Jong Oranje

Al het nieuws over onze nationale helden

Moderator: mods

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Re: Jong Oranje

Bericht door FlaFlu » za okt 09, 2010 6:38 pm

Zag de aanleiding voor de tweede vrije trap net niet. Onnodig, Jöhnk?

Oekraïne behoort niet tot m'n regio, maar ik kijk toch even voor de spelers die ik niet in de Eredivisie aan het werk kan zien. Jarmolenko kijk ik graag naar.

Zo'n Marcellis doet alleen qua motoriek al pijn aan je ogen. :excited.gif:
Laatst gewijzigd door FlaFlu op za okt 09, 2010 6:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Jong Oranje

Bericht door Rooie » za okt 09, 2010 6:38 pm

Er zit dan ook weinig in dit team.

Nul komma nul inbreng van Ajax, armoede van Ajax in deze leeftijdscategorie betekent meteen het failliet van de hele leeftijdscategorie.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Jong Oranje

Bericht door Jöhnk » za okt 09, 2010 6:41 pm

Enganche schreef:Zag de aanleiding voor de tweede vrije trap net niet. Onnodig, Jöhnk?

Oekraïne behoort niet tot m'n regio, maar ik kijk toch even voor de spelers die ik niet in de Eredivisie aan het werk kan zien. Yeremenko kijk ik graag naar.

Zo'n Marcellis doet alleen qua motoriek al pijn aan je ogen. :excited.gif:
Bedoel je niet Jarmolenko?

Bruma kwam in a la Nigel de Jong (karatestyle). Leek me niet echt nodig.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Re: Jong Oranje

Bericht door FlaFlu » za okt 09, 2010 6:49 pm

Begin ik ook al. :blush.gif:

Stond Pot voor de wedstrijd nog te vertellen dat ze op hun hoede moesten zijn voor de manier waarop Oekraïne vrije trappen uitlokt en dat ze zo goed hadden getraind op defensieve standaardsituaties. :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58788
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Jong Oranje

Bericht door 999 » za okt 09, 2010 6:53 pm

Ook hier sta je als trainer dus na +- acht minuten als jan met die korte achternaam langs de zijlijn ... En we hadden het nog zo goed doorgesproken, laten de tegenstander even een beetje komen om dan .. tja .. .

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Jong Oranje

Bericht door Jöhnk » za okt 09, 2010 6:58 pm

Ik zie de parallel met Ajax-Utrecht niet zo (lijkt me dat je daarnaar refereert althans). Oekraine heeft de grotere talenten in het veld staan, dat is duidelijk.

Ik juich het trouwens toe dat Nederland niet naar dat EK gaat. Anders mogen daar weer een zooi Ajacieden opdraven, wat de voorbereiding in de war gooit. Bovendien, wat hebben die voorgaande jeugdtoernooien het Nederlands voetbal gebracht?

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58788
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Jong Oranje

Bericht door 999 » za okt 09, 2010 7:05 pm

Jöhnk schreef:Ik zie de parallel met Ajax-Utrecht niet zo (lijkt me dat je daarnaar refereert althans). Oekraine heeft de grotere talenten in het veld staan, dat is duidelijk.

Ik juich het trouwens toe dat Nederland niet naar dat EK gaat. Anders mogen daar weer een zooi Ajacieden opdraven, wat de voorbereiding in de war gooit. Bovendien, wat hebben die voorgaande jeugdtoernooien het Nederlands voetbal gebracht?
Niet ?.Bij AJAX stonden ze net zo te slapen in de verdediging als Jong Oranje nu ook doet ... en daardoor kan Oekraine net als Utrecht lekker in de ruimte voetballen ..

wimpey
Berichten: 51781
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Jong Oranje

Bericht door wimpey » za okt 09, 2010 7:22 pm

Jöhnk schreef: Bruma kwam in a la Nigel de Jong (karatestyle). Leek me niet echt nodig.
Die Bruma is de grootste hype aller tijden. Keer of 10 zien ballen, keer of 8 maakte ie beslissende fouten.

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: Jong Oranje

Bericht door D_skilled » za okt 09, 2010 7:35 pm

Oekraïne is minimaal een klasse beter. Ze zijn fysiek sterker, volwassener, rustiger aan de bal, combineren beter, verdedigen beter, zijn sterker in standaardsituaties.

Maar Gorter en Marcellis? Wat een armoede. :excited.gif: Hoe heeft Marcellis for godsake ooit het NL-elftal gehaald. Waar-de-loze speler.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Re: Jong Oranje

Bericht door FlaFlu » za okt 09, 2010 7:52 pm

Gorter heeft teveel naar Nigel de Jong gekeken.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33800
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Jong Oranje

Bericht door Duke » za okt 09, 2010 9:41 pm

Hoe slecht moet Jong Spanje dan wel niet zijn? :confused.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58788
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Jong Oranje

Bericht door 999 » za okt 09, 2010 9:57 pm

En dan hoor ik die Cor Pot ook nog op de radio zeggen dat ze er de hele week op getraind hebben, gehamerd hebben, ja zelfs met heuse DVD's aangegeven waar men op moet letten ... :hypocrite.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Jong Oranje

Bericht door Jöhnk » za okt 09, 2010 10:51 pm

Apart overigens dat Vormer niet speelde. Van Donny Gorter had ik uberhaupt nog nooit gehoord. Armoede inderdaad.

Gebruikersavatar
Hoeladans
Berichten: 3019
Lid geworden op: za aug 06, 2005 9:12 am

Re: Jong Oranje

Bericht door Hoeladans » za okt 09, 2010 11:46 pm

Ik vind Gorter een goede speler.Heeft een mooie trap.

Maar die Marcellis kan natuurlijk echt niet, en Fer was ook om te huilen.

Lionel
Berichten: 47244
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Jong Oranje

Bericht door Lionel » zo okt 10, 2010 12:56 am

D_skilled schreef:Oekraïne is minimaal een klasse beter. Ze zijn fysiek sterker, volwassener, rustiger aan de bal, combineren beter, verdedigen beter, zijn sterker in standaardsituaties.

Maar Gorter en Marcellis? Wat een armoede. :excited.gif: Hoe heeft Marcellis for godsake ooit het NL-elftal gehaald. Waar-de-loze speler.
Bij 2-0 lijkt het allemaal zo he..
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47892
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Jong Oranje

Bericht door peter » zo okt 10, 2010 12:29 pm

Hoeladans schreef:Ik vind Gorter een goede speler.Heeft een mooie trap.

Maar die Marcellis kan natuurlijk echt niet, en Fer was ook om te huilen.
Ik heb die Fer nog nooit een normale pot zien spelen. Zwaar omhoog geschreven, maar voetballen kan 'ie niet.

wimpey
Berichten: 51781
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Jong Oranje

Bericht door wimpey » zo okt 10, 2010 2:17 pm

Peter schreef: Ik heb die Fer nog nooit een normale pot zien spelen. Zwaar omhoog geschreven, maar voetballen kan 'ie niet.
Jong en gehyped moeten ze dat elftal noemen. Bruma en Fer zijn dé exponenten van dat team.

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34394
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: Jong Oranje

Bericht door Ramona » zo okt 10, 2010 3:51 pm

Cillessen voor zekerheid
zon. 10 oktober 2010

Wij weten al een tijdje dat Jasper Cillessen een zekerheidje is achter Babos maar ook de bondschoach van Jong Oranje, Cor Pot, heeft het in de gaten. Pot neemt Cillessen namelijk mee naar Oekraïne voor de wedstrijd tegen Jong Oekraïne. Jasper is aan de selectie toegevoegd, omdat er achter de inzetbaarheid van Tim Krul, keeper bij Newcastle United, een vraagteken staat. De eerste keus van Jong Oranje kampt met een schouderblessure, zo meldt het ANP.

Krul deed vrijdagavond nog negentig minuten mee in de thuiswedstrijd tegen Jong Oekraïne en ging in de fout bij de tweede treffer, toen hij een zwabberbal niet wist te klemmen. Jong Oranje ging uiteindelijk met 1-3 onderuit endoor deze nederlaag is het erg lastig om het EK in Denemarken nog te bereiken.

Mocht Krul niet kunnen spelen, dan zal Cillessen overigens niet beginnen. Sergio Padt, die uitkomt voor Go Ahead Eagles, fungeert bij Jong Oranje namelijk als reservedoelman. Maar je weet maar nooit hoe een balletje kan zwabberen.....


http://www.detrouwehonden.nl/


Da's vlotjes... :biggthumpup.gif:

T82
Berichten: 1767
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:27 pm
Locatie: Breda

Re: Jong Oranje

Bericht door T82 » di okt 12, 2010 9:49 am

Jöhnk schreef:Van Donny Gorter had ik uberhaupt nog nooit gehoord. Armoede inderdaad.
Dat is dan ook wel weer vrij treurig van jou. Die loopt al even mee hoor...

Lionel
Berichten: 47244
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Jong Oranje

Bericht door Lionel » di okt 12, 2010 10:50 am

Ach, nu doen we net alsof al die jongens er niks van kunnen.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: Jong Oranje

Bericht door Daily Blind » di okt 12, 2010 1:09 pm

Rishi schreef:Ach, nu doen we net alsof al die jongens er niks van kunnen.
0 Ajacieden in de basis wat wil je dan ook bereiken als trainer. Heel feyenoord stond er bijna in ja dat is vragen om problemen.

Lionel
Berichten: 47244
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Jong Oranje

Bericht door Lionel » di okt 12, 2010 3:40 pm

Siem geblesseerd. Van der Wiel zit bij het echte Oranje. Anita geblesseerd en anders had hij ook wel bij het echte Oranje gezeten. Wie had je dan moeten opstellen?
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Jong Oranje

Bericht door Jöhnk » di okt 12, 2010 4:28 pm

In ieder geval niet de rommel van Feyenoord. Pot is daar nu ook achter:
Pot slachtoffert bij Jong Oranje drie Feyenoorders


KIEV - Jong Oranje treedt vanavond (18.00 uur) zonder Feyenoorders aan tegen Jong Oekraïne. Bondscoach Cor Pot heeft de drie basisspelers van zaterdag in Rotterdam, Leroy Fer, Diego Biseswar en Georginio Wijnaldum geslachtofferd voor het verlies in het eerste duel. Jong Oranje moet straks in Kiev een nederlaag van 3-1 goedmaken om kans te behouden op het EK.

Naast Fer, Wijnaldom en Biseswar zit ook Feyenoorder Jerson Cabral op de bank. Hij was zaterdag op Het Kasteel ook al wisselspeler. Ook Nick Kuiper (FC Twente) moet het veld ruimen.

Voor het Feyenoord-trio heeft Pot nu een basisplaats ingeruimd voor Kevin Strootman (Sparta), John Goossens (NEC) en Bram Nuytinck (NEC) en Joshua John (Sparta).

Jeffrey Bruma ontbreekt sowieso met een hamstringblessure. De verdediger van Chelsea is zelfs al op de weg terug naar zijn club Chelsea.

Opstelling Jong Oranje:
Krul; Janmaat, Marcellis, Nuytinck, Aanholt; Strootman, Goossens, John, Van Wolfswinkel; Dost, De Jong.
12/10/10 16u57
ad

--> niet dat dit zo'n geweldige opstelling is trouwens. Vooral Joshua John is een enorme prutser. Ik vind het nog altijd vreemd dat Vormer niet speelt. Een van de best presterende middenvelders in de eredivisie dit seizoen.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Jong Oranje

Bericht door Bert » di okt 12, 2010 4:40 pm

Wat is dit voor kansloze opstelling? Van Wolfswinkel, Dost én De Jong? En dan ook John er nog bij proppen? En Goossens er ook nog achter. Strootman, sowieso al geen held in het verdedigende werk gaat een verschrikkelijke avond hebben.

Ontslaan die vent.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Jong Oranje

Bericht door Jöhnk » di okt 12, 2010 4:41 pm

Een wanhoopsopstelling.

Plaats reactie