Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door InnerHarbour » wo jan 29, 2014 10:29 am

Nog nooit in Liverpool geweest, in mei wordt voor het eerst tijdens een 14 daagse golftrip met mijn vrouw. Geen wedstrijden meer natuurlijk maar een tour door Anfield en een pint in “The Albert” vlak naast “The Kop” mag ik niet missen. Ik probeer mijn voetbalvrienden zo gek te krijgen maar er staan eerst nog andere dingen op het programma.

BTW, Steven maakte gisteren ook weer de 1-0, is een gigant. Aanvallend en verdedigend top, een prachtige lange pass, groot, fysiek sterk, scorend vermogen en als de wedstrijd en situatie erom vraagt kan hij ook intens gemeen zijn, ja een voetballer naar mijn hart, een waarvoor ik naar het stadion ga.
YNWA

Lionel
Berichten: 47518
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » wo jan 29, 2014 10:34 am

Verdedigend top wil ik niet zeggen. Er moet wel een type Lucas/Mascherano naast.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41048
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Marillion » wo jan 29, 2014 11:12 am

Inderdaad een geweldige speler. Ik denk dat je er als tegenstander ook niet blij mee bent als je tegen hem moet spelen. Doordat hij met enige regelmatig snoeihard het duel in gaat denk je toch even na voor je een duel om een losse bal in gaat. :smallgrin.gif:
Nil volentibus arduum

Lionel
Berichten: 47518
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » wo jan 29, 2014 11:49 am

Vanavond Tottenham-City!
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Engeland en Schotland

Bericht door beelzebub » wo jan 29, 2014 3:30 pm

InnerHarbour schreef:3 van de 4 Liverpool goals waren pure countergoals. Everton kwam met 1-0 achter, ging nog meer drukken maar werd achterin op snelheid geklopt. Maar nooit opgeven he, blijven drukken en aanvallen tot het laatst wat prachtige situaties voor het goal van Liverpool opleverde.

Maar inderdaad de aanhang van Everton zal er niet vrolijk van geworden zijn. Tegelijkertijd natuurlijk prachtig, een stadsderby, de volgende morgen iedereen met iedereen weer aan het werk en dat door de hele stad heen.

Sorry Ris, dat heb ik gemist. :hypocrite.gif:

Schandalig eigenlijk dat Liverpool als thuisspelende ploeg maar 39% balbezit had, maar wel rete efectief natuurlijk. Sterk in de omschakeling noemen ze dat tegenwoordig. Als je de kwaliteiten van Suarez wilt uitspelen moet je ook zo spelen wellicht.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

wimpey
Berichten: 51983
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » wo jan 29, 2014 3:32 pm

Rishi schreef:Vanavond Tottenham-City!
Ik ga straks lekker koukleumen bij VfB - Bayern. :excited.gif:

Eigenlijk geen reet zin in, maar ja: gegeven paard... Spurs - City thuis op de bank in warme woonkamer klinkt beter!

Lionel
Berichten: 47518
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » wo jan 29, 2014 3:40 pm

Nulletje of 4 voor Bayern, als ze zin hebben tenminste..
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door InnerHarbour » wo jan 29, 2014 3:46 pm

beelzebub schreef:
InnerHarbour schreef:3 van de 4 Liverpool goals waren pure countergoals. Everton kwam met 1-0 achter, ging nog meer drukken maar werd achterin op snelheid geklopt. Maar nooit opgeven he, blijven drukken en aanvallen tot het laatst wat prachtige situaties voor het goal van Liverpool opleverde.

Maar inderdaad de aanhang van Everton zal er niet vrolijk van geworden zijn. Tegelijkertijd natuurlijk prachtig, een stadsderby, de volgende morgen iedereen met iedereen weer aan het werk en dat door de hele stad heen.

Sorry Ris, dat heb ik gemist. :hypocrite.gif:

Schandalig eigenlijk dat Liverpool als thuisspelende ploeg maar 39% balbezit had, maar wel rete efectief natuurlijk. Sterk in de omschakeling noemen ze dat tegenwoordig. Als je de kwaliteiten van Suarez wilt uitspelen moet je ook zo spelen wellicht.
Het had ook een beetje met het wedstrijdverloop te maken maar ze leunden gisteren graag naar achter. Ruimte maken voor Stirling en Sturridge die snel zijn. Everton heeft een heel behoorlijke ploeg, was voetballend eigenlijk beter maar aan de kant van Liverpool een goede keeper en een geweldig scoreverloop.
YNWA

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Jöhnk » wo jan 29, 2014 6:09 pm

Rishi schreef:Nulletje of 4
Na een kwartier.

Is een voorrecht hoor, wimpey, om de beste ploeg ter wereld ter plaatse aan het werk te zien.

Mr. Ajax
Berichten: 14559
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Mr. Ajax » wo jan 29, 2014 7:29 pm

Iemand een tip voor een goede stream voor straks? Ik betaal liever geen 12 euro voor zo'n pot bij Fox Sports...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Rijkaard
Berichten: 454
Lid geworden op: za feb 11, 2006 2:00 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Rijkaard » wo jan 29, 2014 9:02 pm

De Spurs worden overklast door City in het eerste kwartier. Nu is City dit seizoen sowieso een fijne ploeg om naar te kijken.
Is 1995 echt zolang geleden??

Mr. Ajax
Berichten: 14559
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Mr. Ajax » wo jan 29, 2014 9:14 pm

Rijkaard schreef:De Spurs worden overklast door City in het eerste kwartier. Nu is City dit seizoen sowieso een fijne ploeg om naar te kijken.

Overklast is nog een understatement. Tottenham lijken echt net amateurs zo.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Mr. Ajax
Berichten: 14559
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Mr. Ajax » wo jan 29, 2014 9:18 pm

Er loopt sowieso veel te veel middelmaat bij de Spurs om echt voor de bovenste plaatsen te gaan. Zo'n Rose, Dawson... :excited.gif:

De corners van Eriksen zijn trouwens echt een wapen van hem geworden hoor!
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3088
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: Engeland en Schotland

Bericht door ferry » wo jan 29, 2014 9:58 pm

Zo, daar worden de Spurs even genaaid zeg. Rood en een pingel. 2-0...

En daar is 3-0. Gaat hard nu.

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3088
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: Engeland en Schotland

Bericht door ferry » wo jan 29, 2014 10:41 pm

1-5 uiteindelijk; geeft de verhoudingen wel weer. (had nog hoger uit kunnen vallen eigenlijk.)

Eriksen heeft zich het klaplazerus gelopen, maar kon het spel ook niet naar zich toetrekken. Zijn spelhervattingen waren wel goed.

Jammer, ik had er meer van verwacht!

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Engeland en Schotland

Bericht door beelzebub » do jan 30, 2014 12:28 am

Grappig trouwens om ooit in Nederland bewierookte aanvallers als Assaidi, Arnautovic en Guidetti nu te zien ploeteren bij Stoke
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door InnerHarbour » do jan 30, 2014 7:12 am

Volgens de namaak Cruiff draait Ajax met twee vingers in de neus bovenin mee in de PL. :drecul.gif:
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23230
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Cruijff » do jan 30, 2014 7:38 am

Moeiteloos. Manchester United breken we doormidden als een droge drol.

wimpey
Berichten: 51983
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » do jan 30, 2014 8:42 am

Jöhnk schreef: Is een voorrecht hoor, wimpey, om de beste ploeg ter wereld ter plaatse aan het werk te zien.
Het was ook écht een mooie pot. Bayern deed het à la Ajax: bal rond laten gaan en geduldig wachten op leegloop bij VfB. Vanaf de 70e minuut zag je de ruimtes groter worden en de zuiverheid bij VfB verdwijnen. De hele late (en hele mooie) 1-2 was wel tekenend: Alcantara stond in de 16 volledig vrij. VfB zat er gewoon helemaal doorheen, maar ze speelden een prima pot.

Broertje Khedira en Antonio Rüdiger speelden sterk. Die laatste is erg wisselvallig, maar Rani is wel een speler die de topclubs in de gaten zullen houden.

Lionel
Berichten: 47518
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » do jan 30, 2014 8:52 am

Thiago is zo slecht nog niet :hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Le T. » do jan 30, 2014 9:00 am

beelzebub schreef:Grappig trouwens om ooit in Nederland bewierookte aanvallers als Assaidi, Arnautovic en Guidetti nu te zien ploeteren bij Stoke
Terwijl niet zo bewierookte voetballers als Bacuna, Vlaar en Fer het er best aardig doen. Het is niet zozeer een heel goede competitie als wel een zware competitie. Op een of andere manier werkt het wat anders, en is het niet zo dat de beste voetballers van Nederland het daar redden en de mindere niet.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door InnerHarbour » do jan 30, 2014 10:53 am

Cruijff schreef:Moeiteloos. Manchester United breken we doormidden als een droge drol.
:ajaxsmiley.gif:
YNWA

wimpey
Berichten: 51983
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » do jan 30, 2014 10:59 am

Le T. schreef:
beelzebub schreef:Grappig trouwens om ooit in Nederland bewierookte aanvallers als Assaidi, Arnautovic en Guidetti nu te zien ploeteren bij Stoke
Terwijl niet zo bewierookte voetballers als Bacuna, Vlaar en Fer het er best aardig doen. Het is niet zozeer een heel goede competitie als wel een zware competitie. Op een of andere manier werkt het wat anders, en is het niet zo dat de beste voetballers van Nederland het daar redden en de mindere niet.
Dat klopt natuurlijk niet. Eriksen, Vertonghen en Suarez zijn (ook) daar grote jongens.

Ruiz, Assaidi, Guidetti e.c. zijn gewoon mindere spelers.

De Dominee
Berichten: 5927
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Engeland en Schotland

Bericht door De Dominee » do jan 30, 2014 11:08 am

Het Ajax keurmerk, so to speak.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Mr. Ajax
Berichten: 14559
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Mr. Ajax » do jan 30, 2014 11:09 am

wimpey schreef:
Le T. schreef:
beelzebub schreef:Grappig trouwens om ooit in Nederland bewierookte aanvallers als Assaidi, Arnautovic en Guidetti nu te zien ploeteren bij Stoke
Terwijl niet zo bewierookte voetballers als Bacuna, Vlaar en Fer het er best aardig doen. Het is niet zozeer een heel goede competitie als wel een zware competitie. Op een of andere manier werkt het wat anders, en is het niet zo dat de beste voetballers van Nederland het daar redden en de mindere niet.
Dat klopt natuurlijk niet. Eriksen, Vertonghen en Suarez zijn (ook) daar grote jongens.

Ruiz, Assaidi, Guidetti e.c. zijn gewoon mindere spelers.

Precies. De echte toppers halen het overal wel. Wat jij (Le T.) doet lijkt erg veel op een 'losers' excuse'.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Plaats reactie