Niet bang voor kritiek

Al het nieuws over onze nationale helden

Moderator: mods

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » di mar 29, 2005 10:36 am

Een nuttige en degelijke overwinning van Oranje op Roemenie, waarbij Babel het best goed deed en Van Bommel een onbegrijpelijke wissel kreeg, Uit voorzorg my ass...Van Bommel wist zelf van niets en had ook nergens last van.

Maar ja, Maduro kreeg zijn debuut en gaf een wereldpass op Kromkamp. Volgens Van Gelder dan :D

Volgens de berichten speelt Oranje morgen in dezelfde opstelling en wordt er nu een keer wel druk gezet, ik ben benieuwd !
Mr. Ajax schreef:Vind ik altijd raar, want volgens vele zijn Bommel en hij gewoon boezemvrienden naast het voetbal...
:shock: :drecul2:

Sorry, maar Van Bommel en Vd Vaart zijn eerder water en vuur dan boezemvrienden !

In de ogen van Vd Vaart is PSV maar een irritant boerenclubje en moet Van Bommel zijn grote bek dichthouden omdat hij maar gewoon bij PSV voetbalt en zo goed is hij helemaal niet...aldus Vd Vaart een half jaar geleden tijdens een informeel gesprek (na een demonstratiewedstrijd voor de hoofdsponsor), nadat mijn vriendin had gezegd supporter te zijn van PSV.

Of Vd Vaart moet de laatste maanden het licht gezien hebben, maar dat lijkt me niet...

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » di mar 29, 2005 11:00 am

Baseman schreef:Een nuttige en degelijke overwinning van Oranje op Roemenie, waarbij Babel het best goed deed en Van Bommel een onbegrijpelijke wissel kreeg, Uit voorzorg my ass...Van Bommel wist zelf van niets en had ook nergens last van.

Maar ja, Maduro kreeg zijn debuut en gaf een wereldpass op Kromkamp. Volgens Van Gelder dan :D

Volgens de berichten speelt Oranje morgen in dezelfde opstelling en wordt er nu een keer wel druk gezet, ik ben benieuwd !
Mr. Ajax schreef:Vind ik altijd raar, want volgens vele zijn Bommel en hij gewoon boezemvrienden naast het voetbal...
:shock: :drecul2:

Sorry, maar Van Bommel en Vd Vaart zijn eerder water en vuur dan boezemvrienden !

In de ogen van Vd Vaart is PSV maar een irritant boerenclubje en moet Van Bommel zijn grote bek dichthouden omdat hij maar gewoon bij PSV voetbalt en zo goed is hij helemaal niet...aldus Vd Vaart een half jaar geleden tijdens een informeel gesprek (na een demonstratiewedstrijd voor de hoofdsponsor), nadat mijn vriendin had gezegd supporter te zijn van PSV.

Of Vd Vaart moet de laatste maanden het licht gezien hebben, maar dat lijkt me niet...
Heeft van de Vaart dat ( letterlijk ) gezegt of zuig jij dit weer uit je grote duim ...

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » di mar 29, 2005 11:17 am

Volgens Babel zijn vd Vaart en v. Bommel dikke vrienden bij oranje.. :X
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » di mar 29, 2005 11:40 am

Is Babel ook al een afgestudeerd psycholoog of gedragskundige? Ik vind het erg knap dat hij dat na een paar dagen ziet. Die jongen blijft me verbazen.

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » di mar 29, 2005 11:41 am

Babel kan/weet alles. Je hebt toch weleens van de uitspraak: "Babel is the son of god" gehoord? :hypocrite:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

343
Berichten: 14321
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 7:40 pm

Bericht door 343 » di mar 29, 2005 11:43 am

Harm schreef:Is Babel ook al een afgestudeerd psycholoog of gedragskundige? Ik vind het erg knap dat hij dat na een paar dagen ziet. Die jongen blijft me verbazen.
Erg knap dat jouw zeer onpartijdige vriendin dat ziet, Harm. Na een paar seconden......

Vrouwelijke intuïtie rules! :worshippy:

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Bericht door Michael_B » di mar 29, 2005 11:47 am

Harm schreef:Is Babel ook al een afgestudeerd psycholoog of gedragskundige? Ik vind het erg knap dat hij dat na een paar dagen ziet. Die jongen blijft me verbazen.
Nee, maar Babel baseert zijn mening tenminste niet op een sarcastisch bedoelde opmerking van een Ajax voetballer die net een showtje gegeven heeft. Die baseert het op een heel weekend samen zijn...Misschien wat betrouwbaarder? Je kunt in een paar dagen echt wel zien of mensen met elkaar overweg kunnen of als water en vuur zijn hoor...
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » di mar 29, 2005 11:48 am

343 schreef:Erg knap dat jouw zeer onpartijdige vriendin dat ziet, Harm. Na een paar seconden......

Vrouwelijke intuïtie rules! :worshippy:
Je denkt toch niet dat ik een buitenechtelijke relatie heb met de vriendin van een mod van het psv-netwerk he :scared: .

Baseman naait me nu al veel kaarten aan (zou hij een vermoeden hebben...), als dat werkelijk zo zou zijn dan kreeg ik denk ik een IP-ban.

343
Berichten: 14321
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 7:40 pm

Bericht door 343 » di mar 29, 2005 11:54 am

Oh, ja. Baseman! Basey, Basey, Basey. Haha! Uhm...... :blush:

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7844
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Bericht door elliquido » di mar 29, 2005 11:57 am

In de ogen van Vd Vaart is PSV maar een irritant boerenclubje en moet Van Bommel zijn grote bek dichthouden omdat hij maar gewoon bij PSV voetbalt en zo goed is hij helemaal niet...aldus Vd Vaart een half jaar geleden tijdens een informeel gesprek (na een demonstratiewedstrijd voor de hoofdsponsor), nadat mijn vriendin had gezegd supporter te zijn van PSV.
En hij heeft gelijk
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » di mar 29, 2005 12:37 pm

343 schreef:Erg knap dat jouw zeer onpartijdige vriendin dat ziet, Harm. Na een paar seconden....
Tssssk, mijn vriendin een beetje betichten van vreemdgaan :D

Maar ze heeft het dan ook niet gezien, ze heeft het letterlijk gehoord van Vd Vaart. En ik heb nergens gezegd dat ze onpartijdig is, al vind ze Soetaers, Van Damme, Boschker en zelfs Sneijder (toen tenminste) erg lieve en aardige jongens.
Die opmerking van Vd Vaart was trouwens niet zo slim van hem, aangezien er een aantal journalisten in de buurt waren. Had iemand van hun dat toevallig gehoord, dan had hij zijn woorden de volgende morgen op de voorpagina kunnen lezen.

Maar nogmaals, dat was iets van een half jaar geleden...alhoewel, hoe lang is Van Damme al weg ? Die was er oa ook bij namelijk, kan best nog langer geleden zijn. Time flies ;)
Maar misschien dat Vd Vaart er inmiddels dus anders over denkt.

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » di mar 29, 2005 12:40 pm

elliquido schreef:
In de ogen van Vd Vaart is PSV maar een irritant boerenclubje en moet Van Bommel zijn grote bek dichthouden omdat hij maar gewoon bij PSV voetbalt en zo goed is hij helemaal niet...aldus Vd Vaart een half jaar geleden tijdens een informeel gesprek (na een demonstratiewedstrijd voor de hoofdsponsor), nadat mijn vriendin had gezegd supporter te zijn van PSV.
En hij heeft gelijk
:worshippy: :worshippy:

Wederom een prachtige bijdrage

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » di mar 29, 2005 12:44 pm

Ik had verwacht dat je dat juist een minder leuke opmerking zou vinden. :?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Raul Gonzalez Blanco
Berichten: 1968
Lid geworden op: do sep 25, 2003 7:19 pm
Locatie: Madrid

Bericht door Raul Gonzalez Blanco » di mar 29, 2005 12:46 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:
Raul Gonzalez Blanco schreef:De combi Davids-Robben zoals Zuidema die ziet acht ik niet zo noodzakelijk: nogmaals, Davids op zijn best cijfert zich altijd weg voor een spelbepalende speler; dat is Robben (nog) niet. En Davids die in dienst van Van Bommel gaat spelen zie ik niet snel gebeuren(nog daarvan of van Bommel zo'n privilege waard is). Cocu heeft bij Barcelona uitstekend gefunctioneerd als veelzijdige linkshalf achter linkerspits Rivaldo; ik zie persoonlijk meer gelijkenis in die situatie dan in het Barca van vorig jaar.
Als we terugdenken aan de eerste 60 minuten van Nederland-Tsjechie op het EK, dan is dat het schoolvoorbeeld van wat Zuidema (denk ik) bedoelt. Davids speelde in dienst van het elftal in het algemeen en Robben in het bijzonder. Pakte toch niet onaanrdig uit. Sterker nog, het was een wedstrijd waarbij (zelfs!) Seedorf excelleerde in het Nederlands elftal!
Ik betwist ook helemaal niet dat Davids goed zou kunnen spelen in een elftal waarin Robben ook acteert, ik stel alleen dat dat geenszins een vereiste hoeft te zijn. Daarbij, Davids speelde die wedstrijd allerminst in dienst van Robben. Hij speelde gewoon als linkermiddenvelder(in een 5-2-3 systeem, een wezenlijk ander systeem dan hetgeen van basten probeert overigens) en dat deed hij zeer verdienstelijk. Zijn aandeel kon ook zo groot zijn omdat Seedorf(en ook hier ben ik het niet met je eens, stellen dat Seedorf excelleerde strookt absoluut niet met het beeld van de wedstrijd) verdedigend zo veel steken liet vallen en die twee als twee handen op 1 buik zijn(Davids werkt alleen voor degenen die hij het waard acht). Heeft Robben Davids nodig om uit te blinken ? Welnee. Robben is gebaat bij steun, een goed spelend middenveld en voldoende aanvoer. Davids hebruik je om de minpunten van een spelbepalende(middenveld) speler te maskeren en hun kracht te optimaliseren(Xavi, Sneijder), Zo'n speler heeft nederland op dit moment niet in het veld staan. Sterker nog, nederland beschikt niet over een speler die op dit moment in bepalende zin zo'n meerwaarde kan genereren dat hij een combinatie met Davids kan rechtvaardigen ten op zichte van het veel completere en veelzijdigere middenveld Cocu/Bommel/Landzaat.

Davids heeft echt nog wel toekomst, zeker wanneer van basten hem in de luwte weet te laten spelen. Maar dat wordt pas een issue wanneer Davids wat heeft toe te voegen aan het elftal. Davids zonder ritme, zonder protegé, zonder extra waarde heeft niets toe te voegen.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » di mar 29, 2005 2:21 pm

Baseman schreef:
343 schreef:Erg knap dat jouw zeer onpartijdige vriendin dat ziet, Harm. Na een paar seconden....
Tssssk, mijn vriendin een beetje betichten van vreemdgaan :D

Maar ze heeft het dan ook niet gezien, ze heeft het letterlijk gehoord van Vd Vaart. En ik heb nergens gezegd dat ze onpartijdig is, al vind ze Soetaers, Van Damme, Boschker en zelfs Sneijder (toen tenminste) erg lieve en aardige jongens.
Die opmerking van Vd Vaart was trouwens niet zo slim van hem, aangezien er een aantal journalisten in de buurt waren. Had iemand van hun dat toevallig gehoord, dan had hij zijn woorden de volgende morgen op de voorpagina kunnen lezen.

Maar nogmaals, dat was iets van een half jaar geleden...alhoewel, hoe lang is Van Damme al weg ? Die was er oa ook bij namelijk, kan best nog langer geleden zijn. Time flies ;)
Maar misschien dat Vd Vaart er inmiddels dus anders over denkt.
Broodje aap verhaal, wordt het niet eens tijd voor jouw vriendin voor een bezoekje in/aan het gebouw rechts van de snelweg als je Eindoven binnen rijdt :X

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » di mar 29, 2005 2:26 pm

Zelfs voor jou is dit een uiterst trieste reactie Voetske...
Laatst gewijzigd door Baseman op di mar 29, 2005 3:24 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » di mar 29, 2005 2:31 pm

Voetske schreef:
Broodje aap verhaal, wordt het niet eens tijd voor jouw vriendin voor een bezoekje in/aan het gebouw rechts van de snelweg als je Eindoven binnen rijdt :X
Het Evoluon? :D

Gebruikersavatar
Andi
Berichten: 212
Lid geworden op: do okt 02, 2003 5:51 pm

Bericht door Andi » di mar 29, 2005 4:57 pm

Baseman schreef:
In de ogen van Vd Vaart is PSV maar een irritant boerenclubje...
Daar zou Rafaël natuurlijk helemaal gelijk in hebben, maar ik meende dat hij vroeger juist fan was van PSV. Lijkt me dan sterk dat hij zich zo uit zou laten over die club.

Of Vd Vaart moet de laatste maanden het licht gezien hebben, maar dat lijkt me niet...

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Bericht door beelzebub » di mar 29, 2005 5:15 pm

Volgens mij was hij idolaat van Romario, maakt je niet automatisch PSV fan Andi. :D

343
Berichten: 14321
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 7:40 pm

Bericht door 343 » di mar 29, 2005 5:19 pm

Van der Vaart was vooral een grote fan van Romario.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » di mar 29, 2005 6:02 pm

Steef schreef:
Voetske schreef:
Broodje aap verhaal, wordt het niet eens tijd voor jouw vriendin voor een bezoekje in/aan het gebouw rechts van de snelweg als je Eindoven binnen rijdt :X
Het Evoluon? :D
:D

Arwin
Berichten: 4712
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:38 pm

Bericht door Arwin » di mar 29, 2005 7:22 pm

Ik geloof niets van die verhalen altijd van de buurman van een vriendin die een speler een uitspraak heeft horen doen.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di mar 29, 2005 7:51 pm

Arwin schreef:Ik geloof niets van die verhalen altijd van de buurman van een vriendin die een speler een uitspraak heeft horen doen.
Het hangt er vanaf wie het zegt. Baseman geloof ik wél. :yes:

Arwin
Berichten: 4712
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:38 pm

Bericht door Arwin » di mar 29, 2005 7:52 pm

Maar waarom zou Van der Vaart zoiets tegen een vreemde zeggen? Ook al denkt hij er echt zo over, hij weet ook wel dat het nooit slim is om dat uit te spreken, zeker niet als er pers aanwezig is.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di mar 29, 2005 7:56 pm

Arwin schreef:Maar waarom zou Van der Vaart zoiets tegen een vreemde zeggen? Ook al denkt hij er echt zo over, hij weet ook wel dat het nooit slim is om dat uit te spreken, zeker niet als er pers aanwezig is.
Van der Vaart is niet het toppunt van slim. Die is impulsief dat zie je ook in het veld.

Ik ken Baseman al een tijdje, ook van het PSV-BB, en ik heb hem nog nooit op een onnauwkeurige quote of verzinsel kunnen betrappen. Ik ken zijn vriendin niet, dus van haar kan ik niets zeggen, maar ik kan me niet voorstellen dat Baseman dit uit zijn duim gezogen heeft.

Plaats reactie