Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Al het nieuws over onze nationale helden

Moderator: mods

Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door Mano » ma mar 27, 2017 1:49 pm

Hebben wij (naast Robben) 1 speler die een lantaarnpaal kan uitspelen?
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door Yopii » ma mar 27, 2017 2:09 pm

Natuurlijk niet.

Bij de kleintjes hoor je al: overspelen, overspelen!

:excited.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door Jöhnk » ma mar 27, 2017 2:24 pm

Van Breukelen onder curatele?

https://www.telesport.nl/artikel/91061/ ... s-adviseur

Uiteraard grijpen ze weer terug op Van Gaal. Wat een farce.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door peter » ma mar 27, 2017 2:29 pm

Yopii schreef: Dit gezegd hebbende, waar spelen die jongens van Bulgarije????
De man die er 2 maakte speelt bij de nummer 9 van Polen, te weten Pogon Szczecin. :biggrin.gif:

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door Marillion » ma mar 27, 2017 2:36 pm

Ik zou het zo gek niet vinden als ze proberen om Van Gaal de resterende poulewedstrijden te laten doen. Dan heb je gewoon een ervaren trainer met gezag voor de groep staan. Hoe slecht de prestaties ook zijn, de tweede plaats is nog prima haalbaar. Het is dan alleen afwachten of je niet de slechtste nummer twee bent. Als ze zich plaatsen voor die playoffs heb je gewoon kans om je te kwalificeren.

Kom maar eens met een betere trainer die er direct in kan stappen en daar eventueel ook toe te verleiden is. Dat zal denk ik niet meevallen.
Nil volentibus arduum

Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door Mano » ma mar 27, 2017 2:46 pm

Wat ik wel een interessante discussie vind is hoe is NL weggezakt qua spelstijl en hoe dit weer nieuw leven in te blazen.

Wij zijn als land zo extreem voorspelbaar dat voetballen tegen NL helemaal niet 'eng' meer is.
Het opnieuw uitvinden van de Hollandse school vind ik onzin. We waren de leiders qua spel-idee maar zijn links en rechts keihard ingehaald, als we de onderste steen boven krijgen en weer leuk weten te spelen kan je dat geen Hollandse school noemen als je het gebrei achterin geen Hollandse school wilt noemen :blush.gif: (snappie me nog?)

alles wat we ontwikkelen is Hollandse school tenzij wij het 1 op 1 kopiëren van andere landen.
Zeggen dat andere landen volgens de Hollandse school spelen, is doordrongen van een arrogantie ten top. Spanje heeft de Hollandse school tot de Spaanse school gebracht.

We zullen meer durf in onze spel moeten leggen, sneller naar voren, minder statisch aan positie vasthouden en op het middenveld mensen durven uit te spelen. niet alleen door snel combineren maar ook door individuele acties.


Voetbal is 10x dynamischer geworden. Neem Ajax, hoe vaak staat de CV met de bal en alle ander 10 spelers staan stil of wandelen? te vaak naar mij oordeel en dan kan je de bal ook niet kwijt.


De zienswijze van Louis van Gaal is van een visie naar realisme gegaan. Waarschijnlijk is dat de ouderdom. :hypocrite.gif:
Zoals hij in 2014 speelde was doordrongen van realisme, bij Man Utd probeerde hij van zijn WK succes een formule te maken maar dat was behoorlijk mislukt.
maar... hij pakt de handschoen/uitdaging wel altijd op, dat siert hem. Hoe 'trumperig' hij verder ook is :hypocrite.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33282
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door zeux » ma mar 27, 2017 2:55 pm

Marillion schreef:Ik zou het zo gek niet vinden als ze proberen om Van Gaal de resterende poulewedstrijden te laten doen. Dan heb je gewoon een ervaren trainer met gezag voor de groep staan. Hoe slecht de prestaties ook zijn, de tweede plaats is nog prima haalbaar. Het is dan alleen afwachten of je niet de slechtste nummer twee bent. Als ze zich plaatsen voor die playoffs heb je gewoon kans om je te kwalificeren.
De nummers 2 nu halverwege:

Groep A: Zweden 5-10 (Frankrijk 5-13, Bulgarije 5-9, NL 5-7, Wit-Rusland en Luxemburg uit zicht)
Groep B: Portugal 5-12 (Zwitserland 5-15, Hongarije 5-7, Faroër 5-5, Letland en Andorra uit zicht)
Groep C: Noord-Ierland 5-10 (Duitsland 5-15, Tsjechûe 5-8, Azerbeidzjan 5-7, Noorwegen en San Marino uit zicht)
Groep D: Ierland 5-11 (Servië 5-11, Wales 5-7, Oostenrijk 5-7, Georgië en Moldavië uit zicht)
Groep E: Montenegro 5-7 (Polen 5-13, Denemarken 5-7, Roemenië 5-6, Armenië 5-6, Kazachstan uit zicht)
Groep F: Slowakije 5-9 (Engeland 5-13, Slovenië 5-8, Schotland 5-7, Litouwen 5-8, Malta uit zicht)
Groep G: Italië 5-13 (Spanje 5-13, Israël 5-9, Albanië 5-6, rest uit zicht)
Groep H: Griekenland: 5-11 (België 5-13, Bosnië 5-10, Cyprus, Estland en Gibraltar uit zicht)
Groep I: IJsland 5-10 (Kroatië 5-13, Oekraïne 5-8, Turkije 5-8, Finland en Kosovo uit zicht)

Als je dit zo ziet, wordt er in Groep A, C, E, F en I onderling het meest geknokt, waardoor kans bestaat dat de nummer twee relatief laag aantal punten haalt. Met name E en F ligt dicht bij elkaar voor de tweede plaats. NL heeft nu al evenveel punten als Montenegro op plaats 2 in Groep E.

Dus als NL vier van de vijf wedstrijden wint (tegen Frankrijk uit lijkt me onhaalbaar), dan heeft het zeker een kans. Alleen is Zweden een geduchte concurrent. Ook die4 maakt natuurlijk heel goede kans op plaats 2. Als het echt meezit, wordt de laatste wedstrijd tegen Zweden nog een spannende pot.

Ik geloof alleen niet dat NL vier van de vijf potten gaat winnen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door Yopii » ma mar 27, 2017 3:08 pm

Mano schreef:De zienswijze van Louis van Gaal is van een visie naar realisme gegaan. Waarschijnlijk is dat de ouderdom. :hypocrite.gif:
Zoals hij in 2014 speelde was doordrongen van realisme, bij Man Utd probeerde hij van zijn WK succes een formule te maken maar dat was behoorlijk mislukt.
maar... hij pakt de handschoen/uitdaging wel altijd op, dat siert hem. Hoe 'trumperig' hij verder ook is :hypocrite.gif:
Mwah, de opbouw van MU was extreem traag, percentage balbezit was extreem hoog en het aantal doelkansen extreem laag. Waar hebben we dat eerder gezien?

Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door Mano » ma mar 27, 2017 3:20 pm

Yopii schreef:
Mano schreef:De zienswijze van Louis van Gaal is van een visie naar realisme gegaan. Waarschijnlijk is dat de ouderdom. :hypocrite.gif:
Zoals hij in 2014 speelde was doordrongen van realisme, bij Man Utd probeerde hij van zijn WK succes een formule te maken maar dat was behoorlijk mislukt.
maar... hij pakt de handschoen/uitdaging wel altijd op, dat siert hem. Hoe 'trumperig' hij verder ook is :hypocrite.gif:
Mwah, de opbouw van MU was extreem traag, percentage balbezit was extreem hoog en het aantal doelkansen extreem laag. Waar hebben we dat eerder gezien?

je kan als Man Utd niet op de counter spelen zoals NL op WK.
Tegenstanders komen voor 1 punt, dus die speel je dan in de kaart.
Maar vol op de aanval zoals hij in het verleden graag speelde, deed hij niet meer.
Dan krijg je die realisme die degelijk, saai en uiteindelijk niet goed genoeg is.

Vroeger zei men over NL: Iedereen komt naar het EK/WK om te winnen behalve NL, die komt om mooi te voetballen.
Daar zijn we mee gestopt en voila, een 2de plek WK en een 3de plek WK.
Die degelijke manier van voetballen kan alleen als je individuele klasse hebt, die de ene kans die je hebt, maakt.
Oerlelijk maar wel resultaat.

Denk dat we eerst terug moeten naar mooi voetbal zonder groot resultaat :hypocrite.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door 999 » ma mar 27, 2017 5:13 pm

Denk dat je geduld moet hebben ... heel veel geduld ... :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door Marillion » ma mar 27, 2017 6:58 pm

zeux schreef: Als je dit zo ziet, wordt er in Groep A, C, E, F en I onderling het meest geknokt, waardoor kans bestaat dat de nummer twee relatief laag aantal punten haalt. Met name E en F ligt dicht bij elkaar voor de tweede plaats. NL heeft nu al evenveel punten als Montenegro op plaats 2 in Groep E.

Dus als NL vier van de vijf wedstrijden wint (tegen Frankrijk uit lijkt me onhaalbaar), dan heeft het zeker een kans. Alleen is Zweden een geduchte concurrent. Ook die4 maakt natuurlijk heel goede kans op plaats 2. Als het echt meezit, wordt de laatste wedstrijd tegen Zweden nog een spannende pot.

Ik geloof alleen niet dat NL vier van de vijf potten gaat winnen.
Het komt misschien doordat ik nooit naar het Nederlands elftal kijk en ik dus niet weet hoe slecht het was. Maar met het spelersmateriaal dat je als bondscoach van Nederland tot je beschikking hebt moet je buiten Frankrijk toch gewoon van deze landen kunnen winnen? Zweden en Bulgarije krijg je nog thuis ook.
Nil volentibus arduum

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door Yopii » ma mar 27, 2017 7:03 pm

Zou je denken...

Ik zou een buitenlandse trainer nemen. Gewoon omdat zo iemand geen lijntjes heeft.

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11874
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door Sandro » ma mar 27, 2017 7:04 pm

Zweden moet straks eerste thuis tegen Frankrijk. Voor NL hopen dat Frankrijk daar wint. Dan doen we weer mee. Of we moeten thuis niet winnen van Luxemburg, maar dan kun je me echt opvegen hoor :smallgrin.gif:
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33282
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door zeux » ma mar 27, 2017 7:19 pm

Marillion schreef:
zeux schreef: Als je dit zo ziet, wordt er in Groep A, C, E, F en I onderling het meest geknokt, waardoor kans bestaat dat de nummer twee relatief laag aantal punten haalt. Met name E en F ligt dicht bij elkaar voor de tweede plaats. NL heeft nu al evenveel punten als Montenegro op plaats 2 in Groep E.

Dus als NL vier van de vijf wedstrijden wint (tegen Frankrijk uit lijkt me onhaalbaar), dan heeft het zeker een kans. Alleen is Zweden een geduchte concurrent. Ook die4 maakt natuurlijk heel goede kans op plaats 2. Als het echt meezit, wordt de laatste wedstrijd tegen Zweden nog een spannende pot.

Ik geloof alleen niet dat NL vier van de vijf potten gaat winnen.
Het komt misschien doordat ik nooit naar het Nederlands elftal kijk en ik dus niet weet hoe slecht het was. Maar met het spelersmateriaal dat je als bondscoach van Nederland tot je beschikking hebt moet je buiten Frankrijk toch gewoon van deze landen kunnen winnen? Zweden en Bulgarije krijg je nog thuis ook.
Juist die 'makkelijke potjes' blijken al jaren een flinke dobber. Of het nu op nationaal niveau is, of op clubniveau.

Laatste keer - tien jaar geleden (betere generatie?) - verloor Nederland met 2-1 in Minsk.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door Mano » di mar 28, 2017 7:56 am

Als Grim nog iets van een Ajacied is, roept hij 6 Feyenoorders op en laat ze allemaal spelen tegen italie en geeft hij de Ajacieden rust :hypocrite.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door Le T. » di mar 28, 2017 8:02 am

Er worden nu alweer serieus constructies gesuggereerd met Gullit als uithangbord/boegbeeld en dan Ten Cate of zo als de tactische man/eigenlijke trainer. Wie verzint nou eigenlijk een constructie met een uithangbord als je redeneert vanuit prestatie en resultaat? Het is nou niet bepaald de VOC-mentaliteit, als je naar de Oost wil varen begin je ook niet met het boegbeeld omdat dat het belangrijkste is lijkt me.

Daar is de ellende ook mee begonnen. Na het echec van 2002 moest de stemming rondom Nederlands elftal weer vrolijk worden zodat de KNVB geld kon verdienen met belspelletjes door het beeld heen bij kwalificatiewedstrijden. Een soort compromis met de pers werd gesloten, waarbij Van Hanegem er speciaal voor hen bij kwam zodat de persconferenties gezelliger werden. Nu zien we dezelfde reflex weer, zorg nou eerst eens voor een aansprekend gezicht dat de pers leuk vindt, dan plukken we er later nog wel iemand bij die voor de prestaties gaat zorgen...

Of anders Frank de Boer, komt ook goed over en ligt goed bij de media... Waar gaat dit nog over?
Wollt ihr den totalen Mensch?

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door Yopii » di mar 28, 2017 9:22 am

De VOC-mentaliteit? Je bedoelt dat we de tegenstanders moeten vermoorden?

De naam van die plunderende, corrupte bende zou niet in positieve zin gebruikt moeten worden. :1evil.gif:

Maar om je vraag te beantwoorden: natuurlijk gaat dit nergens over. Bij de KNVB hebben ze allang geen idee meer. Hun oplossingen variëren van vertrouwen op een Sterke Man tot op Op Hoop van Zegen.

Het probleem van het Nederlandse voetbal is dat in de schaduw van Cruijff en LVG niets wil groeien. Die twee zijn zo dominant geweest dat niemand zelf wat bedenkt. Aan coaches of 'voetbalfilosofen' heeft Nederland de afgelopen twintig jaar niets bijzonders meer voortgebracht. Het wemelt wel van de meelopers en de opportunisten. Verder hebben we nog wat figuren met wie weinig aan te vangen valt omdat ze in hun eigen universum leven, zoals Van Basten of Davids.

Door de WK-successen (op basis van een hoop geluk en verloochening van de Nederlandse principes) ontbreekt het hier bovendien aan nederigheid - veel volgers en supporters denken dat Oranje gewoon even dit of dat moet doen, dan komt het vanzelf goed. Het probleem zit veel dieper. Mano heeft gelijk, het voetbal is veel dynamischer geworden. Behalve in Nederland dan. Daar is weinig veranderd.

De essentie is dat Nederlandse talenten niets bijzonders meer zijn; hun handelingssnelheid is doorgaans veel te laag. Dan hoor je de KNVB over fysiek en mentaliteit... :excited.gif: In beweging een bal spelen is zoveel moeilijker dan een bal spelen uit stand. Nederlandse voetballers staan niet voor niets steeds stil. Ze kunnen niet beter.

Dit neemt natuurlijk niet weg dat Danny Blind een dramatische bondscoach was. Misschien is het wel symptomatisch dat zo'n prutser met een ramp-CV bondscoach kan worden. Zoiets zie ik elders niet snel gebeuren.

Ik begrijp dat Gullit zichzelf heeft aangeboden. Logisch, toch? Als Blind in aanmerking komt, waarom hij dan niet? Hij heeft weliswaar als coach haast niets gepresteerd, maar altijd nog meer dan Schol.

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door Le T. » di mar 28, 2017 10:36 am

Yopii schreef:De VOC-mentaliteit? Je bedoelt dat we de tegenstanders moeten vermoorden?

De naam van die plunderende, corrupte bende zou niet in positieve zin gebruikt moeten worden. :1evil.gif:
Het punt is dat als je de strijd aangaat en wil heersen je niet met begint met het boegbeeld maar met de zaken die er inhoudelijk toe doen, en je begint ook niet met 2 kapiteins op één schip omdat geen van beide goed goed genoeg is. Die plundere, corrupte bende van de pers zou weer op zijn eigen plek gezet moeten worden.
Door de WK-successen (op basis van een hoop geluk en verloochening van de Nederlandse principes) ontbreekt het hier bovendien aan nederigheid - veel volgers en supporters denken dat Oranje gewoon even dit of dat moet doen, dan komt het vanzelf goed. Het probleem zit veel dieper. Mano heeft gelijk, het voetbal is veel dynamischer geworden. Behalve in Nederland dan. Daar is weinig veranderd.
Als je nederig bent begin je ook met de vraag hoe je een resultaat kunt halen, niet met de schoonheidsprijs.
Dit neemt natuurlijk niet weg dat Danny Blind een dramatische bondscoach was. Misschien is het wel symptomatisch dat zo'n prutser met een ramp-CV bondscoach kan worden. Zoiets zie ik elders niet snel gebeuren.
Zijn benoeming sloeg op zich nergens op, maar ik vond wel dat hij juist qua dynamiek wel iets goeds gevonden had, alleen was dat helemaal afhankelijk van Janssen. Hij beheerst het vak gewoon niet voldoende, maar dat wil niet zeggen dat gedeelten niet goed waren. Er werd onder hem veel beter aangevallen dan onder Hiddink.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door Mano » di mar 28, 2017 10:47 am

Een bondscoach moet gewoon presteren, klaar!
Doet ook niet mee aan een landelijke voetbal visie. Hij stelt de beste spelers op en kiest een systeem gebaseerd op het aanwezige materiaal. Hij kan geen nieuwe automatismen aanleren of nieuwe spelsystemen ontwikkelen. Daar heeft hij simpelweg te weinig tijd voor. Hij krijgt ze 3 dagen voor een wedstrijd.

Daarnaast heeft hij de pech dat NL al een tijd geen 'slimme' voetballers heeft. Allemaal uitvoerders, geen denkers. Als de wedstrijd kantelt, staat er niet meer dan 1 speler in het veld die het door heeft en daar een oplossing op verzint.

Voorin is het middelmaat (op Robben na), middenveld heeft geen creativiteit en achterin is het gatenkaas.
Puur door een combinatie van niet voldoende talent, geen spel kunnen lezen en gebrek aan 'juiste' inzet.

Als je dan wilt aansluiten met de top, zal je net als IJsland het snot voor je ogen moeten lopen, vuile meters maken en topfit zijn.
Nederlanders die vuile meters maken.... die zijn op 1 vinger te tellen...Daarnaast hebben de eredivisie spelers in vergelijking met PL of PD een slechte conditie. Maken gemiddeld evenveel meters per wedstrijd maar op een lager tempo.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door 999 » di mar 28, 2017 11:02 am

Ach, de Nederlandse school, ook weer zoiets.Tegenwoordig gaat het puur om prijzen pakken.Daarnaast, misschien moeten we ons realiseren dat we op voetbal gebied nog steeds een kikkerlandje zijn, en dat we in het verleden het geluk hadden dat we een of twee lichtings hebben gehad die ons toen op de kaart hebben gezet.

Wil je echt weer mee doen zal er internationaal flink wat moeten veranderen.B.v. dat talenten pas met hun 20 of 21 jaar mogen vertrekken en niet zoals nu door het buitenland worden weggekocht en vervolgens hoor je er niks van.

Ik bedoel, meestal heb je genoeg aan een stuk of 4 bepalende spelers in een elftal, en de rest van een redelijk tot goed niveau in datgene waarvoor ze op die positie in het veld staan.Maarja, de talenten vliegen al op jonge leeftijd uit naar het buitenland.

Daarnaast het salaris plafond en het niveau van de NLD competitie.Waar vroeger er een veel bredere groep was aan clubs waar je je punten aan kon verliezen i.v.m. tegenstand en kwaliteit spelers , zie je nu dat wat er onder de AJAX, Feyenoord, Psv komt ook finaal uitgehold is.

Ik denk dat je gewoon rekening er mee moet houden dat Nederland niet echt meer op internationaal niveau een rol gaat spelen ...
Laatst gewijzigd door 999 op wo mar 29, 2017 9:33 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door Giacomo Puccini » di mar 28, 2017 7:58 pm

De kwalitatieve uitholling van de Eredivisie in de afgelopen 20 jaar, zien we nu terug bij Oranje. Heel logisch eigenlijk. Neemt niet weg dat de KNVB met Hiddink en Blind catastrofale fouten heeft gemaakt.

Bert van Marwijk of Ronald Koeman zou de beste keuze zijn, maar niet haalbaar waarschijnlijk. Dus zullen ze wel bij Frank de Boer uitkomen, opzich ook geen heel slechte keuze.
Ajax!

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door Javiskamp » di mar 28, 2017 8:06 pm

Frank de Boer heeft al gezegd het niet te willen

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door Giacomo Puccini » di mar 28, 2017 8:21 pm

Kan nog van gedachten veranderen als hij geen goede club vindt, lijkt me.
Ajax!

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door Yopii » wo mar 29, 2017 1:09 pm

Of als het baasje roept...

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door Javiskamp » wo mar 29, 2017 8:58 pm

Ik vraag me dan weer af... als je dat dan nu toch nog doet... hoe serieus neem je jezelf dan nog?

Plaats reactie