Engeland en Schotland
Moderator: mods
Re: Engeland en Schotland
De penalty sloeg echt nergens op
Was een swalbe, dus rood of geel voor die Haverts ..
Blij met de punten maar verder weinig smaak of kraak onder de trainert Farioli ...
- Jinne
- Site Admin
Waarom speelt Arsenal in dat lelijke wit?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
United door, mooie opsteker. De Ligt speelde een goede wedstrijd, het leek weer ergens op
Eens. Vind Arteta ook een irritant figuur, net als Guardiola overigens.
United speelde prima. Ook met 10 man wisten ze wat kansen bij elkaar te voetballen. De speelwijze is vooralsnog ingericht op overleven en resultaat maar daar geef ik ze geen ongelijk in. Wat ik al zei, de Ligt speelde goed en was echt op bepalende moment heel scherp. Keeper van United heeft een aardige reach
Wat me toch ook weer op viel, hoeveel uitsupporters en in Engeland meegaan
United speelde prima. Ook met 10 man wisten ze wat kansen bij elkaar te voetballen. De speelwijze is vooralsnog ingericht op overleven en resultaat maar daar geef ik ze geen ongelijk in. Wat ik al zei, de Ligt speelde goed en was echt op bepalende moment heel scherp. Keeper van United heeft een aardige reach
Wat me toch ook weer op viel, hoeveel uitsupporters en in Engeland meegaan
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Dus je bent een club die tegen degredatie strijdt en je hebt geen vertrouwen meer in je huidige trainer dus ga je uiteraard voor iemand met veel ervaring, iemand die vele malen een organisatie heeft gereorganiseerd en misschien zelfs clubs behouden voor degredatie. Maar nee, je denkt dat een groentje met een grote voetbalnaam je club wel kan redden, want waarom niet? Nou, Leicester City heeft het geweten. Nu 6 wedstrijden op rij verloren, ook tegen concurrenten. Ruudje is niet te benijden 

"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
De meeste toptrainers zijn eikels. Zolang ze geloofwaardig zijn, is er niets aan de hand.Vind Arteta ook een irritant figuur, net als Guardiola overigens.
Teveel in zichzelf gaan geloven na die paar United wedstrijden?raymon schreef: ↑do jan 16, 2025 11:15 amDus je bent een club die tegen degredatie strijdt en je hebt geen vertrouwen meer in je huidige trainer dus ga je uiteraard voor iemand met veel ervaring, iemand die vele malen een organisatie heeft gereorganiseerd en misschien zelfs clubs behouden voor degredatie. Maar nee, je denkt dat een groentje met een grote voetbalnaam je club wel kan redden, want waarom niet? Nou, Leicester City heeft het geweten. Nu 6 wedstrijden op rij verloren, ook tegen concurrenten. Ruudje is niet te benijden![]()
Ik zie in Van Nistelrooy geen goede trainer. Onder meer omdat hij te emotioneel is. En net als veel oud voetballers die over denken te kunnen stappen van het veld naar de zijlijn denk ik dat hij simpelweg ook bagage mist. Een beetje over voetbal praten en een mening hebben is nog iets anders dan het coachen van een elftal en een hele selectie. Je team elke week weer maximaal voorbereiden op de volgende tegenstander vergt hele andere kwaliteiten dan het koelbloedig afmaken van een kans.
Als we hem morgen kunnen inhuren om Brobbey te leren om kansen tot doelpunten te promoveren zou ik het wel gelijk doen.
Nil volentibus arduum
- raymon
- Contacteer:
Natuurlijk gelooft vN in zichzelf maar wat bezielt zo’n club nou? Heeft werkelijk nog niets gepresteerd en dan zou hij wel even van Leicester een fatsoenlijke club kunnen maken.Marillion schreef:Teveel in zichzelf gaan geloven na die paar United wedstrijden?raymon schreef: ↑do jan 16, 2025 11:15 amDus je bent een club die tegen degredatie strijdt en je hebt geen vertrouwen meer in je huidige trainer dus ga je uiteraard voor iemand met veel ervaring, iemand die vele malen een organisatie heeft gereorganiseerd en misschien zelfs clubs behouden voor degredatie. Maar nee, je denkt dat een groentje met een grote voetbalnaam je club wel kan redden, want waarom niet? Nou, Leicester City heeft het geweten. Nu 6 wedstrijden op rij verloren, ook tegen concurrenten. Ruudje is niet te benijden![]()
Ik zie in Van Nistelrooy geen goede trainer. Onder meer omdat hij te emotioneel is. En net als veel oud voetballers die over denken te kunnen stappen van het veld naar de zijlijn denk ik dat hij simpelweg ook bagage mist. Een beetje over voetbal praten en een mening hebben is nog iets anders dan het coachen van een elftal en een hele selectie. Je team elke week weer maximaal voorbereiden op de volgende tegenstander vergt hele andere kwaliteiten dan het koelbloedig afmaken van een kans.
Als we hem morgen kunnen inhuren om Brobbey te leren om kansen tot doelpunten te promoveren zou ik het wel gelijk doen.
Pep spoort ook niet he, debuteren tegen Chelsea, en dat terwijl bijna je hele achterhoede al heel het seizoen wisselvallig speelt. Die jongen spreekt ook nog eens geen een woord Engels ..
Blij met de punten maar verder weinig smaak of kraak onder de trainert Farioli ...
Inderdaad. Pep is sowieso een vervelende man. Dramatisch doen over het vertrek van Walker. Jammeren over van alles en nog wat. Maar ondertussen krijgt hij voor 150 miljoen weer nieuwe spelers.999 schreef:Pep spoort ook niet he, debuteren tegen Chelsea, en dat terwijl bijna je hele achterhoede al heel het seizoen wisselvallig speelt. Die jongen spreekt ook nog eens geen een woord Engels ..
Wilde net zeggen , er ligt wel heel veul ruimte achter deChelsea verdediging ..
- raymon
- Contacteer:
Een onverwachte verrassing, een vriend van me had een kaartje over:

Eens kijken hoe Ruudje het doet.

Eens kijken hoe Ruudje het doet.
Ruudjes wederopstanding! 
Hoe is de sfeer daar bij zo'n reguliere Premiere League wedstrijd?

Nil volentibus arduum
- raymon
- Contacteer:
Sfeer is redelijk maar 2 teams die slecht spelen (het was echt heel matig) helpt niet. Leicester verdiende geen resultaat, Spurs verloor van zichzelf. Kan me niet voorstellen dat Pog er nog lang zit. Verder wel een leuke middag gehad.Marillion schreef:Ruudjes wederopstanding!

-
Wat staat Spurs trouwens bizar laag.
- raymon
- Contacteer:
Als je ziet hoe ze spelen… maar gezien de spelers die ze hebben, presteren ze zeer ondermaats.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Wat staat Spurs trouwens bizar laag.
Een motiverend genie.The Guardian schrijft dat de druk op de schouders van Van Nistelrooij verlicht is, door de zege op bezoek bij Spurs. Leicester is nu uit de degradatiezone geklommen in de Premier League. 'Het duurde slechts 58 seconden voordat Leicester na het startsignaal van de tweede helft gelijk maakte. Van Nistelrooij leek wel een motiverend genie. Later greep Leicester ook nog de leiding, terwijl het in de slotfase goed wegkwam.'

- Jinne
- Site Admin
Arsenal gaat vol voor Watkins, dus misschien daarna nog wat beweging in de Engelse spitsenmarkt. Al heeft Villa met Duran al een goede reserve.
- Jinne
- Site Admin
Toch geen Watkins move. City nog wel weer 60 miljoen afgetikt om Pep blij te houden.
Bizar hè. Er nog ff 150 miljoen door heen jagen omdat de selectie zo smal zou zijn