Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Rooie » zo mei 13, 2012 4:59 pm

Briljante ontknoping.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door 999 » zo mei 13, 2012 4:59 pm

D_skilled schreef:
D_skilled schreef:Dit gaat City niet meer redden.
:biggrin.gif:
Ach, we weten op AT wie het zegt ... :smile-ajax.gif:

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Engeland en Schotland

Bericht door jabu » zo mei 13, 2012 5:06 pm

De twee beste aanvallers doen het voor City.
Mancini is niet geloofwaardig met z'n Balotelli en Tevez. Džeko moet snel naar een andere club verkassen.

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3088
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: Engeland en Schotland

Bericht door ferry » zo mei 13, 2012 5:27 pm

Ze hebben allemaal de vlag van hun vaderland omgehangen. Duidelijk dat het hier om de winnaars van de Engelse Premier League gaat. :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door 999 » zo mei 13, 2012 5:45 pm

:smallgrin.gif:

Alexander
Berichten: 8589
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Alexander » zo mei 13, 2012 6:03 pm

Schitterende ontknoping, echt niet te geloven.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Engeland en Schotland

Bericht door jabu » zo mei 13, 2012 6:11 pm

Wel een leuk feestje.

Afbeelding

wimpey
Berichten: 52119
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » zo mei 13, 2012 6:24 pm

Alexander schreef:Schitterende ontknoping, echt niet te geloven.
Ik las het net. De gedachte aan miljoenen van de sjeik richting QPR kwam direct in me op.

Vind het wel mooi voor Mancini trouwens. Je moet wel een topmanager zijn om zoveel aankopen / sterren / ego's / halve garen tot een geheel te smeden dat de titel in Engeland wint. :biggthumpup.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Cruijff » zo mei 13, 2012 6:33 pm

Is dat een grap, Mancini een topmanager? Dit was meer geluk dan wijsheid hoor, er was ook totaal geen sprake van een speelplan. Alle ballen dwars door het midden de drukte in pompen... Nu zal het ook wel niet zo makkelijk zijn om die ballen erin te schieten met telkens 7 of 8 man van QPR voor je neus, maar ondanks dat QPR alleen achteruit liep en hun keeper alle ballen los liet werd er vrijwel niets gecreëerd.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Marillion » zo mei 13, 2012 7:06 pm

Zat er nog een luchtje aan die doelpunten in blessuretijd? Is wel heel opmerkelijk.

In de Engelse competitie heb ik geen favoriet. Er is maar één club waar ik supporter van ben en dat is Ajax. Als voetballiefhebber gun ik de supporters die al jarenlang naar City gaan het succes wel. Maar alles wat afkomt op het geld en de grote namen hoort daar niet bij. De charme is er daar wat mij betreft van af. Maar goed. Op een enkele uitzondering na is dat eigenlijk op de hele Premier League van toepassing.
Nil volentibus arduum

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Cruijff » zo mei 13, 2012 7:20 pm

Bij die doelpunten in blessuretijd werd slecht verdedigd, maar verdacht of zelfs bewust weggegeven leken ze me niet. De emoties van de aanhang van Queens Park Rangers werden ook heen en weer geslingerd tijdens de wedstrijd, toen het in Manchester nog 0-0 was waren ze eerst blij omdat Stoke City op 1-0 kwam, daar werd het vervolgens 1-1 en 1-2 zodat ze tussendoor op degraderen stonden, uiteindelijk bleven ze ondanks de nederlaag net aan de goede kant van de score.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Cruijff » ma mei 14, 2012 12:57 am

Overigens, de doelpunten die de (reserve, reserve, reserve) doelman van West Bromwich Albion cadeau deed aan Arsenal waren wél op zijn minst curieus.

Valerius
Berichten: 170
Lid geworden op: za sep 17, 2011 10:07 am
Locatie: Amsterdam

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Valerius » ma mei 14, 2012 6:51 am

Aan de andere kant scoorde WBA wel een buitenspelgoal.

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9375
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Monkey Tonk » ma mei 14, 2012 10:28 am

Marillion schreef:Zat er nog een luchtje aan die doelpunten in blessuretijd? Is wel heel opmerkelijk.
QPR was op de bank al aan het feestvieren omdat ze wisten dat ze niet gingen degraderen. Ik geloof dat het toen net 2-2 stond. Dus ze waren niet meer geconcentreerd aan de wedstrijd bezig bij de 2-3.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Thijs » ma mei 14, 2012 11:04 am

Wat ik me bij zulke wedstrijden (City – QPR) meteen afvraag: er móeten gewoon een paar verstokte City-fans zijn geweest die al 40 jaar een seizoenkaart hebben en in de 88e minuut dachten: fuck it, nu we dit verneuken worden we het nooit meer. Ik ga naar huis. Net voor de drukte, ik kan de pijn na het laatste fluitsignaal niet aan en ga thuis gewoon twee weken huilend in bed liggen.

En dan sta je buiten bij je auto….
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Alexander
Berichten: 8589
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Alexander » ma mei 14, 2012 11:15 am

Haha, je zag ook behoorlijk wat mensen vertrekken een paar minuten voor tijd. Wat zullen die een spijt hebben.

Alexander
Berichten: 8589
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Alexander » ma mei 14, 2012 1:30 pm

Zullen ze daar in Engeland stadionverboden uitdelen voor al die supporters die het veld op zijn gekomen?

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Cruijff » ma mei 14, 2012 3:10 pm

Daar zullen ze nu in Engeland denk ik een keer mild mee omspringen, want er stonden wel érrug veel mensen op het veld direct na het laatste fluitsignaal. Ze verlieten ook gehoorzaam het veld weer toen daar om gevraagd werd.

Lionel
Berichten: 47678
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » ma mei 14, 2012 3:17 pm

Exact. Kompany werd gekust.
IK GELOOF!!!!!!

Lionel
Berichten: 47678
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » ma mei 14, 2012 3:22 pm

Cruijff schreef:Is dat een grap, Mancini een topmanager? Dit was meer geluk dan wijsheid hoor, er was ook totaal geen sprake van een speelplan. Alle ballen dwars door het midden de drukte in pompen... Nu zal het ook wel niet zo makkelijk zijn om die ballen erin te schieten met telkens 7 of 8 man van QPR voor je neus, maar ondanks dat QPR alleen achteruit liep en hun keeper alle ballen los liet werd er vrijwel niets gecreëerd.
Eerder ondanks Mancini dan dankzij Mancini.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 52119
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » ma mei 14, 2012 5:13 pm

Cruijff schreef:Is dat een grap, Mancini een topmanager? Dit was meer geluk dan wijsheid hoor,
38 wedstrijden puur geluk. :excited.gif:

Ik geef het je te doen om malloten als Balotelli, Tevez en De Jong te managen. Ego's als Dzeko, Agüero in toom te houden wanneer ze op de bank zitten.

Dit elftal is grotendeels in 2 seizoenen bij elkaar gekocht. Topprestatie om daar een kampioensteam van te maken. :biggthumpup.gif:

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Engeland en Schotland

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » ma mei 14, 2012 5:35 pm

Thijs schreef:Wat ik me bij zulke wedstrijden (City – QPR) meteen afvraag: er móeten gewoon een paar verstokte City-fans zijn geweest die al 40 jaar een seizoenkaart hebben en in de 88e minuut dachten: fuck it, nu we dit verneuken worden we het nooit meer. Ik ga naar huis. Net voor de drukte, ik kan de pijn na het laatste fluitsignaal niet aan en ga thuis gewoon twee weken huilend in bed liggen.

En dan sta je buiten bij je auto….
Enigszins vergelijkbaar met het kampioenschap van Ajax in 1990, stonden (uit mijn hoofd) 8 minuten voor tijd nog 0-2 achter tegen Roda en sommigen verlieten De Meer al. Maar die hadden natuurlijk geen rekening gehouden met Jonk en Willems! Die dag zijn er een aantal op de staantribunes schoenen kwijtgeraakt door het intense tumult na de gelijkmaker van Willems...
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Engeland en Schotland

Bericht door beelzebub » ma mei 14, 2012 5:40 pm

Ron Willems, de besnorde vader van Jetro. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Engeland en Schotland

Bericht door LucaS » ma mei 14, 2012 5:55 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:
Thijs schreef:Wat ik me bij zulke wedstrijden (City – QPR) meteen afvraag: er móeten gewoon een paar verstokte City-fans zijn geweest die al 40 jaar een seizoenkaart hebben en in de 88e minuut dachten: fuck it, nu we dit verneuken worden we het nooit meer. Ik ga naar huis. Net voor de drukte, ik kan de pijn na het laatste fluitsignaal niet aan en ga thuis gewoon twee weken huilend in bed liggen.

En dan sta je buiten bij je auto….
Enigszins vergelijkbaar met het kampioenschap van Ajax in 1990, stonden (uit mijn hoofd) 8 minuten voor tijd nog 0-2 achter tegen Roda en sommigen verlieten De Meer al. Maar die hadden natuurlijk geen rekening gehouden met Jonk en Willems! Die dag zijn er een aantal op de staantribunes schoenen kwijtgeraakt door het intense tumult na de gelijkmaker van Willems...
Is dat zo? Ik kan me herinneren dat het bij rust 0-2 was en dat Ajax 4-2 won, maar dat alle vier de doelpunten in de laatste 8 minuten vielen ben ik helemaal kwijt.
I think I lost my fucking headache

GangstaRiB
Berichten: 16907
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Engeland en Schotland

Bericht door GangstaRiB » ma mei 14, 2012 6:04 pm

wimpey schreef:
Cruijff schreef:Is dat een grap, Mancini een topmanager? Dit was meer geluk dan wijsheid hoor,
38 wedstrijden puur geluk. :excited.gif:

Ik geef het je te doen om malloten als Balotelli, Tevez en De Jong te managen. Ego's als Dzeko, Agüero in toom te houden wanneer ze op de bank zitten.

Dit elftal is grotendeels in 2 seizoenen bij elkaar gekocht. Topprestatie om daar een kampioensteam van te maken. :biggthumpup.gif:
Hij heeft ze toch zelf mogen halen? Balotelli is helemaal een één-tweetje met Mancini geweest. 1 miljard koopt je een kampioenschap.

Plaats reactie