Nederland - Engeland

Al het nieuws over onze nationale helden

Moderator: mods

Yorlik the Barbarian
Berichten: 127
Lid geworden op: vr feb 03, 2006 4:48 pm

Bericht door Yorlik the Barbarian » do nov 16, 2006 12:07 am

De Engelse verslaggever vond Seedorf zeer goed en van der Vaart beneden verwachting.
Quod volimus credimus libenter.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do nov 16, 2006 12:34 am

Jim schreef:Van Gaal dus in niets van de bondscoach Van Basten.
Een baggerpartij was het vanavond wel, wat dat betreft had Van Gaal nu wel gelijk.
Oranje deed me sterk denken aan het Ajax van afgelopen zondag. Redelijk ballen tot aan de zestien, daarna volstrekt krachte- en machteloos.
Nu speelde Ajax zondag zelfs een baggerpartij. Het wordt met de dag erger.

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10283
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Bericht door WP_Legend » do nov 16, 2006 7:17 am

Yorlik the Barbarian schreef:De Engelse verslaggever vond Seedorf zeer goed en van der Vaart beneden verwachting.
op skysports krijgt vdv een 9 en seedorf een 8... beetje opportunistisch... maar het zijn wel hoge cijfers!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58987
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do nov 16, 2006 9:18 am

Don S. schreef:
Jim schreef:Van Gaal dus in niets van de bondscoach Van Basten.
Een baggerpartij was het vanavond wel, wat dat betreft had Van Gaal nu wel gelijk.
Oranje deed me sterk denken aan het Ajax van afgelopen zondag. Redelijk ballen tot aan de zestien, daarna volstrekt krachte- en machteloos.
Nu speelde Ajax zondag zelfs een baggerpartij. Het wordt met de dag erger.
Nee je hebt gelijk, het was een wereld partij afgelopen zondag, men heeft er zelfs een Dvd van gemaakt ...

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » do nov 16, 2006 10:23 am

Dus jij vond het ook een baggerpartij, Voetske?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58987
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do nov 16, 2006 10:31 am

Jesse schreef:Dus jij vond het ook een baggerpartij, Voetske?
T.o.v. de partijen tegen Fc Utrecht, Heerenveen en Feyenoord was dit een afknappertje.Jij zat op het puntje van je stoel Jesse ?.Al is een baggerpartij natuurlijk een tikkeltje overdreven ..

Mr. Ajax
Berichten: 14518
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Bericht door Mr. Ajax » do nov 16, 2006 10:33 am

Seedorf deed het gewoon aardig. Van v.d. Vaart kon ik weer stiekem genieten hoor, wat een speler :worshippy:

Verder vind ik de opstelling van Peter van een paar pagina's terug wel aardig. Alleen zou ik Kuyt eruit halen en of v. Nistelrooy of Huntelaar daar zetten. Verder moet er wat beter rondlopen voor de rechtshalf positie dan Landzaat... En Sneijder kan eventueel ook in plaats van Seedorf spelen... Gewoon degene die beter in vorm is.
Achterin heeft Oranje behalve Boulahrouz en Emanuelson niks bijzonders rondlopen. Ooijer en Mathijsen toch ook zijn echt niks bijzonders.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » do nov 16, 2006 12:33 pm

Hoogte punt van de avond het duel VGH & Mathijsen :D

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » do nov 16, 2006 1:11 pm

'Van Basten passeerde Sneijder voor Seedorf'

16/11/2006 10:01

Clarence Seedorf heeft zijn rentree in Oranje niet te danken aan de afmelding van Wesley Sneijder. Volgens het Algemeen Dagblad heeft bondscoach Marco van Basten zelf besloten de Ajacied te passeren ten faveure van de routinier van AC Milan. Die lezing werd bevestigd door Ajax, aldus het AD.
Sneijder zou zondagavond vol verbazing hebben gereageerd toen bleek dat hij niet in de selectie zat en Seedorf wel. De spelmaker van Ajax kampte met knieklachten, maar dacht met rust op maandag op tijd speelklaar te zijn voor het duel met Engeland op woensdag. Sneijder had dat Van Basten ook verteld.

Van Basten hakte vervolgens zelf de knoop door met een smachtende Seedorf achter de hand. En wekte daarmee de indruk dat Seedorfs charmeoffensief nog succesvoller is geweest dan hij zelf schoorvoetend al had bekend.
vi.nl
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

GangstaRiB
Berichten: 16851
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » do nov 16, 2006 1:44 pm

Mooi, is Wesley extra geprikkeld voor ons aller Ajax.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do nov 16, 2006 6:47 pm

Voetske schreef:
Don S. schreef:
Jim schreef:Van Gaal dus in niets van de bondscoach Van Basten.
Een baggerpartij was het vanavond wel, wat dat betreft had Van Gaal nu wel gelijk.
Oranje deed me sterk denken aan het Ajax van afgelopen zondag. Redelijk ballen tot aan de zestien, daarna volstrekt krachte- en machteloos.
Nu speelde Ajax zondag zelfs een baggerpartij. Het wordt met de dag erger.
Nee je hebt gelijk, het was een wereld partij afgelopen zondag, men heeft er zelfs een Dvd van gemaakt ...
Door dat te zeggen geef je mij geen gelijk hoor. Ik heb namelijk nooit gezegd dat het een wereldpartij was. Niet de eerste keer dat je mensen woorden in de mond legt.

Plaats reactie