Niet bang voor kritiek

Al het nieuws over onze nationale helden

Moderator: mods

343
Berichten: 14321
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 7:40 pm

Bericht door 343 » ma mar 21, 2005 10:19 pm

Castelen ook niet.

Mr. Ajax
Berichten: 14431
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Bericht door Mr. Ajax » ma mar 21, 2005 10:22 pm

Hoezo dan?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 22998
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Bericht door raymon » ma mar 21, 2005 10:23 pm

Mr. Ajax schreef:Hoezo dan?
Die spelen niet bij Ajax he. Dat lijkt me logisch..
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma mar 21, 2005 10:25 pm

Mr. Ajax schreef:Hoezo dan?
Omdat oa Meerdink geselecteerd is. Wie je moet verstaan onder "anderen" weet ik zo even niet uit m'n hoofd. Kuijt waarschijnlijk gewoon...

343
Berichten: 14321
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 7:40 pm

Bericht door 343 » ma mar 21, 2005 10:26 pm

Mr. Ajax schreef:Hoezo dan?
Of het is je eigen opstelling ipv de selectie voor Roemenië?

Arwin
Berichten: 4712
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:38 pm

Bericht door Arwin » di mar 22, 2005 10:41 am

Ik denk dat Kuyt de voorkeur krijgt boven Van Nistelrooij. Ook als je het optreden zag van Van Nistelrooij afgelopen weekend, gaf dat weinig hoop op een Van Nistelrooij in vorm. Dan heeft Kuyt op dit moment meer vertrouwen en eerlijk is eerlijk, de vorige interland was hij enorm balvast, dat verbaasde mij wel.

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10394
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Bericht door mattie » di mar 22, 2005 3:14 pm

343 schreef:Castelen ook niet.
gelezen op een f. netwerk
Te gek voor woorden als het waar is :

21/3/2005 - Niet selecteren voor Roemenië van Castelen puur gericht op duel Roemenië
(Gepost door K)

Marco van Basten heeft Romeo Castelen alsnog uitleg gegeven waarom hij hem niet geselecteerd had. Dat liet de rechterspits zelf weten in het . Na de aanvankelijke commotie belde de bondscoach hem alsnog op. Die liet weten dat het niet selecteren niet per se te maken had met Castelen zelf maar meer met de omstandigheden, specifiek voor het duel tegen Roemenië.

Want dat had ik er ook bij gelezen en dat kan ik nu ff niet zo snel terugvinden . Die linksback van shaktar schijnt dus een roemeen te zijn en onze bondscoach vond dus dat meerdink het goed deed tegen deze roemeen vandaar........
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di mar 22, 2005 3:40 pm

Yep, Rat, de back van Shakhtar Donetsk en directe tegenstander van Meerdink in de afgelopen UEFA-cup wedstrijden, staat ook bij Roemenië op die positie...

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di mar 22, 2005 3:51 pm

mattie schreef:
343 schreef:Castelen ook niet.
gelezen op een f. netwerk
Te gek voor woorden als het waar is :

21/3/2005 - Niet selecteren voor Roemenië van Castelen puur gericht op duel Roemenië
(Gepost door K)

Marco van Basten heeft Romeo Castelen alsnog uitleg gegeven waarom hij hem niet geselecteerd had. Dat liet de rechterspits zelf weten in het . Na de aanvankelijke commotie belde de bondscoach hem alsnog op. Die liet weten dat het niet selecteren niet per se te maken had met Castelen zelf maar meer met de omstandigheden, specifiek voor het duel tegen Roemenië.

Want dat had ik er ook bij gelezen en dat kan ik nu ff niet zo snel terugvinden . Die linksback van shaktar schijnt dus een roemeen te zijn en onze bondscoach vond dus dat meerdink het goed deed tegen deze roemeen vandaar........
Hoezo te gek voor woorden? Ik vind dit juist een uitstekende reden. Als je denkt dat De Ridder het beter zou doen tegen Zonneveld dan Rosales dan stel je De Ridder toch gewoon op. Hetzelfde idee.

Arwin
Berichten: 4712
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:38 pm

Bericht door Arwin » di mar 22, 2005 4:03 pm

Je kan het ook omdraaien. Rat weet nu hoe Meerdink speelt en zal daar zelf ook op inspelen. Bovendien moet Meerdink nu eigenlijk wel spelen, anders heeft zijn selectie (volgens deze reden) geen enkel nut.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di mar 22, 2005 4:10 pm

Thomas schreef:Hoezo te gek voor woorden? Ik vind dit juist een uitstekende reden. Als je denkt dat De Ridder het beter zou doen tegen Zonneveld dan Rosales dan stel je De Ridder toch gewoon op. Hetzelfde idee.
Precies, de tegenstander confronteren met zijn Angstgegner....

Rat stond ooit in de belangstelling van Ajax. Maar goed dat het niets geworden is. Als je Meerdink al niet kunt houden... :sad:

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10394
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Bericht door mattie » di mar 22, 2005 6:22 pm

het feit dat je iemand selecteert hoe deze heeft gespeeld tegen een directe tegenstander is te gek voor woorden :pukey:
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Bericht door Frank » di mar 22, 2005 7:27 pm

Dat kan dan inderdaad leuk worden de komende tijd (zolang Van Basten het vol gaat houden....). Als hij dit door gaat trekken, dan wordt het Nederlands Elftal een duiventil.

De ene keer die, de andere keer een ander.... :nooo:

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di mar 22, 2005 7:34 pm

mattie schreef:het feit dat je iemand selecteert hoe deze heeft gespeeld tegen een directe tegenstander is te gek voor woorden :pukey:
Als het een lange tijd geleden was misschien wel ja. Maar het was vorige week! Het is trouwens niet eens zeker of Meerdink erin staat. Het kan best dat Van Basten weer kiest voor Kuijt op rechts.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo mar 27, 2005 3:08 am

Lovende woorden uit een onverwachte hoek:
'Van Basten doet het goed, hij heeft lef en daar hou ik wel van'
Co Adriaanse (Nickelodeon)
vi.nl

Gebruikersavatar
Thom
Berichten: 3202
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 3:37 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Thom » zo mar 27, 2005 9:07 am

Harm schreef:Ik krijg tegenwoordige al kotsneigingen als ik aan Van Basten denk. Wat een walgelijke vent. Als de combinatie Van Bommel - Van der Vaart/ Sneijder problemen oplevert, dan stel je de beide kaboutertjes toch niet op. Is dat nu zo moeilijk.

En Babel in de selectie??? Dan mag ik zeker nog steeds niet zeggen dat je jood moet zijn om geselecteerd te worden. Babel heeft op 2 of 3 leuke acties nog geen flikker laten zien. En dan zou hij in het Nederlandse elftal moeten spelen?

Als je een centrumspits van net 18 jaar op de vleugel moet zetten, zou je er dan niet eens aan gaan denken om je systeem aan te passen? :pukey: :pukey: :pukey: :pukey: :pukey: :pukey: :pukey:

Er zijn gewoon niet genoeg kotssmilies om mijn gevoelens uit te drukken.

Forza Armenië!!
Ikke Calimero.

:yes:

Overigens: niet slecht gespeeld toch, die Babel? Zijn we binnen twee jaar kwijt.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo mar 27, 2005 9:13 am

Ach de dag dat PSV een groot talent voortbrengt wordt er vast nog wel eens een jonge PSV-er met niet heel veel eredivisiewedstrijden achter zijn naam geselecteerd..
I think I lost my fucking headache

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Bericht door Frank » zo mar 27, 2005 9:23 am

Je begint een beetje flauw te worden Lucas.... ;)

Hoe hadden jullie gereageerd als het niet goed gegaan was met Babel en Maduro.... :hypocrite:

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo mar 27, 2005 9:29 am

Flauw Frank? Ik reageerde slechts op Harm. Ik vind zijn reactie erg overdreven. van Basten gaat zijn eigen weg. Natuurlijk is er het een en ander op aan te merken. Maar zijn uitgangspunt is en was in eerste instantie een nieuw team met nieuwe spelers en perspectief te bouwen. Zelfs als daardoor kwalificatie voor 2006 niet lukt. Voorlopig combineert hij zijn opdracht met resultaten. Ook ik frons mijn wenkbrauwen wel eens bij zijn keuzes, maar voorlopig kunnen we vaststellen dat hij het uitstekend ziet. Wie had een jaar geleden gedacht dat Nederland defensief zou opereren met een verdedigen Boularouz, Mathijssen, kromkamp en Bronckhorst en dat ook nog eens zeer behoorlijk zou doen? van Basten volgt zijn ideeen en kijkt (ook) naar de toekomst. Je kunt kritiek hebben, maar de man zo tot op de grond afbranden vind ik overdreven. Ook als het fout was gegaan met Maduro en Babel. Die overigens beter zijn dan Sneijder en van der Vaart..
I think I lost my fucking headache

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Bericht door Frank » zo mar 27, 2005 9:49 am

Het ging me ook niet om de reactie opzich, maar wel om de sneer richting het (ontbreken van) jeugdbeleid van PSV.

Dat vind ik nu weer overdreven. ;)

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo mar 27, 2005 9:49 am

Thomas schreef:Lovende woorden uit een onverwachte hoek:
'Van Basten doet het goed, hij heeft lef en daar hou ik wel van'
Co Adriaanse (Nickelodeon)
vi.nl
Van Basten en lef ?.Van Basten heeft helemaal geen lef.Hij durfde het niet aan om met van de Vaart en Sneijder plus een controlerende middenvelder te starten tegen Roemenië.Zal ie zodadelijk wel weer tegen Andorra doen.Zul je zien scoort een van de twee ook nog, moeten we weer een jaar lang horen "maar tegen Andorra lukte het toch ook ".

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo mar 27, 2005 9:54 am

het selectiebeleid van van Basten getuigt wel degelijk van lef. Hij wordt al afgemaakt als hij resultaat boekt, kun je nagaan wat er gebeurt als hij dadelijk mocht verliezen..
I think I lost my fucking headache

343
Berichten: 14321
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 7:40 pm

Bericht door 343 » zo mar 27, 2005 10:54 am

Voetske schreef:Van Basten en lef ?.Van Basten heeft helemaal geen lef.Hij durfde het niet aan om met van de Vaart en Sneijder plus een controlerende middenvelder te starten tegen Roemenië.Zal ie zodadelijk wel weer tegen Andorra doen.Zul je zien scoort een van de twee ook nog, moeten we weer een jaar lang horen "maar tegen Andorra lukte het toch ook ".
En waarom zou hij dat moeten doen? Een compleet nieuwe verdediging en het inbrengen van Babel en Maduro (voor Van Bommel!) noem ik wel lef tonen. Of denken mensen nog dat we het materiaal hebben van het WK 1998/EK 2000? Dit is een tussenperiode a la 1984-1986. Veel nieuwe, jonge spelers met hier en daar een verloren routenier. Kwalificatie of niet: Van Basten doet fantastisch werk.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo mar 27, 2005 11:52 am

343 schreef:
Voetske schreef:Van Basten en lef ?.Van Basten heeft helemaal geen lef.Hij durfde het niet aan om met van de Vaart en Sneijder plus een controlerende middenvelder te starten tegen Roemenië.Zal ie zodadelijk wel weer tegen Andorra doen.Zul je zien scoort een van de twee ook nog, moeten we weer een jaar lang horen "maar tegen Andorra lukte het toch ook ".
En waarom zou hij dat moeten doen? Een compleet nieuwe verdediging en het inbrengen van Babel en Maduro (voor Van Bommel!) noem ik wel lef tonen. Of denken mensen nog dat we het materiaal hebben van het WK 1998/EK 2000? Dit is een tussenperiode a la 1984-1986. Veel nieuwe, jonge spelers met hier en daar een verloren routenier. Kwalificatie of niet: Van Basten doet fantastisch werk.
Dus jij noemt het opstellen van drie controlerende middenvelders, een achterhoede waarvan er niemand een keer over de middenlijn is geweest getuigen van lef. :nooo:

En dat tegen een tegenstander van het kaliber België.

343
Berichten: 14321
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 7:40 pm

Bericht door 343 » zo mar 27, 2005 12:01 pm

Voetske schreef:Dus jij noemt het opstellen van drie controlerende middenvelders, een achterhoede waarvan er niemand een keer over de middenlijn is geweest getuigen van lef. :nooo:

En dat tegen een tegenstander van het kaliber België.
1. Van Basten zijn selectiebeleid getuigt van lef.
2. Van Basten speelde wel met 3 spitsen.
3. Roemenië is niet het hoogste kaliber, maar zeker wel hoger dan België. Kijk de resultaten er maar op na.
4. Ik heb Kromkamp en Gio meerdere keren zie opkomen. (Ja, ja! Over de middenlijn)
5. En 3 controlerende middenvelders? Van Bommel controleerde ook een wedstrijd tegen AJAX. Sneijder kan er over meepraten.
6. Waarom zou Van Basten Sneijder-Van der Vaart op moeten stellen, terwijl het duidelijk is, dat die 2 gastjes niet in hun beste doen zijn?

Plaats reactie