Champions League

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Champions League

Bericht door beelzebub » do apr 14, 2016 12:38 pm

Peter schreef:Ik zei het in oktober al. De prijzen worden in april-mei verdeeld. Toen las je nog dat Barcelona iedereen in de pan zou hakken, maar nu valt het toch allemaal tegen. Leuk dat je dan in Oktober perfect voetbal speelt, maar in de belangrijke potjes worden gespeeld, geeft MSN niet thuis en geeft Barcelona in het geheel niet thuis. Bayern zou met grote cijfers in de pan gehakt worden, maar zo ver komt het dus niet eens.

Moet overigens nog maar zien of ze kampioen worden. Ze spelen echt als een natte krant.

Ik zei het vorige de zomer, al had ik het inkakken al in december verwacht.. De Copa America inspanningen van het MSN trio gaat zich nu wreken. Wanneer hebben die voor het laatst echt vakantie gehad? Ik meen 2013. In 2014 was er een WK en in 2015 een Copa America. Komende zomer met het EK zijn ze pas weer uitgerust. :ajaxsmiley.gif:


Edit: Nu schijnt Messi weer gespeeld te hebben met een spierblessure. Maar Messi van gisteren was niet zo Messischerp als die van een jaar geleden. Zitten weer een paar kilootjes extra aan.
mei 2015
Afbeelding
april 2016
Afbeelding
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Champions League

Bericht door Lionel » do apr 14, 2016 1:58 pm

Peter schreef:Ik zei het in oktober al. De prijzen worden in april-mei verdeeld. Toen las je nog dat Barcelona iedereen in de pan zou hakken, maar nu valt het toch allemaal tegen. Leuk dat je dan in Oktober perfect voetbal speelt, maar in de belangrijke potjes worden gespeeld, geeft MSN niet thuis en geeft Barcelona in het geheel niet thuis. Bayern zou met grote cijfers in de pan gehakt worden, maar zo ver komt het dus niet eens.

Moet overigens nog maar zien of ze kampioen worden. Ze spelen echt als een natte krant.
Maar het is vrij plotseling hoor. Na de interlandperiode hebben ze geen knikker meer geraakt. Heel opvallend.

En het is natuurlijk goedkoop en ook gewoon feitelijk onjuist dat MSN in de belangrijke potjes niet thuisgeeft :excited.gif:

Ook een Madrid speelt niet goed, zelfde met Bayern. Alleen speelden die tegen Benfica en Wolfsburg. Atletico is andere koek. Geen excuus overigens maar Atletico is top 5 Europa. Benfica en Wolfsburg top 35 ofzo.

Eens met Yopi dat Luis Enrique heeft gefaald. Sergi Roberti en Arda op rechts... hoe verzin je het? Bayern brengt dan Coman in die het veld breed houdt. Nu werden er hoge voorzetten geven, en niet eens vanaf de achterlijn. Heel slecht. Echt heel slecht.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Champions League

Bericht door peter » do apr 14, 2016 2:12 pm

Ach gut. Bayern speelde tegen Juventus in de 8ste finale. Ook dat is top-5.

April en Mei zijn de piekmaanden van het seizoen. Als je dan een puntje pakt tegen Villarreal, verliest van Real, verliest van Sociedad en verliest van Atletico en je spitsen zijn helemaal nergens te vinden, dan mag je heus concluderen dat ze er niet staan op het beslissende moment. Messi scoort nu al 7 wedstrijden lang geen veldgoal. Hoe wil je het dan noemen? Ik noem dat toch echt een vormdip op een beslissend moment.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Champions League

Bericht door Cruijff » do apr 14, 2016 3:07 pm

Cruijff schreef:Stop feeding UEFA fatcats and don't watch CL games !
Yopi schreef:
Sandro_Calaaabro schreef:Ik heb van deze wedstrijd (West Ham United - Manchester United) veel meer gezien dan van die CL wedstrijd gisteren. De CL is toch al een tijdje geen reet meer aan en de FA cup heeft nog wél die mooie sfeer.
Ik heb genoten van Atletico-Barcelona. :neutral.gif:

Dat boycotten werkt niet. Dan krijg je de B-garnituur te zien.
Helaas vinden veel te veel mensen die wedstrijden in de Champions League maar wat spectaculair en meestal regent het ook mooie doelpunten, dus helaas zal de grote massa wel blijven kijken. En zoals we weten massa is kassa dus de zakken van de UEFA en van de Manchester City's en Real Madrids van deze wereld zullen nog wel flink gevuld blijven worden.

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Champions League

Bericht door Lionel » do apr 14, 2016 3:12 pm

Peter schreef:Ach gut. Bayern speelde tegen Juventus in de 8ste finale. Ook dat is top-5.

April en Mei zijn de piekmaanden van het seizoen. Als je dan een puntje pakt tegen Villarreal, verliest van Real, verliest van Sociedad en verliest van Atletico en je spitsen zijn helemaal nergens te vinden, dan mag je heus concluderen dat ze er niet staan op het beslissende moment. Messi scoort nu al 7 wedstrijden lang geen veldgoal. Hoe wil je het dan noemen? Ik noem dat toch echt een vormdip op een beslissend moment.
Geen excuus zei ik.. lezen he! Maar een Atletico kan natuurlijk zomaar de CL winnen. En daar zou niemand raar van opkijken. Wolfsburg of Benfica natuurlijk niet.

Vorig jaar stonden ze er toch op beslissende momenten? Barca staat bovenaan en in de finale van de CDR. Verliezen van Atletico is niet goed en het seizoen zal zeker niet geslaagd zijn maar uitgeschakeld worden door Atletico is geen schande. Verre van. Het spel wel. Dat was dramatisch.
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Champions League

Bericht door Cruijff » do apr 14, 2016 3:18 pm

Lionel bewijst mijn gelijk in mijn bovenstaande posts met al dit geneuzel over de recent gespeelde CL wedstrijden. Hij kijkt blijkbaar dus elke minuut van de Champions League en debatteert er vervolgens over alsof het raket wetenschap betreft.

Geen wonder dat na een tijdje je verloofde dan maar bij je wegloopt. :blush.gif:

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Champions League

Bericht door Lionel » do apr 14, 2016 3:20 pm

Cruijff schreef:Lionel bewijst mijn gelijk in mijn bovenstaande posts met al dit geneuzel over de recent gespeelde CL wedstrijden. Hij kijkt blijkbaar dus elke minuut van de Champions League en debatteert er vervolgens over alsof het raket wetenschap betreft.

Geen wonder dat na een tijdje je verloofde dan maar bij je wegloopt. :blush.gif:
Hahaha lullo!
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7918
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Champions League

Bericht door elliquido » do apr 14, 2016 5:07 pm

Wellicht is het meldonium op
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13846
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Champions League

Bericht door Jinne » do apr 14, 2016 6:29 pm

beelzebub schreef:
Peter schreef:Ik zei het in oktober al. De prijzen worden in april-mei verdeeld. Toen las je nog dat Barcelona iedereen in de pan zou hakken, maar nu valt het toch allemaal tegen. Leuk dat je dan in Oktober perfect voetbal speelt, maar in de belangrijke potjes worden gespeeld, geeft MSN niet thuis en geeft Barcelona in het geheel niet thuis. Bayern zou met grote cijfers in de pan gehakt worden, maar zo ver komt het dus niet eens.

Moet overigens nog maar zien of ze kampioen worden. Ze spelen echt als een natte krant.

Ik zei het vorige de zomer, al had ik het inkakken al in december verwacht.. De Copa America inspanningen van het MSN trio gaat zich nu wreken. Wanneer hebben die voor het laatst echt vakantie gehad? Ik meen 2013. In 2014 was er een WK en in 2015 een Copa America. Komende zomer met het EK zijn ze pas weer uitgerust. :ajaxsmiley.gif:
Copa America is nou net ook weer dit jaar, vanwege zoveeljarig jubilieum.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11946
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Champions League

Bericht door Sandro » do apr 14, 2016 6:33 pm

Wat vervelend voor die dik over the top betaalde vedettes...
"Hate it or love it, the underdog's on top".

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Champions League

Bericht door wimpey » do apr 14, 2016 7:20 pm

Cruijff schreef:Stop feeding UEFA fatcats and don't watch CL games !
1 prima - en 1 heerlijke wedstrijd live gezien de voorbije 2 avonden. De samenvattingen van de 2 andere wedstrijden waren ook zeer lekker.

Ja, het is een commercieel gedoe. Maar je wordt als kijker en liefhebber wel verwend toch?!

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9128
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Champions League

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » do apr 14, 2016 8:12 pm

Ik zou het ook graag anders zien, draag de "against modern football" beweging een warm hart toe, maar laten we realistisch zijn; het commerciële monster dat CL heet, is natuurlijk een mondiaal evenement, net als de PL. Half Azië, Afrika en ongetwijfeld ook (maar misschien in wat mindere mate) Z-Amerika kijkt ernaar. Clubs zijn in handen van Amerikanen, sjeiks en Aziaten. Stop feeding the fatcats? Dat schiet niet op met zoveel voeders. De CL zal nog wel even Garfield 2.0 blijven.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Champions League

Bericht door Cruijff » do apr 14, 2016 9:52 pm

wimpey schreef:
Cruijff schreef:Stop feeding UEFA fatcats and don't watch CL games !
1 prima - en 1 heerlijke wedstrijd live gezien de voorbije 2 avonden. De samenvattingen van de 2 andere wedstrijden waren ook zeer lekker.

Ja, het is een commercieel gedoe. Maar je wordt als kijker en liefhebber wel verwend toch?!
Ja dat is zo wimpey, deze wedstrijden kun je best het stempel amusement meegeven. Ze spectaculair noemen, ook dat is op zijn plaats.

Geef het volk brood en spelen en je wint de gunst van het volk.

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Champions League

Bericht door Lionel » vr apr 15, 2016 11:01 am

City-Real
Atleti-Bayern

Genieten hoor!
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Champions League

Bericht door InnerHarbour » vr apr 15, 2016 11:08 am

De twee clubs uit Madrid niet tegen elkaar, wat een toevalllllllllllllllll. :hypocrite.gif:
YNWA

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Champions League

Bericht door Lionel » vr apr 15, 2016 11:13 am

Atleti en Barca speelden in de vorige ronde ook tegen elkaar :excited.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Champions League

Bericht door Cruijff » vr apr 15, 2016 11:20 am

InnerHarbour schreef:De twee clubs uit Madrid niet tegen elkaar, wat een toevalllllllllllllllll. :hypocrite.gif:
De kans dat ze elkaar niet loten is statistisch gezien groter dan dat ze elkaar wel treffen.

Toeval is logisch, lotingen ook.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Champions League

Bericht door InnerHarbour » vr apr 15, 2016 11:26 am

Het moge duidelijk zijn dat ze bij de UEFA niet wisten dat Barcelona besloten had om de CL te laten lopen anders had ze volgens scenario Real pas in de finale getroffen zoals uit deze 'loting' weer eens aantoont. :hypocrite.gif:
YNWA

DelToro
Berichten: 1276
Lid geworden op: wo okt 01, 2003 2:15 pm

Re: Champions League

Bericht door DelToro » vr apr 15, 2016 12:03 pm

Als je die complot theorie doortrekt, dan houdt de UEFA nu dus bewust de kans open dat de finale Real Madrid - Atletico Madrid wordt. Dat is voor de UEFA toch veel minder aantrekkelijk dan Real Madrid/Atletico Madrid - Bayern Munchen/Man City? Buiten Spanje zit toch niemand te wachten op die finale. Nota bene een herhaling van de finale van twee jaar geleden.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Champions League

Bericht door peter » vr apr 15, 2016 12:15 pm

Zien hier mensen serieus een complot in?

Het zal wel Real Madrid versus Bayern worden. En dan wint Bayern.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Champions League

Bericht door Cruijff » vr apr 15, 2016 12:41 pm

Peter schreef:Zien hier mensen serieus een complot in?
Ik niet.

Er lopen mensen rond die altijd en overal wel een complottheorietje willen ontvouwen en er zal ook heus weleens een sportloting gestuurd en zelfs gemanipuleerd zijn.

Maar het zal toch ook weleens eerlijk gaan? Deze lijkt me fair.

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Champions League

Bericht door wimpey » vr apr 15, 2016 12:43 pm

Was toch duidelijk dat deze paring eruit zou rollen?! Bayern - RM is geen goede halve finale met het oog op de 2 andere ploegen, zo simpel is het.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13443
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Champions League

Bericht door Arthur » vr apr 15, 2016 12:48 pm

Is ooit wel eens verklaard waarom de proefloting een paar jaar geleden ineens exact hetzelfde bleek te zijn als de echte loting een dag later, met een kans van 1 op een miljard of zo? Volgens mij is dat toen vakkundig in de doofpot gestopt.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Champions League

Bericht door Cruijff » vr apr 15, 2016 1:02 pm

Arthur schreef:Is ooit wel eens verklaard waarom de proefloting een paar jaar geleden ineens exact hetzelfde bleek te zijn als de echte loting een dag later, met een kans van 1 op een miljard of zo? Volgens mij is dat toen vakkundig in de doofpot gestopt.
Dat was wel heel verdacht, ja.
Vooral omdat ik meen de Guardian, of in ieder geval een andere grote Engelse klant, een dag voor de loting plaatsvond al alle wedstrijden voor de 1/8e finale gepubliceerd had en ze zonder uitzondering allemaal goed had.

De kans dat je bij 16 teams precies alle wedstrijden goed hebt én dat ook nog eens allemaal klopt wie er eerst uit en thuis spelen is 1 op de zoveel miljoen. Toen is er dus gerommeld.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Champions League

Bericht door Cruijff » vr apr 15, 2016 1:04 pm

Cruijff schreef:Toen is er dus gerommeld.
Arthur schreef:Volgens mij is dat toen vakkundig in de doofpot gestopt.
De UEFA heeft in een recent verleden dus lopen manipuleren en in die zin kan ik wel meegaan in het wantrouwen van InnerHarbour. Immers, als de UEFA de boel 3 of 4 jaar terug aantoonbaar heeft lopen belazeren, waarom zouden ze het dan nu opeens weer eerlijk doen? :blush.gif:

Plaats reactie