Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

GangstaRiB
Berichten: 16883
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Engeland en Schotland

Bericht door GangstaRiB » ma aug 20, 2012 9:53 am

Dubbel schreef:Hebben jullie ook zo'n hekel gekregen aan die poenerige kut EPL? Vond het vroeger nog wel leuk om te volgen, al was ik zeker geen fan, maar tegenwoordig haat ik al die clubs, misschien nog uitgezondert de Spurs.
Ik heb er geen hekel aan, maar ik betrap me we er wel steeds vaker op dat voetbal in het algemeen mij steeds minder aanspreekt. En dat komt voor een groot deel voor het abnormale geld wat er in omgaat. De EPL is het summum van klatergoud. Maar wat ik het meest jammere vind is dat clubs als Man City en Chelsea alles kopen wat los en vast zit. Volgens mij kan Man City zelf een divisie opzetten met alle gekochte spelers. Een hoop kwijnen weg op de bank of tribune (maar wel miljoenen binnenharkend), terwijl anderen met frisse tegenzin bij een kleinere club worden gestald.

Er moet toch een moment komen waarop de normale seizoenskaarthouder geen zin meer heeft om te kijken naar een stel ongeinteresseerde miljonairs, die elkaar kaarten lopen aan te naaien en de scheidsrechter lopen te bespelen.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Baseman » ma aug 20, 2012 10:33 am

Nee hoor, want deze clubs winnen nu prijzen en daar gaat het om.
Ik sprak tijdens onze vakantie in Mallorca een chauffeur, een Engelsman die daar al een tijd woont en hij bleek al heel zijn leven een City fan te zijn (hij had ook wat tattoo's van de club, oa alle belangrijke data, hij vliegt ook voor iedere thuiswedstrijd op en neer). Hij vond de overname geweldig, want nu deden ze tenminste weer mee.

In Engeland zijn ze ondertussen wel gewend aan de invasie van buitenlandse spelers, wat in eerste instantie de EPL ook veel meer aanzien gaf en de kwaliteit verbeterde. Dat de jeugd en de nationale teams er de dupe van worden is blijkbaar bijzaak.

wimpey
Berichten: 52059
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » ma aug 20, 2012 3:13 pm

Le T. schreef: Het is toch altijd weer verbazend hoe moeilijk spelers als Ruiz, Suarez en Alves het daar blijken te hebben. Dat vind ik het mooie van voetbal, het lijkt soms allemaal om techniek, creativiteit en tactiek te gaan, maar als je niet uitkijkt of dat niet helemaal goed op orde hebt gaat het ineens helemaal om strijdlust, kracht en snelheid.
Ik zal het wel weer helemaal verkeerd zien, Le T, maar Suarez is toch niet zo van de techniek, creativiteit en tactiek? En veel meer van het opportunisme?

Jol stemde Ajax volledig op hem af: 2 spitsen, Pantelic als balvast en onzelfzuchtig aanspeelpunt, rest van het elftal achter de bal, bal zo snel mogelijk op Luis. Hij had tig balcontacten en excelleerde. Bij ons was ie de grote meneer. Bij Liverpool moet ie die status nog bereiken, als ie 'm al bereikt...

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Jöhnk » ma aug 20, 2012 3:19 pm

Alves was toch gewoon een heel beperkte spits? Ondanks zijn goals kon je dat in Nederland zelfs al zien. Dat hij ging mislukken in de PL viel te voorspellen. (Hoewel niet iedereen dat zag, want het olijke duo Dagobert Brands & Louis had er wel 18 miljoen of zoiets voor over.)

wimpey
Berichten: 52059
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » ma aug 20, 2012 3:24 pm

Jöhnk schreef: (Hoewel niet iedereen dat zag, want het olijke duo Dagobert Brands & Louis had er wel 18 miljoen of zoiets voor over.)
Ludwig heeft iets met spitsen: de betere voetballer RvP verliest het van KJH, Gomez van 35 M en Klose mochten bank en Olic mocht voorin rennen tot ie omviel, Gabrich, Ibra mocht bij ons nokken "want zonder jou worden we ook wel kampioen", VOH in Oranje.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13430
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Arthur » ma aug 20, 2012 3:50 pm

wimpey schreef: Ik zal het wel weer helemaal verkeerd zien, Le T, maar Suarez is toch niet zo van de techniek, creativiteit en tactiek?
Het is bij hem erg onorthodox, maar technisch en creatief vind ik hem toch wel.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door InnerHarbour » ma aug 20, 2012 6:19 pm

wimpey schreef:
Le T. schreef: Het is toch altijd weer verbazend hoe moeilijk spelers als Ruiz, Suarez en Alves het daar blijken te hebben. Dat vind ik het mooie van voetbal, het lijkt soms allemaal om techniek, creativiteit en tactiek te gaan, maar als je niet uitkijkt of dat niet helemaal goed op orde hebt gaat het ineens helemaal om strijdlust, kracht en snelheid.
Ik zal het wel weer helemaal verkeerd zien, Le T, maar Suarez is toch niet zo van de techniek, creativiteit en tactiek? En veel meer van het opportunisme?

Jol stemde Ajax volledig op hem af: 2 spitsen, Pantelic als balvast en onzelfzuchtig aanspeelpunt, rest van het elftal achter de bal, bal zo snel mogelijk op Luis. Hij had tig balcontacten en excelleerde. Bij ons was ie de grote meneer. Bij Liverpool moet ie die status nog bereiken, als ie 'm al bereikt...
Suarez is bij Liverpool ook een grote meneer.
YNWA

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9376
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Dubbel » ma aug 20, 2012 7:49 pm

GangstaRiB schreef:Ik heb er geen hekel aan, maar ik betrap me we er wel steeds vaker op dat voetbal in het algemeen mij steeds minder aanspreekt. En dat komt voor een groot deel voor het abnormale geld wat er in omgaat. De EPL is het summum van klatergoud. Maar wat ik het meest jammere vind is dat clubs als Man City en Chelsea alles kopen wat los en vast zit. Volgens mij kan Man City zelf een divisie opzetten met alle gekochte spelers. Een hoop kwijnen weg op de bank of tribune (maar wel miljoenen binnenharkend), terwijl anderen met frisse tegenzin bij een kleinere club worden gestald.
Dat is een nuancering waar ik prima mee kan leven al is de jaloezie waar Arthur het over heeft mij ook bepaald niet vreemd. Het slechtste wat het voetbal imo heeft kunnen overkomen is de afschaffing van de max buitenlanders regel. Meer nog dan het Bosman arrest heeft dat de weg geopend voor het samenklonteren van talent uit alle windhoeken rondom de poen en nog grotere verschillen tussen grote en kleinere landen. Kijk es naar de spitsen van Man U, slaat nergens op. En straks moeten we er misschien wel tegen voetballen. Leuk hoor. Ik verbaas me er weleens over dat die CL thuiswedstrijden van Ajax nog volle bak trekken.

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Michael_B » ma aug 20, 2012 8:02 pm

Man U en Man C hebben belachelijke selecties. Kunnen 2 CL waardige elftallen opstellen, makkelijk. Chelsea idem trouwens. Schijt clubs.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3088
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: Engeland en Schotland

Bericht door ferry » ma aug 20, 2012 10:02 pm

Man U onderuit bij Everton: 1-0. Van Persie viel 20 minuten voor tijd in maar kon het verschil niet maken.
Johnny mocht bij Everton ook nog even invallen, in de 92e minuut :-)

Ik vond Man U niet sterk hoor; Everton heeft nog behoorlijk wat kansen gehad maar De Gea keepte een goede wedstrijd.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door InnerHarbour » ma aug 20, 2012 10:09 pm

Ach wat vervelend nu voor die sympathieke van Persie.
YNWA

Lionel
Berichten: 47583
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » di aug 21, 2012 12:54 am

The Van Persie- effect! :drecul.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47992
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door peter » di aug 21, 2012 4:00 pm

De Rossi zegt gewoon 'nee' tegen City.

Hij was al een held, maar nu is hij een koning. :headbang.gif:

wimpey
Berichten: 52059
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » di aug 21, 2012 7:32 pm

Peter schreef:De Rossi zegt gewoon 'nee' tegen City.

Hij was al een held, maar nu is hij een koning. :headbang.gif:
Je bedoelt dat Zeman 'grip' heeft en 'geen speelbal' is.

De Rossi zit niet bij Raiola. :biggthumpup.gif: Liefde is zelf in het voetbal soms sterker dan geld. :biggthumpup.gif:

Lionel
Berichten: 47583
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » di aug 21, 2012 10:24 pm

Hij zal in Rome toch ook geen droge pasta hoeven te eten?

En wie Rome inruilt voor Manchester is een gek.
IK GELOOF!!!!!!

Mr. Ajax
Berichten: 14568
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Mr. Ajax » wo aug 22, 2012 1:57 am

Hij is echt wel een held hoor!
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9376
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Dubbel » wo aug 22, 2012 6:55 am

wimpey schreef:Je bedoelt dat Zeman 'grip' heeft en 'geen speelbal' is.
:biggrin.gif:

Gebruikersavatar
Rachid
Berichten: 381
Lid geworden op: do feb 14, 2008 3:07 pm
Locatie: Hilversum

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Rachid » vr aug 24, 2012 2:53 pm

wimpey schreef:
Rishi schreef:Maar Rooney speelde in dienst van kampioenen. Ronaldo en Tevez. Van Persie is een loser.
Rooney is zelf een kampioen. Van Persie heeft in al die jaren Arsenal een keer de League Cup gewonnen. En de finale om dat ding tegen godbetert Birmingham verloren. En ook in Oranje is hij een choker gebleken.

Aan Rischi en Wimpey,

Rooney heeft ook de laatste seizoenen in dienst van het elftal gespeeld, zonder 'kampioenen' van kaliber. Zie het continu inzakken naar het middenveld van Rooney, de afgelopen twee seizoenen, soms tegen de verdediging aan. En wat voor 'kampioenen' waren Ronaldo en Tevez in aanloop naar de recente successen van Man U? Een inefficiente trucendoos en een speler die via Corinthians en West Ham bij Manchester terecht kwam. Gechargeerd, ja.

Jullie blijken ook weinig kennis te hebben van de voetballer Rooney. Rooney gedijt juist in een bepaalde rol rondom een aanvaller. Hebben jullie wel eens opgelet hoe hij functioneert met Welbeck? Is Welbeck een 'kampioen'?

De hersenkronkel die jullie projecteren op Rooney. Een top professional, hardwerkend binnen de lijnen, het teambelang ALTIJD voor op heeft staan, een liefhebber. Het is gewoon een belediging aan het adres van Rooney, minachting. Alsof hij ook maar enig belang heeft om zijn ego, vanaf dag 1 zoals jullie suggereren, op de eerste plaats te zetten in zijn samenwerking met Van Persie. Zeker gezien de recente jaren na het (Europese) succes van Man United, snakkend naar spelers van kaliber, Scholes die teruggehaald wordt, Man City die de titel afneemt.

Het kan inderdaad niets worden. Maar ik heb vooral moeite met jullie simplisme en stelligheid, het ontbreken van voetbaltechnische redenen waarom de samenwerking tussen Van Persie en Rooney niet zou kunnen werken. Ipv daarvan vervallen praten jullie over 'prijzenkasten', 'kampioenen' en 'losers'. RTL Boulevard.
Interviewer: Frank, you have long hair. Does that make you a woman?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?

Gebruikersavatar
Rachid
Berichten: 381
Lid geworden op: do feb 14, 2008 3:07 pm
Locatie: Hilversum

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Rachid » vr aug 24, 2012 3:03 pm

Afbeelding
Interviewer: Frank, you have long hair. Does that make you a woman?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9376
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Dubbel » vr aug 24, 2012 5:00 pm

@Rachid :drecul.gif:

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Le T. » za aug 25, 2012 9:27 am

wimpey schreef:
Le T. schreef: Het is toch altijd weer verbazend hoe moeilijk spelers als Ruiz, Suarez en Alves het daar blijken te hebben. Dat vind ik het mooie van voetbal, het lijkt soms allemaal om techniek, creativiteit en tactiek te gaan, maar als je niet uitkijkt of dat niet helemaal goed op orde hebt gaat het ineens helemaal om strijdlust, kracht en snelheid.
Ik zal het wel weer helemaal verkeerd zien, Le T, maar Suarez is toch niet zo van de techniek, creativiteit en tactiek? En veel meer van het opportunisme?

Jol stemde Ajax volledig op hem af: 2 spitsen, Pantelic als balvast en onzelfzuchtig aanspeelpunt, rest van het elftal achter de bal, bal zo snel mogelijk op Luis. Hij had tig balcontacten en excelleerde. Bij ons was ie de grote meneer. Bij Liverpool moet ie die status nog bereiken, als ie 'm al bereikt...
Het een sluit het ander niet uit. Suarez is een opportunist ja, hij probeert veel, er mislukt veel en er gaat veel goed. Bij Ajax leed hij soms wel meer dan 20 keer knullig balverlies, het is geen Barcaspeler of zo, die de bal maar blijft rondtikken en hem niet verliest. Pantelic was trouwens niet balvast, wel onzelfzuchtig en slim. En Suarez miste ook heel veel kansen. In Engeland doet hij dat ook en daar wordt hij dan ook niet gezien als topspeler, wel als smaakmaker.

Maar wat ik dus zo mooi vind aan de premier league is die botsing tussen voetbal uit de 19e eeuw en veel moderner voetbal, wat ze daar de passing game noemen. Met dat laatste of met meer verzorgd voetbal moet je dan dus alsnog heel goed voor de dag komen want tegen zo'n hotsknotsbegoniaploegje uit de degradatiezone kan het nog heel lastig worden. Je krijgt er gewoon weinig tijd, je moet hoog springen, hard rennen, hoog opspringen en koel afmaken om te winnen. Maar als je dat doet en combineert met modern verzorgd voetbal, dan pas geeft dat laatste de doorslag en kun je zo' n elftal ook wegtikken. Maar je ziet dus dat de beste spelers uit Nederland nog moeite hebben met het eerste.
wimpey schreef: Ludwig heeft iets met spitsen: de betere voetballer RvP verliest het van KJH, Gomez van 35 M en Klose mochten bank en Olic mocht voorin rennen tot ie omviel, Gabrich, Ibra mocht bij ons nokken "want zonder jou worden we ook wel kampioen", VOH in Oranje.
Nee, Zlatan was nodig voor de CL, niet voor de competitie, maar de CL was een ambitie uit het beleidsplan waar Koeman op terug wilde komen, niet Van Gaal.
Rachid schreef:
wimpey schreef:
Rishi schreef:Maar Rooney speelde in dienst van kampioenen. Ronaldo en Tevez. Van Persie is een loser.
Rooney is zelf een kampioen. Van Persie heeft in al die jaren Arsenal een keer de League Cup gewonnen. En de finale om dat ding tegen godbetert Birmingham verloren. En ook in Oranje is hij een choker gebleken.

Aan Rischi en Wimpey,

Rooney heeft ook de laatste seizoenen in dienst van het elftal gespeeld, zonder 'kampioenen' van kaliber. Zie het continu inzakken naar het middenveld van Rooney, de afgelopen twee seizoenen, soms tegen de verdediging aan. En wat voor 'kampioenen' waren Ronaldo en Tevez in aanloop naar de recente successen van Man U? Een inefficiente trucendoos en een speler die via Corinthians en West Ham bij Manchester terecht kwam. Gechargeerd, ja.

Jullie blijken ook weinig kennis te hebben van de voetballer Rooney. Rooney gedijt juist in een bepaalde rol rondom een aanvaller. Hebben jullie wel eens opgelet hoe hij functioneert met Welbeck? Is Welbeck een 'kampioen'?

De hersenkronkel die jullie projecteren op Rooney. Een top professional, hardwerkend binnen de lijnen, het teambelang ALTIJD voor op heeft staan, een liefhebber. Het is gewoon een belediging aan het adres van Rooney, minachting. Alsof hij ook maar enig belang heeft om zijn ego, vanaf dag 1 zoals jullie suggereren, op de eerste plaats te zetten in zijn samenwerking met Van Persie. Zeker gezien de recente jaren na het (Europese) succes van Man United, snakkend naar spelers van kaliber, Scholes die teruggehaald wordt, Man City die de titel afneemt.

Het kan inderdaad niets worden. Maar ik heb vooral moeite met jullie simplisme en stelligheid, het ontbreken van voetbaltechnische redenen waarom de samenwerking tussen Van Persie en Rooney niet zou kunnen werken. Ipv daarvan vervallen praten jullie over 'prijzenkasten', 'kampioenen' en 'losers'. RTL Boulevard.
Mee eens. Net als dat laatst bleek dat Litmanen zijn grote voorbeeld was en dat hij vooraf altijd wedstrijden probeert te visualiseren. Dat is op zich niet bijzonder, maar die man staat al 10 jaar in de spotlight maar niemand had hem kennelijk ooit gevraagd naar hoe hij over voetbal dacht. Ik vind het een intelligente voetballer. Op een andere manier intelligent dan Bergkamp of Van Persie misschien, maar dat Litmanen zijn voorbeeld is zie ik wel. Rooney grootste zwakte vind ik dat bij mindere vorm zijn balbehandeling en techniek hem regelmatig in de steek laat, zijn minimumniveau vind ik daarin niet heel hoog.

Het is ook helemaal geen echte spits en nooit geweest ook, veel meer een schaduwspits. Ik denk dat Ferguson een samenwerking als tussen Yorke en Cole voor zich ziet, en dan dus met twee spelers van veel hoger niveau.

Verder is het inderdaad een beetje gespartel van beide heren. Ze konden van RvP alleen nog zeggen dat hij geen prijzen pakte, en dan maakt hij een move waardoor dat wel waarschijnlijk wordt en droogt het laatste 'argument' op.
Wollt ihr den totalen Mensch?

wimpey
Berichten: 52059
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » za aug 25, 2012 11:39 am

Le T. schreef: Nee, Zlatan was nodig voor de CL, niet voor de competitie, maar de CL was een ambitie uit het beleidsplan waar Koeman op terug wilde komen, niet Van Gaal.
Gewoon bij de feiten blijven svp: Ibra mocht van Van Gaal weg, want zonder Ibra zou Ajax ook wel kampioen worden.

Van Gaal heeft iets met spitsen. Of tegen bijzondere spitsen. Olic laten spelen en Klose en Gomez op de bank planten bijv. Curieus.
Op een andere manier intelligent dan Bergkamp of Van Persie misschien
Nu krijg ik weer de indruk dat RvP een grotere voetballer is dan Rooney. En dan is iedere discussie voor mij alweer zinloos. Hetzelfde geldt voor VDV vs. Sneyder.

@Rachid: RvP is graag the big fish in the small bowl. Bij Oranje levert dat problemen op: many big fish. Bij Arsenal was hij de big fish, Wenger haalde enkel smaller fish. Bij Man U zal RvP niet the biggest fish zijn of worden. Vandaar dat ik denk dat RvP daar - gezien zijn persoonlijkheidsstructuur - in de problemen komt.

Staat verder los van Rooney. Ik ben een mega-Rooney fan. Hoort voor mij tot de 10 besten ter wereld.

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Le T. » za aug 25, 2012 12:34 pm

wimpey schreef:
Le T. schreef: Nee, Zlatan was nodig voor de CL, niet voor de competitie, maar de CL was een ambitie uit het beleidsplan waar Koeman op terug wilde komen, niet Van Gaal.
Gewoon bij de feiten blijven svp: Ibra mocht van Van Gaal weg, want zonder Ibra zou Ajax ook wel kampioen worden.
Van Gaal zei dat Zlatan nodig was voor de CL, niet voor de competitie. Maar CL was onderdeel van het beleidsplan waaraan hij vast wilde houden, dus hield dat in dat hij moest blijven. Dat hij onhoudbaar was geworden kon Van Gaal niet zoveel aan doen, hoewel hij heeft verzuimd Zlatan te masseren.
Van Gaal heeft iets met spitsen. Of tegen bijzondere spitsen. Olic laten spelen en Klose en Gomez op de bank planten bijv. Curieus.
Met als klap op de vuurpijl nu weer Huntelaar. Dat klopt wel een beetje, maar Gomez heeft volgens mij gewoon even geduurd, meer niet. Olic speelde volgens mij meer aan de buitenkant en had toen ook gewoon een goeie periode, het is geen oogstrelende speler maar hij heeft de kwaliteit om altijd iets te laten gebeuren als hij aan de bal is. Klose is gewoon een beetje passe.
Op een andere manier intelligent dan Bergkamp of Van Persie misschien
Nu krijg ik weer de indruk dat RvP een grotere voetballer is dan Rooney. En dan is iedere discussie voor mij alweer zinloos. Hetzelfde geldt voor VDV vs. Sneyder.
Wat Van Persie vorig jaar heeft laten zien daar is Rooney gewoon nog niet bij in de buurt gekomen, zo reeel moet je ook zijn. Daar staat tegenover dat Rooney al langer een grote speler is en ook bij een grotere club zat en daardoor grotere wedstrijden heeft gespeeld en veel prijzen heeft gepakt. Maar als ze dit jaar beide op de markt waren met een zelfde contract dan was Van Persie degene met de hoogste marktwaarde.
@Rachid: RvP is graag the big fish in the small bowl. Bij Oranje levert dat problemen op: many big fish. Bij Arsenal was hij de big fish, Wenger haalde enkel smaller fish. Bij Man U zal RvP niet the biggest fish zijn of worden. Vandaar dat ik denk dat RvP daar - gezien zijn persoonlijkheidsstructuur - in de problemen komt.

Staat verder los van Rooney. Ik ben een mega-Rooney fan. Hoort voor mij tot de 10 besten ter wereld.
RvP is pas sinds kort een big fish, omdat hij veel geblesseerd was en omdat hij pas een paar jaar geleden zijn positie heeft gevonden. Terwijl hij heel snel heel groot aan het worden was werd de bowl steeds kleiner door Abramovich, die Sjeik van City en de Spaanse banken die voetbalclubs maar geld blijven verstrekken zonder dat het ooit terug hoeft.

Maar eerst heette het dat hij Fabregas en Nasri nodig had, maar zonder die twee deed hij het zelfs beter, alleen Arsenal niet. De bowl Arsenal is hem inderdaad te klein geworden. Bij Oranje is zijn probleem gewoon het ontbreken van een spelmaker, een spits van fucking Schalke die zich heel wat verbeeldt en die het lievelingetje van het carnavalspubliek en andere figuren zonder verstand van voetbal is.
Wollt ihr den totalen Mensch?

wimpey
Berichten: 52059
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » za aug 25, 2012 2:38 pm

Le T. schreef: Van Gaal zei dat Zlatan nodig was voor de CL, niet voor de competitie.
En we hebben gezien dat Hij daar ongelijk had. Pas in het 7e seizoen na Zlatan's vertrek werden we weer kampioen. LvG dacht blijkbaar dat je met Babel, Sonck of Yannis ook wel kampioen kon worden. Dat hebben we geweten.
maar Gomez heeft volgens mij gewoon even geduurd, meer niet.


Een heel seizoen. Kwam amper aan de bak. Had 35 M gekost.
Wat Van Persie vorig jaar heeft laten zien daar is Rooney gewoon nog niet bij in de buurt gekomen, zo reeel moet je ook zijn.
Zo irreeel hoef ik niet te zijn. Rooney presteert al jaren constant op topniveau bij een topclub (die wél prijzen pakt). Hij was Man U's beste speler tijdens de gewonnen CL-finale van 2008. Hij is het boegbeeld van een van de grootste clubs ter wereld, nu Giggs en Scholes richting de 40 gaan.

RvP was the big fish van 'selling club' Arsenal, die al jaren droogstaat qua prijzen. Komt met de beste wil ter wereld niet in de buurt van Rooney.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door InnerHarbour » za aug 25, 2012 2:43 pm

Opnieuw een prima wedstrijd van de Swans. Vandaag 3-0 gewonnen met een uitstekende De Guzman.
YNWA

Plaats reactie