Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Yopi » zo mar 30, 2014 9:39 pm

In drie dagen! :hypocrite.gif:

Lionel
Berichten: 47518
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » zo mar 30, 2014 10:28 pm

Zou me overigens niks verbazen..
IK GELOOF!!!!!!

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Yopi » zo mar 30, 2014 10:37 pm

Bij de derde club van Londen? Mwah...

Lionel
Berichten: 47518
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » ma mar 31, 2014 7:22 am

Genoeg goede voetballers daar. Gisteren klopte er niks van de opstelling van de Spurs.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: Engeland en Schotland

Bericht door jabu » ma mar 31, 2014 7:46 am

Als het iemand zou lukken om meer uit die selectie te halen is het Van Gaal wel. Bij Spurs kan het beter, bij Man Utd moet het alleen maar beter.

GangstaRiB
Berichten: 16878
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Engeland en Schotland

Bericht door GangstaRiB » ma mar 31, 2014 9:37 am

Rishi schreef:Genoeg goede voetballers daar. Gisteren klopte er niks van de opstelling van de Spurs.
Ik vind die selectie wel tegenvallen hoor. Een paar kleerkasten van verdedigers die niet wendbaar zijn, middenveld met een paar Engelse doodlopers. De enigen bij wie je potentie ziet, zijn ex-Eredivsie spelers Eriksen en Chadli. Typisch overschatte en overbetaalde Engelse ploeg.

Lionel
Berichten: 47518
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » ma mar 31, 2014 10:25 am

Soldado, Lamela, Vertonghen, Lloris, Adebayor, Lennon, Townsend... leuke technische spelers en de keeper van Frankrijk.

Verkoop er een aantal, haal 2 goede verdedigers en de Apurs kunnen net als Liverpool gewoon meestrijden.
IK GELOOF!!!!!!

GangstaRiB
Berichten: 16878
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Engeland en Schotland

Bericht door GangstaRiB » ma mar 31, 2014 10:29 am

Rishi schreef:Soldado, Lamela, Vertonghen, Lloris, Adebayor, Lennon, Townsend... leuke technische spelers en de keeper van Frankrijk.

Verkoop er een aantal, haal 2 goede verdedigers en de Apurs kunnen net als Liverpool gewoon meestrijden.
Mjah, van dat rijtje vind ik Lennon, Townsend, Soldado matig. Lloris niks bijzonders. Vertonghen steekt er vooralsnog niet bovenuit. Adebayor is Soldado voorbijgestreeft, maar is ook te klein voor het tafellaken.

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door gaizka » ma mar 31, 2014 11:45 am

Rishi schreef:Soldado, Lamela, Vertonghen, Lloris, Adebayor, Lennon, Townsend... leuke technische spelers en de keeper van Frankrijk.

Verkoop er een aantal, haal 2 goede verdedigers en de Apurs kunnen net als Liverpool gewoon meestrijden.
Liverpool doet vooral mee dankzij Sturridge & Suarez, Spurs zal ook met 2 goede verdedigers te kort komen.

wimpey
Berichten: 51985
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » ma mar 31, 2014 11:46 am

GangstaRiB schreef: Mjah, van dat rijtje vind ik Lennon, Townsend, Soldado matig. Lloris niks bijzonders. Vertonghen steekt er vooralsnog niet bovenuit. Adebayor is Soldado voorbijgestreeft, maar is ook te klein voor het tafellaken.
Van Gaal maakt die jongens wel "proof". Dat lukt hem naar eigen zeggen in 3 dagen met eredivisievoetballers. Straks voor het WK heeft ie die jongens 3 weken bij elkaar. Dus maakt ie ze dus 7 * "proof". Komt goed uit want het WK telt 7 wedstrijden, die Oranje dus allemaal gaat winnen. :hypocrite.gif:

Geen idee of LVG - PL een gelukkige combi wordt. Wanneer ie zich op z'n werk i.p.v. op de tabloids concentreert kan het wat worden... Niet netjes trouwens van de altijd eerlijke consequente LVG dat ie, naar verluidt, al bij een club heeft getekend waarbij de zittende manager nog een contract heeft dat na dit seizoen doorloopt.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: Engeland en Schotland

Bericht door jabu » ma mar 31, 2014 1:53 pm

Wie zegt dat hij daar heeft getekend?

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Jöhnk » ma mar 31, 2014 2:10 pm

Gullit.

GangstaRiB
Berichten: 16878
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Engeland en Schotland

Bericht door GangstaRiB » ma mar 31, 2014 2:19 pm

wimpey schreef:
GangstaRiB schreef: Mjah, van dat rijtje vind ik Lennon, Townsend, Soldado matig. Lloris niks bijzonders. Vertonghen steekt er vooralsnog niet bovenuit. Adebayor is Soldado voorbijgestreeft, maar is ook te klein voor het tafellaken.
Van Gaal maakt die jongens wel "proof". Dat lukt hem naar eigen zeggen in 3 dagen met eredivisievoetballers. Straks voor het WK heeft ie die jongens 3 weken bij elkaar. Dus maakt ie ze dus 7 * "proof". Komt goed uit want het WK telt 7 wedstrijden, die Oranje dus allemaal gaat winnen. :hypocrite.gif:

Geen idee of LVG - PL een gelukkige combi wordt. Wanneer ie zich op z'n werk i.p.v. op de tabloids concentreert kan het wat worden... Niet netjes trouwens van de altijd eerlijke consequente LVG dat ie, naar verluidt, al bij een club heeft getekend waarbij de zittende manager nog een contract heeft dat na dit seizoen doorloopt.
Moest je nou mijn post gebruiken om het topic 180 graden te draaien?

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9376
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Dubbel » ma mar 31, 2014 8:15 pm

Laat Van Gaal alsjeblieft tekenen bij een ploeg met weinig poen anders dan komt ie opnieuw de boel bij ons leeg trekken. :blackcat.gif:

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Yopi » ma mar 31, 2014 9:07 pm

Denk dat hij eerder F. aan poen gaat helpen.

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9376
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Dubbel » ma mar 31, 2014 9:27 pm

Yopi schreef:Denk dat hij eerder F. aan poen gaat helpen.
Ik heb altijd gedacht dat hij die F-ers vooral selecteerde om, als ex-Amsterdammer, draagvlak te helpen creeeren voor zijn bondscoachschap. Heb er geen moment rekening mee gehouden dat hij op het WK echt een aantal van die lui in de basis gaat zetten. Laat staan dat hij er na de zomer voor wil betalen om ze naar Engeland te halen. Maar we zullen zien.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Baseman » di apr 01, 2014 6:48 am

GangstaRiB schreef:Lloris niks bijzonders.
Hij keept een geweldig seizoen, hoort bij de beste keepers in de PL en is een echte topper.
Als de rest van het team zijn niveau zou benaderen, dan deden ze bovenin mee.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23027
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Engeland en Schotland

Bericht door raymon » di apr 01, 2014 7:18 am

Baseman schreef:
GangstaRiB schreef:Lloris niks bijzonders.
Hij keept een geweldig seizoen, hoort bij de beste keepers in de PL en is een echte topper.
Als de rest van het team zijn niveau zou benaderen, dan deden ze bovenin mee.
Staat op plaats 10 op de keepers ranglijst, dus een beetje middenmoot.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Rijkaard
Berichten: 454
Lid geworden op: za feb 11, 2006 2:00 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Rijkaard » di apr 01, 2014 7:23 am

Ik vind Lloris ook een beetje een hype. Ik hoorde ook altijd wat Baseman verkondigt maar ik zie het er niet in. Inderdaad af en toe prachtige reflexen maar ook blunders. Beetje hetzelfde type als Krul. Het ziet er spectaculair uit maar per saldo is het niet zo bijzonder.
Is 1995 echt zolang geleden??

GangstaRiB
Berichten: 16878
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Engeland en Schotland

Bericht door GangstaRiB » di apr 01, 2014 7:57 am

Rijkaard schreef:Ik vind Lloris ook een beetje een hype. Ik hoorde ook altijd wat Baseman verkondigt maar ik zie het er niet in. Inderdaad af en toe prachtige reflexen maar ook blunders. Beetje hetzelfde type als Krul. Het ziet er spectaculair uit maar per saldo is het niet zo bijzonder.
Psies, gewoon middenmoot. Is overigens niks mis mee. Maar ik vind dat hele TH een beetje overschat. Ze hebben weliswaar veel geld gespendeerd, echte toppers hebben ze niet gehaald. Het zijn voornamelijk 'namen'. Eriksen uitgezonderd, want die is nog een talent in dat opzicht.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Baseman » di apr 01, 2014 10:25 am

Raymon schreef:Staat op plaats 10 op de keepers ranglijst, dus een beetje middenmoot.
Welke ranglijst, wie houdt dat bij en waarop wordt het gebaseerd?

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7913
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door elliquido » di apr 01, 2014 12:10 pm

Baseman schreef:
Raymon schreef:Staat op plaats 10 op de keepers ranglijst, dus een beetje middenmoot.
Welke ranglijst, wie houdt dat bij en waarop wordt het gebaseerd?
Hij keept een geweldig seizoen, hoort bij de beste keepers in de PL en is een echte topper.
Welke ranglijst, wie houdt dat bij en waarop wordt het gebaseerd?
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23027
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Engeland en Schotland

Bericht door raymon » di apr 01, 2014 2:59 pm

Baseman schreef:
Raymon schreef:Staat op plaats 10 op de keepers ranglijst, dus een beetje middenmoot.
Welke ranglijst, wie houdt dat bij en waarop wordt het gebaseerd?
The Fantasy Football ranglijst :smallgrin.gif:

Hoewel deze grappig genoeg best wel redelijk betrouwbaar blijkt. Maar goed, maakte maar een grapje hoewel ik in Lloris niet de topper zie die jij er blijkbaar in ziet.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Baseman » di apr 01, 2014 3:03 pm

:icon_biggrin.gif:
Ik volg niet alles in de PL, maar Lloris was bij OL en het Franse team een topper. Wat ik dit seizoen zie bevestigt dat voornamelijk, ook omdat hij een van de weinige keepers in de PL is die (ver) van zijn lijn durft te keepen.

Lionel
Berichten: 47518
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » wo apr 02, 2014 12:45 pm

Op Cech na is het allemaal subtop.
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie