Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48029
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door peter » ma aug 31, 2015 10:48 pm

Het vreemde is dat Valdes nu op zijn FB (?) aangeeft dat hij blijft bij United. :confused.gif:

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Yopi » ma aug 31, 2015 10:54 pm

In Engeland of in de PL? :confused.gif:

Zou inderdaad vreemd zijn. Of niet, want hij zal daar aardig verdienen.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Yopi » ma aug 31, 2015 11:24 pm

Volgens Marca was e.e.a. niet op tijd geregeld en gaat De Gea NIET naar Madrid.

Amateurisme ten top.

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11943
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Zuidema » ma aug 31, 2015 11:30 pm

Yopi schreef:Volgens Marca was e.e.a. niet op tijd geregeld en gaat De Gea NIET naar Madrid.

Amateurisme ten top.
Ze waren niet snel genoeg terug van de chinees?
Success will tear us apart.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Yopi » ma aug 31, 2015 11:36 pm

Er worden wat loempia's weggewerkt, dezer dagen. :smallgrin.gif:

Beide partijen wilden deze deal. Uiteindelijk hebben ze zo lang armpje gedrukt dat De Gea met de gebakken peren zit.

(Vooropgesteld dat het waar is, maar Marca weet zulke dingen doorgaans wel.)

http://www.marca.com/
Laatst gewijzigd door Yopi op ma aug 31, 2015 11:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33766
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door zeux » ma aug 31, 2015 11:40 pm

Louis won't be pleased...

Nu zit ie met een keeper die dacht dat ie (eindelijk) naar Madrid was en nu nog een jaar in Manchester door moet brengen (want verwacht niet dat Real hem in januari nog voor veel €'s haalt...).

What a mess.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11943
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Zuidema » ma aug 31, 2015 11:50 pm

Sky Sports: ""The news is the documentation was not done on time. David de Gea was at his girlfriend’s house waiting, Keylor Navas was waiting, everything was signed and sent to Manchester but the stories coming out of the Spanish media are that Manchester United sent the paperwork back at 12.01pm Spanish time, so past the deadline.

"Everything was agreed, there was a little bit of a battle of figures, but everybody was waiting in their places. The Bernabeu was full of people, but the documents signed by Real Madrid and Keylor Navas did not come back from Manchester United on time.

"The Spanish media are fuming and saying this is revenge for what happened with Sergio Ramos (not going to Old Trafford).

"There is no precedent for a deal to be done past the deadline. Fabio Coentrao was in the same situation a few years ago when he was going to potentially move to Manchester United.

"The documents did not arrive in time, Real Madrid asked for five minutes and the league said no, so there is no precedent for this to be overruled. I know in England if everything is agreed you can have an extension but that has never happened in Spain and is not expected to happen."
Success will tear us apart.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Yopi » ma aug 31, 2015 11:53 pm

Miezerig gedrag als MU dit echt expres gedaan heeft. Dure wraak ook.

De Gea zal woest zijn als hij weet of denkt dat het zo zit. Weinig kans dat hij dan nog zin heeft om voor MU te spelen.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33766
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door zeux » di sep 01, 2015 6:26 am

Je wil wel heel graag dirt over ManU geloven he Yopi?

Uefa gaat er vandaag naar kijken lees ik op nu.nl. Het zou me verbazen als ze dit op een technisch feitje van één minuut gaan cancellen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11943
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Zuidema » di sep 01, 2015 6:42 am

Yopi schreef:Miezerig gedrag als MU dit echt expres gedaan heeft. Dure wraak ook.
Gezien de kennelijk eerdere ervaringen rond Coentrao lijkt dit bijna een bewussie van Man Utd. De club weet immers hoe nauw zoiets luistert in Spanje. Aan de andere kant: als Ramos Man Utd heeft gebruikt om een verbeterd contract bij Real los te peuteren, zou je eerder rechtstreekse wraak op Ramos verwachten. Niet op Real en zeker niet over de rug van De Gea. Die nu als zwaar gefrusteerde werknemer ook nog eens minimaal een half jaar op de tribune zich mag gaan verbijten. Die gaat Van Gaal volgens mij niet meer opstellen. Niet bepaald een win-win. Nee, ik denk toch dat hier iets ongewild faliekant verkeerd verlopen is vlak voor de deadline. Heel leuk en spannend, dat spelen met de druk van die deadline, maar het kan dus ook grandioos misgaan.
Success will tear us apart.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33766
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door zeux » di sep 01, 2015 6:47 am

Je kunt je ook afvragen waarom Real pas op de ochtend van de deadlinedag daadwerkelijk begint met een bod in een saga die al maanden duurt.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Lionel
Berichten: 47678
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » di sep 01, 2015 7:18 am

zeux schreef:Je kunt je ook afvragen waarom Real pas op de ochtend van de deadlinedag daadwerkelijk begint met een bod in een saga die al maanden duurt.
Inderdaad. Lekker optieften dat kut-Madrid. United hoeft het voor het geld ook niet te doen. Als die De Gea niet bijtekent zit hij lekker een half jaartje of jaar op de tribune.
IK GELOOF!!!!!!

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9128
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » di sep 01, 2015 7:33 am

Ik vind de theorie van een "wraakactie" die 30 miljoen zou kosten, eerlijk gezegd ronduit absurd.

DelToro
Berichten: 1276
Lid geworden op: wo okt 01, 2003 2:15 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door DelToro » di sep 01, 2015 7:41 am

Ja slaat natuurlijk nergens op. Waar zit immers de winst voor Man Utd? Ze hebben dan een keeper die ontevreden is, ze lopen 40 miljoen euro mis en hun relatie met één van de belangrijkste clubs ter wereld is goed verstoord.

En dat alles om Sergio Ramos terug te pakken?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33989
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Duke » di sep 01, 2015 7:44 am

FIFA moet oordeel vellen over transfer De Gea

Het is Real Madrid en Manchester United niet gelukt om de transfer van David de Gea op tijd af te ronden. De clubs hopen nu dat de wereldvoetbalbond FIFA alsnog een handje helpt.

De Gea wordt al weken in verband gebracht met een transfer naar Real Madrid en Louis van Gaal hield de 24-jarige doelman wegens de transferperikelen de laatste weken zelfs al buiten de selectie van Manchester United. Maar de onderhandelingen kwamen uiteindelijk pas op Deadline Day op gang.

Er werd dan eindelijk een akkoord bereikt, waarbij Real-keeper Keylor Navas (28) de omgekeerde weg zou bewandelen. Maar de Spaanse bond heeft de benodigde papieren niet op tijd van Real Madrid ontvangen, naar verluidt slechts een paar minuten te laat. De transferdeadline was maandagavond om 23.59 uur.

Spaanse media melden dat Manchester United de papieren wel degelijk op tijd zou hebben opgestuurd en dat er iets fout ging bij Real Madrid. De FIFA moet nu oordelen over er sprake is van overmacht en de deal alsnog kan worden beklonken. De Gea zou dinsdag om 13.00 uur in Santiago Bernabéu worden gepresenteerd.
www.vi.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Lionel
Berichten: 47678
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » di sep 01, 2015 7:45 am

DelToro schreef:Ja slaat natuurlijk nergens op. Waar zit immers de winst voor Man Utd? Ze hebben dan een keeper die ontevreden is, ze lopen 40 miljoen euro mis en hun relatie met één van de belangrijkste clubs ter wereld is goed verstoord.

En dat alles om Sergio Ramos terug te pakken?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Zo een roddel verkoopt natuurlijk lekker.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 52117
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » di sep 01, 2015 7:47 am

De Gea was vorig seizoen met kop en schouders United's beste. Tel uit je winst. Teleurstelling verwerken, trots inslikken. Geldt trouwens ook voor zijn manager...

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Le T. » di sep 01, 2015 7:50 am

zeux schreef:Guardian zet de transfersom op 36m GBP, dat lijkt ook de consensus op Red Café.

If so, dan kan de (gretige) hysterie over € 80m ook geparkeerd.

€ 50m is ook een hoop geld, maar ik vrees dat we dit soort bedragen veel gaan zien de komende jaren, met de geëxplodeerde televisiegelden in Engeland.
De pond staat ook vrij hoog, maar het algemene prijsniveau heeft de laaste jaren weer een flinke stap gemaakt. De topspelers gaan voor 70-100 miljoen, de categorie daar net onder zoals Benteke en de grote talenten voor 30-50. Ik ken die Martial niet, maar als hij echt veel talent heeft lijkt het me een betere besteding dan Benteke, dat is op zich wel een goede PL-speler maar zal nooit een grote worden.

Maar uiteindelijk heeft Man U dus netto bijna niks aan versterkingen uitgegeven, nog geen 20 miljoen als ik het zo globaal bereken.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door InnerHarbour » di sep 01, 2015 7:55 am

Een keeper die wel/niet gaat, een gelijkspel, een nederlaag tegen 'vriend' van Zweden en volgende week zaterdag een thuisnederlaag, kortom hommeles bij United, ach gut.......... :hypocrite.gif:
YNWA

wimpey
Berichten: 52117
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » di sep 01, 2015 8:00 am

Le T. schreef: Maar uiteindelijk heeft Man U dus netto bijna niks aan versterkingen uitgegeven, nog geen 20 miljoen als ik het zo globaal bereken.
En wat vind je van de selectie die er nu staat?

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Le T. » di sep 01, 2015 8:07 am

wimpey schreef:
Le T. schreef: Maar uiteindelijk heeft Man U dus netto bijna niks aan versterkingen uitgegeven, nog geen 20 miljoen als ik het zo globaal bereken.
En wat vind je van de selectie die er nu staat?
Middenveld is goed, verdediging is niet af en aanval is fragiel en mist een goede spits. Dus ze lopen nog steeds ver achter op City, Chelsea, Barca, Bayern en Real.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33989
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Duke » di sep 01, 2015 8:09 am

Er kan vandaag toch nog gekocht worden in de PL?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33766
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door zeux » di sep 01, 2015 8:10 am

Le T. schreef:
Maar uiteindelijk heeft Man U dus netto bijna niks aan versterkingen uitgegeven, nog geen 20 miljoen als ik het zo globaal bereken.
Ex de deals Martial en DeGea/Navas staat United nu volgens transfermarkt.nl op + € 12m.

Ze betalen € 50m voor Martial, krijgen € 39,5 + Navas (marktwaarde volgens transfermarkt.com € 8) voor De Gea. Een 'negatief' verschil van € 2,5m dus.

Staan ze dus - als alle stof is neergedaald - op een plus van ca € 10m.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

wimpey
Berichten: 52117
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » di sep 01, 2015 8:14 am

Le T. schreef: Middenveld is goed, verdediging is niet af en aanval is fragiel en mist een goede spits. Dus ze lopen nog steeds ver achter op City, Chelsea, Barca, Bayern en Real.
De dag is nog niet om, tot 19:00 kan er in de UK nog gehandeld worden. Rooney is trouwens een prima spits, maar hij wordt weinig in het spel betrokken.

Al met al ben ik niet onder de indruk van de progressie van Man U. Ze halen wel kwaliteit maar geen topkwaliteit. Zullen ook dit seizoen beneden hun mogelijkheden presteren.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33766
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door zeux » di sep 01, 2015 8:17 am

wimpey schreef:
Le T. schreef: Middenveld is goed, verdediging is niet af en aanval is fragiel en mist een goede spits. Dus ze lopen nog steeds ver achter op City, Chelsea, Barca, Bayern en Real.
De dag is nog niet om, tot 19:00 kan er in de UK nog gehandeld worden.
Maar dan kan er dus alleen nog binnen de UK gehandeld worden. Want in andere landen is de boel gesloten.

Ik denk dat Van Gaal wel baalt dat er geen topspits is aangetrokken.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Plaats reactie