Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Le T. » do jan 30, 2014 11:16 am

Mr. Ajax schreef:Precies. De echte toppers halen het overal wel. Wat jij (Le T.) doet lijkt erg veel op een 'losers' excuse'.
Ik zou niet weten wat of wie ik hierin zou willen excuseren. Ik stel alleen dat het uitblinken of juist niet uitblinken in de Nederlandse competitie niet zo maatgevend is voor het slagen in de PL. De een kan verrassend goed mee, de ander heeft het verrassend moeilijk. Dat vind ik opvallend, dat de echte toppers het wel halen niet.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9373
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Monkey Tonk » do jan 30, 2014 11:18 am

Mooi voetbal van City. Zijn goed geworden. Spurs stonden erbij en keken ernaar.

Strafschop plus rood is onzinnige regel. Een strafschop was altijd de zwaarste straf op het veld. Wat heeft het voor zin om een zwaardere straf te bedenken? Het hypocriete is dat ze bij hands in het strafschopgebied wel naar de bedoeling kijken, en het niet telt als het niet opzettelijk is, maar bij zo'n tackle helemaal niet. Die tackle was duidelijk op de bal, en niet op de speler, al werd de speler wel met het andere been aangetikt. Een speler hard ondersteboven schoppen ziet er heel anders uit, dus de regelneven moeten een beetje terugkeren naar de werkelijkheid van het voetbal, ipv met dit soort theoretische oplossingen een wedstrijd te verknallen.

Rijkaard
Berichten: 454
Lid geworden op: za feb 11, 2006 2:00 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Rijkaard » do jan 30, 2014 11:30 am

Eens MT, al heb ik niet het idee dat de Spurs met 11 man wel aanspraak hadden gemaakt op een punt. Sterker nog, met 10 deden ze het echt niet slechter dan met 11.
Is 1995 echt zolang geleden??

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23230
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Cruijff » zo feb 02, 2014 9:47 pm

InnerHarbour schreef:Volgens de namaak Cruiff draait Ajax met twee vingers in de neus bovenin mee in de PL. :drecul.gif:
InnerHarbour schreef:
Cruijff schreef:Moeiteloos. Manchester United breken we doormidden als een droge drol.
:ajaxsmiley.gif:
En hop, gistermiddag op zaterdag 1 februari won Stoke City met 2-1 van Manchester United. Ondanks een tegentreffer van Van Persie waarbij Stoke de buitenspelval voor geen meter begreep.

Jammer dat Ajax in het weekend de krachten niet kan meten met zo'n van hun voetstuk gevallen ploeg, we hadden ze kapot gemaakt.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door InnerHarbour » ma feb 03, 2014 12:28 am

We kunnen niet eens van Utrecht winnen mafketel.
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23230
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Cruijff » ma feb 03, 2014 10:59 am

Klopt, maar dat lukt Man United ook niet. :ajaxsmiley.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Jöhnk » ma feb 03, 2014 9:45 pm

Zou Van der Gijp nog steeds vinden dat Hazard niet bepalend is bij Chelsea?

Leuke pot (Man City - Chelsea). Sleutel ligt vooralsnog aan de rechterkant van Chelsea/linkerkant van City. Ivanovic en Kolarov krijgen allebei de ruimte om op te stomen.

wimpey
Berichten: 51983
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » di feb 04, 2014 8:26 am

Die Hazard was onwijs goed!

Ik heb niet veel met Chelsea, maar ze wonnen verdiend bij City. Erg knap!

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door gaizka » di feb 04, 2014 8:44 am

Ik heb de wedstrijd helaas niet gezien, maar City met of zonder Aguero is wel een wereld van verschil. Aguero hoort momenteel bij de 10 beste spelers ter wereld, klasbak!

Lionel
Berichten: 47514
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » di feb 04, 2014 9:02 am

Mourinho die vorige week zei dat West Ham voetbal uit de vorige eeuw speelde maar zelf met David Luiz, Ramires en Matic op het middenveld speelde :excited.gif:

Pellegrini stapte ook van zijn geloof af en posteerde Demichelis op het middenveld :excited.gif: City miste een spelverdeler.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33926
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Duke » di feb 04, 2014 9:06 am

Meulensteen voelt nog volste vertrouwen bij Fulham

De positie van René Meulensteen als hoofdtrainer van Fulham staat volgens diverse Engelse media zwaar onder druk. De coach zelf trekt zich niets aan van die berichten en zegt het volste vertrouwen te voelen van de clubleiding.

Technisch directeur Alan Curbishley zou al gevraagd zijn om Meulensteen nog dit seizoen op te volgen, maar Meulensteen weet daar niets van en denkt de steun te hebben van clubeigenaar Shahid Khan. "Ja, honderd procent. En nog belangrijker is dat ik ook het volste vertrouwen heb van de spelersgroep en juist die groep moet het verschil maken."

Fulham staat momenteel teleurstellend laatste in de Premier League en moet volgens Meulensteen zeker de helft van de komende veertien wedstrijden winnen om handhaving af te dwingen. "Ik denk dat we van de laatste veertien wedstrijden de helft moeten winnen. Ik weet niet of zes keer winnen genoeg is. Met zeven overwinning zit je goed", besluit hij tegen Sky Sports.
www.soccernews.nl
Heitinga: ‘Bij Fulham in beeld komen voor WK’

Zeven kwartier voor het verstrijken van de transferdeadline verscheen er alsnog een glimlach op het gezicht van John Heitinga (30). ,,Ik speel de rest van het seizoen voor Fulham”, zei de Nederlander na een hectische dag in Londen.

Nadat eerdere flirts met West Ham United, Galatasaray, AS Roma en Norwich City om verschillende redenen op niets waren uitgelopen, leek het er op 30 januari op uit te draaien, dat hij het seizoen op de bank van Everton moest afmaken. "Tot Rob Jansen me om 23.00 uur belde met de mededeling dat Valencia en Fulham zich hadden gemeld”, aldus Heitinga.

De nummer negentien van de Premier League was met het aantrekken van Lewis Holtby en Konstantinos Mitroglou sowieso slagvaardig en nam Heitinga definitief over. "Voor vijf maanden. Ik wil zo veel mogelijk spelen om weer in beeld te komen bij Louis van Gaal. Misschien kan ik over een maand alsnog een langer contract tekenen. Anders ben ik na dit seizoen transfervrij en ga ik met die status hopelijk naar het WK”, aldus de 87-voudig international.

Manchester United en Liverpool
"Het aantrekken van drie spelers geeft aan hoeveel er Fulham aan gelegen is om in de Premier League te blijven. Ik ga er alles aan doen om daar mijn bijdrage aan te leveren.”

Zaterdag echter nog niet tegen Southampton. "Omdat ik daarvoor te laat ben aangemeld bij de Engelse bond en voor de FA Cup tegen Sheffield United mag ik deze week ook nog niet meedoen, omdat ik in dat toernooi al voor Everton heb gespeeld. Manchester United uit en Liverpool thuis zijn mijn eerste duels. Een aardig begin…”
Opgelucht en blij

"Of ik opgelucht ben? Ja. Maar ik ben vooral blij dat ik een mooie uitdaging kan aangaan en iedereen mag laten zien dat ik het verdedigen nog niet ben verleerd.”
www.telegraaf.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

wimpey
Berichten: 51983
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » di feb 04, 2014 9:22 am

Rishi schreef:Mourinho die vorige week zei dat West Ham voetbal uit de vorige eeuw speelde maar zelf met David Luiz, Ramires en Matic op het middenveld speelde :excited.gif:

Pellegrini stapte ook van zijn geloof af en posteerde Demichelis op het middenveld :excited.gif: City miste een spelverdeler.
City miste Fernandinho vooral, had ik de indruk. DeMichelis kon het niet belopen. Ik vond het tactisch juist enorm sterk van Jose: ze walsten met die lopers over het middenveld van City heen. Chelsea was echt klassen beter dan City! :biggthumpup.gif:

Lionel
Berichten: 47514
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » di feb 04, 2014 9:27 am

Fernandinho is ook een klasbak inderdaad.

Negredo-Navas-Dzeko zijn B-categorie als ze niet worden omringd door toppers als Aguero en Fernandinho maar moeten spelen met iemand als Demichelis en Kolarov.
IK GELOOF!!!!!!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Bert » di feb 04, 2014 9:36 am

Hmm, ik vind Aguero een goede speler hoor. Maar hij is zó moeilijk in te passen. Hij kan eigenlijk alleen als tweede spits spelen, maar weigert dan weer enige verdedigende arbeid te verrichten.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Baseman » di feb 04, 2014 9:55 am

Wereldtoppers zijn altijd in te passen...
Maar ongelooflijk eigenlijk dat een club als City iemand als Demichelis opstelt :excited.gif:

Lionel
Berichten: 47514
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » di feb 04, 2014 10:08 am

Trainers hebben van die lievelingetjes... Heel raar inderdaad.
IK GELOOF!!!!!!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Bert » di feb 04, 2014 10:12 am

Baseman schreef:Wereldtoppers zijn altijd in te passen...
Dus is Aguero...
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Lionel
Berichten: 47514
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » di feb 04, 2014 10:13 am

Of Bertje heeft het f...
IK GELOOF!!!!!!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Bert » di feb 04, 2014 10:24 am

Ik!? Nooit! :hypocrite.gif:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Mr. Ajax
Berichten: 14559
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Mr. Ajax » di feb 04, 2014 11:12 am

Baseman schreef:Wereldtoppers zijn altijd in te passen...
Maar ongelooflijk eigenlijk dat een club als City iemand als Demichelis opstelt :excited.gif:
En Kolarov dan? Of Navas?

Het is wat Rishi zegt...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door InnerHarbour » di feb 04, 2014 12:40 pm

Rishi schreef:Trainers hebben van die lievelingetjes... Heel raar inderdaad.
Waar train jij? :smallgrin.gif:
YNWA

Lionel
Berichten: 47514
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » di feb 04, 2014 12:45 pm

:ajaxscarf.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door InnerHarbour » di feb 04, 2014 12:50 pm

In je dromen. :ajaxsmiley.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33926
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Duke » di feb 04, 2014 10:28 pm

Manager Laudrup op straat gezet door Swansea City

Swansea City heeft dinsdagavond manager Michael Laudrup ontslagen. De Deen stond anderhalf jaar aan het roer bij de club uit Wales. Dat meldt de werkgever van Michel Vorm, Jonathan De Guzman, Dwight Tiendalli en Marvin Emnes op de eigen website. "Het is een beslissing die we met tegenzin hebben moeten nemen", licht voorzitter Huw Jenkins toe. "Dit besluit is echter in het belang van de club en onze supporters."

'The Swans' hadden al tien jaar geen manager ontslagen, maar voelden zich genoodzaakt een einde te maken aan de samenwerking met de Deen. "Er was constant onzekerheid over de lange termijn met Michael."

"Ik heb vandaag een gesprek met hem gehad om mijn steun aan hem uit te spreken en een manier te vinden om de technische staf optimaal te kunnen laten functioneren, maar na lang beraad kwamen we tot de conclusie dat we die omgeving niet konden creëren."

League Cup
Laudrup werd in de zomer van 2012 aangesteld als opvolger van Brendan Rodgers, die aan de slag ging als manager bij Liverpool. In zijn eerste seizoen legde de oud-speler van onder meer Ajax, Juventus, FC Barcelona en Real Madrid direct beslag op de League Cup.

De 104-voudig international begon zijn trainersloopbaan bij Bröndby, waarna hij naar Getafe trok. Na periodes bij Spartak Moskou en Mallorca tekende de voormalige spelmaker een verbintenis in het Libery Stadium, waar hij de negende plek in de competitie afdwong.

Swansea bezet momenteel de twaalfde positie in de Engelse Premier League, slechts twee punten boven de degradatiestreep. Garry Monk, die afgelopen zomer afzwaaide als speler, maakt het seizoen af op de bank bij de Welshmen.
www.nusport.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door InnerHarbour » wo feb 05, 2014 8:34 am

Niet verwacht maar ik heb John ook al een tijdje niet gesproken.
YNWA

Plaats reactie