Champions League

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Wie wint de CL?

Manchester City
3
75%
Internazionale
1
25%

Totaal aantal stemmen: 4

columbus

Re: Champions League

Bericht door columbus » wo mei 07, 2025 6:29 pm

wimpey schreef:
raymon schreef:
wo mei 07, 2025 11:58 am
De Jong is altijd aanspeelbaar, leidt amper balverlies, verplaatst het spel goed (en vaak vooruit) en kan het spel versnellen van achteruit. Is inderdaad niet iemand van de slijtende pass maar hij staat ook niet op die positie. Echt een genot om naar 'm te kijken. Zo belangrijk.
Ik vind Pedri veel beter en belangrijker. Wat hij doet is ook wel effe wat moeilijker. Gister was ie niet top-top, maar hij komt normaliter vaak op de plekken waar ie de tegenstander pijn doet.

Ik vind Frenkie een duidelijk mindere versie van Kroos, Pirlo en Modric in hun topdagen. Die hadden wél de killer-pass, het schot. Die deden de tegenstand wel echt pijn. En zij wonnen ook de echt grote prijzen.
Ik ga mee met Raymond. Ja het is niet extreem aanvallend of de creatieve opening. Daarom vullen ze er elkaar goed aan maar de manier van vrij komen in de ruimte altijd naar voren voetballen, de eenvoud, het loopvermogen, de controle. Echt een hoog niveau. Pedri uiteraard ook maar die speelt net 20 meter meer naar voren

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo mei 07, 2025 6:46 pm

Net iets ander type inderdaad.

Dat is wel net wat ik mis aan De Jong (binnen de context dat hij een geweldige speler is dus). Hij steekt niet. Is eerder de olie van het elftal. De man van de voorassist, de nuttige onderschepping, altijd aanspeelbaar. Maar een keer doorlopen en schieten of de beslissende pass geven dat mist 'ie dan.

Zou uiteraard wel een moord doen voor een speler bij Ajax die ook maar een beetje bij hem in de buurt zou komen.
Nil volentibus arduum

999

Bericht door 999 » wo mei 07, 2025 9:26 pm

Achterlijke var idioot ..
Blij met de punten ...

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » do mei 08, 2025 1:14 pm

Ik verwacht dus dat Inter m gaat pakken. En dan komen ze helaas op gelijke hoogte met ons qua CL bekers… 🥴
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » do mei 08, 2025 4:41 pm

Zonder vrije trap of PSV als tegenstander scoort Arsenal toch lastig. Een echte goede spits zou helpen het komend seizoen.

Bij Barcola heb ik een Simons gevoel. Niet alleen door de staartjes. Valt toch altijd tegen als ik hem zie spelen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » do mei 08, 2025 7:34 pm

Mr. Ajax schreef:Ik verwacht dus dat Inter m gaat pakken. En dan komen ze helaas op gelijke hoogte met ons qua CL bekers… Afbeelding
Dat kan natuurlijk niet; dan toch psg die hem wint. Eigenlijk allebei beroerd.

roelf

Bericht door roelf » vr mei 09, 2025 1:34 am

Of wij pakken hem gewoon volgend jaar.

Plaats reactie