Duitsland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Re: Duitsland

Bericht door gaizka » zo sep 14, 2014 8:09 am

Ik zag gister op Sportschau Mainz winnen bij Herta, Mainz staat keurig 6e. Voor die samenvatting lieten ze zien wie Mainz had gekocht en voor welke bedragen, variërend van 0.5 tot 2.5 miljoen uit mijn hoofd. Bijvoorbeeld Allagui, blijkt gewoon een prima speler te zijn! Met goed scoutingswerk blijkt er dus wel degelijk een en ander mogelijk.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Duitsland

Bericht door Cruijff » zo sep 14, 2014 8:27 am

Het zegt dus ook wel wat dat een basisspeler van Mainz Ajax blijkbaar als een stap hogerop beschouwt. :biggthumpup.gif:

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Duitsland

Bericht door Yopi » zo sep 14, 2014 9:07 am

gaizka schreef:Ik zag gister op Sportschau Mainz winnen bij Herta, Mainz staat keurig 6e. Voor die samenvatting lieten ze zien wie Mainz had gekocht en voor welke bedragen, variërend van 0.5 tot 2.5 miljoen uit mijn hoofd. Bijvoorbeeld Allagui, blijkt gewoon een prima speler te zijn! Met goed scoutingswerk blijkt er dus wel degelijk een en ander mogelijk.
In Duitsland wordt beter betaald, Gaizka.

Het transferbedrag is niet het probleem. Wel het salaris en het niveau van de Eredivisie.

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Duitsland

Bericht door wimpey » zo sep 14, 2014 9:39 am

Yopi schreef: In Duitsland wordt beter betaald, Gaizka.

Het transferbedrag is niet het probleem. Wel het salaris en het niveau van de Eredivisie.
Simpel voorbeeldje: Filip Djuricic wilde niet met Ajax de CL in. Wel naar het 2e plan van Benfica. Hij loopt nu in Mainz rond...

Waarbij ik natuurlijk niet beweer dat Ajax niets beters kan krijgen dan Bojan, vd Hoorn of Duarte...

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Duitsland

Bericht door Demosthenes » zo sep 14, 2014 12:07 pm

Filip Djuricic wilde niet met Ajax de CL in. Wel naar het 2e plan van Benfica. Hij loopt nu in Mainz rond...
Een verdraaiing van wat er werkelijk is gebeurd. Djuricic wil naar het tweede plan van Benfica, hoe kom je op het idee. Hij was in de ogen van het TH van Benfica (Heeft Benfica dat?) blijkbaar niet goed genoeg. Dat kan gebeuren, maar hij heeft zelf nooit aangegeven dat hij naar het 2e plan van Benfica wil, Graag nu eens een keer het bewijs voor zo'n (manipulatief) bericht.
Djuricic was ‘niet happy’ over speelwijze De Boer
ajax1.nl

Filip Djuricic is niet naar Ajax gekomen omdat hij zich ‘niet happy’ voelde op de positie en speelwijze die trainer Frank de Boer voor ogen had. Dat vertelt Marc Overmars in een uitgebreid interview in de ochtendkrant De Telegraaf. Volgens de voetbaldirecteur is Ajax bezig geweest met de middenvelder, maar werd al snel duidelijk dat Djuricic niet voor Ajax ging kiezen.
http://www.ajax-nieuws.nl/tags/filip-djuricic

Het vet weergeven is door mij gebeurd. Staat het in De T. dan wordt het geloofd, je hebt het OT, het NT en De T.

Speelt hij nu bij Mainz? Nog even wachten, komt hij daar bij de reserves te voetballen, kan hij in de winterstop alsnog naar Ajax, zeg maar de "Zimling-route" alleen nu kan FdB het hard maken dat Ajax hem al volgde.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Duitsland

Bericht door wimpey » di sep 23, 2014 7:25 pm

Prachtig voetbal van Bayern, bekroond met prachtige goals. :biggthumpup.gif:

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Duitsland

Bericht door Lionel » di sep 23, 2014 9:50 pm

Die Pep moet ook gewoon normaal doen. Zaterdag sloeg het nergens op met zijn achterlijke opstelling en tactiek. Vandaag een normale opstelling en ze slachten de tegenstander.
IK GELOOF!!!!!!

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Duitsland

Bericht door Yopi » wo okt 01, 2014 9:03 am

Toptransfer lijkt uitgesloten: ‘Ik verdien al genoeg bij Borussia Dortmund’

Mats Hummels had afgelopen zomer de topaankoop voor de verdediging van Manchester United moeten worden, maar het kwam niet tot een transfer. Manager Louis van Gaal zou nog altijd achter de Duitser aanzitten, maar de 25-jarige Hummels zegt dinsdag in het Bundesliga Magazin International dat hij niet met een vertrek bezig is.
Hummels omschrijft Dortmund als een ‘enorm unieke’ club en is dan ook niet van plan om zijn huidige werkgever zomaar te verlaten: “Het is leuk om te horen dat grote clubs interesse in jou hebben, dat zie ik als een compliment. Maar het heeft geen enkele invloed op mij, ik verdien hier ook al genoeg in Dortmund. Er zal altijd een club zijn die meer wil betalen dan BVB, maar Dortmund heeft veel voor mij betekend en daar gaat het om.”

“Als ik op een dag over een transfer na ga denken, dan zal het absoluut niet om geld gaan. We hebben hier gewoon nog veel om voor te voetballen”, aldus Hummels, die zichzelf ook wel de rest van zijn carrière in Westfalen ziet voetballen. “Dat hebben eerder geweldige spelers als Paolo Maldini en Steven Gerrard gedaan en ik zie het Lionel Messi, Bastian Schweinsteiger en Thomas Müller ook wel doen.” Hummels ligt in Dortmund nog tot medio 2017 vast.
VZ

:biggthumpup.gif:

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Duitsland

Bericht door wimpey » wo okt 01, 2014 9:23 am

Is een intelligente jongen. Z'n pa - saillant detail - was (of is) jeugdtrainer bij Bayern. Mats Hummels verliet die club omdat ie bij BVB meer perspectief zag. Dat had ie goed gezien. Het ging hem als jonge speler niet om de muntjes...

Het is wel relatief natuurlijk. Hij zal bij BVB geen 9 à 10 M pakken, zoals Schweini, Lahm en Robben bij Bayern. Maar zo'n 5 M. Ook geen straf.

Als speler zou ik ook voor BVB i.p.v. Bayern kiezen. 'Die gelbe Wand' in een echt voetbalstadion in een arbeidersmilieu zou me meer trekken dan het klinische, kakkineuze Bayern. Bovendien speelt BVB onder Klopp al jarenlang aantrekkelijker voetbal dan Bayern, vind ik.

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Duitsland

Bericht door beelzebub » wo okt 01, 2014 9:50 am

Geef je daarmee indirect aan dat als je het talent had gehad je ook liever voor Feyenoord dan voor Ajax zou spelen wimpey? :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Duitsland

Bericht door wimpey » wo okt 01, 2014 10:32 am

beelzebub schreef:Geef je daarmee indirect aan dat als je het talent had gehad je ook liever voor Feyenoord dan voor Ajax zou spelen wimpey? :ajaxsmiley.gif:
Onvergelijkbaar, B! :hypocrite.gif:

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Duitsland

Bericht door Lionel » wo okt 01, 2014 12:27 pm

Met Immobele en Ramos ga je de CL niet winnen. Zie hem nog wel vertrekken.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Duitsland

Bericht door Marillion » wo okt 01, 2014 3:15 pm

wimpey schreef:
beelzebub schreef:Geef je daarmee indirect aan dat als je het talent had gehad je ook liever voor Feyenoord dan voor Ajax zou spelen wimpey? :ajaxsmiley.gif:
Onvergelijkbaar, B! :hypocrite.gif:
Ik zou er anders graag spelen hoor. Denk niet dat ik een populaire speler zou zijn. Maar met name de klassieker lijkt me een interessante wedstrijd om eens aan de andere kant mee te doen. Een beetje zoals Kenneth bij die vrije trap zeg maar. :smile-ajax.gif:
Nil volentibus arduum

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9128
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Duitsland

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » wo okt 01, 2014 11:02 pm

Lionel schreef:Met Immobele en Ramos ga je de CL niet winnen. Zie hem nog wel vertrekken.
Zo, eens even kijken wat de uitslag van Anderlecht - Dortmund is geworden en wie er hebben gescoord....

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9128
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Duitsland

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » wo okt 01, 2014 11:03 pm

Lionel schreef:Met Immobele en Ramos ga je de CL niet winnen. Zie hem nog wel vertrekken.
Zo, eens even kijken wat de uitslag van Anderlecht - Dortmund is geworden en wie er hebben gescoord....

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Duitsland

Bericht door Lionel » wo okt 01, 2014 11:55 pm

:blush.gif:

Deze krijg je over een paar maanden terug..
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Duitsland

Bericht door peter » vr okt 03, 2014 9:27 am

Hoe doet die Immobile het nu bij Dortmund? Ik heb die stap namelijk altijd als veel te groot gezien, maar wellicht pakt het goed uit.

GangstaRiB
Berichten: 16901
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Duitsland

Bericht door GangstaRiB » za okt 04, 2014 8:49 am

Kostic (vorig jaar Groningen) vind ik het trouwens zeer aardig doen bij Stuttgart. De club zelf gaat niet zo lekker, maar Kostic zelf blijft redelijk moeiteloos overeind in de Buli.

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13846
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Duitsland

Bericht door Jinne » za okt 18, 2014 8:13 pm

peter schreef:Hoe doet die Immobile het nu bij Dortmund? Ik heb die stap namelijk altijd als veel te groot gezien, maar wellicht pakt het goed uit.
Met Dortmund gaat het in de competitie in ieder geval niet lekker. Ook vandaag weer verloren. 7 puntjes uit 8 wedstrijden nu.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Duitsland

Bericht door Baseman » ma okt 20, 2014 11:34 am

Heel apart.
Zoveel indruk maken in de CL en zoveel minder spelen in de eigen competitie, met toch een verre van slecht team.

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Duitsland

Bericht door wimpey » ma okt 20, 2014 11:43 am

Baseman schreef:Heel apart.
Zoveel indruk maken in de CL en zoveel minder spelen in de eigen competitie, met toch een verre van slecht team.
Beetje het Ajax probleem: verpatsen jaarlijks hun beste speler(s). Dat kun je niet (blijven) opvangen. Komt nog verzadiging bij. Gewonnen WK en een trainer die er, net als FdB, ook al een flinke tijd zit.

BVB is ondanks alles nog steeds een vnl. verkopende club. Zoals alle Duitse clubs, op Bayern na. Die halen gewoon de besten ter wereld, waarbij ze vooral graag bij Duitse clubs shoppen die het 'vervelend' goed doen. Dan kan zo'n Lewandowski 8-9 M pakken i.p.v. de 5 M die ie bij BVB krijgt. En dan is ie dus weg.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Duitsland

Bericht door Baseman » ma okt 20, 2014 12:01 pm

Ongetwijfeld zul je gelijk hebben, maar ik vind het extra opvallend omdat Dortmund geweldig spel laat zien in de CL.
Met erg veel druk op de bal, met aanvalsdrang, met de blik vooruit, met het opjagen van de tegenstander, met het afdwingen van fouten bij de ander, met het maken van erg veel meters, met voetbal dat als voorbeeld mag worden gezien. Je zou zeggen dat ze met dit voetbal ergens bovenaan zouden moeten staan, niet op de 14e (!) plaats.

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Duitsland

Bericht door Lionel » ma okt 20, 2014 12:08 pm

Hij rouleert nog al wat af in de competitie.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33761
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Duitsland

Bericht door zeux » za nov 01, 2014 7:13 pm

Robben speelt goed, maar ook last van zijn (oude) kwaal: teveel zelf willen doen. Lewandowsky had dus even een Huntelaar-momentje...

Dormund met 0-1 voor, maar het is een leuke wedstrijd. Veel kansen voor Dortmund, maar ook voor Bayern. Met Robben wel als de gevaarlijkste joker.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33761
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Duitsland

Bericht door zeux » za nov 01, 2014 8:03 pm

Krijg nou wat. De sponsor posteert fans in formatie op een tribinedeel, met een deel zo in witte jacks dat het logo van Telecom zichtbaar is. Creative marketing.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Plaats reactie