Frons de Boer, de nieuwe bondscoach

Al het nieuws over onze nationale helden

Moderator: mods

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7350
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Frons de Boer, de nieuwe bondscoach

Bericht door Scherrer » zo okt 11, 2020 6:26 pm

Scherrer schreef:
zo okt 11, 2020 6:20 pm
Zou De Boer nog steeds tot exact de 70e minuut wachten met wisselen? :smallgrin.gif:
69.01 minuut. De 70e minuut dus inderdaad. Idiote conservatief die het ook is. :biggrin.gif:
***

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33273
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Frons de Boer, de nieuwe bondscoach

Bericht door zeux » zo okt 11, 2020 6:29 pm

Ik schakel net pas in.

Hebben ze een kans gehad?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

columbus
Berichten: 5285
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Frons de Boer, de nieuwe bondscoach

Bericht door columbus » zo okt 11, 2020 6:30 pm

Haha! Mooi ook.

Ik zou ook Wijnaldum of de Roon wisselen

columbus
Berichten: 5285
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Frons de Boer, de nieuwe bondscoach

Bericht door columbus » zo okt 11, 2020 6:32 pm

zeux schreef:Ik schakel net pas in.

Hebben ze een kans gehad?
Nope. In ieder geval geen grote. Het is zo traag in de opbouw. Slechte keuzes, balbezit om het balbezit. Met Malen op de vleugel is het niks. Berghuis maakt het iets gevaarlijker maar volgens mij op er nu wat opportunistischer gespeeld wordt.

Historicus
Berichten: 3329
Lid geworden op: di mar 15, 2016 11:03 pm

Re: Frons de Boer, de nieuwe bondscoach

Bericht door Historicus » zo okt 11, 2020 6:34 pm

zeux schreef:
zo okt 11, 2020 6:26 pm
Scherrer schreef:
zo okt 11, 2020 6:20 pm
Zou De Boer nog steeds tot exact de 70e minuut wachten met wisselen? :smallgrin.gif:
Check!!
70e minuut Hateboer en Berghuis er in tegen Bosnië-Herzegovina. :drecul.gif:

Historicus
Berichten: 3329
Lid geworden op: di mar 15, 2016 11:03 pm

Re: Frons de Boer, de nieuwe bondscoach

Bericht door Historicus » zo okt 11, 2020 6:45 pm

En Babel nog 5 minuten voor tijd. Die meteen een bal het veld uitrost.

Historicus
Berichten: 3329
Lid geworden op: di mar 15, 2016 11:03 pm

Re: Frons de Boer, de nieuwe bondscoach

Bericht door Historicus » zo okt 11, 2020 6:48 pm

Historicus schreef:
zo okt 11, 2020 6:45 pm
En Babel nog 5 minuten voor tijd. Die meteen een bal het veld uitrost.
En mist nu vanaf 11 meter het doel uit een volley.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33273
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Frons de Boer, de nieuwe bondscoach

Bericht door zeux » zo okt 11, 2020 6:52 pm

Blamage.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7350
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Frons de Boer, de nieuwe bondscoach

Bericht door Scherrer » zo okt 11, 2020 6:53 pm

Nu nog een interview na afloop met Frank waarin hij zegt dat ze hebben 'gedomineerd' en 'gecontroleerd' en we hebben de full-De-Boer-experience gehad...
***

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33273
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Frons de Boer, de nieuwe bondscoach

Bericht door zeux » zo okt 11, 2020 6:59 pm

Scherrer schreef:
zo okt 11, 2020 6:53 pm
Nu nog een interview na afloop met Frank waarin hij zegt dat ze hebben 'gedomineerd' en 'gecontroleerd' en we hebben de full-De-Boer-experience gehad...
Wel knap om in twee wedstrijden al het opgebouwde vertrouwen onder Koeman de grond in te weten te rammen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7232
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Frons de Boer, de nieuwe bondscoach

Bericht door Trab » zo okt 11, 2020 7:03 pm

Het was echt heel slecht. De vorm van Blind en Promes is ook zorgelijk.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7350
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Frons de Boer, de nieuwe bondscoach

Bericht door Scherrer » zo okt 11, 2020 7:08 pm

zeux schreef:
zo okt 11, 2020 6:59 pm
Scherrer schreef:
zo okt 11, 2020 6:53 pm
Nu nog een interview na afloop met Frank waarin hij zegt dat ze hebben 'gedomineerd' en 'gecontroleerd' en we hebben de full-De-Boer-experience gehad...
Wel knap om in twee wedstrijden al het opgebouwde vertrouwen onder Koeman de grond in te weten te rammen.
En over een paar dagen word je weer weggepoetst door de Italianen.

Maar dit kon iedereen met enig verstand toch vantevoren uittekenen? Wat hadden we dan verwacht van deze ongekende prutser?
***

GangstaRiB
Berichten: 16755
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Frons de Boer, de nieuwe bondscoach

Bericht door GangstaRiB » zo okt 11, 2020 7:09 pm

Scherrer schreef:
zo okt 11, 2020 6:53 pm
Nu nog een interview na afloop met Frank waarin hij zegt dat ze hebben 'gedomineerd' en 'gecontroleerd' en we hebben de full-De-Boer-experience gehad...
Mike vd Hoon in de spits en ik heb gegeten en gedronken. Ik weet niet of het allemaal aan Frank ligt, maar het is echt heel slecht om naar te kijken. Geen idee. Niks.

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Frons de Boer, de nieuwe bondscoach

Bericht door Iniesta » zo okt 11, 2020 7:12 pm

Bijna alle spelers doen het momenteel slecht bij hun club, maar het ligt allemaal aan Frank

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33273
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Frons de Boer, de nieuwe bondscoach

Bericht door zeux » zo okt 11, 2020 7:12 pm

Scherrer schreef:
zo okt 11, 2020 7:08 pm

En over een paar dagen word je weer weggepoetst door de Italianen.

Maar dit kon iedereen met enig verstand toch vantevoren uittekenen? Wat hadden we dan verwacht van deze ongekende prutser?
Het is fascinerend wat 'uitstraling' doet. De vier kampioenschappen van Ajax waren heerlijk, maar alleen de eerste was voetballend te pruimen. Daarna de mislukkingen in Italië, Engeland en de VS (hoe laag kan de lat liggen) en dan toch doodleuk bijna unchallenged voor het keurkorps van de nationale ploeg kunnen gaan. Omdat je een 'naam' bent.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7232
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Frons de Boer, de nieuwe bondscoach

Bericht door Trab » zo okt 11, 2020 7:19 pm

De eerste helft was typisch Frank de boer spel. Kommetjes voetbal achterin in een tergend langzaam tempo. Als je maar balbezit hebt hè? Waar maakt niet uit.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Historicus
Berichten: 3329
Lid geworden op: di mar 15, 2016 11:03 pm

Re: Frons de Boer, de nieuwe bondscoach

Bericht door Historicus » zo okt 11, 2020 7:24 pm

Iedereen doet zo negatief, maar zoveel minder dan Bosnië-Herz. waren we nou ook weer niet. :hypocrite.gif:

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Frons de Boer, de nieuwe bondscoach

Bericht door Andriy Demchenko » zo okt 11, 2020 9:14 pm

Stel Ten Hag was gegaan dan had ik het een goede kans gegeven dat Ajax De Boer had teruggehaald (de makkelijkste weg immers). Maar na drie blamages in het buitenland en een voorlopig houterig Oranje in de spotlights van de pers zal er straks te weinig draagvlak voor zijn komst zijn bij Ajax, dat kunnen we ironisch gezien alleen maar als een positief iets zien.

Moet een beetje aan deze scene van The Wire denken waarin een sociaal onderzoeker er van overtuigd is dat ghetto-jeugd wel gewoon vertrouwen in de politie aangeleerd kan worden. De politie zelf heeft er dan al een hard hoofd in, in minuut 1,35 de clue....thanks for being you; https://www.youtube.com/watch?v=i8GaFuo4svQ
Dat gevoel heb ik bij De Boer, met dit lethargische voetbal bewijst hij uit welk hout hij gesneden is, en maakt hij gelukkig een nieuwe aanstelling onrealistisch. Dat dat ten koste gaat van Oranje, so be it. :blush.gif:
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9277
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: Frons de Boer, de nieuwe bondscoach

Bericht door Monkey Tonk » zo okt 11, 2020 9:27 pm

Nul gescoord in twee wedstrijden. Helemaal niet zo slecht van Frank. Volgens mij waren dat er in Engeland zeven. Maar ik kan de tel verloren zijn.
Uit MT's Grote Sprookjesboek ...
29 augustus 2018: 'Als Ajax door blijft groeien kunnen ze de CL winnen'.

columbus
Berichten: 5285
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Frons de Boer, de nieuwe bondscoach

Bericht door columbus » zo okt 11, 2020 9:34 pm

Monkey Tonk schreef:Nul gescoord in twee wedstrijden. Helemaal niet zo slecht van Frank. Volgens mij waren dat er in Engeland zeven. Maar ik kan de tel verloren zijn.
Maar wel veel balbezit Afbeelding

Het was niet om aan de gluren. de Boer maakt met zijn opstelling in aanvallend opzicht gewoon slechte keuzes. Dan wachten tot de 70e minuut met ingrijpen. Het is gewoon armoe met deze trainer. Jammer dat de knvb ook nul visie en idee heeft

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Frons de Boer, de nieuwe bondscoach

Bericht door Andriy Demchenko » zo okt 11, 2020 10:01 pm

columbus schreef:
zo okt 11, 2020 9:34 pm
Monkey Tonk schreef:Nul gescoord in twee wedstrijden. Helemaal niet zo slecht van Frank. Volgens mij waren dat er in Engeland zeven. Maar ik kan de tel verloren zijn.
Maar wel veel balbezit Afbeelding

Het was niet om aan de gluren. de Boer maakt met zijn opstelling in aanvallend opzicht gewoon slechte keuzes. Dan wachten tot de 70e minuut met ingrijpen. Het is gewoon armoe met deze trainer. Jammer dat de knvb ook nul visie en idee heeft
De grootste denkfout was natuurlijk perse een Nederlandse trainer willen zonder dat er een navenant topsalaris tegenover staat. Dan is de spoeling heel dun. Kun je er ook amper een visie op los laten. Stel DB was het niet geworden wie hadden we dan gehad? Ten Cate, Advocaat, Philip Cocu, Ruud Gullit, Mark van Bommel....het was altijd huilen met de pet op geworden.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

GangstaRiB
Berichten: 16755
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Frons de Boer, de nieuwe bondscoach

Bericht door GangstaRiB » ma okt 12, 2020 9:21 am

Ik ben door de hele Covid zooi en Nations League de weg kwijt... wat is het eerstkomende toernooi en zijn we daarvoor gekwalificeerd? En wat zijn de consequenties als we niet als eerste eindigen in de huidige poule met Italie, Polen en BHI?

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Frons de Boer, de nieuwe bondscoach

Bericht door Gaizka1985 » ma okt 12, 2020 9:42 am

Andriy Demchenko schreef:
zo okt 11, 2020 10:01 pm
columbus schreef:
zo okt 11, 2020 9:34 pm
Monkey Tonk schreef:Nul gescoord in twee wedstrijden. Helemaal niet zo slecht van Frank. Volgens mij waren dat er in Engeland zeven. Maar ik kan de tel verloren zijn.
Maar wel veel balbezit Afbeelding

Het was niet om aan de gluren. de Boer maakt met zijn opstelling in aanvallend opzicht gewoon slechte keuzes. Dan wachten tot de 70e minuut met ingrijpen. Het is gewoon armoe met deze trainer. Jammer dat de knvb ook nul visie en idee heeft
De grootste denkfout was natuurlijk perse een Nederlandse trainer willen zonder dat er een navenant topsalaris tegenover staat. Dan is de spoeling heel dun. Kun je er ook amper een visie op los laten. Stel DB was het niet geworden wie hadden we dan gehad? Ten Cate, Advocaat, Philip Cocu, Ruud Gullit, Mark van Bommel....het was altijd huilen met de pet op geworden.
Louis wilde bondscoach worden, dat bevestigde Frans Hoek gister ook bij Fox. Dan moet je als bond altijd voor Louis gaan, zeker met het succesvolle WK 2014 in je achterhoofd.

Maar van wat ik begrijp hebben van Dijk, Wijnaldum en Depay daar een stokje voor gestoken, zij wilden van Gaal niet als trainer. Ik begin me trouwens steeds meer te irriteren aan van Dijk, loopt alleen maar met een boos gezicht in het veld en geeft iedereen de schuld behalve zichzelf. Hij is er een beetje in gaan geloven zou Wim Kieft zeggen, persoonlijk vind ik de Ligt nu al een betere verdediger, van Dijk is een beetje een hype geworden.

Mano
Berichten: 15118
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Frons de Boer, de nieuwe bondscoach

Bericht door Mano » ma okt 12, 2020 10:36 am

Wij hebben een solide ploeg maar geen spelmakers of afmakers. Depay op een goeie dag maar meer ook niet.
Dan moet je als trainer/coach wel iets extra's brengen. Poppetjes op de juiste plek zetten en met een kopje thee kijken hoe het ontwikkelt, kan niet met deze groep.


FdB heb ik nog geen enkele keer kunnen betrappen op tactisch vernuft. Zijn visie uit de jaren '90 is achterhaald en daarnaast heeft hij niet de persoonlijkheid waar je voor door het vuur gaat.
Jammer, maar dit EK eindigt in een grote teleurstelling.

...zo en zo, want de kaarten die ik al heb, ga ik waarschijnlijk niet gebruiken....
en indien wel, dan is het niet met bier en eten vooraf in grote gezelligheid
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Yopii
Berichten: 17871
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Frons de Boer, de nieuwe bondscoach

Bericht door Yopii » ma okt 12, 2020 11:30 am

Maar van wat ik begrijp hebben van Dijk, Wijnaldum en Depay daar een stokje voor gestoken, zij wilden van Gaal niet als trainer. Ik begin me trouwens steeds meer te irriteren aan van Dijk, loopt alleen maar met een boos gezicht in het veld en geeft iedereen de schuld behalve zichzelf. Hij is er een beetje in gaan geloven zou Wim Kieft zeggen, persoonlijk vind ik de Ligt nu al een betere verdediger, van Dijk is een beetje een hype geworden.
Dat kan wel zijn, maar hij is wel een van de belangrijkste spelers.

Als er geen draagvlak is onder de spelers voor de aanstelling van LVG, moet je hem niet nemen. Dan krijg je dezelfde situatie als destijds, tijdens de kwalificatie voor het WK 2002.

De Boer vind ik wel een foute keuze. Een bondscoach kan voetbaltechnisch niet zoveel toevoegen, hij moet vooral communicatief sterk zijn. Dat is De Boer dus niet.

Plaats reactie