Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » di sep 03, 2013 12:55 pm

Jöhnk schreef:Ik vind Ozil misschien wel duizend keer beter dan Bale. Dramatisch gehandeld van Real.
+1000. Lekker voetballen straks voor bijv. Walcott.

Wat je je dan afvraagt is of zo'n Ancelotti überhaupt wat in de melk te brokkelen heeft v.w.b. personeelsbeleid.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Bert » di sep 03, 2013 12:56 pm

Isco vervangt Özil. Bale vervangt Di Maria. Alsnog veel financieel geweld voor weinig sportieve winst - als je al van verbetering kan spreken.

Een mooie speler voor Arsenal, in ieder geval. Ik ben zeer benieuwd hoe Özil, Cazorla en Wilshere het samen zullen doen. Cazorla naar de linkerflank (Podolski is toch geblesseerd), Özil achter de spits (Giroud) en Walcott op rechts?
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Demosthenes » di sep 03, 2013 1:12 pm

Jinne schreef:Man United uiteindelijk toch nog met een aankoop en een oude bekende voor Moyes met Felliani.
Leuk bedacht, zie ook het commentaar:

Afbeelding

http://overig.headlines.nl/nieuws/336/2375053/
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door InnerHarbour » di sep 03, 2013 6:44 pm

Jöhnk schreef:Ik vind Ozil misschien wel duizend keer beter dan Bale. Dramatisch gehandeld van Real.
Zo ver zou ik niet willen gaan maar ik begrijp je punt. Bale is een powerhouse die goed kan voetballen maar categorie Ozil, Ronaldo, om er maar eens twee te noemen, is hij niet. Ander soort voetballer ook. Misschien is het net wat RM nodig heeft een middenvelder met zijn diepgang en power.

Engelsen in (zuid)Europese landen is over het algemeen geen gelukkige relatie, we gaan het zien maar ik vrees het ergste voor hem als het even niet goed gaat gaan ze hem snel aan dat prijskaartje herinneren.
YNWA

GangstaRiB
Berichten: 16901
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Engeland en Schotland

Bericht door GangstaRiB » wo sep 04, 2013 3:42 pm

InnerHarbour schreef:
Jöhnk schreef:Ik vind Ozil misschien wel duizend keer beter dan Bale. Dramatisch gehandeld van Real.
Zo ver zou ik niet willen gaan maar ik begrijp je punt. Bale is een powerhouse die goed kan voetballen maar categorie Ozil, Ronaldo, om er maar eens twee te noemen, is hij niet. Ander soort voetballer ook. Misschien is het net wat RM nodig heeft een middenvelder met zijn diepgang en power.

Engelsen in (zuid)Europese landen is over het algemeen geen gelukkige relatie, we gaan het zien maar ik vrees het ergste voor hem als het even niet goed gaat gaan ze hem snel aan dat prijskaartje herinneren.
Ik vond Di Maria altijd een zeer behoorlijke middenvelder met een extreme drang naar voren en volgens mij scoorde hij ook best veel.

Maar goed, Bale is gewoon een marketingstunt. Even laten zien wie de grootste heeft. Denk dat RM er sportief niet heel veel wijzer van wordt.

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Kowalczyk » do sep 12, 2013 10:00 am

Omdat dit zich in Groot-Brittannië afspeelde (Celtic-shirts, etc.) post ik het hier...

Donderdag: nieuwe Balgevoel-column!

Pas op, mensen: de oestrogeenhooligans van One Direction zijn in opmars!

HIER LEZEN!

K.
Still alive...

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Cruijff » do sep 12, 2013 10:48 am

ex-Celtic-speler Stiliyan Petrov, van wie onlangs bekend werd dat hij leukemie heeft. Daar maken we verder geen grappen over, want anders dan de naam van de ziekte wellicht suggereert, is het bepaald niet leuk om leukemie te hebben.
:smallgrin.gif:

Hehehe :biggrin.gif: van zo'n subtiele woordspeling tussendoor in je column geniet ik altijd wel weer :biggthumpup.gif: das nou mijn 'soort' humor... :smallgrin.gif:

Overigen
s zijn de door jou omschreven pubermeisjes wel werkelijk echt gevaarlijk voor de nietsvermoedende omstander. Stel dat ik boodschappen ga doen in de HEMA, ik ga in de Kinkerstraat even een badhandoekje halen voor een dochter of zoontje van 8. Op hetzelfde moment stormen 17-jarige puberhooligans net langs die winkel. Die zijn toevallig wat opgefokt omdat in Amsterdam een Belgische club op bezoek komt die toevallig uit Luik of Brugge komt. De kans is groot dat er dan veel klinkers uit de stoep of het wegdek van de Kinkerstraat worden getrokken, een ruit van de HEMA zal wellicht ook sneuvelen.

Maar de kans dat zo'n blaag mij of het kind te lijf gaat is nihil, zelfs wanneer ik die blaag aanspreek of even beetpak en zeg dat ze hier op moeten rotten dan zullen er wellicht wat ziektes over de tong rollen. Maar zeer waarschijnlijk zal men dan ook de HEMA vrij snel verlaten. Zo'n meisje dat helemaal idolaat van One Direction, de liedjes die Menno opsomt ken ik trouwens niet, dat pleit voor me denk ik :smallgrin.gif: die zal echter helemaal doordraaien mocht ze mij toevallig aanzien voor degene die die speler met rugnummer 1D een schouderduw heeft gegeven. Die is ertoe in staat om mijn keel open te snijden met een HEMA aardappelmesje en om het kind vervolgens ook iets aan te doen wanneer die voor papa opkomt................

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23040
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Engeland en Schotland

Bericht door raymon » za sep 14, 2013 3:32 pm

Eriksen geeft z'n visite kaartje af en Özil doet het ook niet onaardig.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door peter » za sep 14, 2013 3:33 pm

Wou net zeggen. Beide spelers spelen de pannen van het dak.

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3088
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: Engeland en Schotland

Bericht door ferry » za sep 14, 2013 4:17 pm

Chris doet het geweldig. Maakt het gelijk waar in zijn eerste optreden.

Lineker op Twitter: We're going to enjoy watching Ozil and Eriksen this season. Two of the World's most talented and creative players.

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7359
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Scherrer » za sep 14, 2013 4:23 pm

Marc Overmars :kots: :kots: :kots:

Wanneer schoppen ze die clubverrader op straat?
***

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Yopi » za sep 14, 2013 4:40 pm

Waar heb je het over? Die jongen was niet te houden.

Wie hier vond Eriksen ook alweer niet zoveel bijzonders? :666.gif:

Rijkaard
Berichten: 454
Lid geworden op: za feb 11, 2006 2:00 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Rijkaard » za sep 14, 2013 7:45 pm

Eriksen is precies wat spurs nodig had!!

Vernuft in dat rennen en vliegen en lopen met de bal! Let op Spurs gaat er op vooruit met Eriksen voor Bale.
Verthongen trouwens echt verbluffend, speelde net als in ze laatste weken bij Ajax.. zoo souverein aan de bal!
Is 1995 echt zolang geleden??

columbus
Berichten: 5462
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door columbus » za sep 14, 2013 7:51 pm

Las een bericht op Twitter van Engelse voetbalfan. Zijn allemaal onder de indruk van Eriksen en kunnen het niet goed begrijpen dat er maar 11 miljoen voor betaald is...

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3088
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: Engeland en Schotland

Bericht door ferry » za sep 14, 2013 8:26 pm

Lofzang op Eriksen in The Guardian. Mooi om te lezen, ik hoop dat die jongen het geweldig gaat doen daar.

Ik had hem ook liever nog een paar jaar bij ons gezien, maar ja, zo werkt dat niet (meer)...

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Cruijff » za sep 14, 2013 11:41 pm

Ze hebben het wel voor elkaar daar bij de Spurs. Zowel een graflelijk thuis- als- uitshirt in elkaar weten te knutselen...

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door gaizka » zo sep 15, 2013 10:59 am

Bij MOTD was men, terecht, ook lyrisch over Eriksen. Er werd door sommige mensen op dit forum wat minachtend gedaan ovet TH, staat echter een geweldige ploeg die zeker om de titel kan gaan meespelen!

GangstaRiB
Berichten: 16901
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Engeland en Schotland

Bericht door GangstaRiB » zo sep 15, 2013 4:20 pm

Engelsen zijn nogal gauw lyrisch over het algemeen.

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » zo sep 15, 2013 4:29 pm

Peter schreef:Wou net zeggen. Beide spelers spelen de pannen van het dak.
Eriksen niet gezien gister. Özil was fantastisch. Geef hem een afmaker i.p.v. notoire kansenmisser Walcott en Özil zou 4 assists hebben gegeven.

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11943
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Zuidema » zo sep 15, 2013 5:29 pm

GangstaRiB schreef:Engelsen zijn nogal gauw lyrisch over het algemeen.
Inderdaad, ze staan altijd erg snel klaar met "splendid" en "magnificent". Desondanks vond ik Christian goed bezig: een paar kapbewegingen waarmee hij een duo verdedigers in de 16 uitspeelde en zichzelf een vrije schietkans creeerde, een steekpassje perfect op maat als assist en een goede openbrekende voorassist op een assist. Verder een hele hoop tussendoorpassjes, waarmee hij het spel goed liet doorlopen. Zeker een sterke pot voor een PL-debutant. Heel dienend in het bepalen van het spel, een stille kracht achter het aanvalswerk, maar verder niet erg dominant. Zoals we hem ook bij Ajax kenden, vooral in de wedstrijden waar het erom ging.

Wat ik me bij Ajax naast dat gebrek aan dominatie wel eens bij hem afvroeg (en nu ook weer): waarom loopt hij niet net die paar passen naar links of naar rechts, zodat ie aanspeelbaar is van achteruit. Maar misschien vertekent het beeld op tv. En ik vraag me tezamen met een poster in The Guardian af wat er van Eriksen overblijft als hij met een brute mandekker te maken gaat krijgen. Fraai vond ik daarentegen een andere posting van een TH-er: Eriksen is een soort Modric of Van der Vaart, maar dan met aanmerkelijk meer arbeidsethos.

Het positieve verhaal over Vertonghen kan ik overigens niet direct plaatsen. Jan was zeker souverein achterin, maar hij kwam ook amper over de middellijn, juist 1 van zijn kwaliteiten. En dat tegen een Norwich dat zich als een degradatiekandidaat presenteerde met bar weinig dadendrang naar voren.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Cruijff » zo sep 22, 2013 8:03 pm

Van Persie deed vandaag in 't Etihad Stadium in Manchester vanwege een blessure een keertje niet mee en zijn ploeg lazert meteen als een zielig hoopje pudding in elkaar. Manchester United kwam net als Ajax in de 2e helft al redelijk snel met 4-0 achter. Uiteindelijk gingen ze er met 4-1 af in de derby van Manchester.

Echt een bedroevend slecht elftal hoor. :drecul.gif: Nog een niveautje treuriger dan Ajax. :blush.gif:

Lionel
Berichten: 47676
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » ma sep 23, 2013 1:38 am

Zonder RVP is het niet best. Maar ik zou toch wel graag beschikken over De Gea, Rooney, Kagawa, Carrick, Vidic en Wellbeck om er ff snel een paar te noemen.
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Cruijff » ma sep 23, 2013 8:01 am

Stekelenburg zou in mijn percepties twee niveaus beter dan de Gea zijn geweest als hij na zijn Ajax tijd direct naar Man U zou zijn gegaan. Dat was ook precies het moment dat ze de Gea aantrokken. Maarja, Maarten was zelf zo'n stommeling om naar Italië te gaan. Eigen schuld, dikke .......

Rooney zou ik idd wel graag willen hebben. Toen Man U in februari 2012 in Amsterdam speelde redde hij ze hoogstpersoonlijk in de Arena. Een weekje later ontbrak hij in Manchester wegens koorts en United was plots veranderd in een hulpeloos ploegje waar het gemiddelde niveau nog nieteens kan tippen aan Aras Özbilic.

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Engeland en Schotland

Bericht door beelzebub » ma sep 23, 2013 2:43 pm

Cruijff schreef:Van Persie deed vandaag in 't Etihad Stadium in Manchester vanwege een blessure een keertje niet mee en zijn ploeg lazert meteen als een zielig hoopje pudding in elkaar. Manchester United kwam net als Ajax in de 2e helft al redelijk snel met 4-0 achter. Uiteindelijk gingen ze er met 4-1 af in de derby van Manchester.

Echt een bedroevend slecht elftal hoor. :drecul.gif: Nog een niveautje treuriger dan Ajax. :blush.gif:
Moyes pakte dat ook niet slim aan door alleen Feillani en Carrick tegenover 4 lopende middenvelders van City te posteren.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Lionel
Berichten: 47676
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » ma sep 23, 2013 5:23 pm

Moyes komt tekort. Past ook niet bij United. En daarnaast Unites een tekort aan kwaliteit.
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie