Jong Oranje

Al het nieuws over onze nationale helden

Moderator: mods

Mano
Berichten: 15118
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Jong Oranje

Bericht door Mano » vr jun 04, 2021 8:35 am

Schuurs stak er met kop en schouders boven uit. (letterlijk en figuurlijk)

Stengs in potentie een goede voetballer heeft zo'n slappe discipline dat AZ zijn plafond is.


NL lag er verdiend uit.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Alexander
Berichten: 8511
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Jong Oranje

Bericht door Alexander » vr jun 04, 2021 8:44 am

Ik zie weinig spelers van deze selectie doorbreken bij het grote Oranje. Misschien Rensch, maar die had niet eens een basisplaats.

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Jong Oranje

Bericht door Iniesta » vr jun 04, 2021 8:59 am

Timber Gravenberch, Malen en Gapko zijn al soort van doorgebroken, wat dat betreft een prima generatie

wimpey
Berichten: 51681
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Jong Oranje

Bericht door wimpey » vr jun 04, 2021 9:25 am

Je hebt talent en talent he. Enerzijds Botman, Teze, het Oranje-middenveld en Stengs. En anderzijds dat ventje van 18 bij de Duitsers en Baku, Maier. Zó getalenteerd is deze Duitse lichting niet he. Schuurs heeft ook talent trouwens. Met afstand de beste veldspeler bij JO.

De Wit's tegenstander scoort beide goals en 2 keer gooit Botman in de as de deur compleet open. Die Duitsers klapten er lekker op. Özcan, die Dorsch, die waren op z'n Duits lekker vervelend aan het doen. Veelzeggend dat het voetballend niet zoveel om het lijf had, maar dat JO wel compleet kansloos was.

Waar wachtte die coach op trouwens? Had last van de Hollandse ziekte van zonder middenveld spelen en zat erbij en keek ernaar. :excited.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58582
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Jong Oranje

Bericht door 999 » vr jun 04, 2021 10:52 am

Ach, individueel w.b spelers hebben we best een goed JO, maar kwa elftal was het hard werken in plaats samen goed voetballen.

wimpey
Berichten: 51681
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Jong Oranje

Bericht door wimpey » vr jun 04, 2021 10:58 am

Duo Theo-Ibi vind ik trouwens prettig. Vullen elkaar goed aan, lijken elkaar te mogen en proberen elkaar geen vliegen af te vangen. En ze zijn imo kundig en to the point, zonder in botte retoriek en holle frasen te vervallen. Bevalt me veel beter dan Pi-air met Raffie.

Theo ziet er niet uit met al die inkt op plekken waarvan ik denk: zou je dat dáár nou wel doen? Maar hij formuleert prima en komt goed uit z'n woorden. Lijkt me wel iemand die in zichzelf investeert... Hij is slimmer dan ie oogt. Affelay legt prima de vinger op de zere plek v.w.b. Botman, De Wit, Stengs. Prima.

Als ik de NOS was, zou ik die 2 het 'grote' EK laten doen. Dat wordt dan mooie TV v.w.b. Oranje en FdB. :smallgrin.gif:

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Jong Oranje

Bericht door Iniesta » vr jun 04, 2021 12:38 pm

Doen het beide goed. Ibi heeft de neiging om soms wat over de top te gaan qua kritiek, maar beter dan nietszeggende one liners
Vd Vaart zelf vind ik zelf ook best aardig, in elk geval onafhankelijk zonder agenda
Mn dat laatste kun je niet bij Pierre terugzien

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Jong Oranje

Bericht door Jinne » do nov 16, 2023 9:24 pm

De Ajacieden staan niet eens in de basis in een elftal waarvan Jong Gibraltar ook nog zal denken: die kunnen we hebben.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Plaats reactie