Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Yopi » ma aug 31, 2015 12:09 pm

Iemand schrijft: 'martial law for LVG en Woodward'. :smallgrin.gif:

Hebben ze deze speler wel nodig?

Eerder een pure spits, zou ik denken, maar niemand laat nu nog een topspits gaan, tenzij die overbodig is. Wie o wie????
Laatst gewijzigd door Yopi op ma aug 31, 2015 12:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

DelToro
Berichten: 1276
Lid geworden op: wo okt 01, 2003 2:15 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door DelToro » ma aug 31, 2015 12:11 pm

Volgens mij is het een spits die ook aan de buitenkant kan spelen. Heb heel weinig van 'm gezien, maar wat ik zag was tamelijk indrukwekkend.
Maar ja, inderdaad kun je je afvragen of Man Utd nu behoefte heeft aan een 19-jarig talent.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23040
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Engeland en Schotland

Bericht door raymon » ma aug 31, 2015 12:12 pm

Peter schreef:Canal+ maakt melding dat Martial naar Manchester is afgereisd voor het definitief maken van de transfer. 60 miljoen voor een 19-jarig kereltje met 11 goals achter zijn naam. Koekkoek. Helemaal de weg kwijt.
Waar kom jij 60m tegen? Ik lees rond de 35m (nog steeds een smak geld natuurlijk!).
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Yopi » ma aug 31, 2015 12:16 pm

In Frankrijk reppen ze van 50 miljoen. Maar misschien is er nog wat bijgekomen.

http://www.mercato365.com/infos-clubs/m ... 3012.shtml

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33764
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door zeux » ma aug 31, 2015 12:19 pm

Peter schreef:
Nee 36 uur.
Ah thanks, dat werd me steeds niet duidelijk. Ik lees op nu.nl namelijk ook 'nacht van maandag op dinsdag'.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33764
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door zeux » ma aug 31, 2015 12:21 pm

DelToro schreef:Volgens mij is het een spits die ook aan de buitenkant kan spelen. Heb heel weinig van 'm gezien, maar wat ik zag was tamelijk indrukwekkend.
Maar ja, inderdaad kun je je afvragen of Man Utd nu behoefte heeft aan een 19-jarig talent.

Hoe oud was Kluivert in 1995? :-)

Maar wel eens hoor. En Depay en Martial zijn jong. Hopen dat ouwe bok Rooney ze weet te coachen (in het veld).
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48029
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door peter » ma aug 31, 2015 12:22 pm

zeux schreef:
Peter schreef:
Nee 36 uur.
Ah thanks, dat werd me steeds niet duidelijk. Ik lees op nu.nl namelijk ook 'nacht van maandag op dinsdag'.
Engelse clubs hebben tot 18:00 morgen.

@Ray: Gisteren is er volgens RMC France (die bron gebruiken de Italiaanse media iig) een bod gedaan van 50 miljoen. Dat was niet goed genoeg, want ze wilden er 60 voor hebben. Vanochtend is Martial in het vliegtuig gestapt, dus dan verwacht ik dat United het heeft opgehoogd.

Borini naar Sunderland, trouwens. Daar doen ze ook maar wat.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Yopi » ma aug 31, 2015 12:24 pm

Ken die speler niet. In welke categorie moeten we hem indelen? Die van Depay? Of minder?

Een paniekaankoop? De echte top wil niet komen.

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » ma aug 31, 2015 12:34 pm

Groot talent hoor. Vind het wel een goede speler. 35 miljoen is overigens een koopje. Bayern betaalt ook een miljoen of 30 voor een talent van Juve (in eerste huur).

Als die jongen het goed doet is het een koopje. En anders hebben ze nog steeds 200 te besteden.
IK GELOOF!!!!!!

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Le T. » ma aug 31, 2015 12:41 pm

wimpey schreef:Nogmaals: voor mijn gevoel fakkel ik LVG niet af. Maar die club zit nu al effe op een niveau waarop ze een jaar of 20 vanuit grote hoogte neerkeken.
Dat is ook niet helemaal waar, ze hebben nog een fantastisch jaar gehad met de beste Ronaldo ooit, het was heel lang geleden dat één speler zo verschrikkelijk belangrijk beslissend was voor een elftal. Daarna is er nog een titel uitgeperst met een aankoop en spelers die nog een jaartje meekonden, ten koste van de continuiteit dus. Maar alles bij mekaar was Man U zich de laatste 10 vooral wanhopig aan het vastklampen aan de top. Dat was nou niet altijd hoger dan dit niveau.
Yopi schreef: Moet hij niet doen. Geef gewoon antwoord. Desnoods voor de twintigste keer. Daar wordt hij voor betaald.
Nee, hij wordt betaald om trainer te zijn. Daar horen dan een aantal verplichte perspraatjes over de wedstrijd bij.
Gekrenkt narcisme: gisteren is hij afgetroefd door Monk. Hij zou boos moeten worden op zichzelf en niet op journalisten, want die doen hun werk.
Het is maar wat je hun werk noemt. Als ze een wedstrijdverslag willen schrijven en de analyse van de trainers daarin of in hun eigen analyse willen betrekken hebben ze een goeie aan Van Gaal. Als ze willen vragen naar de bekende weg om hun transferverzinsels van een schijn van feitelijkheid te voorzien niet. Natuurlijk gaat hij daar niks over zeggen, daar bewijst hij de club en de supporters immers allerminst een dienst mee.
Wollt ihr den totalen Mensch?

wimpey
Berichten: 52114
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » ma aug 31, 2015 12:43 pm

Franse media hebben het over 80 M. Tach-tig. Miljoen.

Waar gaat die jongen spelen? Op de plek van Mata?

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Yopi » ma aug 31, 2015 12:51 pm

Le T. schreef:Als ze een wedstrijdverslag willen schrijven en de analyse van de trainers daarin of in hun eigen analyse willen betrekken hebben ze een goeie aan Van Gaal. Als ze willen vragen naar de bekende weg om hun transferverzinsels van een schijn van feitelijkheid te voorzien niet. Natuurlijk gaat hij daar niks over zeggen, daar bewijst hij de club en de supporters immers allerminst een dienst mee.
Haha, laat me niet lachen.
LVG bepaalt niet hoe anderen hun werk doen. Ieder zijn verantwoordelijkheid.

Hij zou die mensen ook tegemoet kunnen komen. Zeg hoe het ervoor staat, of zeg dat je het niet kunt zeggen.
In dit opzicht zou hij een voorbeeld moeten nemen aan Frank de Boer. Die gaat relaxed met zulke situaties om.

80 miljoen? WTF????? :confused.gif: :confused.gif: :confused.gif:

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=254873

DelToro
Berichten: 1276
Lid geworden op: wo okt 01, 2003 2:15 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door DelToro » ma aug 31, 2015 12:56 pm

wimpey schreef:Franse media hebben het over 80 M. Tach-tig. Miljoen.

Waar gaat die jongen spelen? Op de plek van Mata?
Dan nemen ze wel een enorm risico zeg!
Voor dat geld kun je toch ook gearriveerde - en nog altijd redelijk jonge - spelers als Reus of Griezmann halen? Ervan uitgaande dat die spelers zouden willen natuurlijk, hetgeen me bij Griezmann niet zo'n probleem lijkt aangezien hij fan is van Man U.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Yopi » ma aug 31, 2015 12:59 pm

Dan is Jasper vijftig miljoen waard. :headbang.gif:

Zo zie je maar, tot de laatste dag wachten is niet altijd voordelig.

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » ma aug 31, 2015 1:12 pm

wimpey schreef:Franse media hebben het over 80 M. Tach-tig. Miljoen.

Waar gaat die jongen spelen? Op de plek van Mata?
80 miljoen lijkt me onzin. Zal eerder tussen de 30-40 liggen.
IK GELOOF!!!!!!

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Yopi » ma aug 31, 2015 1:16 pm

Onzin bestaat niet op de transfermarkt. Het bedrag lijkt onwaarschijnlijk hoog, maar je weet het nooit.

Tachtig miljoen betaal je voor de nieuwe Ronaldo of Messi.

wimpey
Berichten: 52114
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » ma aug 31, 2015 1:18 pm

Lionel schreef: 80 miljoen lijkt me onzin. Zal eerder tussen de 30-40 liggen.
80 M voor De Bruyne lijkt me ook onzin. Meer dan een knaak voor vd Hoorn ook.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Yopi » ma aug 31, 2015 1:24 pm

Ook L'Équipe heeft het over 80 miljoen. Redelijk betrouwbare bron. Monaco zou een bod van 70 hebben afgeslagen.


http://www.lequipe.fr/Football/Actualit ... ros/586556

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » ma aug 31, 2015 1:25 pm

Je gaat toch geen 80 miljoen neerleggen voor Martial als je dan ook KDB kan kopen voor dat bedrag? Van Gaal is gek.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33764
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door zeux » ma aug 31, 2015 1:30 pm

En ik lees weer 60 transfer (ook krankzinning hoog) dat met bonussen oploopt naar 80. Dan is het de vraag hoe die bonussen zijn geformuleerd. Wordt het uiteindelijk 80, dan heeft hij ook navenant gepresteerd (als het goed is geformuleerd).

Voorlopig eerst maar eens afwachten wat het definitieve bedrag is.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48029
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door peter » ma aug 31, 2015 1:40 pm

Alles meer dan 30 miljoen is bizar te noemen.

Waarom haal je die Martinez niet op. Die was 35 miljoen. Doe je een Morata erbij voor 50 en heb je er 2 voor de prijs van 1. :drecul.gif:

wimpey
Berichten: 52114
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » ma aug 31, 2015 1:41 pm

Lionel schreef:Je gaat toch geen 80 miljoen neerleggen voor Martial als je dan ook KDB kan kopen voor dat bedrag? Van Gaal is gek.
Hij geeft dat geld niet uit. :hypocrite.gif:

Paniekvoetbal in the dying seconds van zo'n transfer window is natuurlijk dom. Bij het scheiden van de markt betaal je de hoofdprijs.

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » ma aug 31, 2015 1:42 pm

Inderdaad. Ze hadden best een deal kunnen sluiten met Madrid hoor.

Madrid koopt Morata terug 22 miljoen. Madrid wilt De Gea. 1+1 = in ieder geval geen 80.000.000
IK GELOOF!!!!!!

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Le T. » ma aug 31, 2015 1:51 pm

Yopi schreef:
Le T. schreef:Als ze een wedstrijdverslag willen schrijven en de analyse van de trainers daarin of in hun eigen analyse willen betrekken hebben ze een goeie aan Van Gaal. Als ze willen vragen naar de bekende weg om hun transferverzinsels van een schijn van feitelijkheid te voorzien niet. Natuurlijk gaat hij daar niks over zeggen, daar bewijst hij de club en de supporters immers allerminst een dienst mee.
Haha, laat me niet lachen.
LVG bepaalt niet hoe anderen hun werk doen. Ieder zijn verantwoordelijkheid.
Maar die anderen mogen wel bepalen hoe LvG 'zijn werk' moet doen?
Hij zou die mensen ook tegemoet kunnen komen. Zeg hoe het ervoor staat, of zeg dat je het niet kunt zeggen.
Dat laatste had hij al gedaan. Natuurlijk kun je niet zeggen hoe het ervoor staat, daarmee gooi je je eigen glazen in.
In dit opzicht zou hij een voorbeeld moeten nemen aan Frank de Boer. Die gaat relaxed met zulke situaties om.

80 miljoen? WTF????? :confused.gif: :confused.gif: :confused.gif:

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=254873
De Boer moet het ook vooral hebben van goede relaties met de media en zijn eigen broer als meest kritische beschouwer van zijn werk. De transferperikelen zijn een tweejaarlijks feestje van een aantal maanden voor de journalisten, ze kunnen uit hun duim zuigen wat ze willen, en met nul feiten en nul onderzoek hebben ze alweer een paar pagina's vol, en hun publiek neemt het toch onmiddellijk voor waar aan als het in straatje past, zie hierboven. Dan is het ook nog heel normaal dat journalisten hun speculatie nog even kunnen noemen tegenover een trainer, terwijl ze doen alsof ze een vraag te stellen hebben. Het lijkt mij normaal dat een trainer daar niet aan meedoet tenzij die wil slijmen bij de pers.
Wollt ihr den totalen Mensch?

wimpey
Berichten: 52114
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » ma aug 31, 2015 1:52 pm

Peter schreef: Waarom haal je die Martinez niet op. Die was 35 miljoen. Doe je een Morata erbij voor 50 en heb je er 2 voor de prijs van 1. :drecul.gif:
Vidal was 35 M. Douglas Costa 30 M. Je kan dus ook Schneiderlin voor een vergelijkbaar bedrag halen. En Shaw. En Herrera. En Mata.

Ik vind de keuzes en beslissingen van United niet zo gelukkig.

Plaats reactie