Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9023
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Engeland en Schotland

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma aug 08, 2022 8:27 am

Voor het sentiment is belangrijker of ons trio bij Bayern wat laat zien. Dat is echte top, Man U is inmiddels een sleeping giant.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door 999 » ma aug 08, 2022 8:44 am

Het aller grootste probleem voor EtH is tijd, krijgt ie die ( en de medewerking ) is er best wel iets van te maken van MU.Zijn niet allemaal Fc balopdakspelers daar.

Maar gezien de felheid van de media op verloren wedstrijden ben ik er bang voor dat die tijd , het geduld hij niet gaat krijgen.Is er ook de competitie niet naar.

Wat we nu zien zagen we overigens bijna elk seizoen met Ten Hag bij ons, zelfs de commentaren waren, wel wat minder , hetzelfde in de media ( en supporters ) ...
Laatst gewijzigd door 999 op ma aug 08, 2022 8:56 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13362
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Arthur » ma aug 08, 2022 8:53 am

Het probleem bij MU is ook nog dat ze een hele lading middelmaat megasalarissen betalen. Dat soort spelers raak je aan de straatstenen niet kwijt. Doodzieke club.

Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Mano » ma aug 08, 2022 9:03 am

Als je eigenaar niet eens de spelregels weet van voetbal, houdt het snel op.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

De Dominee
Berichten: 5747
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Engeland en Schotland

Bericht door De Dominee » ma aug 08, 2022 9:54 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
ma aug 08, 2022 8:27 am
Voor het sentiment is belangrijker of ons trio bij Bayern wat laat zien. Dat is echte top, Man U is inmiddels een sleeping giant.
Ook, inderdaad. En daar verwacht ik weinig van, afgezien van De Ligt. Mazraoui gaat Pavard er niet uit spelen en Gravenberch gaat het naar mijn idee ook niet redden.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Yopii » ma aug 08, 2022 10:29 am

Arthur schreef:
ma aug 08, 2022 8:53 am
Het probleem bij MU is ook nog dat ze een hele lading middelmaat megasalarissen betalen. Dat soort spelers raak je aan de straatstenen niet kwijt. Doodzieke club.
Ten Hag kwam ook binnen als de tovenaar die het even zou doen. Een oefenzege op Liverpool en de titel kwam in zicht. Ik had de verwachtingen meteen zwaar getemperd als ik hem was.

Je weet dat je weinig tijd krijgt. Na een half jaartje prutsen hebben de eigenaren genoeg van hem, om van de supporters maar te zwijgen.

Hij maakte wel Maguire aanvoerder. Heeft vaker problemen om de kwaliteit van spelers in te schatten. Ten Hag is eigenwijs. Zijn topaankoop tot nu toe is een waterdrager. Daar zijn de supporters van die pretentieuze club niet van onder de indruk. HIj zou moeten begrijpen dat hij Martinez nog zo goed kan vinden , in Engeland is die jongen een nobody.
/*
MU moet inderdaad van die peperdure middelmaat af, maar daar had hij afspraken over kunnen maken bij zijn komst. Je gaat toch niet werken met Maguire omdat die nu eenmaal onder contract staat? Of met Ronaldo, een potentiële splijtzwam? Of Martial, die al onder drie trainers heeft gefaald? Ik had gezegd: weg ermee, anders kom ik niet. Het lijkt me heel simpel: als de eigenaren terug willen naar de top, moeten ze hun portemonnee trekken. Liverpool en City hebben topkwaliteit, zelfs bij de Spurs loopt een betere spits dan bij MU.

Als ik Antony was zou ik nog even wachten voor ik die kant uit ging, trouwens.

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Jinne » ma aug 08, 2022 11:41 am

De Dominee schreef:
ma aug 08, 2022 9:54 am
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
ma aug 08, 2022 8:27 am
Voor het sentiment is belangrijker of ons trio bij Bayern wat laat zien. Dat is echte top, Man U is inmiddels een sleeping giant.
Ook, inderdaad. En daar verwacht ik weinig van, afgezien van De Ligt. Mazraoui gaat Pavard er niet uit spelen en Gravenberch gaat het naar mijn idee ook niet redden.
Zo goed is Pavard toch niet?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10238
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Engeland en Schotland

Bericht door WP_Legend » ma aug 08, 2022 11:49 am

Nee hij mag ook weg volgens mij.

De Dominee
Berichten: 5747
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Engeland en Schotland

Bericht door De Dominee » ma aug 08, 2022 12:14 pm

Vooralsnog krijgt hij de voorkeur boven Mazraoui. Dus dat is veelzeggend dan...
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

wimpey
Berichten: 51687
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » ma aug 08, 2022 1:31 pm

Hij heeft nog steeds geen rechtsbuiten.

Sancho was bij BVB een sensatie. Rashford was ooit heel goed. Wat is er met die gasten gebeurd? Niet bestand tegen druk?

Raar trouwens dat Varane en CR7 op de bank begonnen.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 22999
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Engeland en Schotland

Bericht door raymon » ma aug 08, 2022 1:40 pm

wimpey schreef:
ma aug 08, 2022 1:31 pm
Hij heeft nog steeds geen rechtsbuiten.

Sancho was bij BVB een sensatie. Rashford was ooit heel goed. Wat is er met die gasten gebeurd? Niet bestand tegen druk?

Raar trouwens dat Varane en CR7 op de bank begonnen.
CR7 was nog niet fit begreep ik, kwam er ook pas vorige week bij.

Misschien Maguire in de etalage zetten om 'm weg te krijgen (maar dan maak 'm geen aanvoerder neem ik aan)? Misschien om er toch nog een beetje een Engels tintje aan dat team te geven? Kan me namelijk niet voorstellen dat Varane minder is.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » ma aug 08, 2022 1:46 pm

raymon schreef:
ma aug 08, 2022 1:40 pm
wimpey schreef:
ma aug 08, 2022 1:31 pm
Hij heeft nog steeds geen rechtsbuiten.

Sancho was bij BVB een sensatie. Rashford was ooit heel goed. Wat is er met die gasten gebeurd? Niet bestand tegen druk?

Raar trouwens dat Varane en CR7 op de bank begonnen.
CR7 was nog niet fit begreep ik, kwam er ook pas vorige week bij.

Misschien Maguire in de etalage zetten om 'm weg te krijgen (maar dan maak 'm geen aanvoerder neem ik aan)? Misschien om er toch nog een beetje een Engels tintje aan dat team te geven? Kan me namelijk niet voorstellen dat Varane minder is.
Varane was/is toch echt een klasbak? In ieder geval niet minder dan Maguire...

United biedt op Arnautovic :excited.gif: en schijnt ook geinteresseerd te zijn in Rabiot...
IK GELOOF!!!!!!

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Yopii » ma aug 08, 2022 2:59 pm

Dat schiet lekker op. :smallgrin.gif:

Arnautovic is lang niet goed genoeg en Rabiot... probleemgevalletje, die jongen.

Met zulke aankopen schiet je niets op. Ze kunnen MU alleen op de kaart zetten door te investeren in topkwaliteit. Dan ben je honderden miljoenen euro's kwijt.

Je kunt het Antony niet aandoen daarheen te moeten als Verlosser. Die arme jongen is een talent.

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11922
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Zuidema » ma aug 08, 2022 4:12 pm

Yopii schreef:
ma aug 08, 2022 2:59 pm
Dat schiet lekker op. :smallgrin.gif:
Nogal, ja. Op deze manier haalt EtH de herfst niet eens. :excited.gif:

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Engeland en Schotland

Bericht door LucaS » ma aug 08, 2022 5:23 pm

Yopii schreef:
ma aug 08, 2022 2:59 pm
Dat schiet lekker op. :smallgrin.gif:

Arnautovic is lang niet goed genoeg en Rabiot... probleemgevalletje, die jongen.

Met zulke aankopen schiet je niets op. Ze kunnen MU alleen op de kaart zetten door te investeren in topkwaliteit. Dan ben je honderden miljoenen euro's kwijt.

Je kunt het Antony niet aandoen daarheen te moeten als Verlosser. Die arme jongen is een talent.
Sowieso, wat moet die jongen daar? Even geduld en er komt een ploeg uit een vd grote competities die wel om de prijzen meedoet en die wel in de CL mee doet.
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door 999 » di aug 09, 2022 10:22 am

Tete haalt kracht uit negatieve
Kenny Tete (l.) duelleert met Luis Diaz van Liverpool. De verdediger van Fulham heeft met zijn assist bij de 1-0 een groot aandeel in de stunt van de Londenaren tegen Liverpool (2-2).

FOTO

GETTY IMAGES

Na stunt tegen Liverpool: ’Extra motivatie dat mensen Fulham als degradant zien’
AMSTERDAM In speelronde 1 van de Premier League waren vanzelfsprekend bijna alle ogen op Erik ten Hag gericht. In de schaduw van de debuterende Manchester United-trainer leverde Kenny Tete (26) een topprestatie. De verdediger van Fulham had met zijn assist bij de 1-0 een groot aandeel in de stunt van de Londenaren tegen Liverpool (2-2). „Toch een van de sterkste tegenstanders in de competitie”, straalde de Nederlander.

„Wij zijn gepromoveerd uit het Championship, dus het was even afwachten hoe we het zouden doen”, antwoordt Tete op de vraag of het gelijkspel voor hem ook als een verrassing kwam. „Tegen Liverpool kun je alleen hopen op een goed resultaat en we zijn blij dat we dat hebben behaald.”

De oud-speler van Ajax, Olympique Lyon en Oranje kreeg in de Engelse media positieve kritieken en ook binnen de club was er enthousiasme. „Ik heb goede feedback gekregen. Toch houd ik een dubbel gevoel aan de wedstrijd over, omdat er met een beetje geluk misschien nog wel iets meer in had gezeten. Het is jammer dat we niet hebben gewonnen.”

De 1-0 van Aleksandar Mitrovic, die later ook de 2-1 voor zijn rekening zou nemen, was een doelpunt uit het boekje. „Ik maakte een overlap, gaf de bal voor en Mitro kopte hem erin. Een heerlijke goal: een goede voorzet en geweldig afgerond.”

Opvallender nog dan zijn verdedigende en aanvallende acties zijn het plezier en de drive waarmee Tete voetbalt. „Waar die lach vandaan komt? Ik ben weer fit! Vorig seizoen scheurde ik in augustus mijn hamstring af en heb ik er in overleg met de artsen voor gekozen om me niet te laten opereren. Daardoor ben ik er drie maanden uit geweest. Na mijn terugkeer bleef de hamstring niet goed voelen, heb ik lopen sukkelen en liep ik een liesblessure op. Uiteindelijk was ik eind februari van dit jaar pas weer écht fit. De vervelende periode heb ik achter me gelaten”, zegt de Amsterdammer, die dus een groot deel van het kampioensjaar miste.

„Dat was heel zuur, maar dat ik in het kampioensduel scoorde, verzachtte de pijn wel wat. Promoveren was het doel en dat is ons gelukt. Wie kan er zeggen dat hij kampioen van het Championship is geworden? Ik ben er trots op dat ik dat kan. Maar ik ben vooral blij voor de club en voor mezelf dat Fulham weer in de Premier League speelt.”

De doelstelling voor dit seizoen noemt Tete logisch. „We willen erin blijven met zoveel mogelijk punten en proberen goed voetbal te spelen. Dat veel mensen ons als een zekere degradant zien, geeft extra motivatie. Het is nu een kwestie van gas geven, knallen als team. Dan is zo’n start lekker om wedstrijd voor wedstrijd verder te kunnen bouwen.”

Tete droeg veertien keer het shirt van Oranje, in november staat het WK voor de deur en dus is de vraag onvermijdelijk. Droomt hij van het eindtoernooi in Qatar? Lachend: „Welke voetballer droomt er nou niet van een WK?”
De T.

Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Mano » di aug 09, 2022 3:26 pm

Ten Hag.

de Engelse media ziet het nu als aftellen.

volgende wedstrijd is het Nine Hag :biggrin.gif:
en bij 0 is hij weg.

Ten Hag heeft iemand nodig die de aankopen regelt. Hij heeft echt blinde vlekken ten aanzien van kwaliteit.
Hij kan het onderscheid niet maken tussen Goed bij Utrecht en Goed bij Ajax.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Yopii » di aug 09, 2022 5:31 pm

Nederlandse trainers hebben daar iemand anders voor. LVG ging er ook de mist mee in, zijn aankopen bij MU zijn stuk voor stuk mislukt.


In de PL wordt de manager voor een groot deel afgerekend op het aankoopbeleid. Daar had Ten Hag rekening mee moeten houden. Kan best zijn dat hij Arnautovic een goede speler vindt, maar met zo'n aankoop ondermijnt hij zijn eigen prestige.

Ik sluit niet uit dat hij Overmars had willen meenemen, maar dat ging even niet. :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Jinne » di aug 09, 2022 9:08 pm

Onana naar Everton. Niet de pillenboer, maar een Belg met Afrikaanse roots. Na 1 seizoen Lille ook gelijk 40 miljoen waard. Hij speelde dus niet tegen ons destijds.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7232
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Trab » za aug 13, 2022 6:07 pm

Man United na een halfuur 4-0 achter tegen Brentford


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door 999 » za aug 13, 2022 6:22 pm

Trab schreef:
za aug 13, 2022 6:07 pm
Man United na een halfuur 4-0 achter tegen Brentford Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
ManU en Erik hebben een eigen topic hier Trab :)
Laatst gewijzigd door 999 op za aug 13, 2022 6:22 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » za aug 13, 2022 6:22 pm

Trab schreef:
za aug 13, 2022 6:07 pm
Man United na een halfuur 4-0 achter tegen Brentford Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Zie de United topic
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7232
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Trab » za aug 13, 2022 6:32 pm

Oh sorry


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » za aug 13, 2022 10:17 pm

Trab schreef:
za aug 13, 2022 6:32 pm
Oh sorry Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hahaha zo bedoelde ik het niet. Maar daar waren wat meer berichten ;-)
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 51687
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » zo aug 14, 2022 6:30 pm

Wat is de PL toch geweldig. Chelsea v Spurs, wat een pot! 2-2 in laatste minuut. Managers op de vuist, geweldig!

Plaats reactie