschermen van Blind jr.
Daarom richt ik me Mn op Ake, want hier is het blijkbaar geen probleem dat hij niet speelt.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door InnerHarbour » zo feb 19, 2017 9:02 am

Nee hoor Ake speel alleen niet omdat hij teruggehaald is door Conte maar gisteren stond hij gewoon weer als linksback erin. Maar goed als die net zoveel speelt als Delay zou ik hem nog altijd opstellen. Van Aanholt speelt wekelijks opstellen dus maar dat heb je als je papa de bondscoach is, altijd een plekje ook al is een ander veel beter.

Janssen heeft voldoende bewezen in de tijd dat Kane geblesseerd is dat de Nederlandse competitie zijn niveau is. Hij speelt niet meer, hup Drost opstellen.

Tis allemaal niet moeilijker hoor tenzij je dat ervan wil maken.
YNWA

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door Le T. » zo feb 19, 2017 11:30 am

Iniesta schreef: Persoonlijk zie ik Dost weinig spelen, maar zie in het NL elftal wel dat Janssen een stuk beter tot zn recht kwam dan Dost, aan wie het spel volledig aan zich voorbij gaat tot de zestien.
Heb persoonlijk weinig voorkeur tussen de twee, maar vind het een volstrekt legitieme keuze om wel vertrouwen te houden in Janssen in NL elftal.
Het gaat er helemaal niet om wie het beste is of wie het beste tot zijn recht komt. Janssen met zijn rug naar de goal die in de bal komt en dan kaatst en hoeken maakt is essentieel voor het spel dat Nederland het laatste jaar speelt, het is allemaal niet zo heel bijzonder, maar er zijn toch maar heel weinig spitsen die zo'n rol aankunnen. En dat spel is best goed in verhouding tot het materiaal. Met Dost op die positie wordt het heel lastig om de bal op een plek te krijgen waar Dost er iets mee kan.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door Iniesta » zo feb 19, 2017 1:50 pm

InnerHarbour schreef:Nee hoor Ake speel alleen niet omdat hij teruggehaald is door Conte maar gisteren stond hij gewoon weer als linksback erin. Maar goed als die net zoveel speelt als Delay zou ik hem nog altijd opstellen. Van Aanholt speelt wekelijks opstellen dus maar dat heb je als je papa de bondscoach is, altijd een plekje ook al is een ander veel beter.

Janssen heeft voldoende bewezen in de tijd dat Kane geblesseerd is dat de Nederlandse competitie zijn niveau is. Hij speelt niet meer, hup Drost opstellen.

Tis allemaal niet moeilijker hoor tenzij je dat ervan wil maken.
Hoezo mag hij dan niet spelen? Conté vindt hem blijkbaar nog niet goed genoeg.

Hoop dat ie daar doorbreekt, zou met de Ligt een centraal duo voor de toekomst kunnen zijn.

Je verwijt Sr om niet rationele beslissingen te maken tav zn zoon, maar hebt zelf moeite om rechtlijnig te blijven tav je eigen argumenten.
Gisteren startte Ake aan de linkerkant in een driemansverdediging, dat is toch echt iets anders dan linksback.
Mijn eerdere vraag over hoe vaak je hem daadwerkelijk hebt zien spelen, blijft onbeantwoord.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door InnerHarbour » zo feb 19, 2017 2:27 pm

Had eigenlijk geen idee hoe vaak ik hem heb zien spelen dus ik ben eens gaan kijken, voor mijn gevoel speelde hij altijd linksback maar ik zie dat het meestal links in het centrum was. Nu ja dan valt hij af, al moet hij het altijd beter kunnen dat Delay, van Aanholt dan maar en anders Pieters, iedereen buiten die prutser of je stelt hem wel op zit ik mij eigenlijk te bedenken, wat boeit dat hele Oranje eigenlijk.
YNWA

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door Iniesta » zo feb 19, 2017 3:49 pm

Die prutser speelt regelmatig in de basis bij MU, ook onder Mourinho.
Geen probleem dat jij hem een prutser vindt, op basis van de feiten kun je Sr echter niet van familiepolitiek beschuldigen als hij daley opstelt.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door InnerHarbour » zo feb 19, 2017 3:56 pm

Natuurlijk wel, speel je niet bij je club, dan speel je ook niet in Oranje, dit gedoe met Janssen is niet meer dan een omtrekkende beweging om zijn zoontje te kunnen blijven opstellen. Zo en nu ben ik er klaar mee, je mag het laatste woord hebben.
YNWA

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door InnerHarbour » di mar 21, 2017 12:20 pm

Ofschoon ik het ook veel te vroeg vind voor de Ligt, bekruipt je toch zoiets van; zou de Wolf ook zo kritisch geweest zijn als de Ligt een Feyenoordspeler was? :smallgrin.gif:

De Ligt typisch geval van één zwaluw
YNWA

Wouter
Berichten: 18630
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door Wouter » za mar 25, 2017 9:31 pm

Die maffe bondscoach van ons zet elke Ajax-blaag die een keer een paar minuutjes heeft gebald in de eredivisie in Oranje.

Alexander
Berichten: 8511
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door Alexander » za mar 25, 2017 10:37 pm

Nieuw dieptepunt in onze NL voetbalgeschiedenis hoor. Wat Blind presteert is echt een schande hoor.

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door Khraa » za mar 25, 2017 10:38 pm

Heel goed van Blind, Rusland moet geboycot worden!
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Wouter
Berichten: 18630
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door Wouter » za mar 25, 2017 10:46 pm

Alexander schreef:Nieuw dieptepunt in onze NL voetbalgeschiedenis hoor. Wat Blind presteert is echt een schande hoor.
Tja, als je iemand die werkelijk nog nergens geslaagd is als coach bondscoach maakt...

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door brigade zuid » za mar 25, 2017 10:48 pm

En morgen gaan we weer vrolijk verder, Blind stapt niet op en de KNVB onderneemt geen actie.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door 999 » za mar 25, 2017 10:51 pm

Ach, wel eerlijk blijven.Na Van Gaal was toch duidelijk dat er een tijd lang geen eer meer te behalen is met het Nederlands elftal gezien de kwaliteiten die er op onze Nederlandse velden rondloopt ...

Wouter
Berichten: 18630
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door Wouter » za mar 25, 2017 11:02 pm

Het is natuurlijk een combinatie van factoren. Spelers van een te laag niveau (op de oudjes Robben en Sneijder na) en een coach die nog nooit iets bewezen heeft. Dat laatste is ronduit bizar, je zou denken dat bondscoach een functie is waar je een bewezen toptrainer voor wil hebben. Blind is als een totaal geflopte projectleider die voor de gein eens is aangesteld als topman van Shell.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door Jöhnk » za mar 25, 2017 11:08 pm

Hij heeft zichzelf ingelikt, Wouter. Zo gaat dat bij Blind. Keer op keer op keer.

"Ik betwijfel of hij recht door zee is", sprak een wijs man ooit. De journalisten van de NOS en het AD (ik noem een Arno Vermeulen en een Sjoerd Mossou) vonden het een schande dat zoiets gezegd kon worden over die fantastische Blind. Nu ondervinden ze het aan den lijve, en gaan ze lekker niet naar Rusland. Weg snoepreisje.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door 999 » za mar 25, 2017 11:20 pm

Wie dan nu ... zeg het maar ... welke klasbak gaat dit dan wel op de rails krijgen ... en geen als, dit, dan verhalen a.u.b .. :smallgrin.gif:

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door Javiskamp » za mar 25, 2017 11:25 pm

Dat luktu niemand meer... daar zijn we nu te laat mee...

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door 999 » za mar 25, 2017 11:32 pm

Ach, ik ga niet zeggen dat Blind een top coach is.Maar kijk eens wat er vanavond aan spelers op het veld staan.Dat je als trainer op een gegeven moment uitkomt bij De Ligt, Hoedt, Indie, Kasdorg, Klaassen, Dost , enz. zegt toch genoeg ..

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door Yopii » za mar 25, 2017 11:46 pm

Hahaha, wat is Blind toch een loser. Die vent kan niets.

De Ligt is een talent maar natuurlijk nog geen international. Maar Blind moet zo nodig bewijzen dat hij net zoveel durft als topcoaches.

Overigens had de aanval ook best iets mogen afdwingen. Twee doelpunten tegen is slecht, maar niet scoren zo mogelijk nog slechter. Zeker als je Robben hebt.

Wouter
Berichten: 18630
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door Wouter » za mar 25, 2017 11:53 pm

Jöhnk schreef:Hij heeft zichzelf ingelikt, Wouter. Zo gaat dat bij Blind. Keer op keer op keer.

"Ik betwijfel of hij recht door zee is", sprak een wijs man ooit. De journalisten van de NOS en het AD (ik noem een Arno Vermeulen en een Sjoerd Mossou) vonden het een schande dat zoiets gezegd kon worden over die fantastische Blind. Nu ondervinden ze het aan den lijve, en gaan ze lekker niet naar Rusland. Weg snoepreisje.
Klopt. Maar in NL hebben we ook vaak het idee dat een ex-topvoetballer automatisch ook een goede coach is. En dat is niet zo.

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door Yopii » za mar 25, 2017 11:55 pm

Niet automatisch, uiteraard. Een grote voetbalcarrière is wel een pré.

Ook zoiets: er zijn veel meer middelmatige voetballers dan topvoetballers. Dus wie weet is het logisch dat niet alle topcoaches ook topvoetballers waren. :smallgrin.gif:

Mr. Ajax
Berichten: 14431
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door Mr. Ajax » za mar 25, 2017 11:59 pm

Ben net thuis, moest toch effe twee keer kijken... 2-0 tegen fokkink Bulgarije. Sprakeloos.


Vind dit toch wel pijnlijk. Zeker als je de afgelopen paar dagen de hele voetbalwereld het Nederlandse voetbal ziet en hoort prijzen in verband met Cruijff. We maken hier sowieso geschiedenis mee hoor.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33281
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door zeux » za mar 25, 2017 11:59 pm

Khraa schreef:Heel goed van Blind, Rusland moet geboycot worden!
Elk nadeel heb ze voordeel.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Plaats reactie