Belgie

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: Belgie

Bericht door D_skilled » za mei 21, 2011 9:41 pm

Vinden jullie die Witsel ook overschat? De Belgen lopen weg met hem, maar iedere keer dat ik hem zie spelen doet hij niets bijzonder. Ik sta niet op de achterste van m'n poten in ieder geval.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Belgie

Bericht door Jöhnk » wo mei 25, 2011 5:22 pm

A3 heeft nog steeds niet zijn C4 te pakken bij Brugge. Sterker nog: hij plakt er nog een jaartje aan vast.
Club Brugge handhaaft Adrie Koster in nieuw kader
25/05/2011 14:07

Adrie Koster blijft trainer van Club Brugge. Na geruchten over een naderend vertrek liet de nummer vier van de Eerste Klasse weten dat de 56-jarige Zeeuw komend seizoen aanblijft.

Koster zal een meer uitgebreide, complementaire staf en omkadering ter beschikking krijgen, waardoor hij zich nog beter zal kunnen toeleggen op de coaching en het technisch-tactische aspect van het team.

'We hebben alles op een constructieve manier doorgesproken en dat bracht nog meer duidelijkheid in de manier van werken bij Club Brugge straks', reageerde Koster op de Club-website.

'Deze nieuwe aanpak bij Club spreekt me dan ook enorm aan, met veel oog voor de complexiteit van het moderne voetbal, daarom is die uitbreiding van de staf en omkadering zo belangrijk. Het moet leiden tot een hoger individueel rendement, wat het collectief ten goede komt.'

Algemeen directeur Vincent Mannaert is ook blij met de uitkomst. 'Met een goed gevoel zijn we er samen uitgeraakt, na meerdere uitgebreide, open gesprekken. Club gelooft in de toegevoegde, complementaire waarde die Adrie Koster kan brengen in de vernieuwde werking. De combinatie van al deze kwaliteiten moet Club Brugge opnieuw in de topdrie van de Belgische competitie brengen, met prestaties zoals tegen Anderlecht, Genk en Gent in de play-offs, maar dan constanter.'

Eerder verschenen er berichten dat het nieuwe bestuur van Club geen vertrouwen meer had in Koster en op zoek zou zijn naar een vervanger. Co Adriaanse (zonder club) en Francky Dury (AA Gent) werden in verband gebracht met de trainersfunctie in Brugge, maar de club besloot Koster te behouden.
BRON:www.vi.nl

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59102
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Belgie

Bericht door 999 » zo jun 12, 2011 7:58 pm

Belgisch voetbal kijken kost 75 euro per maand

12/06/2011 14:59

De Belgische clubs waren dolblij met het nieuwe televisiecontract dat ze deze week afsloten. De volgers van de competitie van onze zuiderburen zullen minder tevreden zijn met de overeenkomst.

Deelnemers aan de Eerste Klasse mogen het komende seizoen 55 miljoen euro verdelen aan televisiegelden. De deal bestaat uit een overeenkomst tussen Telenet en Belgacom. De eerste zendt wekelijks de drie topwedstrijden uit en de tweede de overige vijf competitieduels.

Dat betekent dat er twee decoders aangeschaft moeten worden door consumenten die op de hoogte willen blijven van de Belgische competitie.

'Je hebt een digicorder nodig en je moet het gewone maandelijkse tv-abonnement betalen', vertelt Jorge Peeters van Test-Aankoop aan Het Nieuwsblad.

'Voor dat eerste tel je maandelijks 8 euro neer, voor het abonnement zo'n 14 euro. Wie dus naast zijn Belgacom tv ook nog Telenet wil met voetbal, komt aan 37 euro extra per maand. De kosten voor Belgacom tv plus Jupiler League liggen iets hoger, zo'n 38 euro. Voor digitale tv betaal je 18,50 euro en voor het voetbalabonnement 19,95 euro. Samen dus goed voor een ruime 75 euro.'

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Belgie

Bericht door InnerHarbour » zo jun 12, 2011 8:41 pm

OMG, dat is Belgie ten voeten uit, twee decoders, zou overigens nog geen stuiver uitgeven voor dat negatieve klote voetbal van hun.
YNWA

Rembrandt III
Berichten: 2018
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 9:11 am

Re: Belgie

Bericht door Rembrandt III » do jun 23, 2011 6:12 pm

De Belgische miljonair Duchatelet koopt Standard Luik voor 41 mEUR. Da's toch geen geld voor een club van naam met grote supportersschare, een mooi stadion en een talentvolle selectie alleen die al 50+ mEUR waard is????

Iemand een idee wat het addertje onder het gras is? Spelers zijn eigendom van een derde partij? Stadion niet in clubbezit? Veel schulden?

Justin
Berichten: 2074
Lid geworden op: di sep 23, 2003 5:14 pm
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Belgie

Bericht door Justin » vr jun 24, 2011 2:46 pm

Rembrandt III schreef:De Belgische miljonair Duchatelet koopt Standard Luik voor 41 mEUR. Da's toch geen geld voor een club van naam met grote supportersschare, een mooi stadion en een talentvolle selectie alleen die al 50+ mEUR waard is????

Iemand een idee wat het addertje onder het gras is? Spelers zijn eigendom van een derde partij? Stadion niet in clubbezit? Veel schulden?
Elke club heeft bijna schulden, toch? En heeft hij alle aandelen gekocht?

Lionel
Berichten: 47506
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Belgie

Bericht door Lionel » vr jun 24, 2011 3:25 pm

Belgische clubs maken winst. Weet niet of Standaard dat ook doet. Neemt niet weg dat ze dan alsnog schulden kunnen hebben.
IK GELOOF!!!!!!

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Belgie

Bericht door Baseman » za jun 25, 2011 10:04 am

Volgens mij heeft die Belg 70% van de aandelen overgenomen.

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Belgie

Bericht door Rooie » za jun 25, 2011 10:09 pm

Die Belgische clubs zijn trouwens wel goed in het aantrekken van buitenlandse D-garnituur. Brugge heeft al een volledig nieuw elftal bij elkaar gekocht en ook Anderlecht zit daar bijna aan. Als jeugdspeler daar zou ik er niet vrolijk van worden.

Justin
Berichten: 2074
Lid geworden op: di sep 23, 2003 5:14 pm
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Belgie

Bericht door Justin » zo jun 26, 2011 12:02 pm

Benji schreef:Die Belgische clubs zijn trouwens wel goed in het aantrekken van buitenlandse D-garnituur. Brugge heeft al een volledig nieuw elftal bij elkaar gekocht en ook Anderlecht zit daar bijna aan. Als jeugdspeler daar zou ik er niet vrolijk van worden.
Klopt. Club Brugge haalt ze ook overal vandaan, van Israël tot Noorwegen. En dan heb je Koster die het teamproces in de gaten moet houden. :excited.gif:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Belgie

Bericht door brigade zuid » wo jun 29, 2011 9:41 am

InnerHarbour schreef:OMG, dat is Belgie ten voeten uit, twee decoders, zou overigens nog geen stuiver uitgeven voor dat negatieve klote voetbal van hun.

Toch snap ik er geen reet van dat die voetbalrechten steevast meer geld opbrengen dan hier in Nederland.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Belgie

Bericht door Thijs » wo jun 29, 2011 9:59 am

Dat gaat een keertje mis, dat kan niet anders. De markt kan gewoon niet zo zijn dat Belgisch voetbal meer oplevert dan Nederlands voetbal. Dus er gaat weer wat failliet, of een ander drama. Binnen een paar jaar.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Re: Belgie

Bericht door Feest » wo jun 29, 2011 11:04 am

Rembrandt III schreef:De Belgische miljonair Duchatelet koopt Standard Luik voor 41 mEUR. Da's toch geen geld voor een club van naam met grote supportersschare, een mooi stadion en een talentvolle selectie alleen die al 50+ mEUR waard is????

Iemand een idee wat het addertje onder het gras is? Spelers zijn eigendom van een derde partij? Stadion niet in clubbezit? Veel schulden?
Standard is pure maffia.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Belgie

Bericht door Baseman » wo jun 29, 2011 11:27 am

brigade zuid schreef:Toch snap ik er geen reet van dat die voetbalrechten steevast meer geld opbrengen dan hier in Nederland.
Hoezo steevast?
Volgens mij is dit de eerste keer...waardoor een Belg zo'n 75 Euro per maand (!) mag gaan betalen als hij alle wedstrijden wil zien. Dit gaat zich dus nog wreken in Belgie lijkt mij.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Belgie

Bericht door brigade zuid » wo jun 29, 2011 11:51 am

De vorige keer ook, dus iig 2 x achter mekaar, wat daarvoor het geval was dat weet ik idd niet.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Belgie

Bericht door joey » ma aug 15, 2011 9:49 pm

Defour voor 13 miljoen naar Porto. (nu.nl)
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47975
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Belgie

Bericht door peter » ma aug 15, 2011 9:52 pm

Samen met Mangala. Mangala en Defour dus voor 13 miljoen.

Goedkoper dan het duo van Utrecht. Ook al van die koopjes.

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Belgie

Bericht door Rooie » do sep 01, 2011 10:49 am

HLN (België)
Bruins test vanavond
Tenslotte nog een nieuw gezicht bij de kampioen: Luigi Bruins, een protégé van de nieuwe trainer Mario Been, test vanavond tegen Alemannia Aachen. Een formaliteit allicht, want volgens Nederlandse bronnen zou er in de Cristal Arena al een contract van twee jaar voor hem klaarliggen. Voor vrije spelers geldt de transferdeadline niet. Hij moet het alternatief worden voor Brüls, die gisteren voor AA Gent koos. (sps/svm)
Mama Bruins zal ook wel verhuizen :666.gif:

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Belgie

Bericht door Michael_B » do sep 01, 2011 10:53 am

Apart. Bruins speelde onder Been nauwelijk en ze schenen gebrouilleerd te zijn in verband met de seksuele relatie die Been onderhield met zijn moeder.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Alexander
Berichten: 8574
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Belgie

Bericht door Alexander » do sep 01, 2011 11:04 am

Hahaha, is dat echt zo? Waar is Papa Bruins dan gebleven?

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: Belgie

Bericht door D_skilled » zo okt 02, 2011 8:22 pm

Iemand RC Genk - Anderlecht aan het volgen? Dát is pas slecht. :biggrin.gif:

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33921
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Belgie

Bericht door Duke » wo okt 26, 2011 7:51 pm

Nu AA Gent-Club Brugge op Sporza, voor de beker. Björn Vleminckx zit op de bank.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Belgie

Bericht door Michael_B » wo okt 26, 2011 7:58 pm

Je weet dat Roda - Ajax ook op tv is?
Face your fears and live your dreams, No Fear

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Belgie

Bericht door Demosthenes » wo okt 26, 2011 7:58 pm

Duke schreef:Nu AA Gent-Club Brugge op Sporza, voor de beker. Björn Vleminckx zit op de bank.
Was hij niet topscorer in Nederland? Nu op de bank en de bankspeler van Anderlecht bij ons in de basis! :confused.gif:
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33921
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Belgie

Bericht door Duke » wo okt 26, 2011 8:03 pm

De Dominee schreef:Je weet dat Roda - Ajax ook op tv is?
Ik heb geen EL.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Plaats reactie