Champions League

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Champions League

Bericht door brigade zuid » za mei 28, 2016 10:35 pm

Al met al verdient toch? Atletico had een groot deel van de wedstrijd het betere spel maar Madrid had veel meer kansen.

Lionel
Berichten: 47552
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Champions League

Bericht door Lionel » za mei 28, 2016 10:38 pm

Ik vond dat er maar een team het verdiende.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 52004
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Champions League

Bericht door wimpey » za mei 28, 2016 10:38 pm

Eens met BZ. Tegen Oblak schiet ik m er ook in. Verdiende winnaar imho. De winnende trainer heeft altijd gelijk. :smallgrin.gif:

wimpey
Berichten: 52004
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Champions League

Bericht door wimpey » za mei 28, 2016 10:45 pm

Lionel schreef:Ik vond dat er maar een team het verdiende.
Ja, maar jij hebt een Barcelona fetisj. Qua kansen won Real verdiend. Zal pijn doen in Barcelona, weer een CL-zege voor Real. :hypocrite.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Champions League

Bericht door Jöhnk » za mei 28, 2016 10:48 pm

wimpey schreef:Eens met BZ. Tegen Oblak schiet ik m er ook in. Verdiende winnaar imho. De winnende trainer heeft altijd gelijk. :smallgrin.gif:
Goeie wissels. :hypocrite.gif:

Atletico speelde uitmuntend positiespel. Ik had ze de zege gegund. Simeone is een meester. Snap niet dat Manchester niet voor hem is gegaan in plaats van wederom oude meuk.

Lionel
Berichten: 47552
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Champions League

Bericht door Lionel » za mei 28, 2016 11:07 pm

wimpey schreef:
Lionel schreef:Ik vond dat er maar een team het verdiende.
Ja, maar jij hebt een Barcelona fetisj. Qua kansen won Real verdiend. Zal pijn doen in Barcelona, weer een CL-zege voor Real. :hypocrite.gif:
Oh nee hoor. Dit Madrid gaat niet de boeken in. Ik vond Atletico gewoon vele malen beter.

Dat jij een andere wedstrijd hebt zitten kijken bleek wel uit je Kroos-even-goed-als-Xavi-opmerking. Kwartier later werd hij gewisseld.

Overigens, pingels nemen is een kwaliteit. Zeiden ze op tv ook. Maar Madrid had echt niks te klagen vandaag. Pepe en Ramos moeten ze opsluiten.
IK GELOOF!!!!!!

columbus
Berichten: 5418
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Champions League

Bericht door columbus » za mei 28, 2016 11:33 pm

Jammer, had het Atletico wel gegund. Simone is een dwaas eerste klas maar hij heeft een fitte ploeg in elkaar gezet. Jammer dat Atletico met penalty's verliest, al had die Oblak er nooit een gepakt. Hij gaat sneller naar een hoek dan Cillissen

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Champions League

Bericht door InnerHarbour » zo mei 29, 2016 7:35 am

Lionel schreef: Pepe en Ramos moeten ze opsluiten.
Wedstrijd niet gezien maar wat hebben die twee dan gedaan? Is Pepe weer op iemand zijn rug gaan staan?
YNWA

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13823
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Champions League

Bericht door Jinne » zo mei 29, 2016 8:01 am

Nope. Weer zelf niks kunnen incaseren.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Champions League

Bericht door Jöhnk » zo mei 29, 2016 8:15 am

https://streamable.com/s4e4

En dit deed hij nog twee keer. :excited.gif:

wimpey
Berichten: 52004
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Champions League

Bericht door wimpey » zo mei 29, 2016 8:26 am

Lionel schreef: Oh nee hoor. Dit Madrid gaat niet de boeken in. Ik vond Atletico gewoon vele malen beter.

Dat jij een andere wedstrijd hebt zitten kijken bleek wel uit je Kroos-even-goed-als-Xavi-opmerking. Kwartier later werd hij gewisseld.
Wat een zuur, Rishi. :aai.gif: Atletico zit simpelweg in z'n rol: uitdager, maar choken op moment suprême. Eens met Johnk: uitstekend positiespel, maar Real had toch echt meer 100% kansen om goals te maken. Aangezien het in de sport om winnen gaat, vind ik de winst van Real dus wel verdiend.

Vind je ook wat zuur vwb de beste middenvelder ter wereld. Hij kan er weinig aan doen dat Zidane belabberd wisselt. Kroos laat de bal en z'n voetbalbrein het werk doen. Zidane had blijkbaar meer behoefte aan Isco, die kilometers maakt met de bal aan de voet.

En natuurlijk gaat deze de boeken in. Captain Ramos was geweldig. Marcelo was weer top in een CL finale. Real heeft een grote ploeg. Als ik ome Flo was zou ik ZiZou wel wegpromoveren en een trainer aanstellen.

wimpey
Berichten: 52004
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Champions League

Bericht door wimpey » zo mei 29, 2016 8:42 am

Casemiro trouwens ook erg sterk. :biggthumpup.gif: Middenveld Real en van Atletico doet niet onder voor Barcelona. Het was dat BBC snipperde gisteren en dat Zidane 2 idiote wissels doorvoerde... Die Danilo was ook veel minder dan Carvajal.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Champions League

Bericht door InnerHarbour » zo mei 29, 2016 8:42 am

Jöhnk schreef:https://streamable.com/s4e4

En dit deed hij nog twee keer. :excited.gif:
Ah matennaaien, kaart aansmeren, het is natuurlijk wel ironisch dat Rishi als grote fan van Barcelona, de ultieme matennaaiers-club van Europa daarover valt terwijl hij dat toch wekelijks van Naaimar en vrienden te zien krijgt en je het hem dan nooit hoort veroordelen. Iets met een splinter, een balk en ogen. :smallgrin.gif:
YNWA

Lionel
Berichten: 47552
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Champions League

Bericht door Lionel » zo mei 29, 2016 8:53 am

wimpey schreef:
Lionel schreef: Oh nee hoor. Dit Madrid gaat niet de boeken in. Ik vond Atletico gewoon vele malen beter.

Dat jij een andere wedstrijd hebt zitten kijken bleek wel uit je Kroos-even-goed-als-Xavi-opmerking. Kwartier later werd hij gewisseld.
Wat een zuur, Rishi. :aai.gif: Atletico zit simpelweg in z'n rol: uitdager, maar choken op moment suprême. Eens met Johnk: uitstekend positiespel, maar Real had toch echt meer 100% kansen om goals te maken. Aangezien het in de sport om winnen gaat, vind ik de winst van Real dus wel verdiend.

Vind je ook wat zuur vwb de beste middenvelder ter wereld. Hij kan er weinig aan doen dat Zidane belabberd wisselt. Kroos laat de bal en z'n voetbalbrein het werk doen. Zidane had blijkbaar meer behoefte aan Isco, die kilometers maakt met de bal aan de voet.

En natuurlijk gaat deze de boeken in. Captain Ramos was geweldig. Marcelo was weer top in een CL finale. Real heeft een grote ploeg. Als ik ome Flo was zou ik ZiZou wel wegpromoveren en een trainer aanstellen.
Ramos had rood moeten krijgen en een pingel tegen.

Madrid speelde op de counter. Tegen Atletico..

Ik vind Kroos geweldig. Maar gisteren was hij niet zo heel goed. Je kan wel zeggen dat de wissel idioot was maar ik vond Kroos ook niet geweldig. Of je daarvoor nou Isco moet brengen is een tweede. Geef mij overigens maar Modric. Casemiro is leuk als breker maar is toch geen Real-speler?

Pepe had ook rood moeten krijgen na een smerige tik op, in mijn ogen beste speler op het veld gisteren, Gabi.

Atletico had het moeten afmaken in de reguliere speeltijd of verlenging. Hebben ze niet gedaan. Gemiste kans voor ze.
IK GELOOF!!!!!!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Champions League

Bericht door Bert » zo mei 29, 2016 10:23 am

Op de leeftijd van Kroos had Xavi nog niet eens een vaste basisplaats bij Barcelona. Kroos is de beste middenvelder van dit moment.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Lionel
Berichten: 47552
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Champions League

Bericht door Lionel » zo mei 29, 2016 10:36 am

Daar gaat het toch niet om?

Ik vind Modric beter en belangrijker dan Kroos.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47981
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Champions League

Bericht door peter » ma mei 30, 2016 8:33 am

Op basis van wat had Atletico het 'af moeten maken'? Zo heel veel kansen en mogelijkheden hebben ze niet gehad.

En die tackle van Ramos is natuurlijk never nooit rood. Stevige tackle van de zijkant, zonder dat hij de bal raakt. Typische gele kaart.

Lionel
Berichten: 47552
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Champions League

Bericht door Lionel » ma mei 30, 2016 8:34 am

Schei toch uit. Hij had 0 intentie om de bal te raken, en die raakte hij ook niet. Gewoon een rode kaart.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47981
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Champions League

Bericht door peter » ma mei 30, 2016 8:52 am

https://www.youtube.com/watch?v=tpqtmiheOvg

Als je dit serieus een rode kaart vindt, dan speel je het liefste 8 versus 8. Er is wel degelijk een intentie om de bal te spelen, trouwens. Voet blijft gewoon laag ook.

Overigens vind ik dat intentie om de bal te spelen altijd wat lachwekkend. "Geen intentie om de bal te spelen, dus rood". Oftewel, alle incidenten rondom vasthouden zijn dan ook rood?

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23027
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Champions League

Bericht door raymon » ma mei 30, 2016 9:01 am

Tackle van achteren zonder (de intentie?) de bal te spelen kan zomaar rood zijn. Deze zou er voor mij eentje zijn.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

wimpey
Berichten: 52004
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Champions League

Bericht door wimpey » ma mei 30, 2016 9:05 am

Peter schreef:Op basis van wat had Atletico het 'af moeten maken'? Zo heel veel kansen en mogelijkheden hebben ze niet gehad.
Pcs. Betere teamspel kwam wel van Atletico. Maar RM had de grote kansen. Benzema en CR7 hadden de wedstrijd bij 1-0 in het slot moeten gooien. Benzema is en blijft toch niet dé spits voor een club op het allerhoogste niveau. Ze willen niet voor niets Lewandowski, want die is gewoon nog een stukje beter.
Lionel schreef:Schei toch uit. Hij had 0 intentie om de bal te raken, en die raakte hij ook niet. Gewoon een rode kaart.
Jouw perceptie is net zo gekleurd als die kaart. :smallgrin.gif: Ik heb liever dat ze die nichterige Brazilianen (Pepe, Neymar, Alves e.c.) eens rood en een flinke schorsing geven voor dat eeuwige theater van ze. Ramos speelde een geweldige pot trouwens.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Champions League

Bericht door Yopi » ma mei 30, 2016 9:05 am

Lionel schreef:
Ik vind Modric beter en belangrijker dan Kroos.
Zijn corners konden iets beter. :smallgrin.gif:

Modric is een uitstekende speler, maar Kroos... een klasse apart. :biggthumpup.gif:

wimpey
Berichten: 52004
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Champions League

Bericht door wimpey » ma mei 30, 2016 9:10 am

Yogi schreef: Modric is een uitstekende speler, maar Kroos... een klasse apart. :biggthumpup.gif:
Kroos zal zich wellicht afvragen of ie toekomst heeft bij RM na deze wissel van Dick Zidane... 51 balcontacten (de meeste van zijn ploeg) en 94% kwam aan. En dat waren doorgaans geen balletjes breed / terug à la Gudelj he.

Onbegrijpelijk dat zo'n speler, die altijd goed is voor een killer pass en die altijd het overzicht en de controle heeft, vervangen wordt in zo'n pot. En dan ook nog eens door een domme draver als Isco. Die zou ik, gezien de cash explosie in de PL, meteen verpatsen voor veel te veel geld. Samen met die dikke Gammes.

Mr. Ajax
Berichten: 14563
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Champions League

Bericht door Mr. Ajax » ma mei 30, 2016 9:13 am

Yopi schreef:
Lionel schreef:
Ik vind Modric beter en belangrijker dan Kroos.
Zijn corners konden iets beter. :smallgrin.gif:

Modric is een uitstekende speler, maar Kroos... een klasse apart. :biggthumpup.gif:
Ik vind Modric ook stukken beter en belangrijker voor Real dan Kroos hoor. Alles begint daar bij hem.

Ben het verder ook gewoon eens met Lionel dat Kroos natuurlijk een uitstekende speler is, maar eergisteren helemaal niet zo denderend speelde.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Lionel
Berichten: 47552
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Champions League

Bericht door Lionel » ma mei 30, 2016 9:17 am

Inderdaad. Bij Modric begint alles. Die kan ook alles. Verdedigen, aanvallen. Geweldig gewoon. Nu lijkt het overigens alsof ik Kroos niet zo heel goed vind maar dat is niet zo. Maar de beste middenvelder is hij niet. Dat is hij al niet bij Madrid en zeker niet van de wereld. En hij haalt (nog) niet het niveau van Xavi op zijn best.
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie