Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Baseman » do aug 27, 2015 9:15 am

Die erwt is Hernandez?
Hij loopt 1 op 3 bij elke club waarvoor hij gespeeld heeft, het is maar wat je er geen reet van kunnen noemt...of kan alleen de wereldtop er iets van?

PS: Appeltje eitje voor ManU gisteren.
Club Brugge liet zich verrassend gewillig slachten, de 2e helft leek meer op een trainingspartijtje voor de spelers van ManU.

wimpey
Berichten: 51983
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » do aug 27, 2015 10:03 am

Baseman schreef:Die erwt is Hernandez?
Hij loopt 1 op 3 bij elke club waarvoor hij gespeeld heeft, het is maar wat je er geen reet van kunnen noemt...of kan alleen de wereldtop er iets van?
Man U wil terug naar de mondiale top. Daarvoor komt die erwt ernstig tekort. M.i. flink overschat, die gast.
PS: Appeltje eitje voor ManU gisteren.
Club Brugge liet zich verrassend gewillig slachten, de 2e helft leek meer op een trainingspartijtje voor de spelers van ManU.
Eerste helft was compleet open van beide kanten. LVG geeft aan dat Club er voor rust 4 had moeten maken.

2e helft van Man U was genieten. Januzaj eruit, Herrera op diens plek en Schweini op de plek van Herrera. Dat leverde mooi, snel en doelgericht voetbal op. :biggthumpup.gif:

Lionel
Berichten: 47518
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » do aug 27, 2015 10:25 am

Monkey Tonk schreef:Je ziet ManU groeien. De eerste tekenen van een geoliede machine zijn daar. In de tweede helft zeker een minuut of twintig gallery play. Van Gaal mag tevreden zijn. Een CL tijdens zijn periode daar behoort tot de mogelijkheden.
Club Brugge he :excited.gif:

Die Hernandez kan er echt geen reet van hoor. Leuk voor op de bank. Niet meer.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 51983
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » do aug 27, 2015 10:35 am

Lionel schreef:
Monkey Tonk schreef:Je ziet ManU groeien. De eerste tekenen van een geoliede machine zijn daar. In de tweede helft zeker een minuut of twintig gallery play. Van Gaal mag tevreden zijn. Een CL tijdens zijn periode daar behoort tot de mogelijkheden.
Club Brugge he :excited.gif:
Zwaar overdreven idd. Brugge miste ook nog eens 8 spelers. Man U heeft een goed elftal, maar naar de mondiale top is het nog wel een eindje.

Ik moet het nog maar zien met De Bruyne trouwens. Wordt ie geaccepteerd? Waar gaat ie spelen? Moet Silva weer naar rechts i.p.v. centraal rond Agüero? Ik vind het meer een statement van City richting de rest: wij hebben de grootste. I.m.o. had die jongen beter bij Wolfsburg kunnen blijven.

Lionel
Berichten: 47518
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » do aug 27, 2015 10:47 am

Silva gaat natuurlijk niet naar rechts. Die is wel ff wat beter dan De Bruyne.
IK GELOOF!!!!!!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Bert » do aug 27, 2015 11:05 am

Silva is in ieder geval meer middenvelder dan De Bruyne. Laatstgenoemde is toch op zijn best rondom de zestien. Beide spelers kunnen daarnaast uitstekend middenveld en aanval verbinden.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Ajaciedjuh » do aug 27, 2015 11:16 am

Kevin is een topper (snelheid, actie, overzicht, assists & goals)! Niet voor niks speler van het jaar geworden in Duitsland. Heel goede aankoop, alleen was ik naar Bayern München of Man UTD gegaan als ik Kevin was.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Lionel
Berichten: 47518
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » do aug 27, 2015 11:27 am

Bert schreef:Silva is in ieder geval meer middenvelder dan De Bruyne. Laatstgenoemde is toch op zijn best rondom de zestien. Beide spelers kunnen daarnaast uitstekend middenveld en aanval verbinden.
Ik zou De Bruyne op rechts zetten. Lijkt mij voor City beter renderen. Aguero en Silva samen is genieten hoor.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 51983
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » do aug 27, 2015 11:34 am

Ajaciedjuh schreef:Kevin is een topper (snelheid, actie, overzicht, assists & goals)! Niet voor niks speler van het jaar geworden in Duitsland. Heel goede aankoop, alleen was ik naar Bayern München of Man UTD gegaan als ik Kevin was.
Hij is (momenteel) m.i. een verbeterde uitvoering van Eriksen. Ik geef je gelijk, liever naar een club met continuïteit dan naar duiventil City... Hoewel City wel iets van beleid aan de dag legt de laatste tijd. Het gimme, gimme met tig aanvallers kopen hebben ze afgeschud.

Hopelijk maken ze er iets moois van met De Bruyne, Silva en Sterling rond Agüero.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Yopi » do aug 27, 2015 11:39 am

Geweldige spelers. Afwachten of ze kunnen samenspelen.

Lionel
Berichten: 47518
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » do aug 27, 2015 12:16 pm

wimpey schreef:
Ajaciedjuh schreef:Kevin is een topper (snelheid, actie, overzicht, assists & goals)! Niet voor niks speler van het jaar geworden in Duitsland. Heel goede aankoop, alleen was ik naar Bayern München of Man UTD gegaan als ik Kevin was.
Hij is (momenteel) m.i. een verbeterde uitvoering van Eriksen. Ik geef je gelijk, liever naar een club met continuïteit dan naar duiventil City... Hoewel City wel iets van beleid aan de dag legt de laatste tijd. Het gimme, gimme met tig aanvallers kopen hebben ze afgeschud.

Hopelijk maken ze er iets moois van met De Bruyne, Silva en Sterling rond Agüero.
Ik vind dat City toch wel redelijk gericht werken de laatste jaren. Ze geven ook goed geld uit aan de verdediging (Mangala, Otamendi nu weer). Ze moeten alleen af van de aankopen van rond de 20 miljoen die ze doen.

Javi Garcia, Fernando ofzo?, Jovetic... aan dat sort spelers heb je niks. Maar Sterling is een topper in spe denk ik, De Bruyne is top. Aguero en Silva zijn wereldtop. Missen alleen nog een type Busquets m.i..
IK GELOOF!!!!!!

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Baseman » do aug 27, 2015 12:23 pm

wimpey schreef:Man U wil terug naar de mondiale top. Daarvoor komt die erwt ernstig tekort. M.i. flink overschat, die gast.
Dus mijn opmerking klopt, je bent of mondiale top of je kunt er geen reet van.
Apart.
Eerste helft was compleet open van beide kanten. LVG geeft aan dat Club er voor rust 4 had moeten maken.
Ik kan iets gemist hebben, maar volgens mij kreeg Club Brugge slechts 1 grote kans (die 1 op 1 met Romero).
wimpey schreef:Ik moet het nog maar zien met De Bruyne trouwens. Wordt ie geaccepteerd? Waar gaat ie spelen? Moet Silva weer naar rechts i.p.v. centraal rond Agüero? Ik vind het meer een statement van City richting de rest: wij hebben de grootste. I.m.o. had die jongen beter bij Wolfsburg kunnen blijven.
Mee eens.
Al ben ik het wat betreft je laatste zin eens met Ajaciedjuh, hij had beter kunnen vertrekken naar ManU of Bayern.
Maar ja, we zien het wel.

wimpey
Berichten: 51983
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » do aug 27, 2015 12:41 pm

Baseman schreef: Dus mijn opmerking klopt, je bent of mondiale top of je kunt er geen reet van.
Apart.
Ik denk dat ie er in de eredivisie niet bovenuit zou steken. Niveau Bojan, Ruiz (na Twente).

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door InnerHarbour » do aug 27, 2015 1:00 pm

Lionel schreef:
wimpey schreef: Maar Sterling is een topper in spe denk ik
:bomb.gif: :hypocrite.gif:
YNWA

wimpey
Berichten: 51983
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » do aug 27, 2015 1:11 pm

InnerHarbour schreef:
Lionel schreef:
wimpey schreef: Maar Sterling is een topper in spe denk ik
:bomb.gif: :hypocrite.gif:
Foute quote, vrind. Dat was Rishi.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door InnerHarbour » do aug 27, 2015 2:31 pm

Had ik kunnen weten, Rishi is gek op zaalvoetballers van 1 meter 50. :hypocrite.gif:
YNWA

Lionel
Berichten: 47518
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » do aug 27, 2015 2:48 pm

Sterling is niet technisch genoeg voor een zaalvoetballer.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door InnerHarbour » do aug 27, 2015 2:50 pm

Oh solly. :smile-ajax.gif:
YNWA

Lionel
Berichten: 47518
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » do aug 27, 2015 3:01 pm

Bij Liverpool zijn ze anders ook dol op zaalvoetballers hoor!
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door InnerHarbour » do aug 27, 2015 3:05 pm

'We' hebben er maar een en daar ben ik ook niet gek op, ik tolereer hem, that's it.
YNWA

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33606
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door zeux » do aug 27, 2015 3:24 pm

InnerHarbour schreef:'We' hebben er maar een en daar ben ik ook niet gek op, ik tolereer hem, that's it.
Behalve als hij op een cruciaal moment de winnende scoort. :smile-ajax.gif:
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9373
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Monkey Tonk » vr aug 28, 2015 7:54 am

Lionel schreef:
Monkey Tonk schreef:Je ziet ManU groeien. De eerste tekenen van een geoliede machine zijn daar. In de tweede helft zeker een minuut of twintig gallery play. Van Gaal mag tevreden zijn. Een CL tijdens zijn periode daar behoort tot de mogelijkheden.
Club Brugge he :excited.gif:
Club Brugge is alleen 'he :excited.gif:' als je ze effe met 7-1 aan de kant zet. Dat kunnen er niet veel, en ManU begint net in deze formatie. Zit nog een hoop rek in. Ik stel mijn verwachting bij van kwartfinale naar halve finale CL voor dit seizoen.

Lionel
Berichten: 47518
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » vr aug 28, 2015 8:06 am

Hahahahaha je bent niet goed.

Barca, Bayern, Madrid, Atletico, City en zelfs Chelsea... allemaal clubs die ik beter acht. En niet een klein een beetje ook.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9373
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Monkey Tonk » vr aug 28, 2015 8:27 am

Lionel schreef:Hahahahaha je bent niet goed.

Barca, Bayern, Madrid, Atletico, City en zelfs Chelsea... allemaal clubs die ik beter acht. En niet een klein een beetje ook.
Laten we zeggen dat al die teams in de kwartfinale CL staan. Hoeveel teams moet ManU dan verslaan om de halve finale CL te halen?

:aai.gif:

Lionel
Berichten: 47518
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » vr aug 28, 2015 8:43 am

1. En dat gaat ze dus niet lukken.
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie