Duitsland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Duitsland

Bericht door Jöhnk » za jan 15, 2011 4:24 pm

999 schreef:
Jöhnk schreef:Min of meer dezelfde situatie als bij Pranjic. Slechte controle, maar een of andere lomperik geeft nog een veeg na, dus penalty.
Onzin, dit was geen pingel.Bal was trouwens ook al lang weg ...
Net als Pranjic die bal eigenlijk ook al kwijt was.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Duitsland

Bericht door 999 » za jan 15, 2011 4:27 pm

Jöhnk schreef:
999 schreef:
Jöhnk schreef:Min of meer dezelfde situatie als bij Pranjic. Slechte controle, maar een of andere lomperik geeft nog een veeg na, dus penalty.
Onzin, dit was geen pingel.Bal was trouwens ook al lang weg ...
Net als Pranjic die bal eigenlijk ook al kwijt was.

Nee Junkie, Pranjic werd gewoon vol op zijn knie getrapt.Terwijl aan de andere kant de speler van Wolsburg zelf de pingel veroorzaakt ...

CdE
Berichten: 479
Lid geworden op: zo dec 12, 2010 8:50 pm

Re: Duitsland

Bericht door CdE » za jan 15, 2011 4:59 pm

Schitterende aanval na balbezit van ongeveer 3 minuten voor Bayern. Maar Gomez verprutst hem.

Nieuwkomer Gustavo erin voor Tymoschuk.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Duitsland

Bericht door 999 » za jan 15, 2011 5:17 pm

Tjonge jonge dieje Schweinsteiger .. Wat een prutser ...
Laatst gewijzigd door 999 op za jan 15, 2011 5:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

CdE
Berichten: 479
Lid geworden op: zo dec 12, 2010 8:50 pm

Re: Duitsland

Bericht door CdE » za jan 15, 2011 5:17 pm

Schweinsteiger blundert: 1-1 met nog 4 minuten te spelen.

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Duitsland

Bericht door Rooie » za jan 15, 2011 5:21 pm

Net buitenspel, komt Wolfsburg goed weg.

CdE
Berichten: 479
Lid geworden op: zo dec 12, 2010 8:50 pm

Re: Duitsland

Bericht door CdE » za jan 15, 2011 5:24 pm

Afgelopen. Lijkt me het einde van de titelaspiraties van Bayern.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Duitsland

Bericht door 999 » za jan 15, 2011 5:26 pm

Tja, daar doe je als trainer dus niks aan ..

wimpey
Berichten: 52048
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Duitsland

Bericht door wimpey » za jan 15, 2011 6:15 pm

CdE schreef:Schweinsteiger blundert: 1-1 met nog 4 minuten te spelen.
Inderdaad een hele dure en domme fout. Wolfsburg verdiende het punt, vond ik.

Slechtste man bij Bayern was die Breno weer. Kan niet verdedigen en niet voetballen. Als je dan Bayern jeudproduct Hummels bij Dortmund ziet ballen....

Lionel
Berichten: 47577
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Duitsland

Bericht door Lionel » za jan 15, 2011 8:58 pm

Tja, Van Gaal had vorig jaar het nodige geluk.. Dit jaar bakken ze er toch echt vrij weinig van..
IK GELOOF!!!!!!

CdE
Berichten: 479
Lid geworden op: zo dec 12, 2010 8:50 pm

Re: Duitsland

Bericht door CdE » za jan 15, 2011 10:06 pm

Van Gaal had gewoon minstens één fatsoenlijke verdediger moeten kopen, geld zat daar in München. Lahm is de enige die het gewenste niveau heeft. Breno, Badstuber, Pranjic, Van Buyten en voorheen Demichelis. Het is niet veel, hoor.

Ik vind Schweinsteiger trouwens een stuk beter tot zijn recht komen als hij wat meer naar achter speelt. Zoals vorig seizoen en op het WK dus. Die jongen moet het spel meer voor zich hebben. Kan die mooi Tymoschuk vervangen. Die was weer matig vandaag.

wimpey
Berichten: 52048
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Duitsland

Bericht door wimpey » zo jan 16, 2011 7:34 am

CdE schreef:Van Gaal had gewoon minstens één fatsoenlijke verdediger moeten kopen, geld zat daar in München.
Eens. Lahm is top. Badstuber is een type Vertonghen. Goed aan de bal, verdedigend behoorlijk. Maar niet te snel en af en toe zo'n 'momentje' omdat hij geen typische verdediger is. Buyten en Breno is niveau Nürnberg. Bayern had Hummels terug moeten halen. Die schijnt een clausule in z'n contract te hebben, waardoor Bayern hem voor 8 miljoen terug kan halen. Dat is die jongen dubbel en dwars waard.
Rishi schreef:Tja, Van Gaal had vorig jaar het nodige geluk.. Dit jaar bakken ze er toch echt vrij weinig van..
En dit seizoen heeft Bayern vaak pech. Met blessures. En met wedstrijden waarin ze veel beter zijn, maar die ze niet op slot doen. Ook tegen Wolfsburg vergaten ze weer eens om het af te maken.

Gebruikersavatar
Oscarito
Berichten: 1003
Lid geworden op: za mar 29, 2008 9:44 pm

Re: Duitsland

Bericht door Oscarito » zo jan 16, 2011 11:38 am

wimpey schreef:
CdE schreef:Schweinsteiger blundert: 1-1 met nog 4 minuten te spelen.
Inderdaad een hele dure en domme fout. Wolfsburg verdiende het punt, vond ik.

Slechtste man bij Bayern was die Breno weer. Kan niet verdedigen en niet voetballen. Als je dan Bayern jeudproduct Hummels bij Dortmund ziet ballen....
Als ik de verhalen zo hoor dan is eigenlijk iedereen erin getuind (inclusief moi) wat betreft de mogelijkheden van die kerel.

Ik zie hem nauwelijks spelen maar wimpey heeft best een goede kijk op het spelletje dus schijnbaar zaten we er allemaal keihard naast.
Maar @ wimpey en CdE: kan hij nu helemaal niets of ligt het aan de concentratie of weet ik veel wat waardoor hij enkele wedstrijden een of twee grote fouten maakt?

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Duitsland

Bericht door joey » zo jan 16, 2011 12:40 pm

wimpey schreef:En dit seizoen heeft Bayern vaak pech. Met blessures. En met wedstrijden waarin ze veel beter zijn, maar die ze niet op slot doen. Ook tegen Wolfsburg vergaten ze weer eens om het af te maken.
Kun je dan spreken van pech?
Het stinkt aan alle kanten!

Lionel
Berichten: 47577
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Duitsland

Bericht door Lionel » zo jan 16, 2011 3:44 pm

Niet als je twintig punten achter staat in een niet al te sterke competitie.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 52048
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Duitsland

Bericht door wimpey » zo jan 16, 2011 3:55 pm

Oscarito schreef: Maar @ wimpey en CdE: kan hij nu helemaal niets of ligt het aan de concentratie of weet ik veel wat waardoor hij enkele wedstrijden een of twee grote fouten maakt?
Z'n timing bij het aangaan van de duels is slecht. Tactisch / qua defensief inzicht is het onvoldoende, het komt op me over alsof ie 'maar wat doet'. En in balbezit is het helemaal niets. Die gozer is een brokkenpiloot. Hij heeft nog geen goede wedstrijd voor Bayern gespeeld.
joey schreef: Kun je dan spreken van pech?
Goede vraag. Ze waren dit seizoen talloze keren heer en meester. Bij Gladbach, Schalke, Leverkusen bijv. En dan vraag je je na afloop af: hoe is het mogelijk dat ze die pot niet gewonnen hebben?! Ze benutten de kansen om méér dan één goal voorsprong te nemen niet. En dan volgt er dikwijls een domme fout die afgestraft wordt.

De grote Bayern-ploegen waren klinisch, effectief. De ploeg van LvG speelt aantrekkelijker, maar is niet in staat de wedstrijden te 'killen'.

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11943
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Duitsland

Bericht door Zuidema » zo jan 16, 2011 4:29 pm

wimpey schreef: De grote Bayern-ploegen waren klinisch, effectief. De ploeg van LvG speelt aantrekkelijker, maar is niet in staat de wedstrijden te 'killen'.
Ik meende Rummenigge op de tribune direct na de 1-1 hakgebaren te zien maken met zijn ene hand op zijn andere (vlakke) hand, terwijl hij tegen buurman Hoeness zijn teleurstelling uitte. Dat zou wel eens op hetzelfde kunnen duiden.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Duitsland

Bericht door 999 » zo jan 16, 2011 4:38 pm

Had meer het idee dat ie Schweinsteiger aan het doormidden hakken was ..

wimpey
Berichten: 52048
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Duitsland

Bericht door wimpey » zo jan 16, 2011 4:40 pm

Zuidema schreef: buurman Hoeness
Het gezicht was weer ongezond rood. Die man sterft nog op de tribune. Als manager kon ie z'n emoties op de bank en de trainer van de tegenstander loslaten. Op de eretribune moet ie zich inhouden. Dat doet z'n bloeddruk blijkbaar geen goed!

Ludwig moet oppassen. Eens houdt het met zoveel verliespunten natuurlijk op. Bij Bayern interesseert men zich niet voor mooi voetbal. Alleen voor winnend voetbal.

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11943
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Duitsland

Bericht door Zuidema » zo jan 16, 2011 5:05 pm

wimpey schreef: Ludwig moet oppassen. Eens houdt het met zoveel verliespunten natuurlijk op. Bij Bayern interesseert men zich niet voor mooi voetbal. Alleen voor winnend voetbal.
Tja, de titel kunnen ze nu wel vergeten. Maar van de 2e plaats (met toch ook rechtstreekse plaatsing voor het miljoenenbal?) zijn ze slechts 3-4 punten verwijderd. Ze zitten nog in de beker, doen nog mee in de CL. Ik denk dat Van Gaal nog wel het nodige krediet heeft. Zolang hij maar on speaking terms met zijn management blijft. En als het koppeltje Ribery-Robben weer samen mag spelen, zullen de doelpunten ook wel weer gemaakt worden. Maar achterin bij Bayern mag Ludwig zeker wel eens in de buidel gaan tasten. Schweinsteiger maakte natuurlijk een gigantische blunder, maar een goede verdediging zou zoiets toch moeten kunnen corrigeren? Het is in ieder geval gevaarlijk kwetsbaar daaro.

Lionel
Berichten: 47577
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Duitsland

Bericht door Lionel » zo jan 16, 2011 6:25 pm

Hij had zichzelf gruwelijk overschat door Lucio te Laten gaan. Ook Van Gaal heeft topspelers nodig.
IK GELOOF!!!!!!

Justin
Berichten: 2074
Lid geworden op: di sep 23, 2003 5:14 pm
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Duitsland

Bericht door Justin » za jan 22, 2011 4:36 pm

En Robben is terug. Doelpunt in de 45ste minuut en zorgt voor de 1-0 tegen Kaiserslautern.

Gomez zorgt net voor de 2-0 in de 50ste minuut.

CdE
Berichten: 479
Lid geworden op: zo dec 12, 2010 8:50 pm

Re: Duitsland

Bericht door CdE » za jan 22, 2011 4:51 pm

Lekker ingegrepen door Tymoschuk, 2-1.

Dortmund staat gewoon voor voor, thuis tegen Stuttgart. 1-0.

CdE
Berichten: 479
Lid geworden op: zo dec 12, 2010 8:50 pm

Re: Duitsland

Bericht door CdE » za jan 22, 2011 5:13 pm

Stuttgart scoort de 1-1 in de 85ste minuut. Bayern staat 4-1 voor in eigen huis. Grote kans dat ze 2 punten inlopen dus.

wimpey
Berichten: 52048
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Duitsland

Bericht door wimpey » za jan 22, 2011 8:57 pm

CdE schreef:Lekker ingegrepen door Tymoschuk, 2-1.
Speelde i.p.v. Breno. Lood om oud ijzer. Wanneer de een niet blundert als CV doet de ander het wel. Zege was geflatteerd, FCK speelde lange tijd aardig mee.

VfB pakte in Dormund een niet geheel onverdiend punt. Misschien is nu tot Labbadia doorgedrongen dat Gebhart gewoon in de basis hoort. Vorige week de beslissende aktie en nu weer. En dan die Boka op de bank of de tribune. :excited.gif:

Plaats reactie