Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Wie kent Cees de Wolf nog?

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » zo jan 05, 2025 7:33 pm

Ik heb de hele wedstrijd zitten kijken, was heerlijk potje. Als Maguire een beetje normaal doet wint United hem in de dying seconds. Op basis van wat ik vandaag zag, snap ik niet dat Man U zo laag staat, speelden heel behoorlijk. Of komt het dat ze in het gros van de wedstrijden het spel moeten maken en ze juist daarin niet zo best zijn?

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » zo jan 05, 2025 7:59 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ik heb de hele wedstrijd zitten kijken, was heerlijk potje. Als Maguire een beetje normaal doet wint United hem in de dying seconds. Op basis van wat ik vandaag zag, snap ik niet dat Man U zo laag staat, speelden heel behoorlijk. Of komt het dat ze in het gros van de wedstrijden het spel moeten maken en ze juist daarin niet zo best zijn?
Maken teveel individuele fouten. En een gebrek aan zelfvertrouwen. Maar vandaag waren ze redelijk gelijkwaardig aan Liverpool.

En inderdaad een heerlijke wedstrijd!
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » zo jan 05, 2025 8:42 pm

raymon schreef:
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ik heb de hele wedstrijd zitten kijken, was heerlijk potje. Als Maguire een beetje normaal doet wint United hem in de dying seconds. Op basis van wat ik vandaag zag, snap ik niet dat Man U zo laag staat, speelden heel behoorlijk. Of komt het dat ze in het gros van de wedstrijden het spel moeten maken en ze juist daarin niet zo best zijn?
Maken teveel individuele fouten. En een gebrek aan zelfvertrouwen. Maar vandaag waren ze redelijk gelijkwaardig aan Liverpool.

Heb ook genoten. Mooie goals van Licha en Gakpo! En oh oh Maguire.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

raymon
Contacteer:

Bericht door raymon » zo jan 05, 2025 8:46 pm

Trab schreef:
raymon schreef:

Ook een klote bal van Zirkzee hoor.

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » zo jan 05, 2025 8:52 pm

raymon schreef:
Trab schreef:
raymon schreef: Maken teveel individuele fouten. En een gebrek aan zelfvertrouwen. Maar vandaag waren ze redelijk gelijkwaardig aan Liverpool.

Ook een klote bal van Zirkzee hoor.
Ja zeker een klote bal. Had hem wel wat strakker over de grond kunnen spelen. Of zelf schieten.

999

Bericht door 999 » zo jan 05, 2025 9:27 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
zo jan 05, 2025 7:33 pm
Ik heb de hele wedstrijd zitten kijken, was heerlijk potje. Als Maguire een beetje normaal doet wint United hem in de dying seconds. Op basis van wat ik vandaag zag, snap ik niet dat Man U zo laag staat, speelden heel behoorlijk. Of komt het dat ze in het gros van de wedstrijden het spel moeten maken en ze juist daarin niet zo best zijn?
Was echt zo'n Brobbey schot, lomp, hard , terwijl ie meer dan genoeg tijd had .
Blij met de punten maar verder weinig smaak of kraak onder de trainert Farioli ...

Lionel

Bericht door Lionel » zo jan 05, 2025 9:35 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
zo jan 05, 2025 7:33 pm
Ze kunnen eigenlijk alleen counteren. Ik zat overigens de hele eerste helft te wachten op minimaal twee goals van Liverpool. Ook Van Dijk had de pot nog kunnen beslissen in de blessuretijd.

Neemt niet weg dat United iets hoger moet/hoort te staan maar ik was niet bepaald onder de indruk van ze. Zit echt helemaal niks in behalve op goed geluk een paar ballen naar voren rammen.
IK GELOOF!!!!!!

Yopii

Bericht door Yopii » ma jan 06, 2025 10:03 am

999 schreef:
zo jan 05, 2025 7:08 pm
Tja, Mazza vergeet weer door te dekken op zijn man, en Ligt heeft weer hands ..2 - 1

Wat is dat met De Ligt, hij blijft kwakkelen. Hebben wij hem destijds zo overschat? :confused.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » ma jan 06, 2025 10:37 am

De bal wordt van richting veranderd en van dichtbij door Mac gekopt. Snap dat het een penalty is maar het is een reflex.
IK GELOOF!!!!!!

raymon
Contacteer:

Bericht door raymon » ma jan 06, 2025 10:45 am

Yopii schreef:
ma jan 06, 2025 10:03 am
999 schreef:
Tja, Mazza vergeet weer door te dekken op zijn man, en Ligt heeft weer hands ..2 - 1

Wat is dat met De Ligt, hij blijft kwakkelen. Hebben wij hem destijds zo overschat? :confused.gif:
Speelt zonder zelfvertrouwen. Dat onbevangen is ook weg (wat ons overigens de finale van de CL kostte). Hij kan echt nog wel verdedigen en deze penalty was wel heel erg onfortuinlijk, maar hij is zeker niet meer de speler die hij ooit was. Hopelijk krijgt hij het weer snel terug.

columbus

Bericht door columbus » ma jan 06, 2025 1:10 pm

Speelde verder ook heel slecht toch. Gaat mee in de algemene malaise van Manchester United. Zolang ze het spel niet hoeven te maken kan er echt wel goed gevoetbald worden

Dat men bij Ajax de Ligt groter maakt dan de werkelijk gebeurt wel vaker

Yopii

Bericht door Yopii » ma jan 06, 2025 2:09 pm

Veel supporters vonden destijds dat Ajax hem te goedkoop had laten gaan. :smallgrin.gif:

De Ligt steeg toen boven zichzelf uit, vrees ik.

zeux

Bericht door zeux » ma jan 06, 2025 2:21 pm

raymon schreef:
ma jan 06, 2025 10:45 am
Yopii schreef:
999 schreef:

Speelt zonder zelfvertrouwen. Dat onbevangen is ook weg (wat ons overigens de finale van de CL kostte). Hij kan echt nog wel verdedigen en deze penalty was wel heel erg onfortuinlijk, maar hij is zeker niet meer de speler die hij ooit was. Hopelijk krijgt hij het weer snel terug.
Hij is toch tijdje geblesseerd geweest? Zal niet de eerste speler zijn die daarna 'minder' terugkeert.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

raymon
Contacteer:

Bericht door raymon » ma jan 06, 2025 2:30 pm

zeux schreef:
ma jan 06, 2025 2:21 pm
raymon schreef:
ma jan 06, 2025 10:45 am
Yopii schreef:

Hij is toch tijdje geblesseerd geweest? Zal niet de eerste speler zijn die daarna 'minder' terugkeert.
Zijn tijd bij Juve heeft hem weinig goeds gebracht. Opeens veel meer spiermassa maar minder wendbaarheid en (optisch in ieder geval) aan snelheid ingeboet.

columbus

Bericht door columbus » ma jan 06, 2025 2:34 pm

Yopii schreef:Veel supporters vonden destijds dat Ajax hem te goedkoop had laten gaan. :smallgrin.gif:

De Ligt steeg toen boven zichzelf uit, vrees ik.
Dat denk ik wel. Of hij speelde door zijn leeftijd nog onbevangen en stond in een goed draaiend elftal. Dat scheelt natuurlijk ook.

Maar puur speculatie, ik denk dat zijn keuze voor Raiola niet handig was. Juventus is wel een mooie club maar hij had misschien naar een meer voetballende ploeg moeten gaan. Gecombineerd met meer fysieke groei en blessures op de verkeerde momenten. Nu bij MU is hij echt niet slecht, ook niet goed, maar vertrouwen doet een hoop met een mens.

Yopii

Bericht door Yopii » do jan 09, 2025 10:50 am

Wijlen de Pizzabakker bracht zijn beste spelers naar Italië, en dan bij voorkeur naar Juventus. For sentimental reasons, dat hij niet altijd in het belang van de speler dacht, zien we in dit geval.

Het klopt natuurlijk dat De Ligt bij Ajax met zijn neus in de boter viel, maar Bayern is ook geen slechte optie. Daar heeft hij het niet kunnen maken, wel een teken.

columbus

Bericht door columbus » do jan 09, 2025 1:24 pm

Yopii schreef:Wijlen de Pizzabakker bracht zijn beste spelers naar Italië, en dan bij voorkeur naar Juventus. For sentimental reasons, dat hij niet altijd in het belang van de speler dacht, zien we in dit geval.

Het klopt natuurlijk dat De Ligt bij Ajax met zijn neus in de boter viel, maar Bayern is ook geen slechte optie. Daar heeft hij het niet kunnen maken, wel een teken.
Zeker. Maar bij Bayern raakte hij ook net op de verkeerde momenten van de ene blessure in de andere. En ook daar was het op dat moment aan het rommelen. Bij Bayern heeft ook echt wel goede wedstrijden gespeeld

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do jan 09, 2025 6:27 pm

Ik herinner mij dat De Ligt over die transfer naar Juventus zelf heeft gezegd dat dit een bewuste keuze was. Hij hoopte in Italië een betere meer complete verdediger te worden.

We kunnen nu denk ik stellen dat hij er niet beter van is geworden. Maar ik heb niet de indruk dat hij er simpelweg heen is gebracht omdat zijn zaakwaarnemer dat zo graag wilde. Juventus is natuurlijk ook gewoon een grote club. Daar kan geen misverstand over bestaan.

Mijn beeld is dat hij niet beter is geworden door zijn fysieke ontwikkeling. Hij is minder wendbaar geworden.
Nil volentibus arduum

columbus

Bericht door columbus » za jan 11, 2025 12:47 pm

Ondertussen smijt Manchester City er weer 150+ miljoen over de toonbank omdat ome Pep vindt te weinig spelers te hebben. Het is krankzinnig

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » za jan 11, 2025 2:50 pm

columbus schreef:
do jan 09, 2025 1:24 pm
Yopii schreef:Wijlen de Pizzabakker bracht zijn beste spelers naar Italië, en dan bij voorkeur naar Juventus. For sentimental reasons, dat hij niet altijd in het belang van de speler dacht, zien we in dit geval.

Zeker. Maar bij Bayern raakte hij ook net op de verkeerde momenten van de ene blessure in de andere. En ook daar was het op dat moment aan het rommelen. Bij Bayern heeft ook echt wel goede wedstrijden gespeeld
Klopt. Daar tekenden ook tienduizenden fans een petitie om hem niet te laten vertrekken.

Mijn indruk is dat het niet (meer) zo zeer aan zijn fysiek ligt, maar eerder mentaal. Hij lijkt vaak onrustig en maakt dan ook de raarste keuzes.

Heb er overigens wel vertrouwen in dat het goedkomt met hem. Is nog altijd best jong en blijft op zich gewoon een uitstekende verdediger.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » za jan 11, 2025 2:56 pm

Hij is 6 maanden ouder dan Sutalo...

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » za jan 11, 2025 4:18 pm

columbus schreef:
za jan 11, 2025 12:47 pm
Ondertussen smijt Manchester City er weer 150+ miljoen over de toonbank omdat ome Pep vindt te weinig spelers te hebben. Het is krankzinnig
Wie willen ze dan naast die jongen van Frankfurt en een Oezbeek van Lens?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

columbus

Bericht door columbus » za jan 11, 2025 4:19 pm

Ik dacht een jongen uit Brazilië voor een miljoen of 40

Lionel

Bericht door Lionel » zo jan 12, 2025 8:21 am

Klopt. En geen controleur :smallgrin.gif:
IK GELOOF!!!!!!

999

Bericht door 999 » zo jan 12, 2025 5:33 pm

Wat een thuisfluiter bij Ars - ManU
Blij met de punten maar verder weinig smaak of kraak onder de trainert Farioli ...

Plaats reactie