Champions League

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Champions League

Bericht door InnerHarbour » do okt 25, 2018 11:59 am

Ik snap dat je graag over Liverpool praat maar wij hebben het nu even over het falen van Ajax en de succesen van PSV in de Nederlandse competitie de afgelopen 4 jaar en het huidige en over het feit dat Ajax er net zo min iets van gebakken had in de poule van PSV. :hypocrite.gif:
YNWA

wimpey
Berichten: 51976
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Champions League

Bericht door wimpey » do okt 25, 2018 12:03 pm

InnerHarbour schreef:Ik snap dat je graag over Liverpool praat maar wij hebben het nu even over het falen van Ajax en de succesen van PSV in de Nederlandse competitie de afgelopen 4 jaar en het huidige en over het feit dat Ajax er net zo min iets van gebakken had in de poule van PSV. :hypocrite.gif:
CL-topic, IH. Hierin gaat het dus over ploegen die in de CL actief zijn. Dus ook nog 3 wedstrijden over edsv.

En dwepen met die strontboeren doe je maar in een ander topic. :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Champions League

Bericht door InnerHarbour » do okt 25, 2018 12:16 pm

Ik dweep niet met PSV, ze laten mij nog kouder dan Ajax, ik breng wat perspectief aan in de prestaties van Ajax en PSV in de CL iets wat de meeste -en ik kan dat best wel begrijpen- niet lukt.

Meehobbelen in de fanfare hoe geweldig Ajax is en lachen om PSV heb je mij toch niet voor nodig, daar zijn er hier al zat van. :blackcat.gif:
YNWA

Lionel
Berichten: 47506
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Champions League

Bericht door Lionel » do okt 25, 2018 1:43 pm

Het slechtste Bayern van de afgelopen tien jaar is nog altijd beter dan menig club in de PL. Gewoon een prima prestatie dus om die ploeg voetballes te geven.

2x thuis, 1x uit tegen Bayern, 7 punten. Dat is gewoon uitstekend. Alleen Barca had er nu 9 gehad.

Uit 1-1 bij Bayern is natuurlijk een beter resultaat dan 1-0 verliezen van Napoli. En nee, Ajax is niet beter dan Liverpool. Maar wel dan PSV.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Champions League

Bericht door InnerHarbour » do okt 25, 2018 2:04 pm

a. Voetballes geef je als je met 0-5 wint, niet als je gelijk speelt
b. Ik zeg toch niet dat die 7 punten niet goed zijn alleen is het niet zo zwart -wit als jij stelt, btw, ik kan nog wel een paar ploegen opnoemen die er nu 9 hadden gehad hoor. :blackcat.gif:
c. Nou daar ben ik niet zo zeker van dat dat Ajax beter is, de stand van de ranglijst en het onderlinge resultaat zeggen wat anders. Op de resultaten in de CL ben ik al ingegaan dus nee ik ben het er niet mee eens dat Ajax beter is dan PSV al ben ik ervan overtuigd dat ik hier één van de weinige, zo niet de enige ben die dat denkt. :smallgrin.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7913
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Champions League

Bericht door elliquido » do okt 25, 2018 3:47 pm

Poteto, Potato.

appels,peren

if then else

etc etc etc
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Champions League

Bericht door Gaizka1985 » za okt 27, 2018 8:15 am

InnerHarbour schreef:
wimpey schreef:
Lionel schreef: Kans dat Ajax vierde was geworden was zeker groter dan in de huidige groep. Ajax heeft echter een betere ploeg dan PSV. En ja, ik weet dat we laatst pak slaag kregen.
edsv heeft uit de laatste 11 CL-wedstrijden maar liefst 5 punten gepeurd. Ajax uit de laatste 3 wedstrijden 7 punten.

Baffa, Inter en Spurs zijn niet eens in vorm. Dan kan IH wel beweren dat Ajax het niet beter zou doen dan edsv, maar dat betekent niet dat het waar is. Ajax heeft op de meeste posities een betere speler staan dan edsv. Daar doet een momentopname in een onderling duel niets aan af.
Net zomin dat het waar is dat Ajax het wel beter zou doen alleen maar omdat jij dat met je gebruikelijke stelligheid suggereert. Kijk ik hoor al 4 jaar dat Ajax beter spelers heeft dan PSV en toch zijn die 3 maal kampioen geworden. Het zegt dus geen klote betere spelers.

PSV moest uit beginnen tegen Barcelona en kregen daarna Inter, als toetje gister een club uit de zwaarste competitie ter wereld. Ajax mocht beginnen tegen een stel Grieken die niet wisten of er lucht of zand in een bal zit en daarna tegen het slechtste Bayern van de afgelopen decennia. Tegen Benfica was het niet veel als ik het wedstrijd topic zo lees.

Nee Ajax had in die poule in de top net zoals PSV één schamel puntje gehad.
Daar geloof ik niks van, Ajax gaat van eigen kracht en durft te 'voetballen', maar daar hebben ze ook het elftal voor. En Ajax heeft met o.a. de Ligt, de Jong & Tadic spelers die CL niveau met gemak aan kunnen, daar kan de rest zich aan optrekken.

Lionel
Berichten: 47506
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Champions League

Bericht door Lionel » za okt 27, 2018 8:39 am

Inter thuis hadden wij gepakt. Spurs thuis niet verloren en we hadden zeker beter gevoetbald. Barca uit is kansloos. Barca met Messi dan.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 51976
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Champions League

Bericht door wimpey » za okt 27, 2018 1:22 pm

Lionel schreef:Inter thuis hadden wij gepakt. Spurs thuis niet verloren en we hadden zeker beter gevoetbald. Barca uit is kansloos. Barca met Messi dan.
En edsv had in München never nooit een punt gehaald, laat staan dat ze de wedstrijd een uur hadden gedomineerd.

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9085
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Champions League

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » za okt 27, 2018 4:08 pm

En als mijn tante een piemel had, was ze mijn oom.

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: Champions League

Bericht door Javiskamp » za okt 27, 2018 8:57 pm

PSV wint ook wel van Heracles en dat is Ajax dan weer niet gelukt...

Tja...

Maar ik snap wel dat het fijn is om jezelf maar te overtuigen dat het waar is... dat maakt het mislopen van prijzen die dan vast een stuk draaglijker

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Champions League

Bericht door Gezond verstand » wo okt 31, 2018 4:31 am

hahaha, de voorzitter van de Spaanse voetbalbond wil dat PSG uit de CL wordt genomen omdat het niet eerlijk is dat er een miljardair achter de club staat, en dat de sponsorgelden niet in verhouding staan tot de waarde. En dat moet iemand zeggen die clubs met in totaal miljarden aan schuld vertegenwoordigd.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Champions League

Bericht door InnerHarbour » wo okt 31, 2018 7:43 am

Lionel schreef:Barca uit is kansloos. Barca met Messi dan.
Barcelona zonder Messi rolt RM op dus ook zonder Messi rolt Barcelona Ajax op, zowel uit als thuis. Zie je het voor je Suarez tegen Delay, ach gut. :biggrin.gif:
YNWA

Lionel
Berichten: 47506
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Champions League

Bericht door Lionel » wo okt 31, 2018 4:12 pm

Ajax is dan ook beter dan Real :hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11435
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Champions League

Bericht door Toppie » vr nov 02, 2018 7:45 am


Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34430
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: Champions League

Bericht door Ramona » vr nov 02, 2018 8:02 am

:baaa.gif:

Daar ging ik echt NIET zitten...

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9085
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Champions League

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » vr nov 02, 2018 11:41 pm

In de dagen van het OS wilden vakken als TT en SS in de tweede ring ook lekker veren als er werd gesprongen hoor.

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34430
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: Champions League

Bericht door Ramona » za nov 03, 2018 5:46 am

Dat zal, maar ik vind dat geen prettig gevoel.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Champions League

Bericht door InnerHarbour » wo nov 07, 2018 10:56 pm

Verrassende CL avond, United wint in Turijn en Ajax verliest niet bij Benfica.
YNWA

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: Champions League

Bericht door Khraa » do nov 08, 2018 12:17 am

Voor die penalty bij Manchester City moet toch ook wel iemand betaald hebben. Een scheidsrechter en zijn team kan dit toch gewoon niet verkeerd zien?
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Champions League

Bericht door Gezond verstand » do nov 08, 2018 2:37 am

InnerHarbour schreef:Verrassende CL avond, United wint in Turijn en Ajax verliest niet bij Benfica.
Daarvan is alleen het eerste verrassend.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Lionel
Berichten: 47506
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Champions League

Bericht door Lionel » do nov 08, 2018 9:23 am

Khraa schreef:Voor die penalty bij Manchester City moet toch ook wel iemand betaald hebben. Een scheidsrechter en zijn team kan dit toch gewoon niet verkeerd zien?
Wel triest dat een Sterling niet zegt dat hij struikelt.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 51976
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Champions League

Bericht door wimpey » do nov 08, 2018 9:26 am

Lionel schreef:
Khraa schreef:Voor die penalty bij Manchester City moet toch ook wel iemand betaald hebben. Een scheidsrechter en zijn team kan dit toch gewoon niet verkeerd zien?
Wel triest dat een Sterling niet zegt dat hij struikelt.
Eens. Vooral omdat je weet dat die maf zeker niet zou hebben gefloten voor een soortgelijk moment in de 16 van City.

Mourinho was ook weer lekker bezig, zag ik. :excited.gif: Bizar hoe Juve die pot nog uit handen gaf trouwens.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Champions League

Bericht door InnerHarbour » do nov 08, 2018 9:32 am

Lionel schreef:
Khraa schreef:Voor die penalty bij Manchester City moet toch ook wel iemand betaald hebben. Een scheidsrechter en zijn team kan dit toch gewoon niet verkeerd zien?
Wel triest dat een Sterling niet zegt dat hij struikelt.
Gezwel speelt bij de juiste matennaaiers club
YNWA

Lionel
Berichten: 47506
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Champions League

Bericht door Lionel » do nov 08, 2018 12:16 pm

Opleiding hé...

Juventus vergat de trekker over te halen. Schitterende goal trouwens van Ronaldo. Mooiste goal tot nu toe?
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie