Duitsland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Lionel
Berichten: 47506
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Duitsland

Bericht door Lionel » di okt 26, 2010 10:57 pm

Hij heeft er nog eentje gescoord toch?
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 51976
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Duitsland

Bericht door wimpey » do okt 28, 2010 6:04 pm

Jöhnk schreef:1-1 Bastian Buitencategorie.
2-1 ook door Herr Buitencategorie. En ook nog eens een Buitencategorie-Tor.

Maar Xavi is vééééél beter hoor. Echt waar! :smallgrin.gif:

Bayern had mazzel trouwens, die kruk van een Arnautovic miste kans op kans en de scheids boorde Bremen een zuivere goal door de neus.

Lionel
Berichten: 47506
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Duitsland

Bericht door Lionel » do okt 28, 2010 10:28 pm

Natuurlijk is Xavi beter. De een speelt bij Barca, de ander bij Bayern. Dat zegt genoeg.
IK GELOOF!!!!!!

Justin
Berichten: 2074
Lid geworden op: di sep 23, 2003 5:14 pm
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Duitsland

Bericht door Justin » do okt 28, 2010 10:31 pm

Champions League finale > Champions League halve finale.

:hypocrite.gif:

Lionel
Berichten: 47506
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Duitsland

Bericht door Lionel » do okt 28, 2010 11:00 pm

WK?
IK GELOOF!!!!!!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Re: Duitsland

Bericht door FlaFlu » do okt 28, 2010 11:05 pm

Ik vind Xavi een fenomeen. Eén van de beste spelers die ik ooit heb zien spelen. Die status verdient Schweinsteiger nog lang niet.

Lionel
Berichten: 47506
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Duitsland

Bericht door Lionel » do okt 28, 2010 11:17 pm

Precies..
IK GELOOF!!!!!!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Duitsland

Bericht door LucaS » vr okt 29, 2010 5:01 am

Rishi schreef:Natuurlijk is Xavi beter. De een speelt bij Barca, de ander bij Bayern. Dat zegt genoeg.
Barcelona is zowel nationaal als internationaal niets succesvoller dan Bayern. Dus om nu net te doen alsof Barcelona veel beter is, is complete flauwekul.
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Hoeladans
Berichten: 3019
Lid geworden op: za aug 06, 2005 9:12 am

Re: Duitsland

Bericht door Hoeladans » vr okt 29, 2010 11:06 am

:smallgrin.gif:

Want Bayern heeft ook 2x de CL gewonnen in de afgelopen 5 jaar?

Lionel
Berichten: 47506
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Duitsland

Bericht door Lionel » vr okt 29, 2010 12:57 pm

En Schweini is natuurlijk ook de motor van de Europees- en wereldkampioen.. :excited.gif:

Schweini is een speler die heel erg goed is en het laatste jaar tot de wereldtop is gaan behoren. Xavi is de wereldtop. Een living legend.
IK GELOOF!!!!!!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Duitsland

Bericht door LucaS » vr okt 29, 2010 3:42 pm

Vanwaar de beperking tot de afgelopen 5 jaar? Afgelopen jaar was Bayern Europees succesvoller dan Barcelona, over de hele geschiedenis van europees voetbal is het natuurlijk klip en klaar, dan mag Barcelona niet in de schaduw staan van Bayern. Het denigrerende tonntje van Rishi slaat dus nergens op. Het feit dat de ene speler bij Barcelona speelt en de ander bij Bayern zegt niet dat de ene beter is. Bayern is een grotere club
I think I lost my fucking headache

Lionel
Berichten: 47506
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Duitsland

Bericht door Lionel » vr okt 29, 2010 4:18 pm

Het gaat om nu. Ajax is dan ook een grotere club dan Barca.

En vorig jaar haalde Bayern de finale ja. Waarin ze kansloos verloren van Inter. Barca was toch wel een stuk minder kansloos in de halve finale. Verder is Barca al bijna twee jaar oppermachtig. Iets wat niet gezegd kan worden van Bayern. Die kregen het jaar dat Barca de CL won natuurlijk voetballes. Niet te zuinig ook.

Xavi heeft het WK gewonnen, is ook nog Europees kampioen.

Dus waar hebben we het dan over?
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59102
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Duitsland

Bericht door 999 » vr okt 29, 2010 4:19 pm

Zeg kinders, ik en dun olifant hebben de grootste hoor !!!

wimpey
Berichten: 51976
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Duitsland

Bericht door wimpey » vr okt 29, 2010 4:36 pm

Enganche schreef:Ik vind Xavi een fenomeen. Eén van de beste spelers die ik ooit heb zien spelen.
Da's dus 2 keer niets meer dan een mening.
Die status verdient Schweinsteiger nog lang niet.
Noem mij eens iets wat Schweinsteiger niét beheerst. Ik vind hem akelig compleet. En hij is nog erg jong.

Lionel
Berichten: 47506
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Duitsland

Bericht door Lionel » vr okt 29, 2010 5:09 pm

Hij is nog niet de baas in een finale of belangrijke wedstrijd.
IK GELOOF!!!!!!

Lionel
Berichten: 47506
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Duitsland

Bericht door Lionel » vr okt 29, 2010 10:20 pm

wimpey schreef:
Jöhnk schreef:1-1 Bastian Buitencategorie.
2-1 ook door Herr Buitencategorie. En ook nog eens een Buitencategorie-Tor.

Maar Xavi is vééééél beter hoor. Echt waar! :smallgrin.gif:

Bayern had mazzel trouwens, die kruk van een Arnautovic miste kans op kans en de scheids boorde Bremen een zuivere goal door de neus.
Pranjic bereidde drie doelpunten voor vandaag.. Is hij ook buitencategorie?

(flauw, maar ik kon het niet laten) :blush.gif: :hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Re: Duitsland

Bericht door FlaFlu » za okt 30, 2010 10:48 am

wimpey schreef:
Enganche schreef:Ik vind Xavi een fenomeen. Eén van de beste spelers die ik ooit heb zien spelen.
Da's dus 2 keer niets meer dan een mening.
Ik zeg toch ook niet dat het meer is dan een mening? Met feiten is deze discussie niet te voeren, lijkt mij. Of je moet naar prijzen kijken. En in dat geval win je het nooit. :smallgrin.gif:

Jij vindt Xavi geen fenomeen, Wimpey? Niet één van de aller beste passers die je ooit hebt gezien? Veel spelers gezien met dat gevoel voor positie?

wimpey
Berichten: 51976
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Duitsland

Bericht door wimpey » za okt 30, 2010 6:43 pm

Natuurlijk is Xavi exceptioneel.

Maar beantwoord mijn vraag eens: wat kan Schweinsteiger niét??

Hij speelt in een minder clubteam en nationale ploeg, maar is in die ploegen net zo nadrukkelijk aanwezig als Xavi in zijn ploegen.

Lionel
Berichten: 47506
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Duitsland

Bericht door Lionel » za okt 30, 2010 7:33 pm

Schweini lijdt meer balverlies, is niet zo vaak aanspeelbaar en heeft een mindere steekpass. Maar deze vergelijking verliest iedereen dus dat is geen ramp.

Schweini is heel goed. Maar (nog?) geen Xavi. Dat is mijn punt.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11942
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Duitsland

Bericht door Zuidema » ma nov 01, 2010 9:06 am

Hoeneß geht auf van Gaal los
„Ich habe mit ihm nicht mehr viel zu besprechen“


Abteilung Attacke bei Bayern. Bayern-Präsident Uli Hoeneß ließ in der TV-Sendung „Sky90" mächtig Dampf ab. Ziel seiner Attacke: der eigene Trainer, Louis van Gaal...

Der Bayern-Präsident kritisierte am Sonntagabend als Gast bei Pay-Sender Sky den Meistertrainer mit deutlichen Worten. Dabei kommen die Bayern doch grad ins Rollen...

Hoeneß über van Gaal: „Es ist schwierig, mit ihm zu reden. Weil er anderer Leute Meinung nicht akzeptiert. Aber ein Verein ist heuzutage keine One-Man-Show mehr.“

Es geht um Bayern-Profis wie Gomez, Timoschtschuk und Demichelis. Sie haben bei van Gaal wenig Kredit, trafen zuletzt beim 4:2 gegen Freiburg.

Hoeneß: „Ich sitze auf der Tribüne und sehe drei Tore von Leuten, die längst weg sollten. Dabei sind sie sehr wohl sehr brauchbar! Timoschtschuk zum Beispiel war in der 2. Halbzeit der beste Mann am Platz. Da sind vier, fünf Spieler bei uns falsch eingeschätzt worden.“

Hoeneß kritisiert die Fachkompetenz von van Gaal – ob sich der Holländer das bieten lässt?

Hoeneß weiter, sehr beherrscht und offenbar geplant: „Alle 20 Spieler, die wir haben, müssen bei Laune gehalten werden. Da ist dem einen oder anderen bei uns Unrecht geschehen. Die Spieler aus der zweiten Reihe, die nicht bei der WM waren, hat man zu lange nicht stark gemacht.“

Der Ex-Manager der Bayern bemängelte auch van Gaals Auftreten.

Hoeneß: „Er ist eine ganz strikte Person. Er gibt dir bei solchen Themen das Gefühl ‚du bist ein netter Kerl, aber ich setze meinen Kopf durch‘.“ Hoeneß‘ Forderung an van Gaal: „Er sollte mehr Rücksicht nehmen, wenn er wie bei uns Leute mit so viel Erfahrung hat.“

Der frühere „Chef Abteilung Attacke“ war zuletzt als Präsident ruhiger geworden, jetzt diese gezielte Kritik – warum?

Hoeneß: „Ich werde mir immer das Recht rausnehmen, etwas zu sagen, wenn mir elementare Dinge nicht passen. Und diese treiben mich schon seit sechs Monaten um.“ Welche Reaktion erwartet Hoeneß von seinem Trainer auf diese Kritik?

Der Präsident: „Er wird sie nicht annehmen. Aber er wird damit leben müssen!“ Nach BILD-Informationen wurde van Gaal gestern am späten Abend über die Hoeneß-Aussagen, die er nicht im TV gesehen hatte, informiert. Der Trainer soll ausgesprochen ungehalten reagiert haben...


Bron: Bild.de

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Duitsland

Bericht door Rooie » ma nov 01, 2010 1:14 pm

Dat kan wel eens snel afgelopen zijn al zal Bild het verhaal wel iets aangedikt hebben.

Lionel
Berichten: 47506
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Duitsland

Bericht door Lionel » ma nov 01, 2010 1:30 pm

Ik heb ergens ook wel een vermoeden dat het snel afgelopen is daar..
IK GELOOF!!!!!!

Raul Gonzalez Blanco
Berichten: 1968
Lid geworden op: do sep 25, 2003 7:19 pm
Locatie: Madrid

Re: Duitsland

Bericht door Raul Gonzalez Blanco » ma nov 01, 2010 7:10 pm

wimpey schreef:
Hij speelt in een minder clubteam en nationale ploeg, maar is in die ploegen net zo nadrukkelijk aanwezig als Xavi in zijn ploegen.
Datzelfde geldt ook voor Theo Janssen. Of Suarez.

Het grote verschil ligt hem erin dat Xavi gedurende lange tijd constant op hoog niveau presteert. In Europa, in de competitie, beste man van de Europees kampioen, van de Wereldkampioen. En dat in een tijd dat de grote talenten een hele snelle maar ook kortstondige bloeiperiode kennen. Xavi is al jaren de onbetwiste middenveldkoning.

Zover, is jouw Duitse vriend nog lang niet. Als hij over 5 jaar hetzelfde is blijven presteren dan ...wie weet. Ik denk persoonlijk dat dat niet zal gebeuren, maar soit.

Geen schande. Want Xavi is echt goed, type top 25 allertijden goed.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Re: Duitsland

Bericht door goodfella » ma nov 01, 2010 7:36 pm

Rishi schreef:Het gaat om nu. Ajax is dan ook een grotere club dan Barca.

En vorig jaar haalde Bayern de finale ja. Waarin ze kansloos verloren van Inter. Barca was toch wel een stuk minder kansloos in de halve finale. Verder is Barca al bijna twee jaar oppermachtig. Iets wat niet gezegd kan worden van Bayern. Die kregen het jaar dat Barca de CL won natuurlijk voetballes. Niet te zuinig ook.

Xavi heeft het WK gewonnen, is ook nog Europees kampioen.

Dus waar hebben we het dan over?
Barcelona had ook gewoon met 9-2 moeten verliezen in Milaan. En Barcelona was vorig seizoen oppermachtig, vandaar dat ze na 42 wedstrijden ook maar liefst 1 punt meer hadden dan Madrid.

wimpey
Berichten: 51976
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Duitsland

Bericht door wimpey » ma nov 01, 2010 7:41 pm

Raul Gonzalez Blanco schreef: Datzelfde geldt ook voor Theo Janssen. Of Suarez.
:excited.gif:

Twente, Ajax of Bayern, dat is me nogal een verschil. Schweinsteiger was dé man in de wedstrijden van Duitsland, waarin Engeland en Argentinie gedemonteerd werden. Rooney, Gerrard, di Maria en Messi leken op jochies met melktandjes i.v.m. hem.

Hij was ook dé stuwende kracht achter het Bayern van vorig seizoen.
Het grote verschil ligt hem erin dat Xavi gedurende lange tijd constant op hoog niveau presteert. In Europa, in de competitie, beste man van de Europees kampioen, van de Wereldkampioen. En dat in een tijd dat de grote talenten een hele snelle maar ook kortstondige bloeiperiode kennen. Xavi is al jaren de onbetwiste middenveldkoning.
Ik meen me te herinneren dat jij Senna de beste man van europees kampioen Spanje vond. Ik was van mening dat Xavi dat was, maar goed... :smallgrin.gif:

Xavi draait al veel langer mee dan Schweinsteiger. Is een aantal jaren ouder. En tot Van Gaal was niemand op het idee gekomen om Schweinsteiger in de as neer te zetten. Schweinsteiger wordt nog steeds beter, ook dit seizoen weer.
Zover, is jouw Duitse vriend nog lang niet. Als hij over 5 jaar hetzelfde is blijven presteren dan ...wie weet. Ik denk persoonlijk dat dat niet zal gebeuren, maar soit.
Ik vind het kwaliteitsverschil tussen beiden persoonlijk niet zó groot, maar goed, dat is een mening... Ik vind Schweinsteiger nl. ook een verdomd complete speler.

Plaats reactie